skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.8t 20v a vše kolem tohoto motoru
-> Jirik_Tuňák1983: ono když bych chtěl jezdit jen vrchy, ok vydrží , ale lákají mi i okruhy a to je ono a pak sprinty :) to bude jiné kafe s 1,8T
-> djmaso 12.10.15 22:45:59: Taky si myslím, že to bude o životnosti v zápřahu.
-> czechino: ale o to se nejedná , trap ten 1,3 motor nekde 6 hodin na okruhu :( , to prostě nedá o to se jedná
-> TTomas: Nejezdíme to. Byla možnost v Mostě vyzkoušet auto. Gallardo Supertrofeo
Výjezdy bude mít dobré, ale škodovka s pořádnýma kolama 220Nm a řidičem také, já budu vždy obdivovat když kouknu na výsledkovou listinu na časy a tam 130- felda co to má stejnak, nebo rychleji než ty u kterých se to čeká... EVA, STi, brambory atd... Ovšem když přijdu a řidič mi řekne noo mám tam 2.0, nebo 1.8T řeknu hmm tak to je jasný, prostě nic extra...
Ale tak djmaso to staví pro lepší výsledky a to chápu... s 1.3 OHV se mistr světa neudělá...
Ale tak djmaso to staví pro lepší výsledky a to chápu... s 1.3 OHV se mistr světa neudělá...
-> MVM: S čím jezdíte carbonia cup?
-> exwrcteam: Nic s tím dělat ani nejde.Taková je doba,lidi zaplatí startovný,pořadateli má zisk,lidi se pobaví,zajezdí si atd.Takových pohárů je víc- chápu to. Mě to živí,ale pocity z toho jsou smíšené. (Omlouvám se - tohle není o 1,8 motoru vůbec)
-> MVM: bohuzel to tam tak je neudelas nic ale musis to brat tak ze to je za "malo"penez dost muziky urcite vic jak zavody ztraceneho casu,..
-> Tuner#2: tak ono i to co jsem psal já není v rozporu s tím co jsi sem dával
-> Tuner#2: to nic nepopírá jen upřesnuji pro někoho komu se to nechce hledat, aby to nevyznělo že všechny eva jezdí hůř jak šimurda s LR
-> havlik 12.10.15 20:53:38: Myslíš, že neumím číst? Nebo to snad popírá něco z toho co píšu?
-> Tuner#2: a 10 před nim
-> djmaso: To neřeknu na 100% Já ty lidi neznám...
-> MVM: byl tam s cervenou zr1 a černým naraznikem?
-> Tuner#2: To není o komentování - ale prostý fakt když stojíš u zdi a měříš svý auto,tak měříš i ostatní. Vím co je dobrý čas s jakým objemem a tak si to porovnávám kdo to s čím jak a jede,kde brzdí atd... Bohužel v těchto "volnějších" závodech jezdí amatéři co si auto dělají sami a do toho jim konkurují lidi s financemi v top autech.. Ale časy jedou stejný 

-> MVM: no to mě poser
Tys byl včera v Mostě a já byl včera a předevčírem v Brně 
( Do Mostu to mám z domova 20km)


( Do Mostu to mám z domova 20km)
-> MVM 12.10.15 20:08:11: Však to píšu hned tady: -> Tuner#2 - zrušená registrace 12.10.15 18:20:56:
Povídej přeháněj co bylo včera k pobavení v Mostě? 


-> Tuner#2: 99% lidí má dneska prachy na auta a neumí řídit. Jak v provozu,tak co do motorsportu. Proto jim dobrej jezdec co to má v ruce naloží i třeba se škodovkou. Mám to na očích každý den a naposledy včera mi stačilo být v Mostě na Carbonii.. 

-> Luky 12.10.15 19:12:20: Beru starší ročníky a tady jich je za ním třeba 6: www.ewrc-results.com/resu
lts.php?e=2598&...
Hlavně na technických RZ jim dával slušně.
Hlavně na technických RZ jim dával slušně.
-> Tuner#2: ono tam taky těch správných Nkových Mišáků moc nejezdí. "Seriovka" s rámem a přefouklým turbem je někde jinde
-> Jirik_Tuňák1983 12.10.15 18:09:26: Je otázka jaké EVO a v jakých rukách? Nkovým Mišákům běžně dával Šimurda ještě ve volném poháru naprdel a nemusí mít k tomu turbo 

-> Jirik_Tuňák1983: a viděl jsi pistovo časy vs evo :?
-> czechino 11.10.15 21:58:45: Z takových fantazií jsem už vystřízlivěl a zrovna s EVEm bych to na startovací a cílové čáře neporovnával. Hlavně EVO je 4kola a ze zatáček se vyškrábe mnohem svižněji.
-> ochoda: jj přesně tak , ja měl po sezoně šály jako nové - ale pak už zase bude problém ojnice písty ( to máš min 40t) pak ti začne klouzat spojika i to nějak uděláš a začne se srát zas převodovka a když si to přepočítáš, tak jsi na 1,8t
-> djmaso: Tak hlavně ta 1.8 už má i 5x uloženou kliku ne? Takže by to taky mělo asi vydžet víc, ikdyž Pistaa tušim tvrdil, že se spodkem problém nemá, že to vydrží.
-> elbacil: 350-450 koní
-> czechino: to je pravda. Da se s 1,3 vyhnat dobre časy, ale nejde s tim litat na okruhu jako s 1,8t s 400 koniky
-> ochoda: No, to je presnej priklad 

-> czechino: Šak Pistaa měl našlapanou káru moc dobře. 

-> Jirik_Tuňák1983: No.... myslim postavit poradnou 130 s turbomotorem a nebat se toho tak i EVO neujede 

-> djmaso: Pekná práca.Výkon motora?
-> czechino 11.10.15 14:45:09: Ale škodovácký kouzlo ti nezajistí první příčku i kdyby bylo sebekouzelnější. 

-> czechino: sále je to škoda RS I generace :)
Hezkej počin
ale uz v tom nebude to skodovacky kouzlo, to bych radsi upravoval neco serioveho s tim motorem, nebo treba BMW kdyz uz bych trval na zadnim pohonu....
Ikdyz klobouk dolu musi to byt piplacka!

Ikdyz klobouk dolu musi to byt piplacka!
-> saskyn2: díky ale ta je na mě dlouuuhááá
Kdyžtak tu mám převodovku z Passata 1.8T, myslím DHW, cena 2000kč
ale chtelo by to vice fotek:)
-> djmaso: jj tak to jo, ja myslel ze to je v ETKA
-> Sejki: Mám hoodně dat o tom autě motoru atd :)
-> djmaso: ty udaje, kde je beres...
-> djmaso: to beres z Etky?:)
-> Sejki:
EZG 3.7
1 3.778
2 2.16
3 1.429
4 1.029
5 0.838
ps to budeš mít drahé
EZG 3.7
1 3.778
2 2.16
3 1.429
4 1.029
5 0.838
ps to budeš mít drahé
-> djmaso: mrkni se mi jeste na EZG to je taky 1.8T
-> djmaso: mel si nekdy v ruce... no v ruce asi ne ona je dost tezka... prevodovku Renault R25 typ un1? Ta je taky dost tezka, jednu jsem mel...
-> djmaso: hm, videl bych to na ehv
-> Sejki:
EHV 3.7
1 3.778
2 2.176
3 1.429
4 1.029
5 0.838
EHV 3.7
1 3.778
2 2.176
3 1.429
4 1.029
5 0.838
-> djmaso: a EHV ?