skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.8t 20v a vše kolem tohoto motoru
-> djmaso: ja nemám s čím .... zatím .... něco už mám nakoupeno, něco ještě sháním, zatím to ale stejně není do čeho dát....
-> Sejki - zrušená registrace 08.10.15 15:28:32: DHW ( hodně do rychla)
SP 3.7
1 3.5
2 2.118
3 1.3
4 1.029
5 0.838
SP 3.7
1 3.5
2 2.118
3 1.3
4 1.029
5 0.838
-> Sejki: taky se pochlub né ? :D
-> djmaso: jo tak s tim se pocita, ze motor nebude do zadu...
-> djmaso: našel jsem dva typy a nevím jaký je v nich rozdíl.... DHW a EHV obě jsou pro 1.8T
-> Sejki: cca 50kg je brutální - dělají moooc mooc SP cca 15druhů takže bys vybral, ale do Mkastle to nedáš, aniž bys to nedal s motorem na střed
-> djmaso 08.10.15 15:11:35: Někde jsem viděl, že někdo měl řešeno na Škodovce mezikusem a zároveň tak poloosu rozšířil.
-> Jirik_Tuňák1983: poloosy nejdou vyřešit jinak než zakázkou , jj je a váha dost kolem 50/50
-> djmaso: no vidiš, kolik ta převodovka váží? Jak je moc humpolácká? Převedla by i nízkej krouťák?
-> djmaso 08.10.15 09:50:05: A jak budeš řešit poloosy? Jinak je to docela výhoda, že je převodovka z Passata, kde byla podélně a pozice motoru + převodů je stejným směrem jen vzadu.
-> Sejki: :D :D :D :D D to je jako motorky na plochou dráhu , toto taky jezdí jen rovně :) ale BastarT bude jezdit mezi stromy :D
Tohle není taky žádný tintítko a člověk nechápe, jak to může vydržet... ale už mlčim 

-> Sejki: :D :D doufám, že to nebude testovat žádný strom :D
v poho neboj poznám tu na virtu kdo je kdo ;] raději více , přeci v tom nebude atmosféra s 1500ccm :D
v poho neboj poznám tu na virtu kdo je kdo ;] raději více , přeci v tom nebude atmosféra s 1500ccm :D
-> djmaso: no tohle se nebude křížit ani pod lisem až to půjde do hutí
Jó někdy je lepší to předimenzovat... ale jak jsem psal, nemyslím to nijak zle...

-> Sejki: hlavně nechceme aby se ta kastle křížila , ikdyž třebas budeme ve finále o 5 kg těžší než u seriové příčky, stále budeme vědět, že na ty koně budeme s tuhostí jinde :)
-> Sejki: je 5mm plát , ale neboj ještě není hotovo :) ještě si budeme hrát s vrtákem a mimochodem stále z toho co jsme vážili a vyřezali jsme -15kg :D
-> djmaso: Neviděl když tu není víc foto, ale na tech nosníkách je kotlák jak vyšitej... určitě Vám to někdo navrhoval v nějakým CADu viď?:) Jako nikterak to nehanim, sváry vypadají pěkně, určitě si s tim někdo vyhrál, jen mi to příjde dost předimenzovaný. Mrkni jak jsou dělaný jiný chassi tube...
-> Sejki: a viděl jsi jak jsme to vyřezali ? :D neboj to jak je nahoru ta platle , tak budeme upravovat k tlumičům
-> djmaso: Trochu předimenzovaný ne?:)
a kde su fotky ??? bez fotiek to proste nejde :) drzime palce
team GR
team GR
Čaute, je doba EVOLUCE v dnešní době jen normální, že každý chce něco silnějšího a tak i Skodamotor a ASI TAK TEAM pracují na novém Agregátu do Bastarda a to na 1.8T 20V posazeném na středu.
Tudíž toto téma zakládám pro všechny příznivce.
Dozvíte se zde o všem možném i nemožném.
čate Pepin alias DJmaso alias Unibal
Tudíž toto téma zakládám pro všechny příznivce.
Dozvíte se zde o všem možném i nemožném.
čate Pepin alias DJmaso alias Unibal