skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sání a výfuk pětikanál
Četl jsem že jo, ale neviděl jsem to nikdy na vlastní oči tak jsem se radši zeptal, jistě tu máte větší zkušenosti.
A 130kový svody maj mít i větší kanály,to asi ne ne ? (o šteftech vim)
-> Peckin: Výfukový svody na 110R mají o 90° otočenou přírubu na výfuk, ty fakt nechceš... 130kový budou lepší volba, ale musíš pak převrtat přírubu výfuku (120ka má štefty M8, 130ka M10).
-> Peckin: na R zvody budes potrebovat aj R vyfuk ..... asi by som skor zhanal 130 zvody
Ano, ale chtěl jsem něco už hotového. Ještě prosím o info co se svodů týče, ty jsou lepší taky ze 110R/LS nebo ze 130? Nebo je to stejný se stodvacítkou?
-> Peckin 11.02.15 22:38:48: Ty by si potreboval asi niečo takéto.
130ka ma sani taky hezci
ne uplne jako 110R/LS ale matros na doupraveni tam je
ne uplne jako 110R/LS ale matros na doupraveni tam je
sání bez osmičky má 110LS/R ale nemá vývod na podtlak posilovače, musí se dobastlit.
Zajímá mě, jak je to s průměry a tvarem sání na pětikanál. Rád bych začal shánět díly ale chci mít jistotu že to tak je správně. Jde mi o sací potrubí bez té ,,osmičky" pod karburátorem a výfukové svody o co největším průměru. Měl jsem za to že tohle seženu z motorů 742.13 ale už si tak jistý nejsem protože co jsem naposledy viděl tak to bylo stejné se stodvacítkou. Je ale možné že to samozřejmě někdo předělal. Jak to tedy má být správně?