skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia Bmm vstřik+klapka Golf 1.8i ?
prohledat
101 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 26.08.2014 do 09.06.2024, založil/a PsychoWard666
Tak jsem tu mojí nafotil číslo má stejné jako jste tu dávali ale místo římské dvojky tak já tam mám římskou trojku.
Zdravím, tak jestli jsem to pochopil správně tak klapka se vstřikem BMM 1.8 by mněla jít na Favo 1.3 BMM bez problémů? Já že jsem původně zhaněl jen to sání ale dostal jsem to i s tou klapkou, sice je to ze SEATa ale je to stejně VW.
-> Mátúš: zdroj škoda-techweb
golf rok 93 1.8 66Kw........vstrik piny cislo 2 a 3..z toho 2 je stale plus jednotka vstrik ukostruje pin cilso 3
cidlo teploty piny 1 a 4 z toho 1 je kostra vede do jednotky spolu s ostatnima cidlama..ukostreni vice komponentu a 4 jde pripmo do jednotky takze signal
favorit bmm ........vstrik piny cislo 3 a 4 ..z toho 3 je stale plus jednotka vstrik ukostruje pin cislo 4
cidlo teploty piny 1 a 2 z toho 1 ukostreni spolu s snimacem polohy klapky a cidlem teploty kapaliny..vede do jednotky...a pin 2 jde primo do jednotky..tedy signal...
golf rok 93 1.8 66Kw........vstrik piny cislo 2 a 3..z toho 2 je stale plus jednotka vstrik ukostruje pin cilso 3
cidlo teploty piny 1 a 4 z toho 1 je kostra vede do jednotky spolu s ostatnima cidlama..ukostreni vice komponentu a 4 jde pripmo do jednotky takze signal
favorit bmm ........vstrik piny cislo 3 a 4 ..z toho 3 je stale plus jednotka vstrik ukostruje pin cislo 4
cidlo teploty piny 1 a 2 z toho 1 ukostreni spolu s snimacem polohy klapky a cidlem teploty kapaliny..vede do jednotky...a pin 2 jde primo do jednotky..tedy signal...
Čaute
Ktorý konektor treba prepinovať a neviete ich umiestnenie ?
Ktorý konektor treba prepinovať a neviete ich umiestnenie ?
Takže spotřeba teď byla v průměru 8 litrů a krom delší cesty na Doksy (kde se nejelo zrovna pomalu
) sem jezdil jenom do práce, což mám kousek. Takže za mě docela v pohodě a rozhodně není vyšší než předtím, spíš naopak. Teď sem do toho nalil N98 a E85 1:1 a zatím to šlape v pohodě ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> krtik 05.10.14 20:35:09: Elektroniku mi robí jeden známy z Nových Zamkov.Upustil som z takej upravy lebo bol neefektivny.
-> elbacil: takže množství vstříknutého paliva bylo taky upraveno v ŘJ? Děláš to v nějaké firmě nebo doma?
-> krtik: Velice jednoduché.Vačšia klapka=viac zmesy=vačší výkon.Samozrejme upravený motor,iná elektronika.Pravdu povediac motokarbecmi alebo webrami to bolo lepšie.
-> elbacil: Můžeš prosím nějak rozvést poznatky po takového úpravě?
-> PsychoWard666: To je super!![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> PsychoWard666: To je super!
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Dneska projeto cestou na Doksy.....spotřeba zatím odhadem stejná jako předtím, ale prostě to jede, jelo nás víc a stíhal sem ostatním v pohodě, což se o minulý cestě říct nedá. Takže určitě tam nějaký přínos u mě je. Spotřebu upřesním až budu brát plnou.
-> krtik: len tak pre zaujímavosť-pri ostrých vačkách som prerábal klapky na vačší prierez.
-> PsychoWard666: nojo, to mi nedocvaklo, co píše elbacil - režimech kdy se směs nereguluje podle lambda sondy, ale podle přednastavených map v řj by mohl být problém. Nevím odkdy dokdy přesně jsou tyto podmínky splněny, tak raději nebudu klamat. Někdo to určitě ví přesně.
-> elbacil: Ale to by si zase měla ohlídat lambda a směs ochudit jednotka ne? Podle mě by to mělo být v pohodě, ten motor je stejně tak jako tak v prdeli a bude to chtít časem jinej.
-> PsychoWard666: Určite ti to dáva viac benzínu lebo je určený pre vačší motor.Pri rovnakom vstrekovacom čase sa tam vstrekne viac.Skus odmerať širokopásmovou sondou aby si nemal moc bohatu zmes.Zničíš motor.
-> koště: Chci to nejdřív trochu projet a zajet abych viděl jestli to má opravdu nějakej přínos. O víkendu mám v plánu delší cestu, tak tam nejlíp uvidím jestli to jede opravdu líp.
-> PsychoWard666: Lákavé toto. Udělej z toho článek.
-> castrol: Jede to líp, na pětku mi to táhne, což předtím netáhlo
Ale jak už sem tu někde psal, může to dělat i to, že to co sem tam měl předtím bylo v horším stavu než tohle. Ale logicky, když je to na 1.8 motor, tak ten vstřik musí umět dát víc benzínu a tím, že tam mam sportovní filtr tak zase mám víc vzduchu tak se to třeba vykompenzovalo. Nevím, o tomhle by měl říct víc někdo, kdo se vyzná lépe v motorech, já to beru jenom teoreticky ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> PsychoWard666: tak to potestuj a keď to pôjde lepšie tak to vyskúšam aj ja![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Klubko_: Já nakonec jenom uhnul kus tenkýho drátu a šlo to jako nic a to sem se s tím předtím sral asi hodinu ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> krtik 13.09.14 18:54:09: já si vypichovač vybrousil ze staryho plochyho jehlovyho pilníku a funguje to dobře ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> PsychoWard666: vymazat chybove hlasenie a ak sa zase ukaze je niekde chyba
-> Stepan FUN: Já jí nedávno měnil, tak by měla být ok. Konektory jsou v pohodě, za jízdy v grafu v pohodě, lítá to nahoru a dolu tak jak má, takže asi nemá cenu to moc řešit.
-> PsychoWard666: To že jsi s ní nic nedělal neznamená, že není v pr... Zkontrolovat konektory, zkontrolovat ji v reálnejch hodnotách (ideálně s grafem za jízdy) a v případě chyby vyměnit.
Tak nastavovač klapky sem přehodil, i přesto, že oba mají stejný číslo. Chyba žádná, ale když sem to zase trochu projel tak mi to hází chybu lambda, zkrat, sporadicky....a nevím co s tím, s lambdou sem nic nedělal, tak by tam přece neměl být problém ne?
-> Nwkt: aha, dík
Tady je takový černý plastový se zacvakávacím drátkem jako jištění proti rozpojení.
Tady je takový černý plastový se zacvakávacím drátkem jako jištění proti rozpojení.
-> PsychoWard666: tak ten spínač volnoběhu zkus propípnout multimetrem. Na obrázku jsou i označené vývody:
-> krtik: Mrknu na to, ale nejdřív chci vyřešit celkovou funkčnost, jinak to nemá ani cenu přepinovávat, dal bych tam zpět původní klapku a vstřík.
-> krtik: Koncernový s tím růžovým plastem. Nevím kterej je konkrétně tady
-> Nwkt: co to ej za konektory a jak se odjišťují?
Jak jsi to napsal, tak mě ještě napadlo, že je dobré ten pin zatlačit do konektoru aby se uvolnily ty pacičky... -> -> PsychoWard666:
Jak jsi to napsal, tak mě ještě napadlo, že je dobré ten pin zatlačit do konektoru aby se uvolnily ty pacičky... -> -> PsychoWard666:
-> PsychoWard666: část konektorů je potřeba před vypíchnutím odjistit
-> PsychoWard666: ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> krtik: No něčím podobným sem to zkoušel, ale neúspěšně. Tak až mi pošleš fotku pinu tak snad budu moudřejší.
-> PsychoWard666: Na vypichování pinů z konektoru asi bude nejlepší vypichovák na to určený, ale i pomocí kancelářské sponky to jde
. Vzal jsem tu větší ,,účko" a konce ještě trošku přihnul - ale jen trošku, tak aby dobře zatlačili na packy pinu. Fotku pinu Ti sem hodim, jak příjdu z venku a počítač si zase začne povídat s foťákem...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: 2850kč
no za tu cenu sem motor neviděl, nejlevnější tak za 3000 :D
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> PsychoWard666: prave ze nie
-> castrol: A stojí to víc jak motor co? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> PsychoWard666: ked tak kupis nove servo, stale sa predava ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> PsychoWard666: nic to neudělá je to na tohle přímo dělany, v podstatě je to podobny jako ten brzdovej čistič
-> castrol: No tak ono už to ty chybu právě nepíše, teď to zlobí s tím volnoběhem a jak tak prolézám google (a skončil sem zase na virtu
) tak sem zjistil že ten volnoběžný spínač je přímo v tom servu na naklápění klapky, tak ho asi prohodím za to moje, i když sem byl varován, že bych ho neměl sundavat ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> PsychoWard666: vidis ako malo poznam felu
tak jedine ze by bola chyba v samotnej vstrekovacej jednotke
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Skili: Aha, tak to koupím a zkusím, já se jenom bál aby to něco nepoškodilo
-> PsychoWard666: však to vyčistí všechno já jsem tím kámošovi takhle vystříkal bmmko na fazolovi
dokonce na praxi jsme odpojili vstřik a motor na to normálně jel![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
dokonce na praxi jsme odpojili vstřik a motor na to normálně jel
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Skili: Mě právě jde spíš o tu vrchní část kde je vstřik, klapka ta je čistá, ale ten vršek je uplně černej.
-> PsychoWard666: kup si čistič na karburátory a škrtící klapky stojí to pár korun a pořádně to tím vystříkej