-> exwrcteam:
Mě se ta varianta 1.8T líbí nejvíc, ale bojim se toho. Kdysi jsem ho měl v Passatu a od té doby mám k němu kladný vztah. Ten cupový motor bude asi moc drahý, třeba časem kdybych to přesunul na žebříčku koníčků jinam, ted je to hodně okrajová věc. Nechci se v tom dlouho šťourat, většinu věcí si stejně nechám udělat. Jsem hlavně uživatel, proces stavby mě baví, ale nesmí se to táhnout. Ted to vypadá, že nejspíš nechám upravit původní motor - je mi jasný že to nepojede, ale je to jednoduchý a levný. Když mi to nepřejde, tak časem možná něco jiného.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vybrat motor do Felicie ?
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
vyřešeno
Zastavil:U-Geen
-> Tuner#2:
to zvládneš :o) žít tímhle musí být moc zábavný
to zvládneš :o) žít tímhle musí být moc zábavný
-> Athlonek:
To je na mě moc komplikovaný a nemám rád naftu. Kupuji si i na denní ježdění benzinová auta. Mám auta rád, takže naftu ne e :o)
To je na mě moc komplikovaný a nemám rád naftu. Kupuji si i na denní ježdění benzinová auta. Mám auta rád, takže naftu ne e :o)
Od kdy jdou děti do školy? Od 6.1.? Tak to ještě nějakou dobu musíme vydržet no... 

-> Olegurson: Co tam dát rovnou turbomotor 1,9 TD 55 kW a nebo 1,9 TDi předělané na mechanické vstřikovací čerpadlo, bez elektroniky. Zajedeš si pro rohlíky a ještě k tomu za levno. Jen mám obavy, že se to turbo nevejde nad nápravnici.
-> castrol:
potřebuju info abych s tím hnul. Nejsem fotící a debatní druh :o) Chápu, že někdo sem chodí aby si pokecal a prohlížel kdo co má, ale to není nic pro mě. Potřebuju informace, to je celý. Až mi napasujou ten kit a bude to stříklý, tak ti pošlu fotku.
potřebuju info abych s tím hnul. Nejsem fotící a debatní druh :o) Chápu, že někdo sem chodí aby si pokecal a prohlížel kdo co má, ale to není nic pro mě. Potřebuju informace, to je celý. Až mi napasujou ten kit a bude to stříklý, tak ti pošlu fotku.
-> Sepp:
no to bych právě chtěl zkusit, bylo by to nejjednodušší. Nevíš o tom něco ? Jak přenastavit řídící jednotku atd, nebo kompresor tam dát.
no to bych právě chtěl zkusit, bylo by to nejjednodušší. Nevíš o tom něco ? Jak přenastavit řídící jednotku atd, nebo kompresor tam dát.
-> vhml:
to by šlo :)
to by šlo :)
-> czechino:
no sem jsem vlezl abych se právě rozhodl. Původně jsem myslel 1.8T ale to je moc komplikovaný. Mě je více méně jedno co tam bude, hlavně ať to alespoň maličko jede aby jsem s tím mohl alespoň pro rohlíky :o) Je mi jasný, že to nebude auto na lítání když se ve finále chci pohybovat do 100 koní, ale tahle varianta mi příjde časově a finančně rozumná. Vždycky jsem chtěl závodní auto na hobby závody, tak se možná zadání za pár let změní a nebo to bude stát v rohu a nic, těžko říct.
no sem jsem vlezl abych se právě rozhodl. Původně jsem myslel 1.8T ale to je moc komplikovaný. Mě je více méně jedno co tam bude, hlavně ať to alespoň maličko jede aby jsem s tím mohl alespoň pro rohlíky :o) Je mi jasný, že to nebude auto na lítání když se ve finále chci pohybovat do 100 koní, ale tahle varianta mi příjde časově a finančně rozumná. Vždycky jsem chtěl závodní auto na hobby závody, tak se možná zadání za pár let změní a nebo to bude stát v rohu a nic, těžko říct.
-> Olegurson: zaloz kartu, rad sa pokocham
No a co oturbit tu původní 1.3ku? Nebylo by to nejjednodušší a nakonec i nejlevnější?
-> Olegurson: No nejdříve bych se rozhodl co tam vlastně chceš, pak strávil pár týdnů pročítání co ten a ten motor umožňuje a nakonec se do toho dal. 

-> Olegurson 30.12.13 02:33:01: ani 1,6 55kW z octy nepasuje do felicie bez potíží.
80-90 koní tam najdeš snadno za nějakejch 10-15tisíc.
80-90 koní tam najdeš snadno za nějakejch 10-15tisíc.
-> czechino:
začíná se mi ten nápad s 1.6 také libit, zatím to vypadá, že je to rychlé na instalaci a oproti současnosti 1.3 MPI 40 kw by to rozdíl byl. Jenom je mi líto, toho současného motoru, má najeto 65 000 km, dnes jsem se díval, myslel jsem že má víc najeto.
začíná se mi ten nápad s 1.6 také libit, zatím to vypadá, že je to rychlé na instalaci a oproti současnosti 1.3 MPI 40 kw by to rozdíl byl. Jenom je mi líto, toho současného motoru, má najeto 65 000 km, dnes jsem se díval, myslel jsem že má víc najeto.
Ahoj, v pátek jedu pro kitovou sadu, kola i s pneu už mám. Ještě přesně nevím jaký podvozek. Mám pár variant ohledně motoru a nevím co by bylo nejlepší :
1. Sehnal jsem člověka co jezdí hobby závody a poradí mi s motorem, nebo přesněji upravil by ho on. Na kolik výjde taková ne uplně
ostrá úprava, ale aby to mělo alespoň 80 - 90 koní ?
2. Dát tam turbo z Una (zatím o tom nic nevím) Údajně to není komplikované na instalaci, ale nevim jak přenastavit ŘJ.
3. Dát tam motor 1.6 z Feldy (je motor 1.6 z Octavie 74kw totožný a jde dát do Feldy ?? )
4. Koupit sadu na upravu motoru od firmy Motor Excel
dík za konstruktivní rady a názory
1. Sehnal jsem člověka co jezdí hobby závody a poradí mi s motorem, nebo přesněji upravil by ho on. Na kolik výjde taková ne uplně
ostrá úprava, ale aby to mělo alespoň 80 - 90 koní ?
2. Dát tam turbo z Una (zatím o tom nic nevím) Údajně to není komplikované na instalaci, ale nevim jak přenastavit ŘJ.
3. Dát tam motor 1.6 z Feldy (je motor 1.6 z Octavie 74kw totožný a jde dát do Feldy ?? )
4. Koupit sadu na upravu motoru od firmy Motor Excel
dík za konstruktivní rady a názory
já myslím že taková 1.6 je už docela slušný motor, co jsem s tím nedávno poprvé jel tak dosti hodně slušné! A co vím dá se na ní nabastlit makovice z nějaké 1.8 16V? + ten motor udělat, nevím ale 1.8 bude práce jak na kostele a tohle se mi zdá takové elegantní a váha pořád stejná 

-> gyuri33: já ale nic neřikam o podvozku
-> havlik 27.12.13 18:16:36: moj kamarat jazdi kopce s ibizou 1,8 20v atmosfera s napravami z oktavky, tymto som chcel povedet ze medzi feliciou a ibizou/polom nie je povozkovo velky rozdiel, ale uz obocujem od temy, lem som chcel pocut tvoje vysvetlenie, nie pohadat sa
-> gyuri33: tak si přesedni
-> havlik: co mas stale s tym tazkym motorom? v tej ibize je ten isty motor, a vazi rovnako ako felicia nechapem ta, vysvetlis my to?
-> Nwkt: taky reseni:)takhle to delal myslim michl do cupovek jenze s tim rozdílem co kus tak original:)
-> exwrcteam: Tak to můžeš upravit dieslovou kliku do tý 1,8 a máš taky dvoulitr
-> gyuri33: když těžkej motor s výkonem na předních kolech v pochybný kastli teda neni uplně moje krevní skupina.
-> vhml: když už tak spíš ibizu s 1.8T to neni tak těžký jak A3
-> vhml: když už tak spíš ibizu s 1.8T to neni tak těžký jak A3
koupit komponenty a z vesela do toho:))) a nebo pokud se ti nechce vymejslet tak motor z octavie cup a mas po problemech 2,0 20v i se spajzkou stejne vic jak 200 ps lamat z predku je nesmysl,..
-> vhml 27.12.13 15:21:56: A3 si moze kupit skoro skazdy, tympadom ze sme skodovkari a nevyrobili pre nasu krvnu skupinu model, tak si ho vyrobime sami pre seba a v tomto je ta krasa
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.12.13 15:04:17: v tom plně souhlasím. Rozmlouvat mu to taky nebudu a pokud do toho chce jít tak proč ne.
Spíš prostě za sebe těmhle projektům jen a pouze nerozumím...
Ještě pochopím nějaký velký přestavby jako je ten spodek z eva. Ale cpát 1,8T do felicie? To si můžu jít koupit Golfa/A3 a za stejný peníze dostanu skoro tu samou věc, jen s tím budu hotovej klidně už dneska večer...
Spíš prostě za sebe těmhle projektům jen a pouze nerozumím...
Ještě pochopím nějaký velký přestavby jako je ten spodek z eva. Ale cpát 1,8T do felicie? To si můžu jít koupit Golfa/A3 a za stejný peníze dostanu skoro tu samou věc, jen s tím budu hotovej klidně už dneska večer...
-> vhml: Tak těch lidí co to dotáhli do konce je spousta a to zda je to k hovnu a nebo ne? To je na dlouhou diskuzi. Z racionálního pohledu a legality ano, ale tak ono jezdit třeba rallye s autem bez rámu v kasli co je po smrti taky není o moc rozumnější řešení 
Takže pokud chce utopit peníze, tak proč ne, já budu poslední co ho bude odrazovat, ale ať napřed něco předvede a až narazí na konkrétní problém, tak rád poskytnu kontakt na někoho, komu to jezdí a funguje. Tazatelů co chtěli dát jiný motor do auta jsou tisíce, těch co to dotáhli jsou desítky.


-> havlik: když to tam lamal kamarad tak se mu nevesla klapka k chladicovce poradne tak tam neco kunil na sani
-> exwrcteam: proč převařit sání?
-> vhml 27.12.13 12:00:56: a kto to neskusi ostva pri fabii a kritizuje tych co to spravili

-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.12.13 19:37:12: jenže tohle jsou takový světlý vyjímky. 90% takovejchle akcí skončí utopením spousty peněz a času s následným zjištěním, že je to k hovnu...
pokud chces davat 1.8cku F turbu do feldy tak bud pouzijes mezikus na felda spajz a nebo na to pasuje spajzka z golfa II gti prevarit sani kvůli klapce vyrobit drzaky natahat hadice dobra sranda jaK utratit cca 50 tis kc:)nepocitaje brzdy a vystrihavani elektriky atd atd atd,...
co se tyce svezeni s 1,8 f turbu tak to za tu vynalozenou námahu stoji :))))
co se tyce svezeni s 1,8 f turbu tak to za tu vynalozenou námahu stoji :))))
-> Olegurson 26.12.13 10:40:31: Mám svůj nazor na to, kdo nám tady věší buliky na nos... Já zde nemusim dokazovat, že nekecam, neb jsem to nikdy nedělal a to co napisu platí.
-> vhml 26.12.13 10:43:40: Svezl jsi se nekdy s TUNERem? Tyhle přestavby nejsou nikdy o racionalnim pristupu, ale nebýt jich, tak bude vše fádní. Mě se auta Luboše, Eidyho, Klaska a dalších s jinym motorem libi a každé z nich ma svůj smysl.
-> vhml 26.12.13 10:43:40: Svezl jsi se nekdy s TUNERem? Tyhle přestavby nejsou nikdy o racionalnim pristupu, ale nebýt jich, tak bude vše fádní. Mě se auta Luboše, Eidyho, Klaska a dalších s jinym motorem libi a každé z nich ma svůj smysl.
Na Slovensku sa určite nedá zapísať kára s volantom v pravo!
Kamoš chcel dotrepať Skyline
a poslali ho do píííííče...





-> Nwkt: urcite nie,aj ked na slovensku nie je nic nemozne,

-> Nwkt: foto ilustracne

-> eben: U vás jdou zpapírovat auta s volantem vpravo?
-> MajoLR: na bazosi je nieco podobne na predaj,nie je to ona?tiez je biela...
-> Nwkt: ja uz cakam kedy nikto urobi nieco lacne, sile, lahke, fantastacké, a pochvali sa tu svojou pracou...
-> Olegurson: A těžký jak prase, ale holt na Slovensku to je jako horká novinka, lepší motory tam přijdou až příští rok
-> Olegurson: som cakal kto bude prvy 

-> gyuri33:
jezdil jsem v octavii s motorem 1.8 20v bez turba a jelo to hodně darebně. Je to strašně líný, takovej tupoun to je.
jezdil jsem v octavii s motorem 1.8 20v bez turba a jelo to hodně darebně. Je to strašně líný, takovej tupoun to je.
atmosfera 1,8 20v je ich vela, v priatelnej cene
-> MajoLR:
to je parádní :o) ta varianta 1.4 16v bude asi opravdu nejlepší. Jenom je škoda, že ten motor je stejně drahý jako 1.8T
to je parádní :o) ta varianta 1.4 16v bude asi opravdu nejlepší. Jenom je škoda, že ten motor je stejně drahý jako 1.8T
-> castrol:
kdyby to šlo tak by to byla největší paráda. Jenom se bojim toho, že abych z toho vyndal nějaký slušný výkon, tak by ten motor nic nevydržel. Pravda je že to auto je pro zábavu a né pro účel. Díval jsem se, že kluci co jezdí vrchy (EDDA CUP) tak mají v 130LR výkon kolem 140 koní a fičí to suprově, ale ten motor nic nevydrží.
kdyby to šlo tak by to byla největší paráda. Jenom se bojim toho, že abych z toho vyndal nějaký slušný výkon, tak by ten motor nic nevydržel. Pravda je že to auto je pro zábavu a né pro účel. Díval jsem se, že kluci co jezdí vrchy (EDDA CUP) tak mají v 130LR výkon kolem 140 koní a fičí to suprově, ale ten motor nic nevydrží.
-> Olegurson: a co upravit ten motor co tam je teraz ?
-> vhml:
tak přesně takhle nějak to je, jenom s tím časem je to horší, proto bych byl nejradši pro nějakou variantu aby to nebylo moc komplikovaný.
tak přesně takhle nějak to je, jenom s tím časem je to horší, proto bych byl nejradši pro nějakou variantu aby to nebylo moc komplikovaný.
-> Olegurson 26.12.13 11:15:16: pokud máš zbytečnej čas a zbytečný peníze na zbytečnej projekt, tak proč ne...
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
vyřešeno
Zastavil:U-Geen