Solex 32 dis Help

prohledat
119 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 28.01.2013 do 07.11.2021, založil/a djmaso
řadit dle data
13:37:20
07.11.2021
Dušan
-> marra_rwd: začínali a taky utratili peníze. Dáváme ti jen cennou radu.
13:19:42
07.11.2021
marra_rwd
no jo kluci, mate recht, ale taky jste nekteri nejak zacinali a prinejhorsim pujde casem na vystavku
08:47:51
05.11.2021
pavucina
Má pravdu ten chlapec -> Dušan:
07:48:07
04.11.2021
Dušan
-> marra_rwd: spíš nemá cenu dávat ten Solex vůči dnešní době a potřebě laborovat. Lepší základní jednotka co umí řídit vstřik a předstih. Náklad podobný, ale užitek o 1000let jinde.
07:04:31
04.11.2021
marra_rwd
-> Dušan: jj, diky, objednal jsem komplet service kit a vsecko pude novy. jen jsem si myslel, ze treba pasuje nekde z neceho jineho, ale nema smysl laborovat.
06:38:20
04.11.2021
Dušan
-> marra_rwd: ebay a nebo gtturbospares. Zkus Google.
20:07:55
31.10.2021
marra_rwd
-> Dušan 07.03.13 22:20:23: ozivim tema... Asi mam Dusane stejnej problem, kde jsi prosim te sehnal tu tesnici podlozku? pri otvirani klapky injektor injektoruje, ale taky benzin proteka okolo a pod trubickou injektrou a to asi nejni dobre..
16:35:37
16.09.2015
djmaso
-> czechino 15.09.15 17:57:25: jj nedošlo mi že máte Fakíry
17:57:25
15.09.2015
czechino
-> djmaso: No říkám že problém je v natočení karbecu a né v regulátoru 4
23:58:32
14.09.2015
djmaso
-> czechino: mimochodem čekej EVO II bastard již brzy :)
23:58:06
14.09.2015
djmaso
-> czechino: počkej ještě jednou nechápu co tím myslíš? :D , no regulátor paliva ( na bázi regulace tlaku paliva vůči boostu) tam musíš mít , ale problém u vás Fáčkařů bude v natočení solexu o 90 stupnů
15:05:43
13.09.2015
czechino
-> djmaso: hej fačko je technicky o uroven vys, takze bacha 1 no jsme u toho co rikam celou dobu, zadnej regulator paliva 72
11:49:46
11.09.2015
djmaso
-> czechino: -> Blue Power: hej hovádka, máte oba fáčka a jak zde píšete, váš celej průser je v tom že to uchčijete :D :D otočte karvece o 90 stupínku a jste happy :D5 4
20:36:29
10.09.2015
czechino
-> Blue Power: Koukám že karbec máš stejně jako já, je mi to zahadou...

Jedině karbec otočit jako to maj místí ve 120.
20:04:35
10.09.2015
Blue Power
-> czechino: Mě to dělá to samé ale doleva.
19:49:00
10.09.2015
czechino
Tak jsem to byl pořádně projet a auto chcípne vždy když jedu doprava, ať točím 6000ot/m, nebo 1500...



-> djmaso: jaký na to má vliv? Popř. jak ho seštelovat?
upraveno 1x, naposled 10.09.2015 19:49:22
13:16:53
09.09.2015
djmaso
-> czechino: máš špatně seřízenej regulátor plnícího tlaku paliva
23:18:55
07.09.2015
czechino
-> Dušan: Když jedu kudlu tedy zátěž, tak to jen pocuká, pokud ne, tak to chcípne a chytne se až za pár vteřin...
08:10:37
26.08.2015
Dušan
-> Stepan FUN: solex ma tendenci se odlivat
06:58:41
26.08.2015
StepaNoFUN
-> czechino: Nevím jak u tohohle, ale například žiguly měly v karburaci takovou vyfikundaci, že při jízdě do kopce (tudíž naklonění karburátoru) došlo k obohacení směsi. Což by při jiným otočení mohlo pak bělat bordel v zatáčkách...
22:41:24
25.08.2015
Dušan
-> czechino: na volnobeh nebo v zatezi ?
11:29:48
24.08.2015
czechino
Nevíte někdo jesli má na funkci karburátoru vliv jeho stranové namontování? Jde o to že při zatočení doprava se auto uchlastá a přestane jet, mám ho namontován opačně než u fuega a než všichni ve 120, jinak netuším čím to?
20:59:13
17.10.2013
czechino
Aha, no někdy to skusím, teď už se bude zazimovávat 141
21:21:30
14.10.2013
Dušan
-> czechino: kzyz vyndas tu borcni trysku co je pod tim velkym sroubem tak po zatrepani v tom musi litat takovej ventilek. Ten mechanicky prepina trysku bez tlaku vs hlavni.
19:48:08
14.10.2013
czechino
-> Dušan: Sice nevim o co jde, ale karbec je funglovka takže by to fachat mělo.

Popiš mi funkci?
19:29:27
14.10.2013
Dušan
-> czechino: funguje ti u te zakladni trysky to soupatko, ktery ji ucpe pri tlaku ?
19:18:18
14.10.2013
djmaso
-> czechino: no a není to taky objemem ?
16:05:31
14.10.2013
czechino
-> djmaso: Jo ty myslíš jehlou? To mi přijde tak 0.5% sem 0.5% tam.



Přeci Renaulti s těma karburátorama nejezdili pořád bohatou směs jako při tlaku, bo co jezím já tak bych neprošel emisema ani před 100 lety.



Musí být nějaký způsob jak nastavit ten karbec na režim tlak a netlak?
09:41:42
14.10.2013
djmaso
-> czechino 14.10.13 09:23:17: jedině tak tu trysku zapájet (zavařit ) a pak upravit , jo ještě se řeší bohatost směsi-volnoběžné , je tím červíkem u škrtící klapky.



když si s ním budeš hrát, tak ho nezapomeň pořádně zaaretovat, aby tě nevypadl jako mě a pak jsi jako já nehořel :D
upraveno 1x, naposled 14.10.2013 09:42:43
09:39:19
14.10.2013
djmaso
-> czechino 14.10.13 09:23:17: no na to jsi měl myslet když jsi to stavěl :) u takového experimentu se nemůžeš u karbece dívat na spotřebu :D no jedině ta dej RJ + vstřiky
09:23:17
14.10.2013
czechino
Tak jsem se koukal jakou mam velikost volnobezne trysky ktera je 41, nejmensi co se da koupit je 40 coz asi moc zmen neudela, takze jak vyresit bohatost pri tlaku a pri normalni jizde? Nechci jezdit za 15/100 pri 2tis z kopce7
19:33:31
12.10.2013
czechino
OK, až se k tomu někdy dostanu, tak skusím jinou volnoběžku.
08:24:09
12.10.2013
Dušan
proste prvni musi byt mensi aby to bylo chudsi v rezimu bez tlaku. Primo do karbecu nevidim kudy si co presne trebanapul prisaje, ale kdyz jsem resil kompletni bohatost tak na to mela vliv hlavne ta volnobezna. Ovlivni cely spektrum.
21:11:09
11.10.2013
czechino
Takže dát menší vonoběžnou a při atmosférickým režimu bude bohatší než 10 a při sepnutí turba se bude směs držet podle velikosti hlavní?
16:14:30
07.10.2013
Dušan
vsak takovou vec ti tam dela volnobezna tryska s prechodem. Dokud netlacis tlak tak smes je zavisla na dane trysce a jakmile zacnes tlacit tak se uzavre a tlaci to pres hlavni.
19:37:30
06.10.2013
czechino
13 se bojim 8 kor pri tlaku pres 1bar.
12:14:54
06.10.2013
pavucina
Zacina laborace s karbcem, to jsem zvedav na rady.

ALe jestli rikas chudsi 13, co pak je pro tebe bohata ? 13 uz by stacilo i v plny zatezi.
11:49:11
06.10.2013
czechino
Nevite nekdo jak udelat na solexu chudsi smes bez tlaku, treba 13 a po nabehnuti turba by se obohatila?
20:44:33
22.07.2013
prcin
-> czechino: jo v pohodě, já jen kdyby :)
18:14:34
22.07.2013
czechino
Díky za nabidku, ale solexe mam funglovku a jeden staci :) urcite se najde nekdo jiny kdo chce ozivit svoji šáďuli 5
10:06:21
22.07.2013
prcin
-> czechino: kdybys chtěl náhradníka nebo do zásoby, tak mám zánovního solexe z taky z fuega..
19:18:44
20.07.2013
czechino
Tak jsem sundal vrsek karbu, vyndal plovák a ted kde se ta hladina steluje? Nikde jsem nic na přihnutí nenašel.8
17:19:18
17.07.2013
czechino
Jo, tomu bych veril spise, pri me bohatosti. Takze snizit hladinu jo?
16:46:56
17.07.2013
Gemini
-> czechino: to ti moze robit aj pri prechalstani, moze byt hladina privysoka
16:12:19
17.07.2013
czechino
Nn, mam ho kolmo. Dela to jen na jednu stranu, ale pokud je motor vytoceny a drzim treba pul plynu tak nic. Jinak je to solex z 1.6 fuega.

Ta jehla uz je sumak prolezl jsem vrakac, vytahl z nejakeho webra a predelal zavit.
15:35:36
17.07.2013
prcin
-> czechino 17.07.13 14:18:29: a máš ho v dobré pozici? nemáš ho o 90 stupňů otočený?
15:28:09
17.07.2013
Dušan
-> czechino: uplne jsem na to pak prestal myslet. To vypada spis na malou hladinu. Tryska je teda uplne na dne takze taky zalezi jaky mas cerpadlo apod.
14:18:29
17.07.2013
czechino
Cau, mam takovej problem s jizdou se solexem do pravotovivejch zatacek, vzdy auto pri prujezdu zatackou zacne cukat a chcipat, skratka karbec se odlije dela vam to taky a jak to resite? Nechci se v nem hrabat kdyz nevim kam sahnout. Dík.
09:16:00
29.06.2013
czechino
-> Dušan: to by bylo super!
01:04:53
29.06.2013
Dušan
-> czechino: něco bych našel
Extreme Tyres