skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Solex 32 dis Help
Zdarec, nevíte jestli jde do solexe 32dis jehla z jiného karbu? Popřípadě nemáte někdo díly?
kdyby chtěl někdo solexe DIS, koukněte do inzerce..
Bez lambdy se na to vykašli, dá se sehnat do 5000,- stejná jak od AEM ;)
-> hrdacek: do 0,8b by to mohlo stacit v serii. Ovsem zalezi jestli v tom je serie. Kazdopadne odladit to jde jen se sirokopasmovou lambdou. Taky zalezi jestli to bude jen na N95 nebo tam bude i nejaky Ecko.
-> hrdacek: :D :D mohl bych povídat :D ale takto se to nedá říct , jedná se dle nastavení motoru viz palivo , KP , BOOST atd
Zdravím potřebuji pomoc, mám solex 32 dis bude se to dávat na motor škoda 135 s turbem z fiatu tipo jaký tam mám dat trysky nebo to mám nechat základ?
Díky
Díky

Okey, dík 

-> czechino: skodateam.cz a nakup si vrtáčky , nebo předělej na jiné :)
Kde kupujete trysky?
-> djmaso: 12,8 - 13,2, ale nekdo me mozna rekne ze je to moc bohaty. Pod plnym by to tak ale melo byt.
-> Dušan: kolik by měl být stechyo poměr na lambdě cca ?
-> djmaso: aspon 140
Soudružky ! Mám kontrolní otázku !
Jakou trysku by jste dali na 1300ccm ; 1,2 baru ; etanol : BA 95 > 50:50
mám 117,5 a je to chudé :D
Jakou trysku by jste dali na 1300ccm ; 1,2 baru ; etanol : BA 95 > 50:50
mám 117,5 a je to chudé :D
-> Dušan: :D :D
tak dirka za nic nemohla, ale problem byl v chybejicim mrnavym tesneni pod tim injektorem nebo co to je. Takovych problemu kvuli kravine za 0,50h 

-> Dušan: ne nebavíme, protože si ani neoznačil oč jde ! až potom
Já tam v tom rohu důlek mám taky, ale pozoroval jsem to a průchozí to není, je to zacpané .. takže jestli máš podezření tak zalepit tekutým kovem
Já tam v tom rohu důlek mám taky, ale pozoroval jsem to a průchozí to není, je to zacpané .. takže jestli máš podezření tak zalepit tekutým kovem
-> Dušan: spíš nějaká vlasovka, slabá stěna a někde hodně vzadu chemie...
-> djmaso: ultrazvuk? To těžko...
-> djmaso: ultrazvuk? To těžko...
Dušan 05.03.13 22:03:46 napsal:
→ m8rinek: to ani ne, spis oxidace, chemie,
utlrazvuk, tlak tomu bych i věřil :) to svinstvo co máme v práci žere i ruce:)
→ m8rinek: to ani ne, spis oxidace, chemie,
utlrazvuk, tlak tomu bych i věřil :) to svinstvo co máme v práci žere i ruce:)
-> m8rinek: to ani ne, spis oxidace, chemie, utlrazvuk, tlak
-> Dušan: Jakože ultrazvuk vykloval do karburátoru díru? Ale to snad ne :D:D:D.
spsi to pri cisteni ultrazvukem dokonalo dilo skazy a nasledny tlak uz jen detail.
-> Dušan: zaslepit, já tam žádnou dirku nemam :( ale raději se ještě podívám ( připadá mi to jako chyba při lití , nebo obrábění )
doufam, ze se vsichni bavime o tomto. To je jedina vec co me napadla proc to nejede. Karbec je jinak jak novej.
-> Dušan: Koukal jsem teď na svůj Solex a osazeny trubičky nejsou, ale u všech děr je na konci hliník (stěna), takže co tam chceš zalepovat když to není průchozí
kanálek za tím je, torzo toho solexu se používalo a upravovalo pro více modifikaci, proto se ta stěna hliníku vyvrtala a narazila trubička, nemělo by ti to od tud nijak foukat

kanálek za tím je, torzo toho solexu se používalo a upravovalo pro více modifikaci, proto se ta stěna hliníku vyvrtala a narazila trubička, nemělo by ti to od tud nijak foukat
-> Dušan: edit.. až teď vidím, že myslíš tu díru.. určitě zalepit..
No poznam prd, ale asi tam bude pretlak protoze to auto vubec netlaci. Max 0,4b. Zkusim to zalepit nejakym tekutym kovem.
-> Dušan: strana 3, druhá fotka je blokové schema na R18 kde těch přípojných míst bylo více
skoda-virt.cz/cz/.../9924 -pretlakovy-karburator-sol ex-32-dis
skoda-virt.cz/cz/.../9924 -pretlakovy-karburator-sol ex-32-dis
nevíte co se skrývá za touto dirkou ? Je tam nějaký kanál ? Motor jede jakoby u SEDRu na 1.st dobře a při větším přidání 9 rádoby 2.st je směs extrémně chudá a nejede to nebo to cuká a jede jako 105ka :)
Jo a neni to zmyho auta
Jo a neni to zmyho auta

-> TechniX: díky moc. tak vyšší jsem zaslepil, na ten níž dal "budík" tlaku. a funguje to viz sekce turbo
-> prcin: Jinak já bych to zřejmě neřešil, můj solex tohle taky nemá a jezdilo to .. pokud si to neměl ucpané tak ti tudy ucházel tlak, možná proto ti to tlačilo jen 0,3 bar jak si nedávno psal .. prozatímně bych to vyřešil hadičkou s ucpávkou a zkoušej dál kolik ti natlačí .. tohle by byla spíše otázka na nějakého Fuegáře co o tom autě už něco tušil, případně dotaz na Renault Foru
-> prcin: čoveče hledám to tu celou dobu a nic jsem nenašel o tom ani ke stažení blbej servisní návod na fuego, všude blbé zpoplatnění .... Ty máš ten Solex se 3 obohacovačema, já mám klasický jen se 2. Mám přívod paliva a pak na zadní části trubičku na připojení k podtlaku k rozdělovači, zepředu jak to máš ty 2 trubičky tak já je tam nemám, ale jsou tam místa na vyvrtání, takže to bylo předpřipravené futrály, které pak upravovaly dle použití.
Třeba tento Solex co se prodává na Ebay.com má trubičku jen jednu a nahoře. Zřejmě by to bylo na přetlak a to buď k budíku co vedlo dopředu k interiéru a nebo na dorovnání přetlaku s nad klapkou a pod klapkou kde se to spojovalo téčkem kvůly regulátoru tlaku paliva + westgate u turba ... nic jiného mě nenapadá využití
Třeba tento Solex co se prodává na Ebay.com má trubičku jen jednu a nahoře. Zřejmě by to bylo na přetlak a to buď k budíku co vedlo dopředu k interiéru a nebo na dorovnání přetlaku s nad klapkou a pod klapkou kde se to spojovalo téčkem kvůly regulátoru tlaku paliva + westgate u turba ... nic jiného mě nenapadá využití
ještě jednu zajímavou věc nemám ještě úplně srovnanou, ačkoli jsem si myslel, že mám... mám DIS s těmahle dalšíma vývodama (prý je z fuega). Má někdo páru co tam? jeden bude podle zdrojů asi na budík tlaku a druhý nevím, že by tam taky patřil přetlak? ví někdo? zatím to mám nezapojené
-> djmaso: Ze zadu za vlásky, natvrdku na prdku a bez lásky 

-> pavucina: -> TechniX: -> Dušan: vše jen nejlepší natvrdo :D ale aby bolela prdel to je o hovně a to moc nemusím :D
Dobře já vás poslechnu, tak dural šesti drážková řemenička na tom kompresoru zůstane, volnoběžku odložím :) zůstane to natvrdo
dej to natvrdo a jeste s presahem
Pak se nediv ze te ta prdel boli.

Pak se nediv ze te ta prdel boli.
taky si rikam 

-> prcin: dosti dvousmyslá odpověď :_D :D no každej to nějak rád :D
-> djmaso: ajooo, promiň, jsem se přepsal :) neuvědomil jsem si to. od rána mě bolí prdel, myslím na pí*oviny a pak to tak dopadá :) každopádně natvrdo :D
-> prcin: já néé já bych to nechal taky na tvrdo :) ten Experiment kompresor+ volnoběžka = TechniX , já jsem turbař
-> Eidy: máš pravdu. volnoběžku ne. Mercedes má třeba odpojování kompresoru pouze na volnoběh, aby při dalších odběrech (klima, elektrické píčovinky atd) nebral moc zátěže. Každopádně v tomhle našem zapojení s klapkou (karbem) problém hromadění vzduchu před klapkou řeší stejně jako u turba BOV ventil s tím rozdílem, že kompresor má díky řemenu větší setrvačnost a djmaso jej chtěl asi právě řešit tou rovnoběžkou. jenže ta volnoběžka by dostávala sstrašně po koulích a navíc by mohl motor při sundání nohy z plynu při jistých situacích blbnout, protože kdyby se kompresor třeba až zastavil, tak prakticky ucpeš sání a motor nemá jak dýchat. faktem je, že tohle by asi nenastalo, ale čistě teoreticky. takže v klidu ho dát natvrdo.
nechat natvrdo! Bude to super zábavný - stačí odložit a jdeš hned dveřma napřed. Volnoběžka tomu bude dávat zbytečný rázy, a taky bych se bál že hodně brzo odejde - kompresor má odběr jako blázen
-> TechniX: Nevím, jestli je volnoběžka správným řešením. Možná je to jen pocit. Nejdřív bych to zkusil s řemenicí natvrdo a pak laboroval. Takhle ti to běží naprázdno bez zátěže. Ale až tam bude motor a klapka karburátoru, změní se to. Všechny auta s kompresore co jsem viděl, mají vše natvrdo. Obzvláště Ameriky mají širokánskej zubovej řemen.
Když spadnou otáčky motoru, kompresor by pořád tlačil. To asi nepomůže.
Když spadnou otáčky motoru, kompresor by pořád tlačil. To asi nepomůže.
-> djmaso: při tom puštění plynu ano, ale jakmile se sniží otáčky na kompresoru což ty půjdou si myslím pěkně rychle, protože co jsem zkoušel jakmile mu trošku přiškrtíš vzduch tak je to cítit nápor na pohonu, stane se hned z toho malá motorová brzda :) .. jakmile hned přidám tak by to mělo začít brát, ale jde mi o to abych snížil tu odstředivou sílu co mi zbytečně bude brzdit motor .. ale dokud to nevyzkouším tak neuvidím. Setkal jsem se stím u jednoho altíku u Laguny, možná by to nebyla špatná věc i u tohodle
-> TechniX: tak ale tam budeš mít něco jako turbo efekt né :( ??
-> prcin: přesně tak Solex je výbornej karburátor natož jak je starý, mám tu už taky nasysleno pár karburátorů Solex 32 PBISA, Solex 34, Solex 35, pak ještě jeden Solex 32 s objemovým ovladačem u přívěry vzduchu a pak to hlavní SOLEX 32 DIS
.. ty karburátory tu mám, kdybych si pořídil další škodovku tak je jasný hned co tam přijde za karburátor, nebo do škody 100 či 120 dobrý karbec
vhodně otryskovat a jezdí se dobře a ekonomicky.
Určitě budeš první kdo to dodělá, kdybys to viděl u mě, tak mě čeká práce nejméně na rok, nejhorší je že věci už tu mám připraveny nějaký ty měsíce, ale s časem je to špatný a s prostorem kde to dělat ještě hůř...
Ohledně toho kompresoru já mám Eatona M45 a předchozí majitel co tím poháněl nějaký 2,5 motor (udajně mu už nestačil, moc slabé) na to udělal menší řemeničku dural, když jsem ten kompresor roztočil na 2 000RPM a pak elektromotor, kterým jsem to poháněl snížil otáčky tak to byla brzda jak sviň, dokonce i řemen to začlo že bylo cítit brždění ... Jak jsem nad tím přemýšlel, napadlo mě že bude asi nejlepší řešení dát na kompresor nějakou volnoběžku řemeničku z nějakého altíku, když přišlápnu tak se roztočí, za to když pustím plyn tak se motor sníží otáčky a kompresor se sám dotočí.


Určitě budeš první kdo to dodělá, kdybys to viděl u mě, tak mě čeká práce nejméně na rok, nejhorší je že věci už tu mám připraveny nějaký ty měsíce, ale s časem je to špatný a s prostorem kde to dělat ještě hůř...
Ohledně toho kompresoru já mám Eatona M45 a předchozí majitel co tím poháněl nějaký 2,5 motor (udajně mu už nestačil, moc slabé) na to udělal menší řemeničku dural, když jsem ten kompresor roztočil na 2 000RPM a pak elektromotor, kterým jsem to poháněl snížil otáčky tak to byla brzda jak sviň, dokonce i řemen to začlo že bylo cítit brždění ... Jak jsem nad tím přemýšlel, napadlo mě že bude asi nejlepší řešení dát na kompresor nějakou volnoběžku řemeničku z nějakého altíku, když přišlápnu tak se roztočí, za to když pustím plyn tak se motor sníží otáčky a kompresor se sám dotočí.
-> prcin: bojím se krouťáku v lamejch :( 3x uloženka , doufám že to bude držet
-> TechniX: -> djmaso: jj, solex a nikdy nic jiného :) díky , jede to docela dobře na to, že SP je 3,9. Tento týden už byhc měl dofinišovat a snad příští týden už jezdit! Doufám, že to stihnu dřív než ty a budu první škoda-kompresor :P ne, sranda - aspoň vychytám mouchy a sdělím dojmy a fakta :)
-> prcin: pěkný pěkný , no to až začneš foukat tak si teprve sedneš na prdel :D