chladenie S100

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 02.01.2013 do 03.01.2013, založil/a skoda ls 120
řadit dle data
19:39:54
03.01.2013
Martin120L
-> afro100: Vždyť chce chladit né , co měl Jirka Zlámal na 1000 MB tak měl chladič z octávie a ventilátor z klímošky a říkal ,že je to na hraně když to sype a expansku měl z octávie, taky má větší přetlak. Pokud bude chladit i olej bude na tom lépe. Tám kde já jedu 90° na oleji tak Chrt na fáčku má 110°-120° . S elektrikou nevím, možná to nějaká uchladí,ale jestli bude točit 6000 tak nevím. V 86 roce jsem jezdil na 110 ls ventilátor ze Žigula 1600 a vlétě to nešlo uchladit pokud jsem jel víc jak 110. Od podzimu do jara pohoda. Pak jsem udělal náporák a byl pokoj. 4
upraveno 1x, naposled 03.01.2013 19:41:27
11:28:10
03.01.2013
m8rinek
-> Luky: Ono je důležitý taky říct na coe se motor bude využívat, točivej motor s malou řemenici taky uplně nefunguje...



Já oleják montoval, nicméně jeho účinnost nejsem schopen posoudit, vzhledem k faktu, že jsem řešil chlazení i jinak.



-> Šupi: spínat ventilátor ručně je kokotina, když už tak použít dvoustupňový čidlo...
11:17:34
03.01.2013
Šupi
podla mna 2rychlostnu vrtulu z nejakeho moderneho auta napr VW urobit si to na čidlo aby samo zaplo 1. rychlost a druhu az na vypinac kedy to uznas za vhodne.4
11:15:23
03.01.2013
Jozka
-> Luky: Dle mých nevelkých zkušeností při běžným ježdění nijak výrazně.. Po odpojení oil chladiče se v létě, při ustálený jízdě, se po nějakým tom km jen ručička teploměru (vody) usadila jen velmi nepatrně výše..
11:07:16
03.01.2013
Luky
Pomůže chlazení nějak výrazně olejový chladič? Vím že pro chlazení oleje je vlastně zbytečný, ale je to přeci jen další místo, kudy z motoru uteče teplo...





-> afro100 02.01.13 16:34:02: no...

1) dej jiný chladič, ať chladíš víc

2) olámej větrák, ať chladíš míň



Takže jsme tam kde jsme byli 47 Samozřejmě s minimalizováním výkonových ztrát s větrákem a optimalizováním potenciálu chladiče ale jak říkám, ty dvě rady jdou vlastně proti sobě 40
10:56:16
03.01.2013
Majklsto
-> afro100: ja jazdím v lete 5 listov, a inak 3 listy, Chladič mám z erka, a chlaím s pohode, motor s fakana aj s dopingom. Na kapsách mám urobené nádychy a kapota je trochu zdvihnutá.
18:05:52
02.01.2013
afro100
-> Martin120L: tvl 3 3 tak oni mu tu radia, aby to este povyrezaval tu vrtulu a dal vacsiu remenicu a ty mu poradis uplny opak .. cital si to tu vobec ?
18:03:10
02.01.2013
Martin120L
-> skoda ls 120: Dej 10 listovou možná někde sezeneš i plastovou, myslím že se dělala do tropů a máš vystaráno.
17:03:00
02.01.2013
vhml
-> Luky: jj, jezdím 5 listů a velkou řemenici
16:34:02
02.01.2013
afro100
-> Luky: pokial ide o vysledok, tk v podstate je to to iste ..
16:19:41
02.01.2013
Luky
-> m8rinek: jo vím že se to dělá, já jen jestli jsem to správně pochopil ve vztahu ke vznesenému doatu, když Venca radí vlastně něco jiného 4
16:15:59
02.01.2013
m8rinek
16:13:07
02.01.2013
Luky
-> vhml 02.01.13 14:18:14: To znamená, že chlazení je tak předimenzovaný, že i na silnější motor je zbytečně chladící a proto je možné chladit méně a ušetřit výkon na pálení pneumatik?
16:07:26
02.01.2013
vhml
-> m8rinek: možná, ale pořád tomu nevěřím vzhledem k účinnosti řemenovýho převodovu vs alternátor+elektromotor.
15:43:35
02.01.2013
m8rinek
-> vhml: ale jo, proč ne elektrika, když zainvestuje do profi ventilátoru cca 2200 a bude ho nějak rozumě řídit (ideálně dle teploty)
15:35:53
02.01.2013
vhml
-> skoda ls 120: elektrika je blbost, je to blbost, a je to blbost. Přečti si o tom prvně něco, je tu popsáno mnoho.



Vodní pumpu dle otáček. Na normální ježdění s velkýma lopatkama.
15:30:15
02.01.2013
skoda ls 120
a elektricky ventilator by potom stacil vpohode to uchladit si myslim ci nie????????????
14:47:14
02.01.2013
skoda ls 120
a vodnu pumpu mam aku pouzit s velkymi alebo z malimy lopatkamy??
14:18:14
02.01.2013
vhml
Obecně je chlazení v Š100 je šíleně předimenzovaný, tudíž nemusíš mít strach.



Pomůžeš tomu chladičem LS/R + větší! řemenicí. Aby ve větrák točil pomaleji a neodebíral tolik výkonu zbytečně motoru. Popř vyřezat listy z vrtule.
upraveno 1x, naposled 02.01.2013 14:18:28
14:12:24
02.01.2013
Jirk@
-> skoda ls 120: nemám s tím zkušenost,ale myslím,že by bylo lepší použít chladič ze 110LS/R s měděnými lamelami,případně ještě jinou řemenici na vrtuli.
upraveno 1x, naposled 02.01.2013 14:12:43
14:05:52
02.01.2013
skoda ls 120
ked vo skode 100 vymenim motor za upraveny favorit ktory ma 95 koni, bude stihat to chladit chadic v zadu z mechanickou vrtulov????10 10
Extreme Tyres