skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úprava Řj motoru Alfa Romeo
21:45:41
01.10.2012
01.10.2012
Tommyk
-> Eidy: tak to je masakr. hlavně žes na to přišel :)
20:14:59
01.10.2012
01.10.2012
MATTESS
-> Eidy: nu poklona. Taková blbovina a jaké to udělá problemy Hurááá
19:46:06
01.10.2012
01.10.2012
StepaNoFUN
-> Eidy: Ty woe tak to bych asi nedal... :-O Ale na osciloskopu by tahle pikačovina mohla bejt vidět, že se ty impulsy změněj a posunou...
11:20:12
01.10.2012
01.10.2012
vhml
-> Eidy: solidní kandidát na titul Píčovina roku. Tak hlavně ať to teď už šlape.
10:24:34
01.10.2012
01.10.2012
matoo
-> Eidy: toto iste som riesil aj ja s IMF zapalkom, furt mi vynechavalo, strielalo do vyfuku, a nakoniec sme zistili, ze ked sa ohreje drziak sa sa priblizi k remenici a ta ho odkopava daleko a potom to vynechava :) tiez som to hladal skoro pol roka :D
23:48:31
30.09.2012
30.09.2012
kamikaze
Tak tohle by mě nenapadlo ani po stroboskopu Ty jsi prostě jiná liga, hodně jiná, smekám pane
23:42:02
30.09.2012
30.09.2012
U-Geen
-> Eidy: hehe, takze klasika... strana pi*ovina, jen na to prijit. Tak gratulace a at to slape :-)
23:39:25
30.09.2012
30.09.2012
Eidy
Všichni vedle.
Takže, abych vás moc nenapínal. Je to kombinace elektriky a mechaniky, kdy mechanická stránka ovlivňovala funkci elektroniky. Ještě vám řeknu, že pan "doktor" mi minulý týden říká:
"Chce to sundat aspoň hlavu a kouknout se do motoru. Ale když se tak na vás koukám, vy mi to tu asi nenecháte."
"No tak to ani náhodou."
Kdyby použil stroboskop, mohl jsem to mít o trochu dřív. Zapalování má možná hezký obraz a jiskra hoří krásně, ale k čemu to je, když ve špatný okamžik. V těch kritických otáčkách to začlo zapalovat úplně mimo. Signálový kabel jsem dával nový, čidlo je nový, zkusil jsem jinou (sériovou) řemenici a taky nic. Tak jsem prostě zkusil dát čidlo otáček a polohy kousek dál od řemenice a ono to funguje. Kdo by to byl řekl, že moc blízká poloha tomu vadí. Podložil jsem to čidlo asi o půl mm a motor jde točit až do omezovače, čili skoro 8000. Zřejmě během manipulace s motorem (nikoliv v době mého vlastnictví) došlo k nárazu a držák byl kousek blíž. On je chycenej dvouma šroubama a jsou tam lícovaný trubky coby kolíčky, ale jedna byla bouchnutá. Vím to, když jsem to rozebíral. Ale nikdy by mě nenapadlo, že to může udělat takovou paseku. Takže jakmile se motor ohřál, řemenice se roztáhla, blok motoru taky a samotný držák taky nějak a došlo k přiblížení. Jen o malinko, ale bylo to už moc. Proto to za chladnýho počasí vydrželo jet o něco dýl. A tehdá, jak mi to v červnu jelo i za tepla, tak to bylo přesně po výměně čidla za jiný starší a asi chvíli trvalo, než si pořádně "sedlo". ZdrubT mi dnes zapůjčil stroboskop a tak jsem zjistil vadu v zapalování a už jsem šel po snímání polohy. A protože jsem už všechno zkoušel, zkusil jsem něco, co jsem ještě nezkusil.
Kokotina. Jen mi štve, že mi to trvalo takřka přesně půl roku. Ale aspoň je teď všechno naprosto v pořádku a vím o tom motoru všechno.
Jo a ten zbytkový kyslík, to bude spojení tlumiče se svodama. je to jen nasunutý a netěsní to stopro. Teorie je hezká, ale praxe je odlišná.
Takže, abych vás moc nenapínal. Je to kombinace elektriky a mechaniky, kdy mechanická stránka ovlivňovala funkci elektroniky. Ještě vám řeknu, že pan "doktor" mi minulý týden říká:
"Chce to sundat aspoň hlavu a kouknout se do motoru. Ale když se tak na vás koukám, vy mi to tu asi nenecháte."
"No tak to ani náhodou."
Kdyby použil stroboskop, mohl jsem to mít o trochu dřív. Zapalování má možná hezký obraz a jiskra hoří krásně, ale k čemu to je, když ve špatný okamžik. V těch kritických otáčkách to začlo zapalovat úplně mimo. Signálový kabel jsem dával nový, čidlo je nový, zkusil jsem jinou (sériovou) řemenici a taky nic. Tak jsem prostě zkusil dát čidlo otáček a polohy kousek dál od řemenice a ono to funguje. Kdo by to byl řekl, že moc blízká poloha tomu vadí. Podložil jsem to čidlo asi o půl mm a motor jde točit až do omezovače, čili skoro 8000. Zřejmě během manipulace s motorem (nikoliv v době mého vlastnictví) došlo k nárazu a držák byl kousek blíž. On je chycenej dvouma šroubama a jsou tam lícovaný trubky coby kolíčky, ale jedna byla bouchnutá. Vím to, když jsem to rozebíral. Ale nikdy by mě nenapadlo, že to může udělat takovou paseku. Takže jakmile se motor ohřál, řemenice se roztáhla, blok motoru taky a samotný držák taky nějak a došlo k přiblížení. Jen o malinko, ale bylo to už moc. Proto to za chladnýho počasí vydrželo jet o něco dýl. A tehdá, jak mi to v červnu jelo i za tepla, tak to bylo přesně po výměně čidla za jiný starší a asi chvíli trvalo, než si pořádně "sedlo". ZdrubT mi dnes zapůjčil stroboskop a tak jsem zjistil vadu v zapalování a už jsem šel po snímání polohy. A protože jsem už všechno zkoušel, zkusil jsem něco, co jsem ještě nezkusil.
Kokotina. Jen mi štve, že mi to trvalo takřka přesně půl roku. Ale aspoň je teď všechno naprosto v pořádku a vím o tom motoru všechno.
Jo a ten zbytkový kyslík, to bude spojení tlumiče se svodama. je to jen nasunutý a netěsní to stopro. Teorie je hezká, ale praxe je odlišná.
22:40:36
30.09.2012
30.09.2012
kamikaze
-> Eidy: Hádat si netroufám, hádal jsem skoro od začátku, každopádně jsem rád, že se dílo povedlo Takže už se těším na Most, bohužel jen na kukačku, felda má ještě dlouhou cestu na okruh
22:28:58
30.09.2012
30.09.2012
Minik03
špatná kostra?
22:20:06
30.09.2012
30.09.2012
Jarda/felda
-> Eidy: netěsnost toho karbonovýho sání ? případně pokud máš ta poslovač brzd/podtlaková hadice
22:03:21
30.09.2012
30.09.2012
Fifa
Já zkusím problém s mechanickým regulátorem tlaku paliva ve střik. liště, hadička podtlaku k němu, nebo něco podobného..
21:40:52
30.09.2012
30.09.2012
T
-> Šediváček: : taky ne, sání pokud se nepletu, tak zkoušel i originál....
21:33:09
30.09.2012
30.09.2012
Šediváček
Něco okolo karbonu jako to měl "T" ? Ne vždy se vyplatí předělávat něco na motoru před jeho vyzkoušením.
21:29:03
30.09.2012
30.09.2012
ZdrubT
Těšim se do mostu jak malej. Mam na to nové pneu. Jsem rád, že to dal konečně dohromady. Už to dávno mělo jezdit.
21:15:59
30.09.2012
30.09.2012
Tommyk
Hádat asi nebudu, ale jsem napjatej jak prase..
jinak gratuluju, jsem rád žes na to přišel.. :)
jinak gratuluju, jsem rád žes na to přišel.. :)
21:07:56
30.09.2012
30.09.2012
StepaNoFUN
Rozvody o zub? To mi ale přijde jako blbost, protože tys měl dole určitě několikrát. Nebo nastřizeněj klínek na některým z kol rozvodů???
20:48:51
30.09.2012
30.09.2012
Milan 136
-> Zazaa: to snad ani nejde. Taky už mě to napadlo. Ale podívej se, ta sací je delší
20:43:01
30.09.2012
30.09.2012
Klubko_
-> Zazaa: to by byl hodne velkej podel nicmene odpoved se dozvim az rano.
-> Rapid05: ze by to slo jako hadraplan nastaetovat pozpatku?
-> Rapid05: ze by to slo jako hadraplan nastaetovat pozpatku?
20:24:33
30.09.2012
30.09.2012
castrol
slaba iskra
20:21:11
30.09.2012
30.09.2012
Zazaa
prohozene vacky ?
20:17:52
30.09.2012
30.09.2012
ochoda
-> Eidy: u motoru mas cosi s vackama tudiz hodne ochozene a jeste k tomu spatne nastavene vacky?
20:15:18
30.09.2012
30.09.2012
Eidy
-> všichni: Samá voda. Ještě hádejte, v noci vám to řeknu.
19:40:43
30.09.2012
30.09.2012
Hurdis
-> Eidy: Hlavně že to chodí. Mnoho šťastných vysokootáčkových km vynčuju. A ten úklid v technice, to budeš mít jako dlouhodobý bonus.
19:35:23
30.09.2012
30.09.2012
Deacon
-> Eidy: Taky to tipuji na načasování vaček
19:19:18
30.09.2012
30.09.2012
T
-> Eidy: : čím víc tady čtu ty vačky, tak si říkám jestli jsem neměl pravdu s tím, jak jsem říkal, že i já měl víčko rozdělovače na místě
19:16:53
30.09.2012
30.09.2012
m8rinek
-> Eidy: přečasovaný vačky?
19:16:51
30.09.2012
30.09.2012
darklord
Nahovno nastavene vole na ventiloch?
19:15:04
30.09.2012
30.09.2012
Don Carlos
To mně chcete říct, že moje virťácká ordinace v růžové zahradě končí? :) Takový nekonečný seriál...
Tipuju na problém kolem ventilů.
Tipuju na problém kolem ventilů.
18:57:50
30.09.2012
30.09.2012
Rapid05
-> Eidy: Píšeš, že se už se točí tam, kam má, takže se točil jinam jo? Ať už to bylo cokoliv (rád si počkám, až to někdo uhádne), tak je super, žes to objevil ještě před Mostem. Doufám, že se tam dostanu a uvidím to v akci a hlavně v plný kondici.
Tak gratulace, přeju Ti to
Tak gratulace, přeju Ti to
18:54:45
30.09.2012
30.09.2012
Maťulo
-> Eidy: volaco s vackami?
18:54:31
30.09.2012
30.09.2012
T
-> Eidy: : to jsou jen typy, já to stejně nedám a vezení se mi vzdaluje
otvíraly se dostatečně klapky? dej nápovědu
otvíraly se dostatečně klapky? dej nápovědu
18:47:51
30.09.2012
30.09.2012
Eidy
-> T: ne e.
18:47:06
30.09.2012
30.09.2012
T
-> Eidy: : něco špatně dotaženo nebo dokonce něco chybějícího?
18:45:10
30.09.2012
30.09.2012
Eidy
-> T: Noooo, zatím jsi nejblíž.
18:12:51
30.09.2012
30.09.2012
T
-> Antony: : nee, myslím, že kabely měl v ruce tolikrát, že ty to nebudou...
18:00:37
30.09.2012
30.09.2012
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: bylo to rozbity
edit: tipuju kabelovej svazek, zlomenej kablik (vodil - nevodil)
edit: tipuju kabelovej svazek, zlomenej kablik (vodil - nevodil)
17:58:39
30.09.2012
30.09.2012
castrol
-> Maťulo: vzdy to je nejaka hlupost
17:57:44
30.09.2012
30.09.2012
Hurdis
-> Eidy: S ohledem na dotaz, tak asi ta největší (respektive nejmenší) pičovina. Nesledoval jsem celé téma, ani neznám alfy. Tudíž nejsem seznámen s problémem a ani by mi to moc nepomohlo.
Takže snad nějaký vadný snímač, třeba tlaku oleje...
Takže snad nějaký vadný snímač, třeba tlaku oleje...
17:57:10
30.09.2012
30.09.2012
T
-> Eidy: : gratuluju , ale bohužel si snad ani netroufnu typnout.....nápověda...by
lo to něco mechanickýho?
17:56:12
30.09.2012
30.09.2012
Maťulo
-> castrol: aj ja si myslim... nejaka hlupa hadica na privod vzduchu prasknuta... alebo nieco s filtrom...
17:52:34
30.09.2012
30.09.2012
castrol
-> Eidy: nejaka hadicka
17:52:09
30.09.2012
30.09.2012
Maťulo
-> Eidy: zvedavy som jak hovado!
17:49:51
30.09.2012
30.09.2012
Eidy
Tak já jdu bouchnout šampus, kterej tady suším od jara. Motor už se točí tam kam má
A místní doktor se může jít nechat vyfotit i se svojí diagnostikou. Kdo uhádne, čím to bylo, ten má u mě svezení v Mostě.
Edit: Jo a byla to děsná ptákovina.
A místní doktor se může jít nechat vyfotit i se svojí diagnostikou. Kdo uhádne, čím to bylo, ten má u mě svezení v Mostě.
Edit: Jo a byla to děsná ptákovina.
21:49:47
29.09.2012
29.09.2012
Eidy
Otázka na motoráře. Dnes jsem zkusil všechny 3 mapy, které mám, ale vynechávání přichází v naprosto stejných otáčkách bez ohledu na bohatost a předstih. Takže ptám se, když nemám problémy s vodou, olejem, komprese je výborná i při točení ráčnou, kdy je cítit, že každý válec těsní, má smysl sundavat hlavu? Je možný, že by těsnění pod palicí profikovalo až od 4500 otáček? Mě to přijde jako hovadina, ale nevím všechno.
22:00:52
21.09.2012
21.09.2012
Giom3
Zavolej mi, v pondělí jsem v Lounech.
21:54:36
21.09.2012
21.09.2012
Giom3
Pro Zazu - Alfa 2.0 má větší klapku než 325 BMW.
21:53:37
21.09.2012
21.09.2012
Giom3
To jsi měl říct dříve, že jsi dal vačky na rysky. Udělej horní úvrať, natoč každou vačku zvlášť doprava a do leva, uprostřed udělej značku a tam to má být. Na prostřihu ventilů není moc místa!
20:08:42
21.09.2012
21.09.2012
Eidy
-> Zazaa: Ne, klapka i váha jsou alfácký.
19:57:59
21.09.2012
21.09.2012
Zazaa
-> Eidy: i klapka ? byla tam nejaka ta velkej prumer z brambora ne ?