Atypické zvody - boxer efekt

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 25.04.2012 do 26.04.2012, založil/a francomk
řadit dle data
20:53:00
26.04.2012
francomk
-> Gemini: Ja zboznujem brblanie 5valca 4



A čo potom tento chalan, čo prerabal zvody? Jemu sa niečo muselo na radovom 4valci podarit 4



http://www.youtube.com/wa tch?v=O8hsRQq1w8w
upraveno 1x, naposled 26.04.2012 20:53:30
20:49:38
26.04.2012
Gemini
neda sa to spravit, zvuk je iny podstatne odlisnou konstrukciou motora a poradim zapalovania......



priklad....mame 6valce , radovy BMW, VW VR6 a audi 2.8V......tri odlisne konstrukcie, tri originalne zvuky ktore sa nedaju inak dosiahnut



aj tak mam najradsej zvuk Audinackej R5 :D
20:04:51
26.04.2012
francomk
-> Zazaa: Neplánujem zatial podnikať takéto pokusy, ale možno sa nájde niekto, kto má na to chuť, tak som zvedavý 6
07:51:03
26.04.2012
Zazaa
-> Bery: tak ja sem pro at to zkusi zajimalo by me co to udela realne a pocitam ze to nikdo zatim nezkousel



koneckoncu uz se tu delaly vetsi pic*viny :)
07:33:23
26.04.2012
Bery
ale uznejte vy starý vojny - takový nápad tu už dlouho nikdo do placu nepoložil.U mě titul "myšlenka měsíce"! aj keď je to len taká blbosť
07:21:12
26.04.2012
Zazaa
ten klasickej brblavej zvuk u boxera to dela to ze pali jedna strana a potom druha (pokud se bavime treba o 4valcove Alfe, VW atd) a to ze mivaj svody od kazde hlavy zvlast a pro kazdou hlavu zvlast tlumic a 2 koncovky pripadne potom tepve svedene do jedno vystupu uprostred



takze podobnej efekt by oravdu castecne sel napodobit tim ze bys svedl dva a dva valce jak pises do 2 samostatnejch tlumicu, ale stejne to nebude ono jelikoz to neudelas tak pekne symetricky v ose auta jako se to u toho boxera primo nabizi
07:03:04
26.04.2012
Eidy
-> havlik: To taky, ale vždy to bylo právě i různou délkou větví svodů. U poslední generace už tohle opravili a zvuk není tak pěknej.
06:17:19
26.04.2012
havlik
-> francomk: tak ono hlavní co tvoří brblavej zvuk je prostě ten fakt že je to boxer to u řadovýho 4válce blbě uděláš
22:53:23
25.04.2012
francomk
-> Minik03: To je mi jasné. Jedná sa mi o to, že sériové zvody (napr. karbec favo) majú spárovanie 1-4 2-3 a potom to ide cez 1. diel dole k strednému tlmiču. Preto ma zaujíma, aký efekt by mohlo mať to odlišné párovanie 1-3 2-4 5
22:46:01
25.04.2012
Minik03
Jen jsem navrhoval levnější cestu k podobnému cíli... U řadového čtyřválce prostě kolísavý zvuk není "zdravý"



EDIT.: spojování větví jak říkáš, by tenhle efekt nepřineslo, jen by to ubralo koně.
upraveno 1x, naposled 25.04.2012 22:48:23
22:43:05
25.04.2012
francomk
-> Minik03: Hneď si sa toho chopil ako blbosti, to som aj čakal 6

A neboj sa, nerobim s autom prasačiny. Skor ma takato varianta zvodov napadla ako alternativa k roznym ladenym kusom
22:40:33
25.04.2012
Minik03
Zpetření zvuku? Dej velký předstih a jezdi tak dlouhou proti kopci na čtyřku na 2000tis otáček dokud ti nepraskne aspoň jeden píst, pak předstih vrať a bude to taky brblat a výkon to nepřidá ;-)
22:34:27
25.04.2012
francomk
Skúšal niekto zvody s nerovnakou dĺžkou vetiev? Subaru motory majú kvôli nim svoj typický nádherný brblavý zvuk. Je možné podobný efekt dosiahnuť aj na radovom štvorvalci, napr. Favo/Felda?



Tu som sa dočítal, že by sa aspoň čiastočný efekt dal dosiahnúť iným spárovaním valcov vo zvodoch...



answers.yahoo.com/questio n/index?qid=200906...





Na tomto videu je Honda s doma vyrobenými zvodmi, kde sú 2 vetvy dlhšie ako ostatné



http://www.youtube.com/wa tch?v=O8hsRQq1w8w



Preto sa pýtam, bolo by možné niečo podobné dosiahnuť napr. spárovaním valcov 1-3 a 2-4?



Viem, že je to len taká blbosť a výkon to vobec nepridá, zaujímajú ma vaše názory na toto "spestrenie" zvuku 6
upraveno 1x, naposled 25.04.2012 22:36:55
Extreme Tyres