skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
KARBURATOR
prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 25.03.2003 do 21.05.2014, založil/a
12:07:50
21.05.2014
21.05.2014
Kadelus
-> dragon_cb_cz: OK
11:46:33
21.05.2014
21.05.2014
dragon_cb_cz
-> Kadelus: ale předem mu zavolej a dohodni se, není tam pořád...
06:48:25
21.05.2014
21.05.2014
Kadelus
-> dragon_cb_cz: Děkuji - to mám kousek....
07:37:30
19.05.2014
19.05.2014
dragon_cb_cz
-> Kadelus: karburatory.sweb.cz/
06:13:06
19.05.2014
19.05.2014
Kadelus
A nějakej kontakt na pana Kratochvíla by byl?
12:31:54
16.05.2014
16.05.2014
pavucina
Co takhle to poslat p. Kratochvilovi nez se s tim dlouho delat, a nakonec to stejne nefunguje ? Kdyz mi serizoval karburator na favoritu i s vymenou bimetalu a podlatkovejch banek, tak to stalo par stovek, a stejen byl nejdrazsi ten bimetal. Karbec jsem mu daval polorozebranej...
11:53:16
16.05.2014
16.05.2014
knapido
Nešlo by vzít spárovou měrku a skřípnout ji mezi klapku a stěnu a naladit to podle toho ?
12:39:50
13.05.2014
13.05.2014
dragon_cb_cz
-> knapido: Úchylkoměr si půjčíš asi celkem snadno, spíš ten držák na něj... ale to asi jde pořešit i bez něj. Ale u jetého kusu je prý to "tabulkové" seřízení téměř vždy moc - jak si přisává i přes vyběhané klapky atd, tak je potřeba je trochu přivřít oproti předpisu...
18:14:31
12.05.2014
12.05.2014
knapido
Udělat se to bude muset tak jako tak, to chápu že tomu se nevyhnu. Akorát bude potřeba sehnat někoho kdo má ten úchylkoměr. Přemejšlel jsem o tom chlápkovi co dělá SEDRy Praze.
Že by to rovnou prošel jestli je to v cajku celý.
Že by to rovnou prošel jestli je to v cajku celý.
17:50:33
12.05.2014
12.05.2014
dragon_cb_cz
-> knapido: S červíkem jsi nehejbal, ale klapka si po demontáži a opětovnej montáži mohla trochu jinak sednout, jde o odchylky v řádu setin milimetru... Když už jsi tomu věnoval takový úsilí, tak bych se tomu seřízení nevyhýbal (samozřejmě že chápu, že je to voser).
07:29:17
12.05.2014
12.05.2014
knapido
Vzduch by přisávat neměl. Těsnění jsou nový komplet.
Ta odchylka šteluje tím červíkem zespoda zakápnutým barvou ne ? S tím jsem nejbal.
Mohlo by to ale bejt tím že se časem "zaklepe" ?
Ta odchylka šteluje tím červíkem zespoda zakápnutým barvou ne ? S tím jsem nejbal.
Mohlo by to ale bejt tím že se časem "zaklepe" ?
21:46:19
09.05.2014
09.05.2014
dragon_cb_cz
-> knapido: Klapky, téměř jistě... seřídit znova.
EDIT: Lépe řečeno, najdřív seřídit a pak je stejně nejspíš ještě budeš přivírat...
EDIT: Lépe řečeno, najdřív seřídit a pak je stejně nejspíš ještě budeš přivírat...
17:22:47
09.05.2014
09.05.2014
Nwkt
-> knapido: Přisává ti to vzduch?
17:20:23
09.05.2014
09.05.2014
knapido
Tak já se sem taky přifařim s otázkama. Karbec totáně rozdělanej a vyčištěnej. Srovnaný příruby, nový všechny těsnění, O-kroužky a membrány. Do trysek a vzdušníků jsem nešahal.
Po nasazení napumpováno a chytnul na brnk. Jenže otáčky vyskočili až na maximum ( kolem 5500 ). chcípnuto. Po druhým stratu to samý a při třetím se to asi ohřálo a srovnalo a otáčky klesly na přijatelný 4000. Jenže nejdou seštelovat volnoběžný otáčky tak aby to mělo kolem 800 ot. a zároveň to šlo plynule za plynem.
Nějaký nápady a tipy ?
Mě napadá jen to že při vyndávání osiček a klapek jsem rozhodil tu odchylku 0,15mm.
Po nasazení napumpováno a chytnul na brnk. Jenže otáčky vyskočili až na maximum ( kolem 5500 ). chcípnuto. Po druhým stratu to samý a při třetím se to asi ohřálo a srovnalo a otáčky klesly na přijatelný 4000. Jenže nejdou seštelovat volnoběžný otáčky tak aby to mělo kolem 800 ot. a zároveň to šlo plynule za plynem.
Nějaký nápady a tipy ?
Mě napadá jen to že při vyndávání osiček a klapek jsem rozhodil tu odchylku 0,15mm.
14:30:22
03.05.2014
03.05.2014
dragon_cb_cz
-> Kadelus: BTW, katalog ND je tvůj kamarád skoda-katalog.eu/ - rozměry podobných součástí tam většinou jsou.
11:32:20
03.05.2014
03.05.2014
radekra
-> Kadelus: Na sedru jsou O- kroužky stejne na šroubu bohatosti a na injektoru-měl by to být rozměr 2x6x1,3
08:48:31
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
-> Kadelus: Měli je jako korunovou položku v každé Mototechně, myslím, že když se na ně zeptáš, tak je seženeš i dnes
Kdyžtak vem s sebou ty šrouby a kup to podle nich.
Kdyžtak vem s sebou ty šrouby a kup to podle nich.
08:42:38
03.05.2014
03.05.2014
Kadelus
No je fakt že už jsou takové placato-trhavé. Tak já je někde seženu.... Díky.
Náhodou rozměr o-kroužků asi nevíč ,co? Mám tu nějaké ale takhle malé ee.
Náhodou rozměr o-kroužků asi nevíč ,co? Mám tu nějaké ale takhle malé ee.
08:39:05
03.05.2014
03.05.2014
Bukaj
-> Kadelus: Jo, jo, ten větší šroub nad šroubem směsi je šroub přídavného vzduchu.
A doporučuji rovnou na oba ty šrouby dát nové O-kroužky...
A doporučuji rovnou na oba ty šrouby dát nové O-kroužky...
07:02:17
03.05.2014
03.05.2014
Kadelus
Aha - ještě vzduch..... To by mohl být ten větší šroub nad směsí?
Příruba je rovná. Bylo to něčim zablemcaný a zapečený.Celý soupáčí na karburátoru.... Tak jsem to vyčistil a auto jede o poznání lépe ale prubnul jsem to jen v ulici páč nemám ještě vyřízený doklady a nebylo to pořádně zahřátý.
Příruba je rovná. Bylo to něčim zablemcaný a zapečený.Celý soupáčí na karburátoru.... Tak jsem to vyčistil a auto jede o poznání lépe ale prubnul jsem to jen v ulici páč nemám ještě vyřízený doklady a nebylo to pořádně zahřátý.
09:36:02
02.05.2014
02.05.2014
Bukaj
-> Kadelus: Na SEDRu šroub bohatosti 2 ot., šroub vzduchu 1 ot. od uzavřené polohy.
Kuličky tam, jak píšeš
Ta klapka 2. stupně - mrkni, jestli nemáš křivou přírubu - to by se přidírala pořád...
Kuličky tam, jak píšeš
Ta klapka 2. stupně - mrkni, jestli nemáš křivou přírubu - to by se přidírala pořád...
07:38:59
02.05.2014
02.05.2014
Kadelus
Zdar ve spolek, Potřebuju poradit.... Nastavení směsi na SEDR Rapid 136 (byla tam 1 ot.) a kde maj bejt ty dvě kuličky co na mně vypadli...... Jedna pod injektorem a ta druhá pod červíkem u AC pumpičky? viz foto. Jo a že se mi nehejbala klapka2 stupně asi nebylo OK - že? Bylo to zapečený a rozhýbal jsem to jen s velkým důrazem :-)
08:46:50
14.04.2003
14.04.2003
Zdravim
ta sada trysiek stala iba okolo 100Sk, takze rto bolo v pohod. Nakoniec som som ich nemenil, iba som to cele rozobral, zabrusil som spodok vymenil som tesnenia, gumicky s membrany a vsetko som poriadne prefukal. Ide to super, zajtra idem na emisnu, nech to nastavia aj na sonde. DAKUJEM, Juro
ta sada trysiek stala iba okolo 100Sk, takze rto bolo v pohod. Nakoniec som som ich nemenil, iba som to cele rozobral, zabrusil som spodok vymenil som tesnenia, gumicky s membrany a vsetko som poriadne prefukal. Ide to super, zajtra idem na emisnu, nech to nastavia aj na sonde. DAKUJEM, Juro
17:17:29
11.04.2003
11.04.2003
2 Juro: EDSR ma jine prumery difuzoru a jine tryskovani. Mechanicky jsou ty trysky i vzdusniky zamenne, jenze cela sada vetsinou stoji takovou palku, ze to nema cenu kupovat.
To Bob: Nevim, jestli je otvirani druhe klapky az pri otevreni prvni klapice o 70% to prave orechove. Opet nemuzu nedoporucit Cechuv clanek o karburatorech na TechWebu. Nekomu to treba muze vyhovovat, ale na spotrebu to ma kazdopadne negativni vliv. Ale prijde mi lepsi odstranit pricinu, ktera v je tomhle pripade nejspis zakopana v zadirajici se klapce 2. stupne. Hridel 2. klapky se proste musi umravnit, tak, aby se v lozisku lehce otacela a hlavne, aby klapka lehce dosedala na doraz. Casta je i derava membrana ovladani 2.stupne (cca 50Kc) nachazejici se v tom UFu, ktere 2.klapku ovlada.
To Bob: Nevim, jestli je otvirani druhe klapky az pri otevreni prvni klapice o 70% to prave orechove. Opet nemuzu nedoporucit Cechuv clanek o karburatorech na TechWebu. Nekomu to treba muze vyhovovat, ale na spotrebu to ma kazdopadne negativni vliv. Ale prijde mi lepsi odstranit pricinu, ktera v je tomhle pripade nejspis zakopana v zadirajici se klapce 2. stupne. Hridel 2. klapky se proste musi umravnit, tak, aby se v lozisku lehce otacela a hlavne, aby klapka lehce dosedala na doraz. Casta je i derava membrana ovladani 2.stupne (cca 50Kc) nachazejici se v tom UFu, ktere 2.klapku ovlada.
08:56:08
11.04.2003
11.04.2003
Prosim Vas o radu, potrebujem trochu pooperovat karburator, chcem vymenit trisky, v obchodoch maju celu sadu. Ale ja mam este EDSR a sady maju na SEDR, neviem ale, ci su tieto rovnake, alebo zamenitelne alebo nie. Ak niekto viete, prosim, poradte. DAKUJEM
20:58:46
10.04.2003
10.04.2003
PJ
Ja jsem pretryskoval 135 SEDR a vysledky jsou pomerne citelne, sice se mi povedlo vyvazeneho chovani, pro motor snesitelne smesi a prijatelne spotreby dosahnout tak na 40. pokus, ale je to opravdu dobre. Mam plnopruchozi vyfuk a KN, coz je dulezite zminit a nastaveni rad zverejnim, nicmene predpokladam, ze kazdy motor bude zadat neco trochu jineho...
22:31:15
03.04.2003
03.04.2003
Bob
Nojo blbej úklep a vy se hnedka můžete posrat
20:58:24
03.04.2003
03.04.2003
Filip Ráž
17:05:17
03.04.2003
03.04.2003
Adam Radimovič
ty krávo 21 stupňový karbec tak to je žrádlo
12:04:25
03.04.2003
03.04.2003
Bob
Já sem dělal mechanický vovládání 21 stupně protože podtlak nefungoval a když tak tak že když sem to vyhnal třeba na 6 tis tak se votevřel a zasek se votevřenej
jezdil sem tak asi 3/4 roku a dost mě sralo že to je tak líný a navíc byl ten karbec asi prohlej protože kfdyž sem brzdil tak cípal motor
tak sem vzal starej z starýho auta (stejnej problém z 2 stzupněm ale jinač jezdil uplně f poho) uplně sem vybrakoval ovládání podtlaku a hodil sem tam pár pružinek
votvírání funguje tak že takřka furt jezdím na 1 stupeň a 2 se votvírá asi poslední 2-3 cm před došlápnutím na podlahu když je 1 klapka votevřená asi tak na 70 0/0
jezdil sem tak asi 3/4 roku a dost mě sralo že to je tak líný a navíc byl ten karbec asi prohlej protože kfdyž sem brzdil tak cípal motor
tak sem vzal starej z starýho auta (stejnej problém z 2 stzupněm ale jinač jezdil uplně f poho) uplně sem vybrakoval ovládání podtlaku a hodil sem tam pár pružinek
votvírání funguje tak že takřka furt jezdím na 1 stupeň a 2 se votvírá asi poslední 2-3 cm před došlápnutím na podlahu když je 1 klapka votevřená asi tak na 70 0/0
11:20:52
03.04.2003
03.04.2003
Žaky
S malymi upravami,vylestenim a natryskovanim jsem tam loni fouk po repasi karbec 613.Jak pise Dan,trysky a vzdusniky dle sani,kompres,vacka...
11:14:53
03.04.2003
03.04.2003
Komár
Já mám zvetšený difuzory:
1.st: 23mm
2.st: 26mm
+ vyleštěnej vnitřek + aerodynamicky upravený osičky a klapky
akorát ještě neví ,jak to pojede, prože jsem motor ještě nedal dohromady. a mám taky pocit, že ten rozebranej karbec už nedám dohromady. jinak trysky jsem neměnil, protože jezdím na plyn
1.st: 23mm
2.st: 26mm
+ vyleštěnej vnitřek + aerodynamicky upravený osičky a klapky
akorát ještě neví ,jak to pojede, prože jsem motor ještě nedal dohromady. a mám taky pocit, že ten rozebranej karbec už nedám dohromady. jinak trysky jsem neměnil, protože jezdím na plyn
11:01:24
03.04.2003
03.04.2003
Jukni se na techweb, clanek Karburator + komentare. Mechanicky sprazeni 1. a 2. klapky je krok zpatky tady musim souhlasit s Cechem a je to posledni zoufaly pokus, ktery bych ze SEDREM delal :o).
22:05:42
25.03.2003
25.03.2003
Dan
Trysky se musej vozkoušet : podle toho, tso tam máš za sání a vejfuck, popř i úpravy na samotným motoru.
Něgdo natvrdo spřahává 1. a 2. stupeň (má to např. Bob, taxe ho zeptej).
A něgdo dá rovnou SEDR z Tatry 613
Něgdo natvrdo spřahává 1. a 2. stupeň (má to např. Bob, taxe ho zeptej).
A něgdo dá rovnou SEDR z Tatry 613
21:38:34
25.03.2003
25.03.2003
Vojta - zrušená registrace
Delali jste nekdo nejake upravy na seriovym karburatoru SEDR???
Pokud jo tak jake a s jakymi vysledky?? Nevim, v karbecu se tak nejak
nevyznam, takze nevim zda pomuzou nejake jine trysky apod. jestli to
je primo na dany typ motoru atd.
Pokud jo tak jake a s jakymi vysledky?? Nevim, v karbecu se tak nejak
nevyznam, takze nevim zda pomuzou nejake jine trysky apod. jestli to
je primo na dany typ motoru atd.