
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
z Bmm na mpi
Já řešil podobnej problém - vyměnil jsem motor i s elektrikou na MPi, ale nechtělo se mi laborovat se spínačkou a zámkama na autě. Takže jsem rozloupnul klíč z dárcovského auta, vyndal čip imobilizéru a dal ho namísto stávajícího čipu ve svém klíči. Výsledek - zámky zůstaly, ale čip zůstal i nadále spárovanej se svojí ŘJ. Otočím klíčkem a FIRE!!
Žádný kódování jsem nepotřeboval. To je podle mě nejjednodušší varianta.

-> Vlastík : ideálně vem klíče řj immo a řj motoru z jednoho auta a nemusíš nic řešit
Jednotku mám mpi. Musím sehnat ještě ŘJ immo. A říkáš s kodem ty jednotky. Čím ho zjistím. Bude se vyndavat z nějakého auta komplet i se zapal. skříní.
-> Vlastík : pokud nemáš kód immo, tak Ti nezbyde nic jinýho než autorizovanej servis
a řj bmm¨na mpi fakt ne
a řj bmm¨na mpi fakt ne

Nevíte kdo a za kolik dělá diagnostiku od nalezení a oprav chyb,nastavení škrtící klapky,sladění immo s klíčem a ŘJ motoru. S autem se nikam nedostanu,ale můžu přivézt a odvézt. Jsem z Mníšku pod Brdy. Díky

Tak příčina nalezena. Startér nebyl špatný,ale dával jsem silnější káble a u startéru to bylo špatně slisovaný. Proto čepadlu proud stačil a šlo,ale startéru to bylo málo. Takže to sepne čerpadlo,točí motor,ale ještě nemám immo aby nastartoval.
-> afro100: ja tiez nie ale minule som sa tak nahodou na to pozeral

-> Rapi1: navyse ... ja sa v tomto vobec neorientujem
-> afro100: jednotka z bmm na MPi nepasuje ma totiz uplne ine pätice

-> Vlastík : u MPi taková není. Sám jsem v minulosti také toto řešil.
-> Vlastík : MPI sa bez immo nerobilo, immo samotne je taka seda krabicka zvlast, teda nie je sucastou RJ, len musi byt sparovane s RJ ... teda by si mal RJ asi z bmm ... ako by sa to spravalo netusim,
Ještě jsem tu našel že bych mohl dát ŘJ motoru bez immobilizeru. Co na to říkáte? Odpadne mi výměna kliče,kroužku a ŘJ immo. Jak poznat ŘJ motoru bez immo.
Jde mi hlavně o to abych nastartoval a dostal auto na nejbližší diagnostiku. Vím že se musí nastavit klapka,PC. Tak mám na zimu nějakou práci.
-> afro100: to mas samozdrejmne pravdu ale tech problemu tam bude mit vic.
-> Vlastík : nemusí to být z 2000, stačí z jakéhokoli MPi, takze klidne od r.96,potrebujes alespon jeden klic,a ctecku klice, coz je takovy krouzek,kterej je kolem spinacky a k tomu i RJ immobilizeru, ta je kolem ulozena koloem volantu. pro pohodli je dobre to vyzobnout vse z jednoho auta (klice,jednotku motoru,jednotku immobilizeru),pak se to nemusi ladit k sobe.ctecku klice muzes mit odkudkoli, ta jinak sladena neni.ale opravdu to chce VAG a zdiagnostikovat co se v tom vlastně děje.
-> Kuladmin: ale bez toho kluca (resp. bez toho ze vyradi immo) mu to stejne nepojde
jenze todle ti vyresi akorad to chcipani to ze se ti to ted ani neprotoci je dalsi problem.
takže snpínačku a klíč z felicie 1.3 mpi 2000 z té je motor.
motor je po celkové přestavbě s ostrou vačkou a převodovka je ze skoro nové feliny naj. 90.000km,ostatní mám od kámošů. Tak mi něco seženou.
-> Vlastík : ne nacipovat, ty potrebujes kluc z mpi feldy v ktorom je ten cip a ten cip cez VAG-com musis sparovat ten kluc s immo, ale aj immo musi vyt sparovane s RJ
samozrejme k tomu klucu potrebujes aj spinacku
samozrejme k tomu klucu potrebujes aj spinacku
takže klič z feldy načipovat a sladit ŘJ a to vše.
-> Vlastík : no vo formane to nepojde, musis si zohnat kluce z mpi feldy
bud cez VAG-com alebo zohnat kluce z toho auta z kt. je motor aj so spinackou atd. ..
Jde ta jednotka čipnout u mimo auto. Klič mám origo forman. To půjde nebo klíč z feldy?
-> Vlastík : Imo original neodstranis potrebujes nacipovat klic a sladit ho s RJ.
jinak vše svítí a ukazuje.
To je přesně ono prvně to šlo natočit a hned to chcíplo. Startér se po otočení klíče netočí,ale čerpadlo nasaje a vypne. Jak ho odstranit. nemám ho na spínačce. Nebo ho budu muset sehnat a dát.
Kdyz to bude imobilizer tak ti to chytne ale hned chcipne. Co dal nejde kdyz sepne cerpadlo?? Ani jak ostarter se netoci nebo co?? To je popis



Jednou se to snažilo na nastartovat,ale jen se protočil motor a už nic.
-> Vlastík : setrvačník je jakej?
Jo a elektriku mám celou z felicie.
No kromě páček pod volant a zapojení pátých dveří a předních světel,vše. hlavně kostry. čerpadlo po o točení klíčů sepne a dál to už nejde.
-> Vlastík : čo všetko si urobil?
Potřebuju radu od někoho co předělával bmm na mpi. Vše mám už skoro hotové,jen mi nejde nastartovat. Jestli je to imobilizér jak ho odstranit nebo vyřešit aby to šlo. Díky za rady