skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto tzv "na kozách" jak na to?
prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 12.01.2010 do 03.05.2010, založil/a OndraKrupi
-> Klubko_: OK, jasný.
-> Tuner#2: jo takle to myslis. To ja vim, ze se tohle reseni pouziva uz dlouho
ja to myslel, ze jde prave dobre videt, kde to maj umisteny. A o feldach mluvim prave proto, ze se o tohle reseni na felde ondra zajimal na zacatku 


-> Klubko_: Ale teď píšeš, že jsi se všimnul, že to tak má hodně Felicií v tom albu, ale ono to takhle mají už řadu let.

-> Tuner#2: co brzo? ja do tohohle tematu pisu od zacatku tak proto jsem to sem hodil pro inspiraci.
-> Klubko_: To brzo
Tohle má třeba Kopelent od nepaměti...

-> OndraKrupi-TenČtvrtý: sem si vsiml, ze v tomhle albu ma hodne feld pripravu "na kozy"
skoda-virt.cz/cz/.../231- ix-rallye-strela
skoda-virt.cz/cz/.../231- ix-rallye-strela
-> venni: Jo loni. Všichni najedou do KT už den předem, a do startu závodu sou věčinou rostrkáni leckde. U kauflandu dělali předstartovní servis dva týmy, po dvou hodinách se přivalila blondýna z kauflandu že jestli neodjedou do půl hodinu tak zavolaj odtahovku.

-> Nolimit: KT u kauflandu byla někdy servisní zona jo?letos pujdu na rally asi jen do servisu,tam je nejvíc vidět 

-> Nolimit: ja tam nevidim ani hovno :)
Navod na ten zvedak je ve knizce sportovni upravy skoda

-> OndraKrupi-TenČtvrtý: skoda-virt.cz/cz/.../1180
71-kozy-podstavce?gotopost
=1...
Mám to takhle udělaný a pohoda
Mám to takhle udělaný a pohoda

Tenhle pákohever taky máme doma, ještě z dob Poháru míru a přátelství
Jen je trochu kratší, takže zdvid neni takovej, ale na zvednutí za práh to bohatě stačí

Jen je trochu kratší, takže zdvid neni takovej, ale na zvednutí za práh to bohatě stačí
-> Peklo-Evo-Luboš: Výstava mladých zlepšovatelů Zenit, 80. léta.. Předhodil jsem to jako jednoduchý stroj neteři, dostala pak prý za výpočet ve fyzice jedničku
.

-> Kapřík: ja to tak zdviham tiez jedine dostupne, vysoke a neposkoditelne miesto
-> Peklo-Evo-Luboš: to zvedá zadek za příčku motoru? Zajímavej nápad

-> petr s: to se mi moc neche, aspon nemusim tolik odlehcovat auto, jako 90ti kg kluciiii 

-> Klubko_ 16.01.10 18:50:19: musíš přibrat
-> 105: kdybys mel zajem, tak az budu zdravej ti to pomerim a vyfotim
ale musis mi to pripomenout 


-> Peklo-Evo-Luboš: toto sem si chtel delat 

-> Peklo-Evo-Luboš: tenhle zvedak mame doma
ma minimalne 2m a ja se svejma 60kg mam problem to auto zvednout za prah
na tom visim a ono se to moc nehne
ale ono je to asi i koleckama, se jim moc nechce otacet.



My to máme takto a fakt luxus - zvednes za 2 sec, das podperky a polozis..
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: projdi si www.drift-forum.cz/viewto
pic.php?t=5593&... někde to tam je
Byl sem se podívat u jednoho rally tymu co maj ex továrního kita a mněli to luxusně vymakaný.
Z hlavních nosníků ,který jdou od kabiny kolem motoru do deformační zóny, jsou vytažený dvě trubky do kterých se nasadí dva háky ,do heveru se nandá takovej trojúhelník a auto se zvedne do takové výšky, dokud do něj nejdou zastrčit přední kozy, pak se na ně spustí.
Vzadu sou sou z nosníků vyvedený podobný trubky zkrz zadní nárazník a do jedný se strčí trubka za kterou mechanik kita zvedne :) Do druhý se vrazí třetí koza.
Ta trubka na přední kozy vycházela z plechu cca 5x5 cm který byl přivařen k práhu zvenku myslím že to tak bylo i vevnitř. Jinak podle předních kol nastavují geometrii nápravy takže celkem alchmie
Foto zkusím dodat fotil sem to.
Z hlavních nosníků ,který jdou od kabiny kolem motoru do deformační zóny, jsou vytažený dvě trubky do kterých se nasadí dva háky ,do heveru se nandá takovej trojúhelník a auto se zvedne do takové výšky, dokud do něj nejdou zastrčit přední kozy, pak se na ně spustí.
Vzadu sou sou z nosníků vyvedený podobný trubky zkrz zadní nárazník a do jedný se strčí trubka za kterou mechanik kita zvedne :) Do druhý se vrazí třetí koza.
Ta trubka na přední kozy vycházela z plechu cca 5x5 cm který byl přivařen k práhu zvenku myslím že to tak bylo i vevnitř. Jinak podle předních kol nastavují geometrii nápravy takže celkem alchmie
Foto zkusím dodat fotil sem to.

Feldu a i kterýholiv předohrab jsme zvedali vepředu za ližinu pod motorem a zadek za tažný oko, když už byl předek na kozách. Akorát to chce fakt ten velkej hever a ne toho pidižvíka malýho, kterej neni tak stabilní.

-> Peklo-Evo-Luboš: Taky si s tímhle vystačím.. Za nápravnici a příčku převodovky zvednout pojízným heverem, šoupnout poděry a je hotovo.. Ani auta jsem nijak nevyztužoval, jen mám na vrchu podpěr plastový pláty (předchozí dřevo se neosvědčilo)..
Největší problém byl materiál, vyráběl jsem výsuvný stavitelný a asi 14 dní hledal po všech čertech trubky, aby do sebe šly s přijatelnou vůli zasunout (a byly zadarmo
).
Největší problém byl materiál, vyráběl jsem výsuvný stavitelný a asi 14 dní hledal po všech čertech trubky, aby do sebe šly s přijatelnou vůli zasunout (a byly zadarmo

-> Klubko_: výztuhy :-) ale ještě nevim kde to až to zvednem ale mořná jen zpevnim prahy a udělam to jak luboš na 4 zvedáky.
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: to chces na feldu ze? Za co se to tam da zvednout predek/zadek? Zadek pry za napravnicu nejde a vepredu taky nevim, za co. To bude asi horsi.
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: dozadu by stacila jen jedna treba nekam na misto tazny,nebot 3 nohy uz jsou staticky určitý :o)
Mam tam trubky. Stejne jako ten pažout dole ale jde to dat i na tyhle prachmizerny podperky. Neni na tom nic slozityho, jen se trosku zamysli a urco to zmaknes. To je na holej selskej rozum :-D
najproblematickejsie je odhadnut spravny uhol aby sa to neprehuplo kedze sa auto v smere dopredu a dozadu pohybuje po dvoch rovnakych kruzniciach a potom navarit trubky na nohy presne nech sa nestane to ze ti to bude stat na 2 a 2 sa to bude prehupovat alebo 3 nohach :)
Zarucena cesta je www.ncpower.cz/ kde ti (Vam) za 3600 predaju 4 ks noh a za 2500 ti to aj navaria do auta, myslim ze sa neoplati laborovat a treba to dat spravit tam kde sa tym zaoberaju a vedia co robia. (i ked na tomto webe myslim ze kazdy radsej skusa ako si to ma zaplatiti a potom to i tak vyzera :(( )
Zarucena cesta je www.ncpower.cz/ kde ti (Vam) za 3600 predaju 4 ks noh a za 2500 ti to aj navaria do auta, myslim ze sa neoplati laborovat a treba to dat spravit tam kde sa tym zaoberaju a vedia co robia. (i ked na tomto webe myslim ze kazdy radsej skusa ako si to ma zaplatiti a potom to i tak vyzera :(( )
-> Luky.: jj díky
Zeptej se na škodateamu, jsem přesvědčenej že to tam někdo nedávno dělal, ale teď nejsem schopnej to zase najít 

-> OndraKrupi-TenČtvrtý: taky uz jsem nad tim koumal a udelal bych to asi tak, ze bych proste vyrezal zvenkud diru do prahu tak, abych nasel diru ve vyztuze(u 742). Pripravil si 4ks trubek se zavarenym koncem silnejsiho presahujiciho plechu(takovy Tecko), to zevnitr prostrcil prahem, privaril Tecko k vnitrnimu prahu, trubku k vyztuze a pak uz jen zavarit zvenku
taaaak a ted me sezerete, co sem to vymyslel za blbost co?

taaaak a ted me sezerete, co sem to vymyslel za blbost co?

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jen díry nestačí, protože to by neudrželo. proč? protože jsem věčně pod autem a když už se bude vyvařovat tak se tam daj dát i nějaký vychytávky. jj na 742. jsem se díval ale to je pod prahem.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : u favorita by skončil u prevodovky

-> OndraKrupi-TenČtvrtý: navrtáš 4 díry a je to
zkus se třeba inspirovat u 742 apod. protože ty to mají jako originál řešení přidělání heveru (ale jen jedna díra na každý straně), takže něco podobnýho bys musel udělat 2x na každý straně... ale proč bys to chtěl dělat?

zkus se třeba inspirovat u 742 apod. protože ty to mají jako originál řešení přidělání heveru (ale jen jedna díra na každý straně), takže něco podobnýho bys musel udělat 2x na každý straně... ale proč bys to chtěl dělat?