skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
-> chooki: tak se s toho neposer
-> chooki: Ty znáš majitele tý modrý škodovky s turbem? Ten karbec je z R5?
Tak este raz vy kokotkovia...to je v pici, sa nehanbite vobec nieco napisat ked o tom viete hovno ???!!!!
akoze vyfukove turbo ? do pici tak to som nezral, chudaci, kamo kazde turbo (spravne cesky turbodmychadlo) je na vyfuk, inak to nie je turbo, ale mechanicke dmychadlo (je pohanane mechanicky z kluky) a je ich kopec druhov (Roots,G-dmychadlo atd atd).
Proste tu pisu kecy ludia co by mali byt ticho a studovat trochu motory a potom nieco pisat...
a si ma sklamal aj ty duri, kokot jeden, si fajn chalan, ale proste napises picovinu aj ked o tom vies holy kokot...
boha tolko primitivizmu som este nevidel.
jeziiismaria to sa mi snad zda, tu mate fotky jebovia, vy pssss, to keby videl majitel co tu pisete tak neviem.
Chlapi ked chcete niekoho urazit tak si aspon o tom nieco zistite...lebo skoncite niekde s rozbitou hubou v buducnosti, nebudte taki namysleny...
akoze vyfukove turbo ? do pici tak to som nezral, chudaci, kamo kazde turbo (spravne cesky turbodmychadlo) je na vyfuk, inak to nie je turbo, ale mechanicke dmychadlo (je pohanane mechanicky z kluky) a je ich kopec druhov (Roots,G-dmychadlo atd atd).
Proste tu pisu kecy ludia co by mali byt ticho a studovat trochu motory a potom nieco pisat...
a si ma sklamal aj ty duri, kokot jeden, si fajn chalan, ale proste napises picovinu aj ked o tom vies holy kokot...
boha tolko primitivizmu som este nevidel.
jeziiismaria to sa mi snad zda, tu mate fotky jebovia, vy pssss, to keby videl majitel co tu pisete tak neviem.
Chlapi ked chcete niekoho urazit tak si aspon o tom nieco zistite...lebo skoncite niekde s rozbitou hubou v buducnosti, nebudte taki namysleny...
tak tomu skoda mercedesu rikam mazec! ma to turbo a lpg! vrazedna kombinace!
-> Aladin: ovela viac ako ten motor ma uchvatilo to otvaranie a nove svetla z mercedesu, nemas nahodou foto kde je to lepsie videt?
presne takyto motor som videl (piestany)
úplně vlevo na tý fotce to vypadá na mezichladič. jen na psss efekt to nebude
tak toto vizera iba na psss efekt 

-> chooki: no tak svarenec ala svody je peknej ale nejak mi tam unika kudy vede tak hadice se stlacenym vzduchem ke karbu...teda jestly to tam neni pro psssssst efekt

Ja nechapem co furt troskarite... ved stare MIGi sa daju zohnat za par supek

Milošek: ked je to sumak tak si niekedy skus napr. turbo z liazky alebo z vw-touareg v10 




-> mates: ja uz sem nad tim taky spekuloval ja zas na nejakym subaru turbu ale vcelku je to uplne sumak z ceho to bude jde o to udelat na to karbec a lauf a kolik to prida semiku
-> DuriQ: nebo bi-sexual


mno a co tak bi-turbo 





-> Milošek: o tom soft turbu jsem uvazoval,ale nejsem až natolik dobrý motorář a nikdo mě nebyl schopen poradit. Uvažoval jsem o softu ze Saabu
-> Peto85: jo fabka by to uz mozna skousla ale cpat turbo na motor s 3x ulozenou klikou je blbost-prinejmensim kratkodoba uprava......podle me by stacilo soft turbo kdyz uz upravovat 120ku plnici tlak je pod 1atm a shade lze plnit bez upravovani kompresniho tlaku az do 0,7atm takze by to nebyl tak radikalni narust vykonu vycui zivitnosti motoru,ale zase jde o to aby ziskany vykon eliminoval naklady...
a co ta kovana kluka z feldy kitovej alebo komplet fabka ta to vydrzy??
-> mates: jo ale pak neklapne 3x ulozena klika a pevnost ojnic:))))

-> Gemini: kdyby se použily měděné kroužky místo těsnění pod hlavu,tak by to možná i klaplo...
co potrebujes :
-zgeneralkovany motor,s max kompresnym pomerom 8,5:1
-turbo (R5GTT, Fiat Uno)
-turbokarbec
-priruba(medzikus) T-karbec - sacie potrubie
-intercooler + ostrekovanie
-novy chladic vody
-chladic oleja
-vysoko tlakove hadice
-medzikus vyfuk. potrubia
-iny tlmic vyfuku alebo rezonator
(a milion inych blbosti)
pri montazi sa vyskytne mnozstvo zadrhelov....treba zapojit vodny okruh turba, olejovy okruh + chladic oleja, vsetky tie trubky hadice a podobne, najst vhodne miesto pre IC, priviest tam kopec vzduchu, aj do motora, spravit lepsie chladenie a co je najepsie, asi kazdych 500-1000km treba menit tesnenie pod hlavou, nema vyznam davat turbo na seriovy motor, bezne upravy hlavy sania , vacky a vyfuku nieco pomozu....potom neni problem mat na fackovom motore 130 konikov .....spotreba 10l a viac ......zivotnost, podla tlaku turba a zaobchadzania s motorom
-zgeneralkovany motor,s max kompresnym pomerom 8,5:1
-turbo (R5GTT, Fiat Uno)
-turbokarbec
-priruba(medzikus) T-karbec - sacie potrubie
-intercooler + ostrekovanie
-novy chladic vody
-chladic oleja
-vysoko tlakove hadice
-medzikus vyfuk. potrubia
-iny tlmic vyfuku alebo rezonator
(a milion inych blbosti)
pri montazi sa vyskytne mnozstvo zadrhelov....treba zapojit vodny okruh turba, olejovy okruh + chladic oleja, vsetky tie trubky hadice a podobne, najst vhodne miesto pre IC, priviest tam kopec vzduchu, aj do motora, spravit lepsie chladenie a co je najepsie, asi kazdych 500-1000km treba menit tesnenie pod hlavou, nema vyznam davat turbo na seriovy motor, bezne upravy hlavy sania , vacky a vyfuku nieco pomozu....potom neni problem mat na fackovom motore 130 konikov .....spotreba 10l a viac ......zivotnost, podla tlaku turba a zaobchadzania s motorom
-> Warrior14: Nedá

Nevite nekdo jestli to jde napojit turbo na normalni karbec ktery neni pouzivay primo pro nej.
-> Bery: Neřek bych,čoveče

-> Vašo: a cocekal
1ST na Le mans

1ST na Le mans


-> Luukkyy: jj souhlas, než cpát turbo, tak rovnou jinej motor..
-> Luukkyy: Tos trochu přesral,nee.....:-)
caute kamarat dal do Š-130L vysokotlakove turbo z peugeota (neviem aky typ) a pri podradeni zo 4 do 3 mu to zacalo hrabat
ale len raz
motor asi po 200km KO



-> Fjoo: von to nikdo nemá v autě proto,že to je za a)prasárna,b)je při tom vysoká spotřeba motorů, a hlavně c) to auto se musí přebudovat seriozně a od základu,brzdy,nápravy tj regulerní stavba od skeletu,jinak je to akorát na cestu do krematoria.A když někdo něco takového dělá,tak tam nebude dávat mršinu s turbem,ale něco dost jiného (Zazza,Tuner....)
-> Labros: brzda je nepritel rychlosti........
no slo by tam dat el. posilovac jako maj new kary....nebo vyvevu jako diesel...
no slo by tam dat el. posilovac jako maj new kary....nebo vyvevu jako diesel...

Jak se potom řeší ty věci, co jsou závislý na podtlaku v sání popř. v difuzoru?
Jako posilovač brzd, podtlaková regulace, sytič.
Jako posilovač brzd, podtlaková regulace, sytič.
ten motor z ty zeleny skodovky jeste jezdi!A dost slusne!!!Momentalne myslim ze je jeste stale v jednom bilem v rapidu.
Fotka motoru kterou jste tady ukazali je podobna tomuto rapidovi z prvniho srazu virtu ... zrejme stejne reseni ...
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../showimage.dll?6F7 0A1F2E9...
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../showimage.dll?6F7 0A1F2E9...
ale stále nikto, kto by to sám mal v aute......
nieco na tom bude, vseci vrázajú tazké prachy do aut a pritom takáto uprava by vsetkych predbehla no nie????
nieco na tom bude, vseci vrázajú tazké prachy do aut a pritom takáto uprava by vsetkych predbehla no nie????
no neverim ze jesteten motor jezdi....a tech 12tkm co stim ma najeto....nevim nevim ale kazdopadne je to hukot
-> Hurdis: no řek bych že hlava bude klasika škoda;-) s rendla by měl asi problém ji tam dat;-) a z toho rendla bude jen karbec;;-)))
Jo dík, už jsem zapomněl že to bylo na techwebu. Krátkodobá paměť..

Tahle prestavba je tady skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=273
Nic není nemožné, zvlášť u škodovek. Tohle by měl být 136 motor s hlavou renault a turbem z una. Teda jestli si to dobře pamatuju. Tuhle zběsilost jsem našel tak cca před rokem a půl kdesi na netu. Možná o tom víte někdo víc.
-> Faann: ja vim ale ja pisu ze to je tlak max. kterym to muzes plnit aniz by jsi musel delat neco s kompresnim pomerem....:)dle jednoho programu na netu...
-> chooki: no zadarmo to nebude, to je mu doufám jasné...