TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2520 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 16.01.2005 do 12.07.2023, založil/a Fjoo
řadit dle data
04:24:18
25.01.2016
MOLSO
-> Majklsto: brisky zahod po psovi a skus NGK 4
23:33:10
24.01.2016
Majklsto
-> Eidy: to nemám, to by bolo fajn. Ešte ma napadlo, že možme vylúčit aj otáčkomer, ten sko skúšal odpojit, no nepomohlo to. Už sa mi stalo že otáčkomer robil blbiny.
23:23:50
24.01.2016
Eidy
-> Majklsto: Ideální by byl nějakej stroboskop nebo tak něco s datalogem, abys mohl za jízdy měřit předstih. Pokud to skutečně zapaluje špatně, viděl bys to na zápisu. Máš něco takovýho?
22:47:16
24.01.2016
Majklsto
Mal som tam uplne obyčajné Brisky a pred tým to chodilo dobre, teraz som skusil Brisk DOR15LGS a aj tak nahovno. Maju najazdené možno 500km na seriovom motore.
22:42:14
24.01.2016
pavucina
Jestli jsi bohatost meril za jizdy a byla dobra tak asi skutecne zapalovani.. Jak jsou na tom svicky? Kolik toho najeli a jakej typ tam mas?
22:35:39
24.01.2016
Majklsto
-> Eidy: aj to som kukol, je suché čisté a v poriadku, no skusim aj to preventivne vymenit
22:17:46
24.01.2016
Eidy
-> Majklsto: Víčko rozdělovače? Třeba tam zkondenzovala voda nebo je prasklý.
22:05:23
24.01.2016
Majklsto
-> Eidy: Ked som to meral, tak to krásne držalo bohatost, nekolísalo to. Ja predpokladám problém okolo zapalovania, ale neviem si predstavit kde presne by mohla byt chyba.

Mechanická porucha neviem aká by to mohla byt aby to malo takýto prejav.

Ešte ma napadlo, že som aj meral tlaky, no na všetkých valcoch boli takmer rovnaké hodnoty.

Čo ešte chcem vyskúšat tak je výmena palca, a výmena sviečkových káblov.
21:46:22
24.01.2016
Eidy
-> Majklsto: Když jsi to měřil, zlobilo to? Napadá mě, že 1) mění se bohatost směsi 2) špatně to zapaluje 3) nějaká mechanická porucha.
21:31:14
24.01.2016
Majklsto
U mojho motoru sa vyskytol problém, s ktorým si neviem rady. Ked je motor v zábere, tak niekedy pokuckáva, občas strelí do výfuku občas do sania. Zatial som vyskúšal pozriet karburátor, no všetko je OK, pozrel som predzápal, odtrh, kondenzátor, previezol som to s lambda sondou no bohatost je v poriadku, skontroloval som ventilové vôle, skusil som vymenit indukčnú cievku, skúšal som iné sviečky no všetko bez pozitívnej odozvy. Má niekto nejaký nápad?

Chodilo to úplne parádne a zrazu to začalo takto blbnúť.
19:21:56
18.01.2016
Majklsto
-> Killme: super
17:14:47
18.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Killme 18.01.16 14:56:43: NZ a těším se na další upgrade 4



Komentáře v CZ diskuzích jsou kapitola sama pro sebe, to musí brát člověk s humorem 4
upraveno 1x, naposled 18.01.2016 17:15:21
14:56:43
18.01.2016
Killme
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.01.16 21:39:32:



Diky za wyhledanie 1



W komentarech se mi moc libi



S turbem umí z motoru vyždímat koně každý, ale atmosféra, to už vyžaduje jinačí kumšt :)

www.autozine.cz/skoda-fav orit-136l-by-dieselpow er-nenapadny-zabijak/



na jednu stranu zajimave na druhou stranu dveste koni koupim levneji nez tahle predelavka uz za sto tis slusny trilitr sestivalec dvesta koni



Je to blázen, měl by jít dělat někam do vývoje a zabývat se něčím co má větší smysl, určitě má dost nápadů





Także.. ekhmm, z tatinkem jak je cas budjeme e30:

i1278.photobucket.com/alb ums/.../39SC_zpsbafdec7e.j pg

Aktualnie kompresor je pric, je uż turbo z potencjałem 820hp, a sam motor je pripraveny na 1000+ 4
08:37:07
05.01.2016
Majklsto
-> Killme: Díky

Medzikus je ok, tlačím 1bar
07:59:00
05.01.2016
Killme
Majklsto super jizda!



Mezikus widze że tesni 6 Jaki masz tam aktualnie tlak?



P.
00:26:12
05.01.2016
Majklsto
-> elbacil: díky

-> czechino: motor som staval "od bloku" s tým že to bude preplnované

-> pavucina: moj styl je taký nejaký, vobec s tým neviem jazdit, iba sa to učím. Teda skúšal som to na závodoch, kde mi nešlo o body iba skusit čo to vydrží, teda mal to byt test pred prvým pretekom novej sezony no vobec som nečakal že prevodovka skolabuje. Unás je koeficient objem x 1,7 ale vplyvom všetkých pravidiel som, respektíve budem v triede zadný náhon nad 1600ccm.
20:51:16
04.01.2016
djmaso
-> pavucina: jak kde někde máš x1,4 a někde x 1,7
20:28:27
04.01.2016
pavucina
Hej, asi tam neco bude, ale ani se nedivim, ze tenhle styl ta prevodovka neda.



Jaký máte v soutezich koeficient pro prepocet objemu, kdyz je tam turbo ?
19:15:54
04.01.2016
czechino
-> Majklsto: Pekny, neni divu ze se to rozbilo pri takovem nasazeni 1 uhani to krasne, co jineho je delano na motoru? 6
19:06:02
04.01.2016
elbacil
23:07:42
03.01.2016
Majklsto
-> pavucina: tu je pár videí kde vidiet akú to má silu

www.facebook.com/dbrallyr acingteam
10:54:17
01.01.2016
pavucina
-> Majklsto: mas nenaky video jak to zrychluje? Zrovna tohle uplne jako dukaz sily neberu. Staci mit spatne slozenou prevodovku nebo nakou starou 30 let nesahnutou, pak si reknes, tak nak to s tim turbem brabe, pustis ryvhle spojku a je potom

Taky je treba se k tomu nejak chovat...
23:01:52
30.12.2015
djmaso
-> MVM 29.12.15 19:17:08: podle toho jsem vycházel
19:17:08
29.12.2015
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.12.15 17:45:17: Ok v poho - tak to beru.Jen si zkrátka pamatuju že to auto mělo poršáckou. Ono je to totiž jak vidím dle data už hezkých pár let. Navíc jsem se Pítrse michodem zrovna letos ptal zda neví kde je autu konec. 10
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:24
17:49:19
29.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak ještě k tématu, zde je o tom diskuze a jak říkám, kromě tohodle auta to nikde jinde vidět pokud vím nebylo. skoda-virt.cz/cz/.../1686 11-dekly-diferaku-prevodov ky-s130?gotopost=3...



U Dušana je prodlém naprosto odlišného výkonu a krouťáku, tomu nepomůže ani to sešroubování...
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:22
17:45:17
29.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
upraveno 2x, naposled 30.12.2015 01:36:22
17:05:05
29.12.2015
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.12.15 15:59:49: Ty mi to samozřejmě věřit nebudeš -ale jsem rád za tento odkaz kde je vyfocená stříbrná 2000Mi. Právě z tohoto auta (jel,jak je správně uvedeno s ním Ing.Peterka) st.č. 269 jsem s kolegou vymontovával celý agregát i s převodovkou ven z auta. Na detilní fotce(s červeným pomocným rámem) je vidět právě převodovka Porsche. 6 (Ovšem jestli to v tý době bylo v originálu tvrdit nemůžu)
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:19
15:59:49
29.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 29.12.15 14:50:50: Psal jsem to Tobě, ale byla to spíš taková obecná otázka aby se tady nevžil nějaký blud. Jinak hliníková víka jsem viděl už několikrát prasklá, takže ty ocelové svůj význam mají a skříň diferáku to jednoznačně zpevní.







-> MVM 29.12.15 14:42:20: Pokud vím, tak originál 2000MI mělo převodovku škodováckou: www.foltyn.cz/car/skoda20 00mi.htm



Převody Porsche měla 180 a 200RS...
upraveno 2x, naposled 30.12.2015 01:36:16
14:50:50
29.12.2015
Dušan
-> Tuner#2: beru to jako celkovy problem. Jen jsem uvedl, ze to neni reseni co kazdej ocekava.



Velky dekly ala 2000MI je vec uplne jina
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:14
14:42:20
29.12.2015
MVM
Když se něco takovýho přihodí - hledá se rychle východisko,příčina,viník. Ty pevný ocelový víka určitý smysl mají jak tomu pomoct.Ale není to vše spasitelný. Taky málokdo ví kolik km mají ty součástky naběhaný a v jaký geometrii to běželo,pak to uletí. Mimo to,soukolí rozvodovky je spotřební materiál a preventivně se mění řádech několika tisíce km,případně hodin závodního provozu. Hodně toho vždy (oproti škodovce) vydržely převodovky Porsche (2000Mi) nebo VW Brouk i s turbem..
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:14
14:05:25
29.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 29.12.15 10:07:18: Kde se vůbec stala ta fáma, že ocelová víka jsou špatně (přitom to měla takhle LRa) a na závodech se jezdila jen ta sešroubovaná skříň? Já teda sešroubovanou skříň viděl snad jen v nějakém 2l spideru a tuším že 2000MI? Ale jinak to vše jelo jen ocelová víka a bohatě to stačilo. Ono taky závodní motor nemá víc jak nějakých 140 - 150Nm a těžko to odsuzovat s krouťákem 2x tak větším. Na Tvém místě pokud ten motor chceš bych řešil jinou skříň něco ve stylu Kláska. 4
upraveno 2x, naposled 30.12.2015 01:36:12
10:37:47
29.12.2015
ochoda
-> czechino: A teď ty dekly sou tušim na prodej.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:04
10:35:37
29.12.2015
czechino
-> Dušan: djmaso to mel sesroubovane jak je mozno videt v jeho karte a prej zadny problem pri zavodni cinnosti. Obal je slabej a neudrzi nastavenou vuli v diferaku... proto se tohle deje na origo skrinich.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:04
10:07:18
29.12.2015
Dušan
-> darklord: mysleno ty klasicke, ty velke nemam overene, ale dle uziti v zavodech verim v lepsi reseni
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:04
08:04:11
29.12.2015
darklord
-> Dušan: a mas tam tie male, alebo tie velke co sa kompletne zosrobuju s celou skrinou?
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:02
15:31:07
28.12.2015
Dušan
-> czechino: a povoli to jinde...to uz zname :) Osobne muzu rict, ze treba ty kovovy dekly diferaku mi nikterak nepomohly. Vydrz s hlinikem totozna.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:24
14:28:45
28.12.2015
Majklsto
-> czechino: už na tom makám
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:23
13:11:32
28.12.2015
czechino
-> Majklsto: Zpevni steny diferaku.... 4
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:21
21:54:41
27.12.2015
Majklsto
Tak už som odladil aj ja. Výstižnejší obrázok nemám
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Majklsto vložen 27.12.2015 21:54:41
11:51:55
21.12.2015
czechino
-> pavucina: paráda! 4
12:43:09
20.12.2015
LUKAS
-> pavucina: slušne hodnoty,nečudo že to natreš mnoho BMW :)
12:34:43
20.12.2015
pavucina
Tak konecne jsem se dokopal na brzdu i já, na takové to denní jezdení to je asi dobré 1

Měření výkonu Škoda Favorit Turbo (turborit) 120kW
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od pavucina vložen 20.12.2015 12:34:43
21:12:29
24.11.2015
pistaa
-> Killme: perfect work, nice sillicon hose, nice sound,
22:26:41
18.11.2015
JRD McLAREN
-> Gemini: Tu tvouj jednotku si teda osadil ..??

ci ti lezi doma v krabici ..??

nepozicias na "testovanie" ..??
10:28:37
05.11.2015
Gemini
-> Killme: Congrats :) I dont have time to connect it......all is prepared for R5
10:21:41
05.11.2015
Killme
6



Skoda 120 turbo EFI test
22:20:44
12.10.2015
czechino
-> ochoda: Jo, rozdělovač mi upravil Urbi na malý rozsah.



Jinak myslím že Pavučinka to má za pár korun, když člověk umí shánět a je trošku šikovný stojí to pár kaček 4
20:12:54
12.10.2015
pavucina
-> ochoda: Tak na tebe a dalsi adepty co tu vymejsleli...

Jiste ze elektronicke zapalování je sympatické 1 Výhody jsou celkem jasný.
19:44:17
12.10.2015
Killme
Co do spotreby to aktualnie u mnie przi 0,5b, 98oct, 6400rpm to je 106 litru za hodinu 1



i1278.photobucket.com/alb ums/.../LOG_zpsitk6gq5u.pn g
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Killme vložen 12.10.2015 19:44:17
upraveno 2x, naposled 12.10.2015 19:47:05
Extreme Tyres