
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak narvat Vr6 z R32 do Octavie?
prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 05.02.2009 do 03.08.2009, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomo: Podivej se dolu na odkaz od Tunera#2 na autohifi, kde je víc videí 

ahoj,jo,semto já.seděl sem jako spolujezdec a všimsemsi jakmě fotíš
jelisme na rally bratislava

-> Turda: Tak tak, dle samolepek, výfuků a prodloužené střechy...
-> Tampajs: to bude úplně na stoprocent ona ne?? teda co ukazuje alespoň odkaz dole..
Tak toto téma oživuju.. O víkendu sem se pohyboval na moravě.. V jednu chvíly kolem mě prosvištěla octavie s takovím zvukem že mi bylo jasný že ani RSo by to ze sebe nevyloudilo.. Pak sem si vzpoměl na toto téma a na hificlub.. Na 99,9% je to ona akorát SPZ nějak nesedí

asi panum upadla flexa:D ze se tam tak hezky vesel:D
-> Tuner#2: Tak zas tak odvážný zatím nejsem.Stačí mi ty trubky a pár dalších maličkostí.
-> Bedřich: Ty jo takže řízení nápravy i vzadu? 



-> Tuner#2: Taky, ale hlavně Andros Trophy :)
já jediný co znam je bledě modrá octavia 1 s motorem VR6
styling neriešim, dávam to sem kvôli technike aj keď mne osobne sa celkom páči
no nie je to R32, ale niečo podobné, poznáte??
Škoda Octavia Kloss 2.8 Turbo,
Pětidveřový dvoumístný vůz, silný tuning, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec s rozvodem DOHC a objemem 2792 cm³, vrtání 81 mm a zdvih 90,3 mm, čtyřventil, přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 353 kW (480 koní). Šestistupňová převodovka, rozvor 2512 mm, hmotnost asi 1400 kg, maximální rychlost 310 km/h.
Vůz, vyrobený v roce 2003, prošel roku 2005 přestavbou karosérie, která trvala půl roku. Karosérie byla rozšířena a dostala vpřed výklopné dveře vlatsní konstrukce Kloss Motorsport. V roce 2006 byl zabudovám motor VW 2.8 biturbo. Veškeré úpravy provedl Nils Kloss. Vůz byl nejširší Octavií v Německu a nejrychlejším vozem Škoda na světě, schváleným pro silniční provoz. Úpravce plánoval ještě pohon všech kol a zvýšení výkonu na 600 koní.
Škoda Octavia Kloss 2.8 Turbo,
Pětidveřový dvoumístný vůz, silný tuning, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec s rozvodem DOHC a objemem 2792 cm³, vrtání 81 mm a zdvih 90,3 mm, čtyřventil, přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 353 kW (480 koní). Šestistupňová převodovka, rozvor 2512 mm, hmotnost asi 1400 kg, maximální rychlost 310 km/h.
Vůz, vyrobený v roce 2003, prošel roku 2005 přestavbou karosérie, která trvala půl roku. Karosérie byla rozšířena a dostala vpřed výklopné dveře vlatsní konstrukce Kloss Motorsport. V roce 2006 byl zabudovám motor VW 2.8 biturbo. Veškeré úpravy provedl Nils Kloss. Vůz byl nejširší Octavií v Německu a nejrychlejším vozem Škoda na světě, schváleným pro silniční provoz. Úpravce plánoval ještě pohon všech kol a zvýšení výkonu na 600 koní.
Klobouk dolů...

navod
1. vyberes motor z oktavie
2. vyberes motor z golfa
3. motor z golfa namontujes do oktavie
4.HOTOVO
inak fakt klobuk dolu, toto som necakal.....pekna cista praca
1. vyberes motor z oktavie
2. vyberes motor z golfa
3. motor z golfa namontujes do oktavie
4.HOTOVO

inak fakt klobuk dolu, toto som necakal.....pekna cista praca

-> Bedřich: DTM? 

-> Tuner#2: Je vidět, že né každá "hloupá" otázka je položená hloupým člověkem.Taky jsem potřeboval inspiraci ohledně zástavby motoru.Ale nakonec jsem ji snad našel úplně jinde. :)
Moc hustá kára:-)
Opravdu pěkná práce!
-> Tuner#2: četl jsem to zezačátku, ale fakt smekám
-> Tuner#2: nesledoval som to ale akto oktavka je suprova..je to pekne urobene a gratulujem chalanom

Nikde jsem neviděl, že by to tu proběhlo. I já jsem patřil mezi nevěřící "Tomáše" a myslel si, že to bude zas 15 puberťák, co se dostal prvně na fórum, ale to jsem se šeredně spletl. Po té haldě příspěvků o ničem je to alespoň pro mě něco jako očista
www.autohificlub.cz/forum /.../0

www.autohificlub.cz/forum /.../0