skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ladak na diesela
prohledat
107 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 31.01.2009 do 19.02.2009, založil/a Tichoš Pick-ouš
-> Dave: Mám 405tou old model atmo dehet... a teď si pomalinkui začínám připravovat další 405tou njů model.... Ohledně motoru ješě není jasno kterj tam přijde.. Je na výběr ze dvou:-) 1.9D 51kW a TDko s 66kW...
-> Bagrr- máma mele Emu: U nápravy - copak? Děláš do Peugeotů?
-> Dave: to máš rozvětvený v místě rezervy nebo za ní nebo hned u nápravy?
-> Dave: Rezerva stejně časem půjde do prohlubně (kterážto se vytvoří:D) a nějakej tuninkkap je mi u pozadí:D
-> Bagrr- máma mele Emu: Neni to zrovna práce na tuning cup, ale splnuje to účel na jedničku.
Jestli na to zítra nezapomenu, tak vyfotím. Jo a s touhle úpravou se rozluč s rezervou - už se tam mezi nevejde.

JJ peknej zvuk ale de mu z toho peknej hulan!!!!!!
→ Dave:To mas pravdu nez se to zahreje tak to huli ale pak uplne v poho!!!ME z toho de krasnej bilej dym kdyz se treba couve do kopce jinak kdyz stojim a pridam mu tak skoro zadnej dym!!!

→ Dave:To mas pravdu nez se to zahreje tak to huli ale pak uplne v poho!!!ME z toho de krasnej bilej dym kdyz se treba couve do kopce jinak kdyz stojim a pridam mu tak skoro zadnej dym!!!

-> Tuneman2: srovnávacíá testy mám....
nejnižší spotřeba 5,5l vw
nejlevnější provoz lpg šáde
a když jsou přebytečný love tak hurá s gls do maďarska na benzín a tak

nejnižší spotřeba 5,5l vw
nejlevnější provoz lpg šáde
a když jsou přebytečný love tak hurá s gls do maďarska na benzín a tak

-> Dave: Jinak přesně to samý, když mam motor studenej tak asi půl mintuky takhle kouří a pak ani čmoudík:-)
-> Dave: Můžu požádat fotku, jak je řešený rozvětvení na dvě koncofky?
Start po týdnu. Auto chytlo a škrtnutí, ale když jsou nízké teploty, tak to cca půl minutky takhle čadí.
(jo a jinak tohle je důkaz, že obě makají...
) Po té půl minutce se vzpamatuje a ani čmoudík.



Já se tu neháááááádááááááám
..akorat ja mam koncovku rovně a prdel mam očouzenou i když tomu naložim jen občas


-> Luky.: Tak jo, rád vyfotím... oba jsou plně funkční...

-> Tuneman2 04.02.09 13:25:16: Původní koncovka ohnutá dolů je pod nárazníkem a není vidět a tyhle laufy jsou jen koncovky z Tesca přidrátové k nárazníku
(-> Dave: nic ve zlym, ale tohle mě prostě napadlo a musel jsem se podělit
)

(-> Dave: nic ve zlym, ale tohle mě prostě napadlo a musel jsem se podělit

-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: juuuu..dobre no...a muzes delat srovnavaci testy




-> Tichoš Pick-ouš: já mám na ropákovi ovál nahoru
ale už nedýmí-kouzelnej šroubek na čerpadle....
-> Tuneman2: mě vyhovuje všechno,mám 1xnaftu,1x benzín+lpg a 2xbenzín tak si vždycky jezdim čím chci....

-> Tuneman2: mě vyhovuje všechno,mám 1xnaftu,1x benzín+lpg a 2xbenzín tak si vždycky jezdim čím chci....

Hele ja na sluzebni fabii 1.9tdi mam jen koncovy dil od remusu a taky to ma pekny zvuk, spis piska a huci, ale v zaberu to je parada, jinak to necoudi o moc vic nez se seriovim.
-> Tuneman2: Nohou...

já teda nevim...kdybych chtěl změnit zvuk, dal ybch tam laděnou koncovku. Pojede to i s trubkou i bez trubky...s turbem to moc hlučný nei, to je fakt. Spíš bych to viděl zamyslet se nad tím, proč tam ten výfuk je, proč si nějakej vývojář lamál hlavu a trávil spoustu času nad tím aby tam nacpal dva díly...a možná bych to tak i nechal ;o)
-> Dave: a jak se to delá aby to necoudilo?

Myslíte výfuky takhle...
1.9 D
S tím začouzením nesouhlasim... Když s tím umíš jezdit, tak ti to nehrozí.

S tím začouzením nesouhlasim... Když s tím umíš jezdit, tak ti to nehrozí.

-> MerHanz: z čeho usuzuješ?:-)...sam v nem občas jezdim a považuju ho sa polehlivý a ekonomický dopravní prostředek...alespoň ten co ma kamaradka:-)...ale jsem zvyklej na turbínu že to víc jede no :-D....jako mě to auto zrovna napadlo jako příklad..s tim očouzenim prdele je to u všech dyzlu stejnaky:-)
ok nahodim to jako novy tema



-> Tuneman2: ty máš ně co proti 205 D ?????? No tak s laďákem na diesela nevim, kámoš měl na střední 106 D a měl tam nějakej laďák a zvuk nic moc, sice sem ho slyšel, jen co nastartoval, ale nic moc uchu libé. A na výkonu to prej znát nijak nebylo. Takže nevim jakej to bude mit přínos.-> Tichoš Pick-ouš: Až to doděláš, tak to nahoď ať vím jak to dopadlo
-> petr s: Díky za upřesnění.. Páč so jsem koukal do katalogů různejch tak je to buď psaný jako rezonátor nebo je to jen pod k.č. a nic víc...
myschaak - diverzant s koženou brašnou 02.02.09 20:51:56 napsal: Nafta patří do kamen/benzín do zapalovačů…poři\'ďme si bicykle
přesně táááák..nebo budem jezdit na plyn
..ja měl všecko a všecko ma pozitiva a negativa....nejlepši je chodit pěšky...je to levny a když člověka bere sraní tak i celkem rychly





To jo to souhlasim na diesela davat ladak ohly na horu je kravina!!!!



Nafta patří do kamen/benzín do zapalovačů...poři'ďme si bicykle

-> Tuneman2: jj,u nás tady kousek bejvala alfa 33 v naftě,měla vzadu jak říkáš dvě koncovky nahoru a celou prdel černou...ikdyž já když vzpomenu co jsem přidal na čerpadle tak po tejdnu bílej pasat zezadu taky nebyl bílej
to mě td bez vejfuku celkem řvalo,je jasný že oproti benzíňáku je to málo hlučný ale jezdit s tim denně 500km tak by mě z toho asi ruplo v kouli

-> Bagrr- máma mele Emu: naftaky vseobecne maji nejlepsi zvuk než se nastartují



-> Bagrr- máma mele Emu: Lapač sazí
Jinak u pižo 405 dehet pro zlepčení zvuku pomáhá údajně odstranit ten bazmek hned pod svodama co vypadá jak nádor:D Říkaj tomu reznátor, já tomu říkám zbytečná plechofka:D
Jasny vid taky to tak udelam asi tenhle vikend se to bude delat tak sem zvedavej jak to dopadne
Udelam to tak ze od katu dozadu holi zrubky jak si mi poradil a nakonec nejakej ten ladacek kterej uz mam sem si koupi univerzal tak si myslim ze to bude dobry!!!
dik za rady!!





havlik 02.02.09 16:23:58 napsal: → Mantrabeach: Proč?aby se něco dělo třeba

-> Tichoš Pick-ouš: ja bych to videl asi tak..misto stredu trubka a na konec nakej "tichej" ladak typu Remus a podobne..ten sem mel na formanovi a skoro neni poznat ze tam je...
myschaak - diverzant s koženou brašnou 01.02.09 20:14:03 napsal: jinak z vlastní zkušenosti doporučuju hned od katu trubku dozadu,jinak nic-konkrétně u td (turbo tlumí hluk)no když jsem měnil výfuk na golfovi, tak bylo potřeba vjet na nájezdy, auto už bylo bez vyfuku...kupodivu nastartoval nadrc..zase tak moc to neřvalo jak jsem čekal a aj to jelo kupodivu:-D...tak se nabizi otazka na co je vlastně na tom naftaku vyfuk..asi fakt jen na tlumeni hluku...jo no...jinak zboznuju auta typu peugeot 2o5 1.8D s dvouma rourama DTM a očouzenym zadnim sklem

-> Mantrabeach: Proč?
Když to tak tady čtu tak co si myslíte o tom dát na bmw e34 525tds laďák?je to šestiválec tak by to mohlo mít lepší zvuk nebo ne?už tak to má krásnej zvuk v serii tak se ptám jestli by se to ještě zlepšilo.
JJ dik asi to tak udelam

Jasny vid ja nechci zavodak ja jenom chci abych docilyl toho aby to melo aspon nejakej decentni zvuk!!!

jinak z vlastní zkušenosti doporučuju hned od katu trubku dozadu,jinak nic-konkrétně u td (turbo tlumí hluk)
-> Tuneman2: asi tak...kdo chce závoďáka tak ať si nekupuje ropáka...nebo popřípadně ať si koupí Fabii RS,BMW 330d apod kde už to není o zvuku

Ja mam turbodyzla..je slyšet občas pištění..často klepání..jinak nic a tak mi to vyhovuje...na plašení zvěře jsou i jine věci než vejfuky
...jakoooo na facku sem mel tak uřvanej vejfuk že autum houkaly alarmy...ted bych spis nakou decentku


-> Bagrr- máma mele Emu: Ty raději mlč. :o))
JJ sem slysel ze prej kdyz je turbodiesel tak ten zvuk je taky na prd!!Ze prej je slyset jenom piskani turba ve vyssich otackach!!

Jupí dehet vandals :D atmo dehet až tak moc nekouří, jako turbo... to zahulí fest když se mu přidá...
A vim ze to bude hulit jako svina to sem si vedom!!!A ladak nahoru sem si fakt nekoupil protoze ty sou hrozny!!!!Mam pekne rovnej!!
A me z feldy tedka zatim de BILEJ dym tak se uvidi jestli to bude potom hulit cerne!!§



Dik za rady ale ja tam chci na konci ladak a ne sundavat cely svody!!!


