skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Momenty hlavy
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 04.11.2004 do 06.11.2004, založil/a Sutech - SK
01:33:00
06.11.2004
06.11.2004
Samantus
-> Labros: Ludek umrel, pry ho znasilnili a nasledne brutalne zavrazdili 4 plzensky ukrajinci
15:03:44
05.11.2004
05.11.2004
Milošek
-> King2: ty voe toho jsem si nevsim ze se mi stratila nula
14:58:23
05.11.2004
05.11.2004
Labros
-> King2: No jó vlastně, co se stalo s Luďkem? nespadlo na něj auto?
14:47:07
05.11.2004
05.11.2004
King
2 Labros: Muze bejt rad, ze Ludek momentalne stavkuje :) Ja jsem "becko" :)
14:27:55
05.11.2004
05.11.2004
Labros
-> King2: hele Miloška mi nech, on mi zase helfne až mi chcípne reglér nebo něco bóže jedna nula sem jedna tam...
14:24:59
05.11.2004
05.11.2004
King
2 Milosek: Ale zaregistroval jsi radovy rozdil udaje o vent. vuli z tveho starsiho prispevku. +0,05mm nastavuju po vymene tesneni normalne, ale 0,5mm tuning jsem nezkousel :)
14:16:45
05.11.2004
05.11.2004
Milošek
-> King2: no predpokladam ze tam neni jeste puvodni tesneni z fabriky a ze jsou jakz takz ty srouby rozhejbany ja je dotahnu rukou skoro az na doraz ...stema +0,05mm jsemto nikdy neaplikoval jen jsem tak prispel jednou pseudo radou:)
14:07:34
05.11.2004
05.11.2004
tina
no nechtěl sem tuhle vášnivou diskuzi komentovat, ale když King2 už začal....je to docela zábava, číst pracovní postup a jaké moudra kolují. Někde sem slyšel, že když se sundá hlava, tak šrouby by se neměly jen tak někde válet, nýbrž by měly být na suchém a teplém místě, aby nenastydly...:-)
14:00:21
05.11.2004
05.11.2004
King
U zavitu velikosti sroubu hlavy motoru je setsarka znat, jestli je protazenej zavit pred montazi - to asi nebude +-5Nm...A nechat pri montazi novyho tesneni o 0,5mm vetsi ventilovou vuli by asi vyustilo v akustickou premenu skodovky na traktor :)
13:46:09
05.11.2004
05.11.2004
Labros
-> Milošek: já nevím ale třeba se dotyčnej - nebudu Sakyho jmenovat -)) - ozve... já se radši nehádám protože jsem asi už jeden motor nedotažením zkurvil
13:39:27
05.11.2004
05.11.2004
Milošek
-> Labros: ??? a momentyho vynalez je k cemu???ta ztrata trenim zavitu je tak max.+/- 5nm teda pokud tam nerves o cislo vetsi sroub:)))
09:49:47
05.11.2004
05.11.2004
Labros
a jeden ze zdejších motorářů říká že si máš šrouby opláchnout v oleji a protáhnout závitovým očkem jinak to pak dotáhneš na špatnej moment (menší)
20:52:24
04.11.2004
04.11.2004
Milošek
jo a pretahni ji na trikrat!!!zacni 20nm pak 40nm a potom tech 55nm(ja delam 60)a po tisici km ji pretahni znovu a serid ventily jak maj bejt jinak kdyz davas new tesneni ma se udelat podle rad nasich dedu o 0,5mm vetsi vule kvuly tomu ze si to trochu sedne jeste kdyz dotahnest tu palici rovnou na techz 55 muzes ji ohnout a jeste neprohod srouby jso na sebe v bloku zvykly zavity a mohl bys to strhnout nebo dat prez zavit a dej bacha at v dirach pro srouby neni zbytek vody mohl by ti pri dotahovani prdnout blok(videl jsem to na vlastni kukadla!!!)hodne stesti:)
19:58:05
04.11.2004
04.11.2004
sep
no pozor,ale ne jednoduše po obvodu,dotahovat naproti sobě....
19:47:00
04.11.2004
04.11.2004
Mulis
od prostredka po smeru hodinovych rucicek
19:40:44
04.11.2004
04.11.2004
sep
šrouby 55 ,matky 25,dotahovat podle pořadí v andrtovi,je to do pavouka....
19:24:39
04.11.2004
04.11.2004
Sutech - SK
Na aky moment sa dotahuje hlava na S 120 a ktorymi srobami je najlepsie zacat dotahovat ????
Dik moc.
Dik moc.