Tak tohl nasere, ale vlastně, když je to hyena, tak se to dalo tak nějak čekat, ne? Voni to nepíšou v manuálu, že po záruce se toho má člověk zbavit? Měli by.
Docela by mě zajímalo, kterýho debila taky napadlo udělat mrazovku tak dementně, že to pude do oleje?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Poruchovost skodovek - vypekla me felda
prohledat
69 příspěvků (zobrazeno 51 až 69) od 28.11.2008 do 29.12.2008, založil/a Jarda - zrušená registrace
-> iceman.cz1: tak to jsi to pekne podchlazoval, ten motor, ale zas Te to nikde nenechalo...
-> Jarda: tak ja mam zasejc feldu r.v.96 1,3 mpi 50kw najeto 88000km nu a taky me vypekl pekne termostat... akorad to bylo tak ze mi neukazoval teplotu na netopilo mi auto... tak jestly to nebude snimac teploty trebas nebo tak neco..krome toho termostatu teda taky bych sazel spise na nej.. ja kdyz to rozebral tak mi vypadnul ven na kousky jako bych ho rozslapal...

původní termostaty maj na hovno systém uchycení v plastu, proto s tím bývaj problém. Já zas nemohl díky tomu auto prohřát na 90. Ty novější neorigo jsou na tom podstatně líp
-> Jarda: a stými termostatmi je to tak ako to je
-> COL: ted nevim, jestli to myslis vazne...
kazdopadne je tam nechci, lepsi kdyby praskla ta hadice nebo vylitla bocni a sla voda ven
-> Zaki: taji na tom aute je tesneni jeste puvodni a snad OK, ikdyz lidi uz delaji tesneni i na fabiich 1.4 mpi
-> suri: no je to nejpravdepodobnejsi... , ale vicko by stejne mohlo odfouknout, termostat to zavira jen na jednu stranu, no opacne by byl protitlak vodniho cerpadla navic a ten jsem myslel, ze az tak velkej neni

-> Zaki: taji na tom aute je tesneni jeste puvodni a snad OK, ikdyz lidi uz delaji tesneni i na fabiich 1.4 mpi
-> suri: no je to nejpravdepodobnejsi... , ale vicko by stejne mohlo odfouknout, termostat to zavira jen na jednu stranu, no opacne by byl protitlak vodniho cerpadla navic a ten jsem myslel, ze az tak velkej neni
-> Jarda: čo čo osstal zavretý termostat tlakovalo dovtedy kým niečo nepovolilo v normálnom prípadne spuchnutá hadica ale asi ich máš dobré ked vyletela mrazovka -> Jarda: a tu toyotu nespomínaj ked je to jedno s najspolhalivejsich aut vzhladom na pocet km
-> Jarda: Mne raz vypadla mrazovka kvoli utopenej vlozke > tlak do vody > mrazovka nevydrzala. Ale nastastie asi 2 km od baraku
Ja bych rekl, ze nejdriv vypadla mrazovka a ostatni se stalo az potom...
nejradeji bych si u vsech ctyrech aut (ve vsech mam favo motor) ty mrazovky, co jdou do oleje nechal zavarit hlinikem... nesnasim je

-> ondie: ne, felda je od zacatku v rodine a ja s ni jezdim od 38tis. km
-> King: tak asi fakt termostat..., tesneni je doufam OK, jenze me kdysi toto udelal uz favorit asi 2x a kdyz jsem se nastval a zaklepal mrazovky majzlikem, tak to potom uz neudelal, ale nevim, prodal jsem ho a termostat jsem u neho nemenil
-> King: tak asi fakt termostat..., tesneni je doufam OK, jenze me kdysi toto udelal uz favorit asi 2x a kdyz jsem se nastval a zaklepal mrazovky majzlikem, tak to potom uz neudelal, ale nevim, prodal jsem ho a termostat jsem u neho nemenil

Asi bych hledal zmetkovost v usazení tý mrazovky,ale impulsem k této situaci si myslim že byl termostat..
Nehrabal někdo v minulosti nějak s hlavou,popřípadě,neudělal už tu mrazovku jednou někdo,třeba při absenci fridexu ? ..pokud celej 105tkm nebylo tvých,nevíš co s tim kdo dělal před tebou..
Nehrabal někdo v minulosti nějak s hlavou,popřípadě,neudělal už tu mrazovku jednou někdo,třeba při absenci fridexu ? ..pokud celej 105tkm nebylo tvých,nevíš co s tim kdo dělal před tebou..
-> Jarda: Termostat zůstal spíš zavřenej
Jinak to víčko při jmenovitým přetlaku tlak upouští, ale pokud ten "zdroj" tlaku dodává hodně páry, nemusí stíhat. Mě se třeba po zástavbě fávomotoru do shade stalo, že se podfouklo těsnění pod hlavou, ale tak, že to sice nevařilo, ale bubulalo to chlazení tak, že hadice byly tvrdý jako šutr (odhadem aspoň 0,2 MPa přetlak) Ale běžně se to nestává s těma mrazovkama - aspoň žádná z feld v bejvalým zaměstnání takovouhle kratocvíli nepředvedla.
Závěrem dodávám, že každá závada, kterou se podaří odstranit on the road a po svejch dojet domů, je v pohodě. Až si jednou pořídíš něco "spolehlivýho" a vypeče tě to 200km od baráku, v lepším případě pojedeš na laně s hoooodně dobrým kámošem, ale spíš v kabině kurefsky drahý odtahovky :)

Závěrem dodávám, že každá závada, kterou se podaří odstranit on the road a po svejch dojet domů, je v pohodě. Až si jednou pořídíš něco "spolehlivýho" a vypeče tě to 200km od baráku, v lepším případě pojedeš na laně s hoooodně dobrým kámošem, ale spíš v kabině kurefsky drahý odtahovky :)
bud rad kdyby se ti to stalo s jinym autem, napr BMW atd tak si v prdeli a ani kvalitni imbus ti nepomuze
koukám stejnej problém jakoí já v llétě na fáčku
taky by m+ zayjimalo co to dělá

-> ondie: jako, ze zustal zavrenej? ale teplota nebyla ani v cervenym a stejne to preci melo odfouknout vicko :-/ a to znamena, ze ho ten tlak potom musel prorazit a zaroven vyrazil i mrazovku
to se mi take nezda... cele to je divne, mam strach, ze to udela zas


vyklek ti termostat,vysoká teplota,vysokej tlak a mrazovka to nedala,i když by měla
zajimaly...
Nekde jsem cetl statistiku, ze vaznou zavadu ma 3,5 procenta felicii (takovou, ktera znemozni jizdu...) do 100tis. km, tak moje felda nebyla vyjimkou, zavada se stala ve 105tis. km
Jedu normalne, jsem vic jak 200km od domova, otackomer v zelenem a najednou jsem si vsimnul, ze je teplota na hranici cervenyho, tak zastavim. Kolem kapoty kour, otevru to a vsude voda s olejem, vyrazene vicko na nalevani oleje. Po sundani vika ventilu jsem zjistil, ze vylitla mrazova pojistka (nechapu duvod, kde se vzal takovy tlak). Vahadla jsem sundaval dele jak hodinu, protoze jsem sice mel imbus, ale nemel jsem poradne, cim ho prodlouzit :-/. Naklepl jsem mazovou zatku a kolem to poklepal majzlikem, aby nemohla ven. Od dobrych lidi jsem sehnal vodu, ale auto neslo nastartovat, taky, kdyz jsem mel ve voleji jeste asi 5litru vody. Trochu jsem toho upustil a se strachem o motor s emulzi misto oleje jsem dojel na nejblizsi benzinku. Tam jsem koupil novy olej. Po dele nez trech hodinach jsem se vydal na cestu domu, motor se podchlazoval, zastavoval jsem, ucpal jsem chladic, aby se to ohralo... Doma jsem zjistil, ze je uplne rozsypanej termostat. Na kompresoru jsem odzkousel vicko expanzky, to odfukuje... Tak nechapu, proc to udelalo. Ted jsem dal jinej termostat a ten otvira asi pri 90 stupnich a zavira pri 80ti, ten co tam byl puvodne chodil asi o 10 stupnu vys..
Dost me taky nastvalo, ze jsem prisel o novej fridex, kterej jsem z prilisne aktivity vymenil a o olej
Kdyby nekdo vedel co se tam mohlo prihodit, tak bych byl vdecny za odpoved, ja to nechapu... Take by me zajimali Vase zkusenosti s poruchovosti skodovek. Toyota pry ma jen 0,06 procena vaznejch poruch do 100tis. km
Jedu normalne, jsem vic jak 200km od domova, otackomer v zelenem a najednou jsem si vsimnul, ze je teplota na hranici cervenyho, tak zastavim. Kolem kapoty kour, otevru to a vsude voda s olejem, vyrazene vicko na nalevani oleje. Po sundani vika ventilu jsem zjistil, ze vylitla mrazova pojistka (nechapu duvod, kde se vzal takovy tlak). Vahadla jsem sundaval dele jak hodinu, protoze jsem sice mel imbus, ale nemel jsem poradne, cim ho prodlouzit :-/. Naklepl jsem mazovou zatku a kolem to poklepal majzlikem, aby nemohla ven. Od dobrych lidi jsem sehnal vodu, ale auto neslo nastartovat, taky, kdyz jsem mel ve voleji jeste asi 5litru vody. Trochu jsem toho upustil a se strachem o motor s emulzi misto oleje jsem dojel na nejblizsi benzinku. Tam jsem koupil novy olej. Po dele nez trech hodinach jsem se vydal na cestu domu, motor se podchlazoval, zastavoval jsem, ucpal jsem chladic, aby se to ohralo... Doma jsem zjistil, ze je uplne rozsypanej termostat. Na kompresoru jsem odzkousel vicko expanzky, to odfukuje... Tak nechapu, proc to udelalo. Ted jsem dal jinej termostat a ten otvira asi pri 90 stupnich a zavira pri 80ti, ten co tam byl puvodne chodil asi o 10 stupnu vys..


Kdyby nekdo vedel co se tam mohlo prihodit, tak bych byl vdecny za odpoved, ja to nechapu... Take by me zajimali Vase zkusenosti s poruchovosti skodovek. Toyota pry ma jen 0,06 procena vaznejch poruch do 100tis. km