skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Poridil jsem si Paltest :-d
prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 25.10.2008 do 01.11.2008, založil/a Peklo-Evo-Luboš
-> Peklo-Evo-Luboš: jak píše -> Fifa: Do Vamberka a vim i kde bydlý
-> Peklo-Evo-Luboš: kámoč má též paltest, ale myslím že k němu taky nic nemá. A taky ho sehnal už bez displeje. Tu RK průmku bych zkusil. Pana Lábuse v dílnách se poptat a kdyby nevěděl tak bych zkusil nechat zavolat či sehnat Ing.Bohumíra Nováka, ten toho věděl hodně. Druhou otázkou je to zdali by byl ochoten něco říct:-) Každopádně ve Vamberku bydlí ještě jeden z učitelů- Oto Novotný a přes toho by to mělo být v poho.. Jen nevim jestli tam Oto moto ještě dělá.
-> Labros: horší případ horšího případu by byl: Dobrý den pane, vy tu zavádíte sondy? Tak mě 2x a ja jestě zavolam at prijedou kamosi



-> Peklo-Evo-Luboš: to je lepší případ - horší je Dobrý den pane...
-> Labros: Dobry den slecno, nechtela by jste zavest sondu ? 

-> Peklo-Evo-Luboš: to má analyzátor výfukových plynů? Tak můžeš měřit ;) Případně zastavovat auta a ptát se řidičů, jestli nechtějí zavést sondu 

-> Peklo-Evo-Luboš: sem zvědavej, jak to bude premávat, hele zkuz se stavit v RK v Průmyslovce, jestli by tam něco nevěděli. Myslím, že někteří lektoři sou starý páky, tak by mohli něco málo vědět

me udajne funguje, kdyz ho zapnu tak se rozjede, ale nejak nevim co a jak merit abych ho zkusil :-)
-> Labros: no nekupte to, kdyz je to tak levny :-D
-> Labros: no nekupte to, kdyz je to tak levny :-D
tak proč to všichni kupujete :)) asi to vyprodávaj autoservisy, když se jim to rozbije a jim se to nevyplatí opravovat
to ze nefunguje je koukam beznej jev, mne ta 254 taky nechodi
Manuál by sme taky potřebovali.Nevím co mu je,zatím jsme to pořádně neřešili.

-> Dakos: a nemas k nemu nejakej manual ? :-) Jak to ze nefunguje ? :-)
-> Labros: Jj, docela často, tak dvakrát do týdne, bydlí tam moje přítulkyně:)) Tak až to budeš mít pohromadě tak se ozvi:)
-> Kloggie: třeba někdy jo ;) ty se vyskytuješ někdy v krči, ne? ale teď ještě čekám na novou baterku do noťasu a kleště ke strobáči.
-> Labros: kolísá mi volnoběh na VW GII, tak za zkušenosti mi to můžeš změřit:)
a já si pořídil čtyřkanálový oscilák k notebooku, takže kdyby někdo měl problém se zapalováním, senzorama, vstřikama atd., tak se na to můžeme mrknout (zatím mi za odměnu stačí nové zkušenosti
)

-> Tuxik: treba se neco bude hodit, uvidime.. :-)
-> Peklo-Evo-Luboš: pripadne mam i nejaky schemata a cast servisni dokumentace ale vse jen k JT254... muzu pripadne naskenovat ale absolutne netusim jak moc to je/neni podobny s JT300
-> Tuxik: jeee dekuju moc :-)
Jéééé taky máme takovou mašinku,ale nerozchodili jsme jí:-((((
-> Peklo-Evo-Luboš: ja mam manual k JT254 akorat ten je trosku starsi... treba ti to k necemu bude
paltest.skoda120.cz/data/ jt254-navod.pdf
paltest.skoda120.cz/data/ jt254-navod.pdf
-> gabo00000: Celá „sranda“ je založena na měření zrychlení motoru od … do určitých otáček. Pásmo měřených otáček se rozdělí na několik stupňů, které se mohou mírně překrývat. Prohřátý motor se prudkým sešlápnutím plynu roztočí, v určených otáčkách se vypne zapalování ve třech válcích (začne se měřit čas) a jeden válec se snaží dosáhnout druhé určené hranice otáček (ukončí se měření času). Ostatní válce vytvoří zátěž, jinak by měření bylo značně nepřesné. Takto se postupuje od prvního válce k poslednímu a měří se ve všech určených stupních. Získá se tím momentová křivka, podle které se výkon vypočítá a průběh křivky se porovná s předpisem výrobce. Nutné je ovšem mít přepočítací tabulky a nebo znát patřičné rotační hmotnosti. (Pro získání tabulek a kontrolu správnosti vypočtených hodnot se statisticky měřilo 40 dobrých motorů od každého typu socialistického vozidla, získané hodnoty se zprůměrovaly a byly součástí návodu k použití.) Tohle měření umí realizovat PALTEST JT 300, 301 a 302.
Takze
Akorat ted jak na to :-)
Takze




Akorat ted jak na to :-)
to je nějakej stojan z benzínky ne???
si dělám srandu..., přeji ať to řádně využiješ

Jsem z nej uplne hotovej, krasnej dobovej doplnek k nasemu vozu :-) :-)
Super doplněk, tím odrovnáš soupeře už v depu! 



-> 125l alias GRED: na netu jsou občas na prodej, v cenách 500 - 5000
-> Nwkt: vdiis..motorova, valcova a realne..paltest moc nespominaju

-> gabo00000: Všechno je možné
web.daves.cz/index2.php?i
tem=350&a...

-> Peklo-Evo-Luboš: to neverim..pokial nemas valce neviem si preddstavit ako ppodla sody zmerias vykon...
Pry to umi merit i vykon:-) jen bych potreboval vedet jak...
-> 125l alias GRED: tak :-)
Peklo-Evo-Luboš 25.10.08 22:20:03 napsal: -> Nwkt: Nerad bych to zverejnoval takže přehnaně moc

-> vhml: Seřizování motorů
K čemu že to vůbec slouží?
-> Nwkt: treba by se hodil :-)
-> Peklo-Evo-Luboš: Tuxík má nějakej manuál, ale asi ke straršímu typu
Akorat teda bych potreboval vedet, jak se s tim dela :-D
Gratuluji. :o)
-> Peklo-Evo-Luboš: Ok
-> Nwkt: Nerad bych to zverejnoval 

Na kolik tě vyšel?
Tak si predstavte ze jsem zakopnul o PALTEST a uz ho mam doma:-) Nova posila nasich mechaniku ma typ: JT300.1 a kdyz bude hodnej, budeme ho braz zamachrovat i na zavody do servisu
Kazdopadne sem se chtel zeptat, jestli nekdo nema nejaky podklady resp. materialy jak s tim pracovat. Idealne navod k obsluze :-) Jsem z nej uplne hotovej, krasnej dobovej doplnek k nasemu vozu :-) :-)



Kazdopadne sem se chtel zeptat, jestli nekdo nema nejaky podklady resp. materialy jak s tim pracovat. Idealne navod k obsluze :-) Jsem z nej uplne hotovej, krasnej dobovej doplnek k nasemu vozu :-) :-)