Nová Octavie

prohledat
166 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 02.10.2008 do 17.10.2008, založil/a David29
řadit dle data
18:57:26
13.10.2008
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
a kila sa v akom meritku robia a budu robit ??? ja mam len 110 a to v 1:78 a je to malinkate a mooc :(( nie je dacvo vacsie ???4 4
18:53:46
13.10.2008
Labros
-> Max: tchyně má golfa s PD, jezdí s tím i za 4,5, jezdí to dobře na těch 77kW, ale klepe se to po startu fakt hrozně a hlučný to je.
06:28:40
13.10.2008
Max
co se řízení týče, já s tim problém nemám, ale třeba už fábie má možnost nastavení řízení do třech tuhostí. samozřejmě přes diag, ne nějakym čudlíkem :-) Akorát to skoro nikdo neví...7
06:27:04
13.10.2008
Max
Já nevim proč tak bojujete proti tdi PD. Já osobně jsem clekem zklamaný, že se přechází na CR. PDčka jsou trochu hlučnější, ale neni to nijak hrozný. Ale to auto jede... Navíc třeba superb s PD byl vyhodnocen jako tišší oproti Passatu s CR. Něco jinýho hodnotit zvenčí nebo zevnitř....natož s tim jet.
23:17:41
12.10.2008
Jaktak
Milan 136 09.10.08 21:36:09 napsal: docela zábavná diskuze. co by majitelé stodvacítek kteří tu haní octavii II dali třeba jen za projížďku. zajímalo by mě co by si tito lidé koupili za "pořádný" auto za tu cenu??:-) auta jsou to velice kvalitní. projeďte se třeba v Kie ceed. paráda plasty vržou už v novým...

je tu nějaký majitel octavie II kterýmu na tom autě vadí konkrétní věc nebo jen banda lidí kteří haněním řeší své komplexy protože na takový auto nikdy nebudou mít??


nevim v cem jsi to jel, mame doma kiu ceed a plasty tam nevrzou
22:59:03
12.10.2008
Tampajs
-> Syny: Matice no jak která tu co sem měl na stovce to bylo taky dost.. ALe hřeben co mám na 105 tak tam točim jednou rukou na místě bez problemu ve srovnání určitě skoro stejně lehký jak řízení v 1 octávce ale třeba felda (bez posilovače) tim že má motor vepředu tak to už nejni ono4
22:54:24
12.10.2008
Tampajs
-> Petr105l: Mě to taky nijak příjemný nejni to domělí zhásínání dělá ASRko zkus si ho vypnout.. Krotí to škrticí klapku.. Když se chci projet pořádně vypnu ASRko pořádně se uvelebim a pak to jde.. My máme sice 1.6ku ale tak taky tojede,,, Třeba jedničková octávka to je lepší pořízeníčko4
22:44:56
12.10.2008
Syny
-> Tampajs: A nejvic preposilovany je maticovi rizeni, co 6
22:43:33
12.10.2008
Tampajs
-> Tuner#2: Stim nulovým pocitem z jízdy souhlasím ale s přeposilovaným řízením ne.. u 2kový octávky posilovač pomalu uvadá až při cca 80km/h uplně vypne.. Přeposilovaná je hodně 1čková octávka a moje škodovka3
22:41:50
12.10.2008
Petr105l
-> Tampajs: tahle má zatím najeto jen 9000km, tak snad se to časem nějak rozpohybuje, protože jezdit s tím, to je jak za trest. I taková popelnice jako Kia Rio je mnohem příjemnější na řízení než tohle.



-> Milan 136: tak, tak, o problematických rozjezdech jsem tu mektal já, a není to jen můj výmysl. Setkávám se s tím docela často u lidí, kteří jinak jezdí nějakým civilizovaným autem a pak přesednou do traktoru OII TDI PD, že ty rozjezdy jsou docela problém. Chce to nepřirozeně moc plynu při rozjezdu a když pak člověk není extra opatrný se spojkou, tak to s nepěkným rachotem chcípne. Nevím, jestli je to bug nebo feature, každopádně je to pěkný opruz :)
21:42:36
12.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Ve skutečnosti vypadá dobře, zpracování má Škodovka opravdu dnes na vynikající úrovni a rozhodně bych neřekl, že v něčem dnes vyloženě zaostávají. Ale je jasné, že každé auto má své pro a proti a chce to zvážit. Na přeposilované řízení si tady už stěžoval v diskuzi u auta i Eidy, ale to samé má Ford ve Focusu a C-maxu. Jsou to auta dělaná na pohodlí, ale pocit z jízdy 0.
zvětšit Nová Octavie - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 12.10.2008 21:42:36
20:51:19
12.10.2008
Tampajs
-> Petr105l: Co to máte za octávii že vám provádí tohle? Naše má najeto 120tis a řízení chodí výborně rychlá odezva nijak nepřeposilovaný..4
20:48:11
12.10.2008
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
Mr_Kubas 08.10.08 11:06:07 napsal: tohle mi přišlo mailem, neví někdo něco o této studii Tudor II??? ale vypada to super !!!! ta predna maska moze byt inak vytcarovana... 4 6
20:39:36
12.10.2008
King
-> Milan 136: A když píšeš, že tomu odcházej turba, ale jenom u firemních koktávek. Naše firma používá pro servisáky a obchod mondea, který nalítaj v průměru 60tisíc/rok a ještě nikdo problém s turbem neměl4
20:36:53
12.10.2008
King
-> Milan 136: Problematický rozjezdy kritizoval Petr105l, já jsem spíš dělal koktě v tomhle případě advokáta 4
19:35:52
12.10.2008
Milan 136
-> King: ne nevozil. a taky ho ale nekritizuju to je ten rozdíl mezi náma:) ale to že jsi v tom neseděl jsem směřoval na Octavii II TDI PD kde píšeš o problematických rozjezdech
09:14:17
12.10.2008
Petr105l
-> Milan 136: no, podložit ... vždycky, když musím jet v OII, tak si připadám, jako bych hrál nějakou počítačovou hru na hodně pomalém PC s nesmyslně nastaveným feedbackem.

Otočím volantem, počkám půl vteřiny, a až pak začne zatáčet auto + má ještě volant při otáčení naprosto nesmyslný odpor, asi se někdo snažil o "sportovní" řízení, nebo co.
01:18:41
12.10.2008
ondie
-> Milan 136: 3 neboj se,nemám Problém...určitě ne s timhle 3
21:34:06
11.10.2008
King
-> Milan 136: Seděl jsem v tom cca 4 hodiny vzadu a pro mejch 190cm to nebylo nic příjemnýho navzdory tomu, že ve předu seděl kolega, kterej je prcek a sedačku neměl na zadním dorazu4

Když ne o třídu vejš, tak aspoň o jednu řadu školních lavic :) Ty ses v novým mondeu vozil?
21:10:35
11.10.2008
Jarda - zrušená registrace
-> Labros 07.10.08 10:17:13: octavka, ze se nekrouti? 1 jezdim s firemni 1.9TDi r.v. 2002 a kdyz najedu pravym kolem na obrubnik tak nejdou zavirat dvere ridice. na hrbolate silnici citim prekrucovani predku oproti zadku, to u feldy teda vubec, je ale mozne, ze to je to tim, ze srovnavam octavu s 350 tisicema km s feldou sice o 4 roky starsi, ale, ktera ma najeto 100 tis. km. Co se mi u octavy libi, jsou brzdy, to je znat, ale treba jak to auto huci na dalnici je hrozne.

Dvakrat jsem videl nehodu octavky ve vyssi rychlosti a to auto se uplne rozlozilo... Rozlozenou feldu po nehode jsem jeste nevidel.
20:16:09
11.10.2008
Milan 136
-> King: no v jedničče je vzadu málo místa o tom žádná. ale to tu teď neřeším. četl jsi někde?? takže jsi v tom autě nikdy neseděl a hážeš na něj špínu?3

Mondeo o třídu výš?



-> Petr105l: Můžeš mi podložit nějak názor že volant je k řízení připojen přes gumovou kostku?? víš vůbec jaký má octa řízení? řešíme Octavii II ne Octavii 1965....



-> ondie: ano pracuju. máš s tím nějakej problém? to že tam dělá ještě neznamená, že jsou ty auta pro mě svatý a nic jinýho neuznávám. ano v určitých ohledech jsou to sráče, ale neznám dokonalý auto a lepší a levnější než octavia třeba taky ne...

ano odchází turba na TDi, ale vždy na firemních nikdy žádnej soukromník....



jinak 1.2 HTP je kapitola sama o sobě. větší mrdka na zeměkouli už snad neexistuje...není týden aby nebyla jedna hlava KO

prostě sráč







jinak co říkáte na nový Sciroco?
15:19:05
11.10.2008
King
-> Crestik: Tak jestli lovíš i v ojetinovejch vodách, tak tam možná to mondeo vyjde minimálně nastejno a přitom je to o třídu vejš, než kokta.
14:46:06
11.10.2008
Crestik
-> King: já tak nějak myslel i ojetiny, no...ale co jsem prolítl ceny nových aut a konfigurátory, tak to Mondeo vyjde na min o 100tis víc :-/ ...a vůbec, mi to je jedno, já 700tis na auto nemám, co bude po nynější felicii rozhodnuto mám, howgh :-D
11:04:18
11.10.2008
King
-> Petr105l: Jj. jak to nemá v interiéru plastovej "kaštan" nebo "kořen" je to vo ničem :)

Jinak, aby jsme jenom nešili do těch koktávek - ten rozjezd je drobátko problematickej u většiny turbodehtů vč. mondea. Jde o to, že motor na volnoběh musí rozhejbat turbo, kolikrát klimu a hlavně půldruhý tuny, což se dost dobře nedá bez poměrně výraznýho přidání plynu a navíc s dostatečným předstihem před pouštěním spojky.

Po tom, co jsem do turbodehtu přesedlal ze svojí plynivky s favomotorem, kde se dalo rozjet s jistotou jenom s minimálním plynem, jsem byl docela v šoku a okolí to občas pocítilo :)

Ale čet jsem někde, že speciálně pumpe-dýze-kravál v tom vynikaj :)
10:50:42
11.10.2008
Petr105l
-> King: přesně tak, nové Mondeo je hezčí zvenku i zevnitř, je větší, má diesely které při každém rozjezdu nejeví urputnou snahu ke chcípnutí a jsou dobré nejenom na papíře, volant neni k řízení připojen přes kostku gumy, je celkově větší a při srovnatelné výbavě za lepší cenu.

Ale Octávka má teď novej čumák a f interéru máš volant ze Superba a můžeš si objednat luxusní imitaci kořenovice. No nekup to :))
10:10:06
11.10.2008
King
-> Milan 136: To by mě teda zajímalo, kde mají ty dálnice, kde by ten polštář potřeba nebyl. Když vyškrtám extrémy jako jsou lahůdkový úseky D1 nebo Pha-Slaný, tak je to zhruba to samý, co maj v Říši 4
10:06:46
11.10.2008
King
-> Crestik: -> Milan 136: Mno, snad se najde pár aut, kde je možný na zadních sedačkách přejet Evropu bez rizika syndromu turistické třídy :) To je takový moje trauma z cesty na jih Itálie z poloviny na zadní sedačce šéfovy kokty 1. generace :)

Přiznám se, že ceny koktávek nějak nesleduju, ale mám pocit, že za podobnou cenu slušně vybavený kokty je třeba i slušně vybavený mondeo, který imo jinde. Teď budu fasovat jeden kousek novýho modelu fskoroplný palbě fmodrýmetle a nahlínách f 2,0 turbodechtu 140klokanů a cena byla tuším něco přes 700tkč takže proč bych měl pět na koktu, že? :) Navíc jsem pracoval s chlapíkem, kterej založil českej mondeo-klub, takže odpor k vochcávkám je u mě pěstován již slušnou řádku let :)
21:19:59
10.10.2008
Milan 136
-> King: no dobře tak poměrně. ano máme tu třeba BMW, ale to jsou auta úplně jiný kategorie pro jiný lidi.

jinak na čekých dálnicích bys musel jet na vzduchovým polštáři aby tam nebyl ten hluk



-> Crestik: taky by mě to zajímalo
18:47:20
10.10.2008
U-Geen
dneska sem ji potkal, v realu je to fakt pekny, libi se mi... potkal jsem kombik, pravda, zezadu naborenej, ale pomerne malo, podle ty octavky I. to vubec nevypadalo, ta byla slusne pomackana
18:46:41
10.10.2008
Crestik
-> King: tak se zeptám jinak, které auta jsou kvalitnější, ale nestojí nepoměrně víc? Nemám tak široké vědomosti o kvalitách všech aut, tak se jen ptám :-/
16:47:38
10.10.2008
King
-> Milan 136: "...auta jsou to velice kvalitní."



Kdybys napsal "docela"," poměrně", "vcelku", "relativně" budiž, ale takhle..... :)
16:42:58
10.10.2008
King
-> Milan 136: Ale no táák! :) To že virt je primárně o stodvácách ještě neznamená, že to je partička pozdních adolescentů, co považujou Rapouše r.v. 89 za vrchol luxusu a konstrukční umu :) Netvrdím, že dvojková kokta je nějakej šajsdrek, ale mám i srovnání s konkurencí. Nevím třeba jestli je to problém jenom koktávek 4x4 ftédéíčku, ale na dálnici to ve 150 ti uvnitř vytváří hlukovou iluzi jízdy v Š120 :)
16:25:19
10.10.2008
ondie
-> Milan 136: že ty pracuješ v autorizovaném servisu škoda ? 3 ..že vždycky když se jen někdo otře o škodovku do toho hned taháš problematiku komplexů,chudoby a sociálnosti 3 ..že jsme na webu o 120kách,neznámená že ty lidi na nic lepšího nemaj,tak mi přijde tento argument trochu out.. ;-)



Podívej...do jisté míry patří škodovka svou německou kvalitou k těm lepším ale taky bych to zas tak nepřeháněl...a když vidim za kolik se pohybujou ojetý...nemám nejmenší důvod o tom ani přemýšlet...
12:43:19
10.10.2008
Tampajs
-> Max: Je pravda že to v době kdy to tam začnou srát bude starej motor.. Ale s příchodem další verze Superba či něčeho většího bych se nedivil.. Nejvyšší obsah starýho Superba bylo 2,8 a dnešního 3,6 a příští to bude nějekj 5,9TDI3
07:17:12
10.10.2008
Max
-> Milan 136: souhlas

-> Tampajs: věř mi že ne....nemlátim jen prázdnou slámu 4
23:16:43
09.10.2008
xxxmichal
Škoda už docela kvalitní auta vyrábí udělala pokrok ale s tím "velice" bych to nepřeháněl
21:36:09
09.10.2008
Milan 136
docela zábavná diskuze. co by majitelé stodvacítek kteří tu haní octavii II dali třeba jen za projížďku. zajímalo by mě co by si tito lidé koupili za "pořádný" auto za tu cenu??:-) auta jsou to velice kvalitní. projeďte se třeba v Kie ceed. paráda plasty vržou už v novým...



je tu nějaký majitel octavie II kterýmu na tom autě vadí konkrétní věc nebo jen banda lidí kteří haněním řeší své komplexy protože na takový auto nikdy nebudou mít??
21:27:22
08.10.2008
Tampajs
-> Max: No možná že někdy jo viď... Už tam serou 3,64
21:04:06
08.10.2008
Montér
-> MATTESS: Myslí že máš pravdu, už jsem to někde v týhle souvislosti viděl..
12:52:40
08.10.2008
Max
100% je to nějakýho soukromníka :-)

takovouhle masku mít škodovka určitě nebude :-)

a tudora snad ani nemá cenu rozebírat,stejně jako motor 4,2... ten ve slepici jezdit nebude,tim jsi sem jistej :-)
11:31:36
08.10.2008
Mr_Kubas
-> MATTESS: Jo tak to netušim 10
11:11:27
08.10.2008
MATTESS
není to náhodou počítačový model nějakého soukromníka?
11:11:23
08.10.2008
David29
-> Mr_Kubas: Asi jo...proč by vyráběli jenom Tudor ll, bez předchozí verze, že? 3
11:10:45
08.10.2008
Mr_Kubas
-> David29: No zatim je to asi jenom studie, ale jestli to vyjde, no kdo ví... I když to spíš dopadne jako Tudor I 8
11:09:13
08.10.2008
David29
-> Mr_Kubas: Asi nějakej prototyp
11:07:08
08.10.2008
Mr_Kubas
Mimochodem na tom kufru má napsáno 4,2 V8 5
11:06:07
08.10.2008
Mr_Kubas
tohle mi přišlo mailem, neví někdo něco o této studii Tudor II???
zvětšit Nová Octavie - obrázek od Mr_Kubas vložen 08.10.2008 11:06:07
16:08:37
07.10.2008
ondie
Na druhou stranu se dá říci,že i přes tu vyšší cenu je to jakoby dobrá investice,neboť ty ceny škodovek nepadají tak rychle dolů...
14:21:17
07.10.2008
Max
s pracností oprav, korozní ochranou atd. to neni jen otázka škodovky. "vojebává" se co jenom jde při honbou za ušetření každého eura. Navíc auta je težce spotřební zboží,takže cílem je aby vydrželo danné kilometry nebo časový úsek a pak spodlo pod magnet, ne že se bude uměle udržovat jako 120cítky :-)

taková je filozofie dnešní doby....nejenom naší fabriky
14:18:53
07.10.2008
Max
konkrétně na tomhle faceliftu se mi nelíbí zadní světla, ty dle mě fakt zkazili. Přední část neni špatná, líbí se mi přejatý zrcátka ze supika. Detaily v interieru taky nejsou špatný 4
Extreme Tyres