skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
co sem to sakra dneska viděl?:d
18:58:17
07.11.2019
07.11.2019
Jozka
-> dragon_cb_cz: "už-tam-budem, už-tam-budem, už-tam-budem.." ??
21:01:15
06.11.2019
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> castrol: To já když jedu delší dobu jako spolujezdec, tak se pak taky začnu různě kroutit a dělat podobný věci...
19:45:13
06.11.2019
06.11.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: videl som to len v autobuse
14:18:14
06.11.2019
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> Luky 06.11.19 13:53:05: Njn tak ty to poškrábeš kolenama no
-> Bukaj 06.11.19 13:52:48: No, geniální... geniálně se na tom člověk potí. Ale odolná byla dost, to jo. což se o sedadlech jako takových úplně říct nedá, ale občasné dotažení to myslím řešilo.
-> darklord 06.11.19 13:48:02:
-> Bukaj 06.11.19 13:52:48: No, geniální... geniálně se na tom člověk potí. Ale odolná byla dost, to jo. což se o sedadlech jako takových úplně říct nedá, ale občasné dotažení to myslím řešilo.
-> darklord 06.11.19 13:48:02:
13:53:05
06.11.2019
06.11.2019
Luky
-> dragon_cb_cz: já určitě ne, leda bych seděl vzadu s vyjmutou přední sedačkou
13:52:48
06.11.2019
06.11.2019
Bukaj
-> dragon_cb_cz: To mi taky vadí u Feldy a Octávie z devadesátých let - jakmile se tam něco tvrdšího, než to měkčené PVC otře o palubku, obložení sloupků či sedaček, tak je tam hned rýha
Vůbec interiér Feldy je takovej málo odolnej - plasty nejen, že jsou náchylné na poškrábání, ale ani nejsou odolné vůči UV záření (nazelenalá GLX skla tomu sice trochu pomáhají, ale ne moc) a koberce jsou kapitola sama o sobě - materiál, který vypadá hezky jen, když se ho nikdy nikdo nedotkne, když se občas vysává, naruší se struktura a vypadá jako nepovedená geotextilie...
Sice oproti 742 je ten koberec UV odolný, ale co je to platné, když aby vydržel, nesmí se auto používat A gumy podlážek ve Feldě taky prdlačky vydrží (stejný materiál, jako ve Favoritu a posledních 742).
Ale zase na druhou stranu Felda GLX má geniální potahovou látku sedaček - ten mikroplyš se dobře luxuje a vypadá stále čistě, i když není.
Vůbec interiér Feldy je takovej málo odolnej - plasty nejen, že jsou náchylné na poškrábání, ale ani nejsou odolné vůči UV záření (nazelenalá GLX skla tomu sice trochu pomáhají, ale ne moc) a koberce jsou kapitola sama o sobě - materiál, který vypadá hezky jen, když se ho nikdy nikdo nedotkne, když se občas vysává, naruší se struktura a vypadá jako nepovedená geotextilie...
Sice oproti 742 je ten koberec UV odolný, ale co je to platné, když aby vydržel, nesmí se auto používat A gumy podlážek ve Feldě taky prdlačky vydrží (stejný materiál, jako ve Favoritu a posledních 742).
Ale zase na druhou stranu Felda GLX má geniální potahovou látku sedaček - ten mikroplyš se dobře luxuje a vypadá stále čistě, i když není.
13:48:02
06.11.2019
06.11.2019
darklord
-> dragon_cb_cz: to si asi mylis fabiu so superbom
13:38:18
06.11.2019
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> castrol: Proč jen děti? Dospělý si nedávaj nohu přes nohu?
12:21:28
06.11.2019
06.11.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: tak u deti hej
10:05:14
06.11.2019
06.11.2019
dragon_cb_cz
-> castrol 04.11.19 19:28:21: Ani ne, stačí že si někdo přehazuje nohu přes nohu a škrábanec od boty je v tom tvrdým plastu hned...
09:35:39
06.11.2019
06.11.2019
ptk
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ale pozor! hrdza odľahčuje!
09:33:55
06.11.2019
06.11.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
Asi špatnej hrníček, vraky jsou vedle
08:50:27
06.11.2019
06.11.2019
ptk
...a druhý dôkaz!
...vyzerá to na budúcu slalomársku 120S !!
...vyzerá to na budúcu slalomársku 120S !!
08:49:59
06.11.2019
06.11.2019
ptk
chalani pozor! Dodko pristihnutý ako zbrojí na novú sezónu!!!
( )
( )
19:28:21
04.11.2019
04.11.2019
castrol
-> dragon_cb_cz: to by si v tom aute musel hrat fotbal
16:42:06
04.11.2019
04.11.2019
dragon_cb_cz
-> Karlos (WIO46): A taky aby se tak snadno nepoškrábal. Typicky když se tam člověk trochu kroutí a botou škrtne třeba o kastlík.
Ale obecně touhu po měkčím plastu chápu - líp to vypadá a má to menší sklony k tvorbě pazvuků. Ale pochopitelně to není záruka.
Ale obecně touhu po měkčím plastu chápu - líp to vypadá a má to menší sklony k tvorbě pazvuků. Ale pochopitelně to není záruka.
16:25:55
04.11.2019
04.11.2019
castrol
-> Karlos (WIO46): asi tak
16:07:07
04.11.2019
04.11.2019
Karlos (WIO46)
-> castrol: Kor vrchní část. přijde mi vtipný mít vršek měkčenej, protože na to lidi šmatlaj. Ale nikdo si neuvědomí že by bylo fajn dělat měkčenej spíš spodek, aby si člověk neotlačoval nohy...
15:50:24
04.11.2019
04.11.2019
castrol
-> palinator 04.11.19 12:06:49: potrebujes mat makcenu palubku .to na nej spavas nebo co ?
12:52:14
04.11.2019
04.11.2019
dragon_cb_cz
-> palinator 04.11.19 12:06:49: Po tom Alenkovo zásahu se s tou 1.4TDI 55kW celkem jezdit dalo, trochu to chce zvyk, ale není to špatné a celkem se to hýbe. A hlavně za rovné 4 litry i po Praze.... kolenovrtův sen.
-> palinator 04.11.19 12:08:54: Myslím, že fabriku ta armáda českých brblalů na podobný témata moc nezajímá, pro RS jsou důležité úplně jiné trhy (tipoval bych, že hlavně UK). Speciálně jednička si jako nová v ČR asi zásadní množství kusů nenašla.
-> suri 04.11.19 12:11:52: To není jen o životnosti, viz výše třeba ta RS - nejvíc na podobné věci vždycky brblají lidi, u kterých nejmíň hrozí, že by byli cílovka.
-> palinator 04.11.19 12:31:19: Jak se to vezme - na následnou prodejnost má pověst auta dost zásadní vliv a prodejní cena kolikrát v nákladech na provoz hraje větší roli, než rozdíl ve spotřebě klidně 3 a více litrů.
-> palinator 04.11.19 12:08:54: Myslím, že fabriku ta armáda českých brblalů na podobný témata moc nezajímá, pro RS jsou důležité úplně jiné trhy (tipoval bych, že hlavně UK). Speciálně jednička si jako nová v ČR asi zásadní množství kusů nenašla.
-> suri 04.11.19 12:11:52: To není jen o životnosti, viz výše třeba ta RS - nejvíc na podobné věci vždycky brblají lidi, u kterých nejmíň hrozí, že by byli cílovka.
-> palinator 04.11.19 12:31:19: Jak se to vezme - na následnou prodejnost má pověst auta dost zásadní vliv a prodejní cena kolikrát v nákladech na provoz hraje větší roli, než rozdíl ve spotřebě klidně 3 a více litrů.
12:51:46
04.11.2019
04.11.2019
suri
-> palinator: najlepšie je to tak
12:38:21
04.11.2019
04.11.2019
Borderer
-> minno: Jistě že ne, ale nemůžu se zbavit dojmu, že tenhle ukazatel měl dřív mnohem větší váhu než stáří vozu.
12:31:19
04.11.2019
04.11.2019
palinator
-> suri:
Je fakt, že ti, co si nový auta kupujou, ve většině případů životnost a předpokládanou spolehlivost fakt neřešej, neboť většina průserů přijde až po pár letech a to už je auto dávno koupený jiný.
Je fakt, že ti, co si nový auta kupujou, ve většině případů životnost a předpokládanou spolehlivost fakt neřešej, neboť většina průserů přijde až po pár letech a to už je auto dávno koupený jiný.
12:31:13
04.11.2019
04.11.2019
minno
-> Borderer 04.11.19 12:23:43: Životnosť auta ale nikdy nebola len o nájazde kilometrov.
12:23:43
04.11.2019
04.11.2019
Borderer
-> suri: Na druhou stranu mám pocit, že životnost auta už dnes není pouze o nájezdu kilometrů. Co vidím u služebních aut, tak mám pocit, že za dob Š120 se po 100t km a 10 letech dělala GO motoru, teďka se bude dělat u FIII GO veškerých pryžových dílů.
12:11:52
04.11.2019
04.11.2019
suri
-> palinator: ono riešia ľudia čo je dobre a čo je zle a väčšinou jazdia na Felicii a nové auto si nikdy nekúpia z mnohých dôvodov ... to isté kilometrové nájazdy , životnosť auta riešia tí čo majú za 10 rokov 50tis km
12:08:54
04.11.2019
04.11.2019
palinator
-> dragon_cb_cz 01.11.19 12:40:20:
Jedničková RS byla špatně, že měla TDI, dvojka, že měla DSG, tak se do třetice v Boleslavi rozhodli, že už radši žádnou RS Fábii dělat nebudou.
Jedničková RS byla špatně, že měla TDI, dvojka, že měla DSG, tak se do třetice v Boleslavi rozhodli, že už radši žádnou RS Fábii dělat nebudou.
12:06:49
04.11.2019
04.11.2019
palinator
-> dragon_cb_cz 31.10.19 10:46:43:
FI měla horní část palubky měkčenou, dvojka už nevim, trojka má beton. 1,4 TDI-PD 51 kW jsem řídil jen chvilku a bylo to takový, že bych to asi nechtěl. Pod 2000 zoufalka. K tomu krátký kvalty. Nic moc.
1,4 TDI-CR je proti tomu úplně jinej motor.
FI měla horní část palubky měkčenou, dvojka už nevim, trojka má beton. 1,4 TDI-PD 51 kW jsem řídil jen chvilku a bylo to takový, že bych to asi nechtěl. Pod 2000 zoufalka. K tomu krátký kvalty. Nic moc.
1,4 TDI-CR je proti tomu úplně jinej motor.
19:57:11
01.11.2019
01.11.2019
saskyn2
Do města je FII naprosto super, postrky se mi s tím jezdilo nejlíp ze všech aut co jsme kdy měli.
17:28:59
01.11.2019
01.11.2019
michael
Já Fabii RS měl rok výroby 2014 a jezdio se mi s ní krásně.
16:42:08
01.11.2019
01.11.2019
bouchy
Toho místa nad hlavou, co v ní je... o tom si liftback může nechat zdát. Výhled totéž.
16:06:03
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> lokaj: Prdlajs, zrovna v autech třídy Fabie rozhodně nikdo nikomu automat netlačí a stejně to lidi kupujou. Protože už to není velký příplatek, dvouspojky dokážou i snížit spotřebu a zároveň to je neskutečně pohodlný, hlavně ve městě.
15:52:33
01.11.2019
01.11.2019
lokaj
Co se tyka automatu a Fabie II RS.V dobe Fabie RS preci jen automaty patrily do aut jako je Toyota Camry,Lexus GS popr.povinne do vrcholnych silnych aut jako je Passat apod,ale to z jinych duvodu.A kombinace kompresoru,turba a nespolehliveho motoru byla jen dalsi rana.A tez s ni prisly dost pozde.A pak se divili,ze ma tak bidne prodeje,kdyz to sami zabili touto kombinaci.To uz byla lepsi Ibiza FR s 2.0 TDI 110kW.A to ze si lidi zvykly na automaty?Nic jineho jim ani nezbylo,kdyz kolikrat jinou moznost ani proste nemeli..
15:32:38
01.11.2019
01.11.2019
lokaj
Tak Skodovka prodava nejvic aut v Cine.A kdyz uz jim dela vlastni modely na miru,tak ten zbytek co se prodava skotocelosvetove se musi prizpusobit chuti cinskych zakazniku.Do toho primichejme zoufalost ve vymysleni novych desingerskych napadu a tudiz chytani napadu odjinud (napr.design starsich Audi nebo naopak novych Hyundaiu ci Citroenu),do toho primychejme aktualni trendy,ktere nelze minout,jinak by jste byli out a tez bezpecnostni normy.To vsechno se musi vejit do ekonomickeho kabatu,aby se dalo rejzovat co nejvic a razem mame v pripade fclft Fabie III bobra,kteremu nekdo prokopl zadek..
14:56:51
01.11.2019
01.11.2019
U-Geen
-> dragon_cb_cz: jo, taky jsem si mel koupit auto s matem... vetsinu penez co jsem do toho loni dal bych u manualu neresil (chyba prevodovky a oprava spojena s vymenou spojky :) nicmene ted jsem zkousel CVT jak jsem ti psal a nadseni z "automatu" trochu povadlo.
13:50:15
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> Karlos (WIO46): No jo... já měl strach z automatu, nakonec dobrý, další auto jsem si koupil s manuálem a čeká mě repase
13:17:51
01.11.2019
01.11.2019
Karlos (WIO46)
-> dragon_cb_cz: To mi taky přijde, že se to otáčí. Jen já osobně v to důvěru nemám. Pro mě jedině manuál, nebo měničovej automat.
12:48:19
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> Karlos (WIO46): Je to možné, ale přijde mi, že Češi už automatům a dvouspojkám začínají přicházet na chuť. Dřív na to všichni nadávali, protože pořádnou zkušenost neměli, to se začíná měnit.
12:42:23
01.11.2019
01.11.2019
Karlos (WIO46)
-> dragon_cb_cz: To já chápu. To máme stejně.
Jen si myslím, že prostě ta převodovka odradí dost lidí, protože jako ideální, jí prostě bude vidět jen málo lidí, kteří by zvažovali její koupi.
Jen si myslím, že prostě ta převodovka odradí dost lidí, protože jako ideální, jí prostě bude vidět jen málo lidí, kteří by zvažovali její koupi.
12:40:20
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> Karlos (WIO46): Já po dvojkovej RS rozhodně neprahnu, ale z důvodů úplně jiných než je převodovka.
12:38:07
01.11.2019
01.11.2019
Karlos (WIO46)
-> dragon_cb_cz: Nemyslím si, že by u takovýhle levnějších a ne ultra-výkonných aut byla poptávka po téhle převodovce. Vzhledem ke sportovnímu založení si ten, kdo by chtěl hot hatch radši koupí něco co má manuál. A někdo kdo se nechce řazením zaobírat zas nepotřebuje sportovní model.
Vzhledem k naturelu české veřejnosti si prostě myslim že tohle auto bude obtížně hledat kupce.
Mě je to ve výsledku fuk, mě tohle auto neláká.
Ovšem netvrdím že to je špatně. Jistě to pro někoho bude ideální, jako pro Tebe. Jen si myslím, že těch lidí je málo.
Vzhledem k naturelu české veřejnosti si prostě myslim že tohle auto bude obtížně hledat kupce.
Mě je to ve výsledku fuk, mě tohle auto neláká.
Ovšem netvrdím že to je špatně. Jistě to pro někoho bude ideální, jako pro Tebe. Jen si myslím, že těch lidí je málo.
12:28:46
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> Karlos (WIO46) 01.11.19 11:18:29: Proč ne? Naopak dobře fungující pádla mi přijdou pro podobné auto ideální (nevím jestli u té RS jsou dobře fungující).
-> Karlos (WIO46) 01.11.19 12:22:03: Mám pocit, že to ale nebylo primárně tím dvojím přeplňováním.
-> Karlos (WIO46) 01.11.19 12:22:03: Mám pocit, že to ale nebylo primárně tím dvojím přeplňováním.
12:22:04
01.11.2019
01.11.2019
Luky
-> kraska98: prý je problém v tom že koncern nedisponuje manuální převodovkou která by zvládla takový krouťák a do platformy Fabie se vešla
12:22:03
01.11.2019
01.11.2019
Karlos (WIO46)
-> kraska98: To je jedna věc, ale ta 1,4 TSi co v tom byla, tak pokud si pamatuju tak to v nízkejch otáčkách přeplňoval kompresor, ve vysokejch turbo a se spolehlivostí a výdrží byl ten motor poněkud na štíru.
12:09:17
01.11.2019
01.11.2019
kraska98
-> Karlos (WIO46): Jo, to jsem se taky říkal nedávno s kámošovi, který se nad F2 RS rozmyšlel, že mít to manuální 6q, tak bych do toho i šel, ale ta pádla se mi leíbí.
11:18:29
01.11.2019
01.11.2019
Karlos (WIO46)
-> kraska98: RS sice vypadá líp, ale zas ten motor co v tom bydlí prej nic moc. Nemluvě o tom, že pádlovou převodovku v takovymhle autíčku asi taky nikdo uplně nechce.
11:04:00
01.11.2019
01.11.2019
kraska98
-> lokaj 30.10.19 11:51:33: Ten nápis je tragédie. Ten vzhled škodovek více a více připomíná laciné čínské auta. A to se mi první vzhled trojkové fabie či oktávky i líbil, ale těmi FL to jde doprdele.
Jinak, dvojková fabie opravdu není pěkné auto hlavně kvůli tomu jak působí vysokým a úzkým dojmem, ale stačí jí snížit plus dát hezká kola a rázem pěkná je. Nebo třeba taková RS už není špatná.
Jinak, dvojková fabie opravdu není pěkné auto hlavně kvůli tomu jak působí vysokým a úzkým dojmem, ale stačí jí snížit plus dát hezká kola a rázem pěkná je. Nebo třeba taková RS už není špatná.
10:46:14
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> lokaj: Člověče nevím jaký rok má segra, ale generálku HTPčka si teď na dvojce střihli taky...
10:30:00
01.11.2019
01.11.2019
lokaj
Dvojková sice vypadala slušně řečeno divně a nemohla mít ty machrovitánský vymoženosti co jednička,takže vzhledově byla odsouzena soukromé klientele důchodců a rodin (firmám to bylo jedno), ale už zase málokdy narazíte na úplnou chudobku bez klimy a el.oken. navíc do faceliftu měla v základu 4x airbagy a do půlky roku 2011 poloautomatickou klimatizaci byť se tvářila jako manuální.Byť nějaký ten stříbrný dekor výdechů a plastové vnitřní kliky vypadaly velice chatrně,slouží dodnes. A přesto že se šetřilo na viditelných místech (1 zpáteční světlo apod.)byly to prkotiny a na skutečných věcech co člověk používá denně (aut,dojezdy oken,možnost stažení oken na dálku apod.)se ještě nešetřilo,byť na palivoměr v obdélníku a si museli všichni trichu zvykat. A jelikož se ukázalo,že je též nadmíru spolehlivá, může být i vybavená v souladu s dnešní dobou a ještě existují kousky s malým nájezdem,tak jjí je vše odpuštěno a je to z toho bazarový hit. Jen po vypsání pár článků a recenzí se všichni zbláznili do 1.4 16V. Ano je to super motor, ale taky auto s ním si náležitě až nesmyslně drží cenu. Přitom HTP je od roku 2011 též vzorné a 1.2TSI po výměně řetězu atd.. je též takřka bezporuchové,samozřejmě s ohledem na budoucnost a vyšší nájezd komplikovanější. Jen se vám budou všichni buď smát,nebo kroutit hlavou že jste do té motorizace šly. 1.9 TDI bude již vždy opotřebované skrz nájezd a zacházení 1.6 16V je mdlý motor s velkou spotřebou. A s manuálem na prd.
Trojkovou nemohu soudit,protože ji neřídím,neznám. Interiér hezký,ale
Trojkovou nemohu soudit,protože ji neřídím,neznám. Interiér hezký,ale
10:16:22
01.11.2019
01.11.2019
lokaj
Jezdíme na stredné slovensko do BS. Ono.. jedničková Fabia je bytelně postavené,kvalitní auto,na kterém to poznáte i když sednete do Classicu HTP. Bohužel se narodila do doby kdy bylo normální respektive nikdo nic nenamítal proti Fabii Junior za 229.000,- nebo normálnější 1.4Mpi Classic za 249000,- kde zároveň nic nebylo protože to tenkrát v dobách Felicie bylo normální v autě nic nemít a neremcat na to. Takže v podstatě Čechům stačilo, že dostali úplně novou moderní káru a 1x airbag už byl v základu,protože už by to brzy chtěla legislativa a z čechů by si za něj málokdo připlatil,tudíž by to při nehodách zhoršilo pověst moderního, bezpečného vozu. Proto dnes máte na výběr buď ze šíleně ojetýho,slepovanýho či stočenýho kombíka s 1.9 TDI Comfort,nebo zachovalý hatchback, popř. sedan s malým nájezdem 1.4Mpi/1.2HTP vyjimečně 16V Classic za neskutečné peníze,nebo relativně pěkný Junior za dobré peníze.