-> Crestik: tyvole, ale ja si nestezuju na to ze nebudou dily, ja to konstatuju...,-> Škůdkař: chtel mit debatu o tom, jestli za 5 let bude spokojeny kupujicí zachovale skodovky.
ja jsem jen rozebral teorii nahradnich dilu za 5 ci 10 let a myslim si,
ze pokud si to po me poradne prectes, JEN a POUZE rikam, ze uz ted zacina byt nedostatek dilu, natoz za treba 10 let. JA SI NA TO NESTEZUJU, jen to KONSTATUJU. Jen tu kazdy pise o zachovalem aute, ale uz nikdo neuvazuje nad tim, aby taky mohlo jezdit stejne vesele jako ted....
Ja mam garaz zasobenou dobre, protoze uz se pripravuju i na ten prepis za 10 000,-
hold se mi dneska jeste vyplati vzit skodovku za flasku rumu, prepsat , pojistit na mesic, rozebrat na dily, napěchovat garaz a nechat si ji ukrast :-) jestli schvalej tu taxu pri prepisu, tak uz asik s rozebiranim koncim, to uz ty "díly" podrazi....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šance
-> LiMaK: a když to vemeš z druhé strany, ty bys dělal díly na něco, čeho je minimum, absolutně se to nevyplatí apod? Myslíš, že někoho zajímá to 1%, které si doma opečovává 120tku a nekoupí si něco jiného, přitom za opravy a vyšší spotřebu vysolí daleko víc, než aby si jednou za x let koupili novější ojetinu? Když půjdu do extrémů, tak tu je ještě ono znečištění ovzduší...např 120tka se nemůže ani postavit na emisích vedle novějšího auta s 3x větším objemem a 4x větším výkonem, páč dneska už z toho výfuku jde mizivý zlomek...No a co by to bylo za veteránistování, kdyby byl všeho dostatek, dílů na 50 let staré auta plné obchody atd...to by ty auta neměly vůbec žádnou cenu...
-> Škůdkař: protože jim bude jedno co máš v autě za motor....je to prostě škodovka a tim to hasne......
-> Evž@: proč myslíš?
-> Škůdkař: to ti asi moc nepomůže
když už jsem u toho přepisu,cena se bere podle motoru,že jo?Takže by bylo asi výhodnější tam dát motor z fáčka 93 a vejš?
prej to ještě neschválili těch 10 hadrů za ty starý auta...
-> magor-no1: ještě se tě chci teda zeptat,na ten přepis.Když bude někdo prodávat šáde.Prodáji někomu,který zacvaká 10 hadrů. a ten ji prodá někomu,a ten "někomu" už platiti 10hadrů nemusí? 

jsou to opravdu magoři ti nahoře.To by furt strašně rádi zvyšovaly různý poplatky,ale že jsou také lidé,kterří žijí od výplaty k výplatě,tak na ty tam nahoře opravdu nikdo nemyslí.Plyn má jit nahoru až o 30%,jsem zvědav,kolika lidem ho budou muset odpojit,ale né,to si to tam nahoře opravdu nikdo neuvědomuje a neuvědomují.Furt by mysleli jen a jen na sebe.
Matthes z TechWebu (serem na modrou krev) 06.09.08 21:50:28 napsal:
-> LiMaK: No budeme muset ukecavat takove sysly jako je Pavel P aby pustili zilou
no az nastane taaaakova doba nedostatku dilu, tak sysli stylu Pavla P prodaj ND jenom v pripade, ze skudku uz NEBUDOU MIT.... :-( pokud ji budou mit, zapomen, ze cokoli ze zasob prodaj....
ja uz na zasoby nesaham za zadnou cenu ted...kdyz delam auto na kseft, shanim, pokud nesezenu, maj oni smulu :-) a ja v garazi hojnost pro sebe :-)
-> LiMaK: No budeme muset ukecavat takove sysly jako je Pavel P aby pustili zilou

no az nastane taaaakova doba nedostatku dilu, tak sysli stylu Pavla P prodaj ND jenom v pripade, ze skudku uz NEBUDOU MIT.... :-( pokud ji budou mit, zapomen, ze cokoli ze zasob prodaj....
ja uz na zasoby nesaham za zadnou cenu ted...kdyz delam auto na kseft, shanim, pokud nesezenu, maj oni smulu :-) a ja v garazi hojnost pro sebe :-)
-> LiMaK: No budeme muset ukecavat takove sysly jako je Pavel P aby pustili zilou 

-> Škůdkař:
sade sezenes, ale problem je ten, ze klasicke skodovky, jako spotrebni auta pomalu a jiste mizi z ulic. za tech 5 let sezenes peknou skodovku, kdyz nejaky dedek otevre garaz, nebo kdyz umre a tu garaz otevrou vnukove.
ale i tak si myslim ze opravdu lestenky a zachovale uz jen porostou na cene.
A NEJVETSI PROBLEM bude za 5 let si myslim s nahradnimi dily....uz ted je problem sehnat kvalitni pokudmozno prvovýrobu. samej polák, činan, korejec....no a za tech 5 let si i ti polaci spocitaj, ze treba brzdove desky, co uz tak delaj nekvalitni, tak ze se jich proda tak malo, ze se jim to nevyplati delat....doprodaj zbytky a pak co?? na vrakovistich uz tech skudek taky za 5 let nebude....hafo jich skonci pretavene na plechovky pod nadpisem ekolikvidace....nevim nevim....
vzdycky sem chtel mit spartaka,ale jak tak vidim kluky, co si nechavaj na zakazku delat brzdove valce, dily na motor....proste pakarna. origo dily na spartaka se myslim uz vyrovnaj cene zlata, takze za nejakych 5, mozna 7, mozna 10 let uz skodovky nebudou tak levné :-)
Ja uz si treba ted delam pomalu zasoby ruznejch tesneni, protoze uz ted narazim v NEKTERYCH MOTOTECHNACH na vety tipu "tesneni na SEDR karburator? to uz asi pul roku nemame...." nebo "ozubeni na setrvak.....to uz nemame od roku 2006..."
ale zatim se daj porad sehnat prodejci, co ten věnec sezenou....ale co za cca 5 - 7 - 10 -20 let....?
sade sezenes, ale problem je ten, ze klasicke skodovky, jako spotrebni auta pomalu a jiste mizi z ulic. za tech 5 let sezenes peknou skodovku, kdyz nejaky dedek otevre garaz, nebo kdyz umre a tu garaz otevrou vnukove.
ale i tak si myslim ze opravdu lestenky a zachovale uz jen porostou na cene.
A NEJVETSI PROBLEM bude za 5 let si myslim s nahradnimi dily....uz ted je problem sehnat kvalitni pokudmozno prvovýrobu. samej polák, činan, korejec....no a za tech 5 let si i ti polaci spocitaj, ze treba brzdove desky, co uz tak delaj nekvalitni, tak ze se jich proda tak malo, ze se jim to nevyplati delat....doprodaj zbytky a pak co?? na vrakovistich uz tech skudek taky za 5 let nebude....hafo jich skonci pretavene na plechovky pod nadpisem ekolikvidace....nevim nevim....
vzdycky sem chtel mit spartaka,ale jak tak vidim kluky, co si nechavaj na zakazku delat brzdove valce, dily na motor....proste pakarna. origo dily na spartaka se myslim uz vyrovnaj cene zlata, takze za nejakych 5, mozna 7, mozna 10 let uz skodovky nebudou tak levné :-)
Ja uz si treba ted delam pomalu zasoby ruznejch tesneni, protoze uz ted narazim v NEKTERYCH MOTOTECHNACH na vety tipu "tesneni na SEDR karburator? to uz asi pul roku nemame...." nebo "ozubeni na setrvak.....to uz nemame od roku 2006..."
ale zatim se daj porad sehnat prodejci, co ten věnec sezenou....ale co za cca 5 - 7 - 10 -20 let....?
-> Nwkt: -> magor-no1: jo tááááák!to je dobrý vědět!
-> Tom.t: Jenom u prvního
e e , jen u toho prvního po prvním lednu
-> Mr.Lumpy: to bude u každého prepisu ?
-> Škůdkař: jo to víš.....pro ty tam nahoře jsou škodovky už vozy co nemají na cestě co dělat...proto chcou zabránit tímto způsobem tomu aby se škodovky už nedali tak snadně prodat dál jinému majiteli který by s ní jezdil dalších x let.......
jen by mě zajímalo,proč zrovna chtějí takovou sumu.Už neví kde by hrabali.
-> petr s: 13 mi není,ale matiku ovládáš dobře.,jinak nečekám,dvě škůdky mam,prostě mě jen zajímá,co snimi bude za 5 let.Myslím,že na tom není nic nenormálního.
-> Mr.Lumpy: Možná mu je 13 tak zatím čeká
-> Škůdkař: od příštího roku budeš za přepis platit deset tisíc tak si rozmysli to čekání
Ne, všichni je dávno sešrotujou
čauet lidi,chtěl bych se Vás jen zeptat,jak to vidíte v průbehu příětích 5ti let?Myslíte,že třeba za pět bych sehnal komplet vyvařenou šáde v dobrým stavu?popř. za kolik?Pište své názory.díky