skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chovanec vs. Motorexcel
prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.09.2004 do 14.11.2012, založil/a
23:23:57
14.11.2012
14.11.2012
Dušan
-> Eidy: uz jsem si s nim psal. Hleda neco co udela 90k a bude tocit max 8000 :) . Myslim ze ta 296 od engitecu s pruzinama je pro nej na cros akorat
23:03:50
14.11.2012
14.11.2012
Eidy
-> miden: Well, I'm not expert for engines but producer of cam can tell you what is the best CR and valve clearance for specific cam. Beside that I would propose 278/270 since it will have a bigger range of RPM with reasonable torque.
20:45:29
14.11.2012
14.11.2012
miden
Hello.
I’ve tried to read the topic, but it is hard to me ( I am using google- translator).
In short – I have a question – what’s Your opinion about “Chovance” 278/270 and 296/296 camshaft?
I am looking for a camshaft to Skoda Favorit 136 which I am going to use in rally’s.
What is the minimum compression ratio for each of those camshafts?
Greetings from Poland
I’ve tried to read the topic, but it is hard to me ( I am using google- translator).
In short – I have a question – what’s Your opinion about “Chovance” 278/270 and 296/296 camshaft?
I am looking for a camshaft to Skoda Favorit 136 which I am going to use in rally’s.
What is the minimum compression ratio for each of those camshafts?
Greetings from Poland
13:08:54
17.04.2012
17.04.2012
m8rinek
-> Urbi: vím o tom ;), taky jsem Ti posílal SZ ;).
13:03:28
17.04.2012
17.04.2012
Petr Urban
-> m8rinek: Chovanec z odlitku, zdvih 7,5 Cenu, pokud to vemu na sebe, sem ti psal do zpráv.
12:32:59
17.04.2012
17.04.2012
m8rinek
-> Urbi: Brousí ji z 50kW Mpi vačky, zdvih 7mm a cenově snad 3500Kč.
12:26:58
17.04.2012
17.04.2012
Petr Urban
-> TTomas: Jaké má 304 krejbichova zdvihy a cena, jsou k ní u pružiny pod ventily ? Chovancova 296 jede velice pěkně, i když sem neměl možnost srovnání s 304 v tom samém motoru, což asi jen tak mít také nebudu, koho by to bavilo nakupovat a přehazovat... Z jakých vaček to brousí ? To jde přebrousit z nějaké 50kw nebo to dělá jako Muck (tommutuning) že přebrušuje nové továrenské odlitky ?
10:30:13
16.04.2012
16.04.2012
TTomas
-> m8rinek: Objektivni srovnani nemam(chovancovu vacku osobne neznam), ale ja bych bral krejbichuv prebrus. Usetris a tipnul bych si, ze to pojede minimalne stejne:)
09:53:39
16.04.2012
16.04.2012
m8rinek
Je tu někdo kdo jezdí a má možnost objektivního srovnání Chovancovi 296° vačky z klacíku? Rozhoduji se mezi ní a Krejbichovo 304° přebrusem...
23:47:09
15.04.2012
15.04.2012
Petr Urban
-> OTA-MTX: 278 má myslím ještě maličko více za tepla, už si to nepamatuji přesně. Co tak brnknout přímo výrobci ? www.engitec.cz/sportovni-
vackove-hridele.html
21:48:50
15.04.2012
15.04.2012
Evž@
-> OTA-MTX: na všechny ventily dávám 0,30 ..nastavuju na teplém motoru (ne horkém)
21:23:08
09.04.2012
09.04.2012
Dušan
-> OTA-MTX: ante 265 ma 0,30 a 0,35 S/V
20:23:17
09.04.2012
09.04.2012
OTA-MTX
-> Dušan: mylsim, že od chovance byly všechny vačky nastavovany na stejnou vůli, proto cca
278/270
278/270
20:15:32
09.04.2012
09.04.2012
Dušan
-> OTA-MTX: cca? to je podstatna vec
20:06:35
09.04.2012
09.04.2012
OTA-MTX
nevíte na jakou vůli se nastavují vačky od chovance? mylsim ze mam 270 cca:)
11:02:30
17.09.2004
17.09.2004
Luděk
-> Jirik: jednak to byl služebák (r.v.94),druhak mi nepřipadalo,že to bere polovičku toho,co Škodovka,třeťak bych to fakt doma nechtěl,páč je to na údržbu hrozně drahý
08:06:19
17.09.2004
17.09.2004
Vici
ok, to jsme opravdu nevedel - rad se necham poucit :o)
19:17:46
16.09.2004
16.09.2004
Jirik - zrušená registrace
Pravda pravda Luďku, někde jsem čučel na články o Hondách a byl tam rozpis jedno a dvouvačkových motorů. Ale teď mi řekni proč jsi prodal dost hezký auto jako je Civic a vykročil tak směrem dozadu ? Když pominu náklady na ND a servis tak Rapid žere jako dvě Hondy a jede jako 1/2 Civica.
16:42:53
16.09.2004
16.09.2004
Saty
-> Vici: Máme doma Civica 1.5 SOHC 16V (66kw/90HP). Je to rok 1989. známý má 1.5 SOHC VTEC 16V (115HP) a ještě kámoš má 1.6 VTEC (160HP) DOHC 16V
16:08:18
16.09.2004
16.09.2004
Luděk
-> Vici: oni jsou šikovní jmenuje se to single ohc a vejde se jim to opravdu na jednu vačku,už jsem tady o tom psal několikrát,měl jsem ten motor v Civiku 1.4 5D (16V 66kW)
15:52:34
16.09.2004
16.09.2004
Vici
ti japonci musi byt ale sikovni
15:52:13
16.09.2004
16.09.2004
Vici
coze 16v s jednou vackou?
15:48:41
16.09.2004
16.09.2004
Saky
a proc to rikas me? to rikal michalLR..
15:38:14
16.09.2004
16.09.2004
Luděk
-> Saty: jenomže 1.4řky motory na Hondách jsou SOHC,tzn. že to umí udělat všechno na jedný vačce (myslím proměnné časování 16cti ventilů)
15:31:22
16.09.2004
16.09.2004
Saky
proc do drzky my tady jen debatujeme, nicmene ja sem v tom vyjmecne uplne nevinne a debatu jsem neprevedl uplne nekam mimo.. a s tema kalhotama dole to bez nekam jinam-))
15:28:10
16.09.2004
16.09.2004
Jirik - zrušená registrace
Ještě si dejte do dršťky.
Vlítnu mezi vás, odepnu pásek a to budu čóro móro.
Vlítnu mezi vás, odepnu pásek a to budu čóro móro.
15:08:19
16.09.2004
16.09.2004
Saky
jenze to se preslo uplne nekam jinam.. muzes mit blbej dvoulitr a nahnat tomu turbem taky koni vicemene kolik chces.. a pojede to taky porad.. ja ale porad mluvil o skodovackym motoru a ten proste jako vysokootackovej ani jako vhodnej pro zastavbu turba ani na variabilni casovani nebyl stavenej-) a ani se neda vyrazne zvetsit objem-) proste si stojim za nazorem ze jakejkoliv jinej motor je lepsi.. a at je to treba litrovej VVTi treba z Yarise a nebo treba atmosferickej sestivalec z Audiny..
14:11:04
16.09.2004
16.09.2004
Michal LR
Já to vím, proto píšu o dvou vačkách. Ale to už je koncepce a ne objem že??? A je to pro Sakyho vysokoobrátkovej motor, kterej jede a dá se s ním normálně jezdit. A nepotřebuje k tomu 2,8 jako u těch německejch srač.k
13:18:43
16.09.2004
16.09.2004
Saty
-> Michal LR: No jo jenže Hondy využívají proměnné časování ventilů VTEC, což je zcela o něčem jiném. Např 1.6Vti má výkon 160koní při 7600 ot/min. Do takových 6000 ot/min nic moc, ale od těch 6000 do 8000 to je mazec. Systém VTEC zapíná při 5100 ot. a je to pekelně znát
12:38:55
16.09.2004
16.09.2004
Saky
jenze to je o 30let modernejsi motor.. -)
12:35:57
16.09.2004
16.09.2004
Michal LR
A třeba Honda 1,4VTi s mnohem těžším autem nejede špatně - třeba tam mají Japončíci obě vačky od Motorexclu a i od chovance najednou
12:34:15
16.09.2004
16.09.2004
Vici
no podle me ma casovani a objem spolecneho dost. pokud das stejnou vacku na 1289, 1396 a treab 1490 tak prubehy a maxima budou jine....... cim vetsi objem ti vic s evsecko posouva dolu
12:29:34
16.09.2004
16.09.2004
Saky
ja mluvim ted o tom ze s vackou pres 300 se neda jezdit.. jako ten vykon to ma a jede to ale do beznyho provozu je to nepouzitelny k cemu me je vykon na 7500otackach a ze to jede od 3000 kdyz se s tim neda poposkakovat v kolone.. k cemu me je zivotnost pocitana pomalu na motohodiny a spotreba udavana v konvich-) prehanim-)
12:22:48
16.09.2004
16.09.2004
Michal LR
Jinak si nemyslím,že je 1400 na 800kg škůdku až tak málo! Dát tam agregát třeba Porsche není zas takové umění.
Mám na motorce 918ccm motor táhne do omezovače tj. asi 14000 má přes 130HP-údaj výrobce, krouťák taky ujde a kupodivu se s tím dá jezdit normálně (teda když chceš).
Ono to bude asi vněčem jiným
Mám na motorce 918ccm motor táhne do omezovače tj. asi 14000 má přes 130HP-údaj výrobce, krouťák taky ujde a kupodivu se s tím dá jezdit normálně (teda když chceš).
Ono to bude asi vněčem jiným
12:02:29
16.09.2004
16.09.2004
Saky
omyl to byl motor stavenej motorexcelem a stal asi 150papiru a mel odbrzdenejch nejakejch 140koni nicmene kdyz bych si vybral s ubozackem kterej ma cca 90 a stavim je ja tak bych si vybral uplne jasne ubozacka na jezdeni po meste a na denodenni jezdeni a pak mozna tamtu potvoru nekam na sprinty a podobne akce.. jinak samozrejme s objemem to nema nic spolecneho.. pokud bereme objem v relativne uzkem pasmu-) lodni motor s pistem jak pul obyvaku byse asi v takovejch otackach s takovou vackou provozovat nedal-)
11:48:59
16.09.2004
16.09.2004
Michal LR
Jenom by mě zajímalo co má teda podle vás časování společného s objemem? Hlavně když ten motor nenaplníš a navíc nepoužiješ pořádný ventilový pružiny, tak není divu, že se s tím pak nedá pořádně jezdit
11:46:12
16.09.2004
16.09.2004
Saky
stylem 6000otacek za minutu 10minut po nastartovani nove slozeneho motoru to zajede hodne rychle-))
11:43:07
16.09.2004
16.09.2004
Vici
ale nez to zajede tak je to fuk, to je fakt....
11:38:07
16.09.2004
16.09.2004
Vici
nj coz je ovsem nesmysl
11:31:47
16.09.2004
16.09.2004
Saky
ja mu rikal at to nejdriv vyzkousi jezdit bez chipu a uvidi a pak se rozhodne..
11:30:10
16.09.2004
16.09.2004
Vici
mimochodem saky, pry jsi rikal lukasovi ze k tomu jeho motoru je zbytecne davat upravenou RJ?
11:29:32
16.09.2004
16.09.2004
Vici
saky je otazka k jakemu objemu ta vacka je. ta cepkova 278 je k 1,3 urcite hodne ale treba s 1490 je malo. vacka mpi se hodi k 1,3 na takove normalni jezdeni, to souhlas. btw. me cepek tu 278 prodal jako ze delanou z polotovaru za skoro 7000 ale byla to jen brousena na seriovku.... Chovancova 294 nema s cepkem nic spolecneho..... vybrat si uz musi kazdy sam co kde a od koho koupi :o)
11:24:05
16.09.2004
16.09.2004
Saky
cca tak dva roky zpatky vesele Chovanec kopiroval Cepkovi vacky co dela ted tezko rict.. jinak ty vacky kolem 290ti u Cepka stojej cca 7500 a vic a jsou vsechny z polotovaru.. posledni prebrusovana je ta 278ka nicmene jsem se s tim svezl a zlata vacka seriova MPi-) proste vykon se nazene otackama na ukor toho ze to auto bude nepouzitelne v seriovym provozu.. proste chyba maleho objemu.. dneska uz davam vacky kolem 265ti a na seriovy jezdeni se sportovnim nadechem je to akorad..
09:13:00
16.09.2004
16.09.2004
Saty
No stupně bys vybral podle toho co nabízí Chovanec ne. A ten chlápek co je pro něho dělá by to udělal. Takže by to bylo to samé co od Chovance ale za jiné peníze
09:10:33
16.09.2004
16.09.2004
Michal LR
-> Saty: no já bych to chtěl spíš probrat s někým kdo to přímo brousí. "sehnat" levnou vačku můžu samozřejmě taky a to za 500,- plus stará vačka u Pavlíčka v Bosonohách a "vytvoří" ti stupně jaké chceš ale to je právě to co nechcu, to raděj koupím Argentinu co se dávala do kita ale to už se asi fakt mimo okruh nesvezu.
08:39:47
16.09.2004
16.09.2004
Saty
Většinou seš jedná o přebroušenou sériovku, to tak většinou do 284/284. Potom už se používá polotovar. Nevím jak to je u té 294/294. Pokud máš zájem tak ti můžu sehnat za levnějsí peníze.
-> Vici: Vyší ceny jsou jasné, byznys je byznys
-> Vici: Vyší ceny jsou jasné, byznys je byznys
08:36:29
16.09.2004
16.09.2004
Michal LR
Jasně, to je pochopitelný-> Vici: Pokud znáš přímo chlápka co pro Chovance ty vačky přebrušuje, pošli prosím kontakt -> Saty: nejde ale ani tak o cenu jako hlavně o kvalitu - pokud to dělá aspoň z polotovaru tak beru ale asi se jedná opět o přebroušenou starou ku..u. Kouřil aspoň používá nové polotovary ale za špičkovou vačku si vezme 9t.
08:16:21
16.09.2004
16.09.2004
Vici
saty tomu se rika byznys..... ty bys neco prodaval za vyrobni cenu? asi ne ze...... (netusim jaky je rozdil v cenach beru to obecne, cepek taky nepracuje zadarmo, on to totiz nedela zadarmo nikdo, ani saky:o)))
08:14:47
16.09.2004
16.09.2004
Vici
znam tu 294/294 slusna vacka..... ale ne na normalni jezdeni.
08:12:46
16.09.2004
16.09.2004
Saty
Nemám, ale znám chlápka co pro Chovance ty vačky přebrušuje, a ta cena za kterou to dělá je hodně jiná.