skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
uzovka na vyvoz?
-> Bukaj: a měli jste tu škodovku od nova? já jen že to mohl někdo vyměnit. zezačátku byly všude nerez (tuším že i na 105S) a pak přelom 70. a 80. let kdy začal ustpovat nerez a měnil se za plasty se změnily i znaky v masce, jen u LS a GLS to nechali v rámci toho, že to bylo luxusnější.
-> David.: Plastovej znak byl i na 120L 1978, co jsme měli v rodině...
-> Pavel P.. 22.01.15 19:58:44:
plastový znak byl i na 105L ,120L někdy od modelu 80/81, na LS a GLS zůstal nerez až do konce
plastový znak byl i na 105L ,120L někdy od modelu 80/81, na LS a GLS zůstal nerez až do konce
-> MOLSO: JJ..už pomalu stydnu :) asi fakt běžnej artykl.
Jinak díky za příspěvky,nenašel jsem vhodnější tema a takhle je to stále "úžovka na vývoz" ..z SK a PL
Jinak díky za příspěvky,nenašel jsem vhodnější tema a takhle je to stále "úžovka na vývoz" ..z SK a PL

ja som to mal pred lakom .... asi to nebola nejaka velka vzacnost
akurát neviem kde sa mi doma vzala a na čom bola pôvodne
akurát neviem kde sa mi doma vzala a na čom bola pôvodne

-> Tomaso435: Hezky..no zajímavý,asi to teda nebude žádná zvláštnost :D
Ale nechápu,co koho k tomu vedlo,aby dělali takovýhle pitominy..jak kdyby chtěli z estetickejch důvodů schovat ty kraje chladiče a zároveň se pak báli,že to bude míň chladit..
Ale nechápu,co koho k tomu vedlo,aby dělali takovýhle pitominy..jak kdyby chtěli z estetickejch důvodů schovat ty kraje chladiče a zároveň se pak báli,že to bude míň chladit..
-> ondie: a já už podruhý .. 1982 105S
-> Pavel P..: Hmm..já měl právě za to,že tyhle plastový znaky s chromovým nástřikem (ve stejným stylu jsou i vodorovný lištičky v Garde masce) byly až ke konci a antikoro slepičky na začátku..ale nevim.
Tenhle střední díl bych ale (asi stejně jako ty) tipoval někam na začátek 76´-77´.
-> Tomaso435: ..i já :)
Tenhle střední díl bych ale (asi stejně jako ty) tipoval někam na začátek 76´-77´.
-> Tomaso435: ..i já :)
-> ondie 22.01.15 17:39:50: plastovej znak byla snad na 105S od začátku výroby, jestli se nepletu
Má to jakože schovávat boky chladiče,ale ještě jsem to teda nikde nikdy neviděl.
A zezadu. Kdy/kam se to tak mohlo dávat ?
Je to anomálie,hodně první,nebo hodně poslední model ?
Znak už je ale plastovej a jeho kolíčky vypadaj origo zatavený..takže se znakem snad nikdo nečachroval.
Je to anomálie,hodně první,nebo hodně poslední model ?
Znak už je ale plastovej a jeho kolíčky vypadaj origo zatavený..takže se znakem snad nikdo nečachroval.
-> ondie: to vidim snad prvně
-> Strycek Marty: Holandsko - strana 4 tohoto tématu..
skoda-virt.cz/cz/.../9121 5-uzovka-na-vyvoz?poffset= 15...

skoda-virt.cz/cz/.../9121 5-uzovka-na-vyvoz?poffset= 15...
Celkem zajímavá, neví někdo blížší info kam se vyvážela, jestli byly změny na motor nebo tak?
-> K1NYO: vypadají trochu jak disky co se dávali na podvalníky, ty měli trochu menší otvory.
-> MOLSO: že by uz v tej dobe

a este jedna
E: inak vsimnite, ze stred je trochu iny, kde sa daju tie kola zohnat? :O, ci su to prve 13?
E: inak vsimnite, ze stred je trochu iny, kde sa daju tie kola zohnat? :O, ci su to prve 13?
-> MOLSO:



-> Kocvin: Prevaráky ! 

Včera jsem k jedné užovce v karviné, dostal ze stěny garáže od starého pána plakát :)
-> vitek123 06.02.14 15:26:45: Díky moc. Fotek tohodle auta moc není a přitom je tak krásné...
-> vitek123: Známé auto, jednou bylo u nás na sraze v Táboře. Kde jsi tuhle fotku našel? Díky za odkaz.
-> lokaj 01.09.11 23:15:24: spz je z roku 1980....ostaní tam nepatří.....
-> Enggik: zrcátko fiat 127 výroba NSR
-> Luky: Ty "anglický" Borani s trojúhelníkama, co znám já a co jsou asi na tý fotce (nebo tam tak alespoň vypadají), jsou fakt 13x5", ET na nich bylo dokonce vyražený (32 mm) a jsou to jediný cizatý plecháče pro škodovky, co znám.. teda krom těch KFZ s ET 27,5 mm (14" KFZ měly psaný ET 37,5mm), nic dalšího nevím bohužel.
-> Radek Retro eLeSo: Já jsem původně hlavně nepochopil, proč se vůbec někdo za kopečkama namáhal s plecháčema, když to Nová huť sekala jak Baťa cvičky.. jedinej trochu logickej důvod je časosled, soused měl na těch Borani užovkovejch vyraženo mimo jiné i 1/79.. což vypadá jako datum výroby - takže chtěl-li dovozce montovat už na užovky plechy ve 13", musel si je zajistit sám.. No a když už měl matrice, lisoval i poté, co už byly k mání i CZ, dokud se vyplatilo nebo matrice nezakukaly..
-> Radek Retro eLeSo: Já jsem původně hlavně nepochopil, proč se vůbec někdo za kopečkama namáhal s plecháčema, když to Nová huť sekala jak Baťa cvičky.. jedinej trochu logickej důvod je časosled, soused měl na těch Borani užovkovejch vyraženo mimo jiné i 1/79.. což vypadá jako datum výroby - takže chtěl-li dovozce montovat už na užovky plechy ve 13", musel si je zajistit sám.. No a když už měl matrice, lisoval i poté, co už byly k mání i CZ, dokud se vyplatilo nebo matrice nezakukaly..
-> Jozka: tak ty ceny nejdou srovnávat s dnešníma hlavně,nebyl taky odbyt tak to prostě stoply a pak doprodávali
-> Jozka: no existujou anglický s trojúhelníkovýma otvorama, ty jsou úplně jiný a trochu širší (asi 5"?).
A táta říkal, že existovaly nějaký klasický ale s menším ET, něco jako dnešní převařáky, ale origo. Tak nevim jestli je to tadyta fotka, nebo to bylo ještě něco jiného?
A táta říkal, že existovaly nějaký klasický ale s menším ET, něco jako dnešní převařáky, ale origo. Tak nevim jestli je to tadyta fotka, nebo to bylo ještě něco jiného?
-> Luky: Jo, o těch je řeč - jen lehce odchylný plecháče od CZ originálů, ty "anglický" s cca trojúhelníkovejma otvorama (asi zde -> Enggik 05.01.14 18:06:35: ) dle mýho někdejšího bádání zdá se vyráběla italská firma Borani (nevím jestli ještě existuje).
K těm diskům co tady řešíte, snažil jsem se vystopovat o čem se bavíte, to je tohle -> Enggik 05.01.14 18:35:24: ?
A to jsou tzv. angličáky? Nebo co je to za kola? Vím že angličáky měly jiné ET. To je ono?
A to jsou tzv. angličáky? Nebo co je to za kola? Vím že angličáky měly jiné ET. To je ono?
-> Radek Retro eLeSo: Zřejmě. Tehdy stál kus (ve 14") 461 Kč asi bez DPH, ale nejspíš to byl už jen nějakej doprodej.. přitom origo NHKG měl doprodejovou cenu 260 koncovou..
-> Jozka 06.01.14 09:29:47: v čechách je distribuuje firma Alcar(berem od nich v práci) a fakt už je nenabízej pěkně dlouho,ono taky za ty jejich ceny se neni čemu divit..........

-> Enggik 05.01.14 18:53:37: Tahle firma měla ještě v roce 2005 v nabídce škodovácký kola 4x130 v rozměrech 4.5Jx14“ a 4.5Jx13“.. už zřejmě nemá..
www.kfz-raeder.at/38227_E N.htm
www.kfz-raeder.at/38227_E N.htm
-> Davo 05.01.14 18:20:30: tohle je Dánsko,Holand'ani nemaj tohle divný o 

-> Shackall: No hele asi máš pravdu. Ještě jsem si to prohlížel jednou zvětšený, ale už ve špatný kvalitě. Na tý kilí jsou jen dva vývody, a na tý ,,originální to vypadá, že je lehce odlišná než standart (asi má jen jeden vývod). Tak pak by mne ještě zajímalo propojení, protože si nemůžu pomoct, ale zdá se mi, že ta přídaná nádržka musí být s hladinou pod úrovní vrchního šroubu na HBV.
-> Enggik 05.01.14 18:28:42: ty stěrače na světlech....mazec

-> KillFucker: Nejspíš zvlášť na brzdy a zvlášť na spojku.
-> Enggik: A nejsou tam zapojený jen 2? Pak by to taky mělo logiku - vlevo spojková nádržka, vpravo brzdová.
-> Enggik: No takhle vypadajicí disky se používají na přívesech, ne?
..tak na co je ta druhá nádržka vedle brzdovky?? Snad to nemělo posilovač řízení?

-> Enggik: jo jo zrcátko
-> Bajou: Je to tak, jsou lehce odlišný. Když si projedeš všechny ty fotky, tak je uvidíš na několika autech
Vždycky do modelu 81" tedy do doby, než i u nás začaly vyjíždět standartně 13"kách.
A nedávno mi utekly v inzerci
-> havlik: Asi máš na mysli to zrcátko? Zajímavej typ
-> Shackall: Ale to by stačila zapojená jedna hadička, tady jsou připojený všechny tři vývody. Hmm, těžko říct.
-> oppik: Výrobní tajemstvý




-> havlik: Asi máš na mysli to zrcátko? Zajímavej typ

-> Shackall: Ale to by stačila zapojená jedna hadička, tady jsou připojený všechny tři vývody. Hmm, těžko říct.
-> oppik: Výrobní tajemstvý


-> Enggik: krásný prospekty