Škoda Favorit 75sprint

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 08.07.2008 do 20.09.2009, založil/a AMKHrusov - mircan
řadit dle data
22:01:15
20.09.2009
Tomaso435
-> Habřík: no já tě dokopu, jinak nebudou lištičky na okna40 2



ale jedno se musí nechat, seš blesk než si toho tématu všimnul :D je něco málo přez rok :D:D:D
upraveno 1x, naposled 20.09.2009 22:04:22
21:45:58
20.09.2009
Habřík
Zdravím :-) Sprinta Mám :-) a myslím že i Komplet Dokumentaci :-) mám jí stále v kastlíku :-) až na to že tam mám 280/280 jinak je to původní Sprint 75HP:-) Když mě k tomu někdo dokope tk to sem můžu Upnout....:-) Viď Tomaso1
19:33:48
13.07.2008
Tomaso435
uživatel habřík má tento motor,, ale ví o něm prd ;) ale než potkal mě myslel si že má nejrychlejší motor 3
23:26:24
11.07.2008
mb136gl
-> MerHanz: niečo také asi vyskúšam aj ja
00:44:04
10.07.2008
AMKHrusov - mircan
neví někdo z Vásjak vypadal ten Kůží obšitý volant co tam daváli podle toho jejich letáku
09:27:40
09.07.2008
Vici
sprinta jsem mel taky. na 135ce. jelo o pekne, asi jako felda MPi 50kW.

jinak upravy codela cepek pro normalni provoz berou ohled na spotrebu celkem dost, ta by mela zustat pri stejnem stylu jizdy stejna. jinak by to od nej nikdo nekoupil.... kdyby to zralo jak krava
09:13:53
09.07.2008
MerHanz
Co mně je známo, tak kamoš koupil š136GL kde byla uprava sprint aplikovaná při go motoru, ale nemužu řct jak to jede, pač s tim teď nejezdí, a má to porát těžce rozčtelovaný
08:57:45
09.07.2008
AMKHrusov - mircan
-> Sita: skoda
05:09:45
09.07.2008
Sita
AMK: bohuzel nemam. Mam to jen v tisteny podobe, ale nemam ted scanner abych to nejak oscanoval...
22:35:50
08.07.2008
AMKHrusov - mircan
-> Sita: nemas ten reklamni letak v lepsim rozliseni?? dekuji
18:00:41
08.07.2008
Sita
Tuner2: Ja vubec neshazuju Cepkovo nebo nekoho jinyho vyvoj. Akorat si myslim, ze tyhle firmy ladej motory spis jen na vykon nez i na spotrebu... Jako tehdy jsem cestou do Spanel nameril krasnych 5.5l/100km (2lidi + bagaz na 4 mesice pobytu), ale to jsem se nedovazil napsat :))))

skoda-virt.cz/cz/.../5049 6-skoda-favorit-135ls-komf ort-sprint-75



Je to pro mne kus zivota. Prvni auto se kterym jsem jezdil... Nakonec se prodalo, protoze ho nikdo nechtel (holt to nema klima, posilovac, a podobny hovadiny) a ja nemel to srdce nechat ho stat na sidlisti. Volnou garaz jsem v ty dobe jeste nemel...

Proste to bylo opravdu fajnovy facko. Mimochodem tady jsem ho i nabizel:
17:13:48
08.07.2008
RON
kamarad ma takhle upravenyho Favorita a lita mu to jako drak... je to 135, ma k tomu i graf z brzdy a ma to i napsany v TP
15:20:06
08.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Sita: Však ano, je jasné, že v tom byl i takovýdle vývoj, ale ten má za sebou i Čepek a jeho spolipracovníci a taky poradí jak upravit rozdělovač, jak natryskat karbec ke konkrétní vačce.4 Každopádně to ve své době bylo opravdu něco extra a díky za to, že to bylo. Ta dokumentace by mě taky zajímala.
14:54:53
08.07.2008
Sita
Tuner2: mno, tohle bylo pekny v tom, ze byla uprava resena komplet, vcetne vyfuku (pouze jiny tlumic - to ale nebyla povinna soucast upravy, pouze doporucena).



Jinak nevim o tom, ze by Saky i ladil rozdelovac, nebo pretryskovaval LEKRa (ovsem taky netvrdim ze je to nejak extra nutny). Tohle byla proste komplet uprava spolu s grafem z brzdy, navic schvalena vyrobcem :) To z ni dela takovej unikat, i kdyz je to jen par kW... Dalsi zajimavosti tyhle upravy byl o snizeni spotreby. Proste tak trochu libovka?

Kdyz jen srazis hlavu na stejnej KP a das nejakou jinou vacku, tak to asi pojede stejne, ale jestli se ti podari i snizit spotrebu, tak to nevim...
14:19:28
08.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
V podstatě to bylo něco jako mám já a co dělá Saky a sposta dalších, jiná vačka, zvětšené a slícované kanály a myslím i trochu větší KP. Pamatuju, když to tehdy myslím Dolejš testoval v auto moto revue 1
14:15:50
08.07.2008
AMKHrusov - mircan
-> Sita: zveřejni to, prosím, děkuji
14:07:47
08.07.2008
Sita
Mneli jsme tohle facko doma, a bylo to nejlepsi favo co jsem mnel moznost ridit. Auto jsme koupili pri 33 tkm a prodali pri asi 65tkm. Po celou dobu na motoru nebyla jedina zavada. Slapal furt jak hodinky. Byl jsem s tim 2x ve Spanelsku, 2x v Chorvatsku, pokazdy plne nalozeny, spotreba 6 mozna 6.5 litru...



Jeste k tomu mam doma nejakou dokumentaci, kterou uz asi dva roky planuju zverejnit, ale furt na to neni cas a skoro uz ani chut...
12:06:08
08.07.2008
mb136gl
no ak okolo prejde ťahač s dobrou rýchlosťou tak to už hej, zas aby som neklamal, aj keď fúka silný nárazový vietor, ale žeby favorit taký problém nemal? no neviem a už neriešim
12:00:44
08.07.2008
mb136gl
-> Kloggie: mne sa to ešte nestalo aby ma vietor vyhodil zo stopy
11:54:48
08.07.2008
Kloggie
no nevim, já teda když jel 120tkou za větru tak to s ní pěkně cloumalo. To samý Rapid a Garde, na dálnici to bylo chvílema o hubu, jak to najednou změnilo směr. Ale zajímavý že s erkem jsem nic takovýho nepociťoval.
11:48:56
08.07.2008
mb136gl
ale aj tak- upravená hlava a sacie potrubie, ako? široký pojem
11:46:52
08.07.2008
mb136gl
-> silverline: ach máš pravdu, fakt je to tam 36 40
11:37:50
08.07.2008
silverline
Vždyť to tam píšou: Cituju: "Motor Sprint 75 má upravenou hlavu válců, upravené sací potrubí a ostřejší vačkový hřídel. Cena úpravy byla přibližně 12 000 Kč."
11:33:28
08.07.2008
mb136gl
-> Martin2705: škoda, že tam nepíšu aká to bola úprava, čo tam upravili aby to malo 56 kW.

Inak, ešte som si nevšimol, že u "předchozích modelů Škoda s motorem vzadu byla citlivost na boční vítr značně vysoká" a to sa vozím v škodovkách od narodenia8
08:24:15
08.07.2008
Martin2705
08:06:45
08.07.2008
Vici
tak Favority Sprint vypadaly vetsinou stejne jako normlani. Sprint 75 byla uprava motoru, ktera tak nejak nebyla z venku videt... 3
02:04:31
08.07.2008
AMKHrusov - mircan
neví někdo z Vás o tomto tipu favorita něco??

fotky, atd...

děkuji
Extreme Tyres