skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Homologační list 130l/a
Plosim plosim smutně koukám nemá někdo?
Kdyby nekdo mel homologacni list S110L rallye nebo nejakej odvozenejch typu, taky bych mel zajem.
-> petr s: Mně by stačilo jenom ofotit za lidovou cenu :-)
-> petr s: myslím, že za 1000Kč si ho můžou klidně nechat :-D
-> Honza5: V praze ti ho dají za lidovou cenu 1000 korun
Nechce se mi zakládat další téma tak to napíšu sem.
Nevíte někdo o homolagačních listech na úzkou Felicii ve třídě A5? Díky
Nevíte někdo o homolagačních listech na úzkou Felicii ve třídě A5? Díky
-> vlk1: však na historák už se může ject rok 90, takže by to neměl být problém, proberem to někdy na ICQ...
no použít ho samo můžeš,ted je jen otazka co s tím autem chceš jezdit,pokud to má být mistrák historiků,tak tam to bude povolený až za nějaký rok,údajně se hranice povolených úprav podle homologace posouvá každé dva roky o rok v homol.listu,takže toto by mělo jít použít asi až za dva roky,jinak další věc jsou sportovní řády,pokud to má být auto pouze pro pohár tak není problém,tam je v některé třídě povolen i svařenec LR,pokud pro velký mistrák historiků,musí to být striktně podle homologací ,plus dobové doklady
-> vhml: Když je v homologačním listu tak ano ale rok homologace od 87 do 87 ne
-> Peklo-Evo-Luboš: řeč je o tom jestli ten svařenec můžu podle homologace vůbec použít :-)
-> TTomas: no to ne, tohle je do toho svarence, ja myslel ze o tom jde rec:-)
-> Peklo-Evo-Luboš: jsou stejna jako u Ivana akorat dole ma ten uniball. Pokud se nepletu, tak to stejne neni ulozeny do beznyho ramene.
-> petr s: jo
-> vhml: On dělá testování?
-> petr s: to by to s Mrkvanem asi seklo :-D
-> vhml: To je na moc dlouhé diskuze ale jezdily i vzduchových tlumičích a pružiny byly jenom atrapa
-> petr s: o to mi jde. Jak dalece můžu měnit způsob uložení...
-> TTomas: Ale zase jde o to jak přesvědčíš při testování komisaře Podle přílohy J musí zůstat původní princip zavěšení tlumiče a pružiny jsou libovolné
-> vhml: vzdyt vlk pise ze ho ma a ze v nem zadne tlumice nejsou.
-> Peklo-Evo-Luboš: Predpokladam, ze myslis tyto.
skoda-virt.cz/cz/.../6723 5
Ivan jiste promine, kdyz je ma odemne:)
Ty jsou ale dle meho az na tu dalsi evoluci..nahore guma, ale dole je uniball(viz foto)
-> Peklo-Evo-Luboš: Predpokladam, ze myslis tyto.
skoda-virt.cz/cz/.../6723 5
Ivan jiste promine, kdyz je ma odemne:)
Ty jsou ale dle meho az na tu dalsi evoluci..nahore guma, ale dole je uniball(viz foto)
-> Peklo-Evo-Luboš: mohl bys dát pro lepší představu fotku???
A nemáte někdo přímo ten homologační list???
A nemáte někdo přímo ten homologační list???
mam doma L/A tlumice a jsou ctyrpolohovy Sachsy s rozmery stejnyma jako vleckovy, jen se silnou pistnici. Ulozeni v silentbloku, jako LR.
-> vlk1: Tak pokud dá svařenec tak jde výškově seřizovat zadek na uchycení
presne tak,v zakladu je uplne seriova vlecka i s tripoidama,datum prvni homologace 1 leden 1985,v dodatku 01-01 VO jsou lobra,a v dodatku 03-03 VO z ledna 1987 svarenec ala LR,o tlumicich se tam nic nepise,ale podle uchyceni je to tak
-> petr s: Pokud se neplatu(Vlk to pripadne napravi), tak v zakladni homologacnim listu je pouze pevnej(nerugulovatelnej) tlumic. V pozdejsim dodatku je k tomu svarenci ala lr(co je tu vedle v inzterci) 4polohovej tlumic Sachs na spodku s uniballem. Nahore normalne pres silentblok.
-> vlk1: A jak to bylo ze zadní nápravou
mam komplet i s dodatkama
-> vhml: V první variantě stavitelné tlumiče nebyli a druhou co se prodávají nápravy jako LR ten jsem neviděl
Nn, já potřebuju přímo hologační list od autoklubu...
L/A podvozek mám doma, můžu zítra poslat, ale vzadu to byla série vystžená v předu 260mm pružiny a tlumiče jezdili dle povrchu. Výškově stavitelný dle mě nikdy L/A nebylo.
Zdravím, nemáte někdo homolagaci na 130L/A??? Na LRu jsem našel ale na Áčko nikde. Jde mi především o to jak můžou a nemůžou být uloženy tlumiče pro historiky. Jestli můžou být v unibalech a jestli můžou mít stavitelnou výšku přímo na tělese tlumiče...