skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Super motor 1.2 Htp
Keby dali 4 valec aj do prvej generácie to by bolo super
-> Rooney: to ale neznamena ze stim nemoch prijit setrici cech :)
-> Nwkt: keby to vymyslela ceska tak sa potom tej kvalite nedivim







-> Nwkt: No ja myslím, že to musel být němec ne? VW je německé 

-> Rooney: To vymyslela česká ne?
Bych chtěl vědět, která chytrá německá hlava, tenhle sráč vymyslela



však si to kupte nikomu to nezakazuju. jestli máte na nový hlavy, každou chvíli cívky a rozvody tak není problém. ano jako přistrkovadlo do města dobrý, ale za ty prachy se sežene lepší auto a ne sráč.
Jinak srovnání s favoritem, kterej v pohodě najede 300 000. To HTP bude dávno po smrti.
-> mb136gl: Ano díky bohu tříválce končí
Jinak srovnání s favoritem, kterej v pohodě najede 300 000. To HTP bude dávno po smrti.
-> mb136gl: Ano díky bohu tříválce končí
ale vyskúšal som len tú 47 kW o 40 kW som počul že je to šrot, nesúdím nemám skúsenosť
Podľa mňa je 1.2 HTP super vozenie, jediná vec čo mi vadí je zvuk a to, že ma 3 valce, ja proste nejak neverím motorom čo majú menej ako 4 valce. Inak nejazdím na nej veľa do týždňa možno 30-50 km( nie je moja:-D), ale mne sa to páči ako to ide, uvažujem či si niekedy v budúcnosti (ešte nejaký ten rôčik) taký spotrebák nezaobstarám, ale niekde som čítal, že škodovka bude vyrábať 1.2 štvor valec ( asi 80 koni ????) a to už musí byť luxusné vozenie



-> Milan 136 09.05.08 20:21:27: no vidis a je to venku:-), ale ted si to po sobe ctu a to rozmotani izolace sem jaksi opomel
Mezi námi...kdo někdy viděl přepravu těch motorů do škodovky, tak se nemůže ani divit, že jsou někdy problémový. Třeba že jsou kdoví jak dlouho v těch paletovejch zásobníkách, třeba ještě nedávno v Maďarsku motory (myslim, že se tam dělaj audiňácký) skladovali od výroby po odvoz venku bez ohledu na počasí, občas ten zásobník spadne z ještěrky, motory se posbíraj, zkompletujou a šup s nima do aut atd atd...by kamioňáci co jezděj pro škodovku mohli vyprávět :-)..
a ako to je u koktafky s turbom? som pocul ze u 1,9 TDI sa dost sere turbo

ofsem pri te nalozene vaze ji celkem chutnalo protoze sem spechal takze benzinometr klesal rychlejsim zpusobem
dost sem najezdil s 1,2 htp tou silnejsi 47kw. jako nevim kdo furt rika ze se za tim musi utikat rad bych se dival kdo za tim bude utikat.mel sem v ni 400kg a k tomu este ja cca75kg.na dalnici se drzela dost dobre a i v kopcich tech 130-14 drzela bez problemu.mozna ze to jen dobre zajetej motor nevim.nicmene na tu bidu to jede dobre a pro manzelskej par to uplne bohate staci. ale vezl sem se ve 40kw nebo kolik ma ta slaba a des bes hruza moc se tomu nesce
Já nevím o čem se tady dohadujete...kdo z vás rád jezdí formanem? Dyt je to to samý, motor se musi tocit kdyz chcete ject svižně ale když pojedete 90 tak jedete porad a s dobrou spotřebou
Nojo, to je jako se všim - dva tábory, jeden proti a druhej pro. Opět jako vždy, udělej si vlastní obrázek na základě těhle dvou skupin... Takže je to OK, já s tim Polem jezdit nebudu, kupuje si to máma, pro ní je to akorát si myslim. Tý je zvuk motoru ukradenej.
-> U-Geen: asi tak
-> venni: ale strasne :-) kazdopadne mame ve firme Fobii 1.2HTP Combi a je to proste normalni auto... neshledavam v nem nic spatnyho, a kdybych potreboval pristrky po meste tak si to klidne poridim.
-> Mr.Lumpy: asi jsme pili stejný zlatý mok 

-> venni: já taky přišel z hospody a mám na chlup stejnej názor
PS:přišel jsem z hospody takže jsem nějakej chytrej 

Rooney 09.05.08 19:45:50 napsal:
Jednou jsme si dali i závod, ja (seriový Rapid136),Kámoš1 (fabia 1.2HTP), Kamoš2 ( Polo 1.2) a nechytal se ani jeden, pokaždé jsem vyhrál s náskokem 2 délek auta.
Takže ten motor je promě opravdu sráčtakhle to nemužeš brát..takys erkem porazím 1,6 octu,ale je to jen tím že já tam kvalty naskládám rychleji,ale jakmile se octa rozjede tak mi dělá pápá....
Vůbec nechápu tohle vaše dohadování...prostě to auto není pro mladé "nevyblázněné" řidiče je to pro pohodáře a normální duchodce co se potřebujou dopravit z bodu A do bodu B....taky mě to nepřijde tak strašný ta poruchovost na to kolik jich trajdá po našich silnicích.Kdyby Milan dělal v třebis v renaultu tak bude psát že dělá 1 týdně ložisko na laguně.prostě kažá automobilka něco někdy nevychytá.Taky jsem byl dva roky ve značkovým servisu škoda jako učeň a nepamatuju se že by se dělal nějaká hlava na HTP.Abych zakončil román tak přiznám že jediný co mě u ty fabky,ibizi a pola vadí je ten pisklavej až chrčivej zvuk motoru,ale duchodci bejvej většinou hluchý a o proti favotitu a feldě je to pro ně luxusní kára do který nasypali svoje uspory.Moje hodnocení 2
Jednou jsme si dali i závod, ja (seriový Rapid136),Kámoš1 (fabia 1.2HTP), Kamoš2 ( Polo 1.2) a nechytal se ani jeden, pokaždé jsem vyhrál s náskokem 2 délek auta.
Takže ten motor je promě opravdu sráčtakhle to nemužeš brát..takys erkem porazím 1,6 octu,ale je to jen tím že já tam kvalty naskládám rychleji,ale jakmile se octa rozjede tak mi dělá pápá....
Vůbec nechápu tohle vaše dohadování...prostě to auto není pro mladé "nevyblázněné" řidiče je to pro pohodáře a normální duchodce co se potřebujou dopravit z bodu A do bodu B....taky mě to nepřijde tak strašný ta poruchovost na to kolik jich trajdá po našich silnicích.Kdyby Milan dělal v třebis v renaultu tak bude psát že dělá 1 týdně ložisko na laguně.prostě kažá automobilka něco někdy nevychytá.Taky jsem byl dva roky ve značkovým servisu škoda jako učeň a nepamatuju se že by se dělal nějaká hlava na HTP.Abych zakončil román tak přiznám že jediný co mě u ty fabky,ibizi a pola vadí je ten pisklavej až chrčivej zvuk motoru,ale duchodci bejvej většinou hluchý a o proti favotitu a feldě je to pro ně luxusní kára do který nasypali svoje uspory.Moje hodnocení 2

-> Milan 136: no ale kolik jich bylo? jeden týdně, dva? atp... když vyrobim dejme tomu 500 000 motorů typu htp tak mě snad až tak srát nebude že z 5OOO ročně budou zmetky
-> TUNER: Bez toho T, preklep no, T bude snad do budoucna, ale jezdi to na svych 85 kw pekne
-> Jaktak: A co to je za Celicu s motorem 1,8T .....?
-> zedd: zajímací,mi jsme jeli s kámošema tři v 1,2HTP a po dálnici 160 v pohodě..a nebylo to nějaký pomalý zrychlení.. Za 3 hodiny jsme byli z Brna doma v Plzni,a to ještě největší průser byl přes Prahu
-> Milan 136: www.tipcar.cz/recenze_oje
tin_audi_a4_-_funguje_ale_
vyzaduje_drahy_servis-263.
html
Tam dole u rcenze v plusech si to najdi sefe jo? Akorat jsi me okrad o cas tak priste az se zase budes hadat a budes picu vedet tak si nejdriv neco najdi
Tam dole u rcenze v plusech si to najdi sefe jo? Akorat jsi me okrad o cas tak priste az se zase budes hadat a budes picu vedet tak si nejdriv neco najdi
-> Milan 136: klop usi ty ja jezdim uplne v necem jinym, podivej se do ID, je to 1,8T ta moje celica. Podivej se do Sveta motoru na recenzi ojetin A4 vs. Honda Accord. Jestli to nekdo najde na netu tak bych mu byl vdecnej. Ja jel v A4 i v tyhle octavii a rozdil to je jestli mas jen octavku tak to asi nepoznas musis se svyzt v obouch.
-> Jaktak: já v tom jezdím každej den v práci. Ať v novým nebo ojetým tak sklop uši. A v čem jsi jel před tím s čím jsi to porovnával? se 105S?
-> Matthes130: Ano má a hned po nastartování se by se to mělo napnout tlakem oleeje ale často normálně po startu chrastí řetěz. jinak při roztlačování skočí snadno. dávají se jiný napínáky teď který jsou lepší. A když je to nový auto tak se mu vůbec nechce ať benzin či nafta je to nějaký zalepený nevím
-> Samantus: jak to bylo zaizolovaný tak tam stála voda a ty ekologický kabely shnily už v autě.....
-> Matthes130: Ano má a hned po nastartování se by se to mělo napnout tlakem oleeje ale často normálně po startu chrastí řetěz. jinak při roztlačování skočí snadno. dávají se jiný napínáky teď který jsou lepší. A když je to nový auto tak se mu vůbec nechce ať benzin či nafta je to nějaký zalepený nevím
-> Samantus: jak to bylo zaizolovaný tak tam stála voda a ty ekologický kabely shnily už v autě.....
no to bych se ani nedivil, to se může stát jen u htp

-> Milan 136 no nevim ja mam svoji teorii:-)
zedd 09.05.08 20:01:26 napsal:
...ráno když to chci nastartovat tak napoprvé to zdechne, a až napodruhé to chytne když naplno prošlápnu plyn...
Pozor aby ti pri tom nepreskcil rozvodak.
-> Milan 136:
Je pravda ze HTP ma hydronapinak na rozvody? Proto to ma prave preskakovat studeny kdyz tomu nekdo nalozi :)
...ráno když to chci nastartovat tak napoprvé to zdechne, a až napodruhé to chytne když naplno prošlápnu plyn...
Pozor aby ti pri tom nepreskcil rozvodak.
-> Milan 136:
Je pravda ze HTP ma hydronapinak na rozvody? Proto to ma prave preskakovat studeny kdyz tomu nekdo nalozi :)
-> Milan 136: Tak se di zeptat nekoho kdo v tomhle jezdil a vyzna se v tom, ja v tom jel a je to nebe a dudy, nedavno jsem o tom cet recenzi na tyhle 2 auta a presne tohle tam i psaly, kdyz to najdu tak ti to oscenuju.
-> Jaktak: přavodovky jsou stejný a software taky když jsme u toho
A leti to uplne jinak. Audina je slusny letadylko pri rozumny spotrebe a Octavka ty se do otacek moc nechce a spotreba ve meste bere i 12l a nemusi se enormne tocit.
Milan 136 09.05.08 19:59:37 napsal: -> Jaktak: meleš tu kraviny. ty motory jsou naprosto stejný. mají stejnej kód, všechno na chlůp stejný včetně převodovek, náprav, podlahy. jen z venku to vypadá stejně. když Ti někdo zaváže oči a postaví Tě pod boru a octavii tak poznáš kulový pod čím stojíš stejně tak jako třeba altea a octavia II kupříkladu
Pisu ze motory jsou stejny, rozdil je v zprevodovani a v softwaru!!!
Pisu ze motory jsou stejny, rozdil je v zprevodovani a v softwaru!!!

Ja bych řekl že v polu je to ta samá sračka co ve fabii, každý den s těma autama jezdíme v práci tak vím co to je, jednou sem zkoušel na rovince z pola vytahnout maximalku, ručička nechtěla jít ani přes 140, ráno když to chci nastartovat tak napoprvé to zdechne, a až napodruhé to chytne když naplno prošlápnu plyn, škube se to jak kdyby se to mělo celé rozkočit, a to jsou prosím uplně nové auta, co jdou teprve do prodeje!navíc to má odporný zvuk.jinak to htp se dává i do ibizy,ale je to fakt ostuda
-> Jaktak: meleš tu kraviny. ty motory jsou naprosto stejný. mají stejnej kód, všechno na chlůp stejný včetně převodovek, náprav, podlahy. jen z venku to vypadá stejně. když Ti někdo zaváže oči a postaví Tě pod boru a octavii tak poznáš kulový pod čím stojíš stejně tak jako třeba altea a octavia II kupříkladu
-> Jaktak: Aha, tak zase jsem o něco chytřejší 

Rooney 09.05.08 15:45:20 napsal: -> Kloggie: jo, kámoš ho má, a je to ta samá sračka Ten motor je v polu to samy jako ve fabii ale je o neco lepsi, mas to to samy jako motor 1,8 20v co se daval do octavek a do A4. Je to uplne jinak zprevodovany a ma to jinej software takze u octavky je linej a zere moc a u audiny je vybornej. U ty 1,2 v polu je oproti fabii docela rozdil, ale taky to zadna slava neni.
Jednou jsme si dali i závod, ja (seriový Rapid136),Kámoš1 (fabia 1.2HTP), Kamoš2 ( Polo 1.2) a nechytal se ani jeden, pokaždé jsem vyhrál s náskokem 2 délek auta.
Takže ten motor je promě opravdu sráč
Takže ten motor je promě opravdu sráč
-> Rooney: kua ja sem prase
Oprava: Nebyl to 12ti ventil

Oprava: Nebyl to 12ti ventil

to ALL:
Opravdu si nedělám srandu!
Jeli jsme v tom Polu 3 lidi, sám sem nechápal co se děje
, ten motor měl najeto cca 60000, takže nic moc.
Nevyl to 12ti ventyl
Opravdu si nedělám srandu!
Jeli jsme v tom Polu 3 lidi, sám sem nechápal co se děje

Nevyl to 12ti ventyl
-> Rooney: -> Pedros: -> Syny: když je to 12ti ventil a člověk jede sám tak to docela jde. ale nesmí přijít kopec a plný auto lidí
-> Baghira: no chceš snad říct že pán kterej si to koupil jako rodinný auto a po 20 000 byla hlava v háji s tím jkezdil jako prase? pochybuju...
-> Mr.Lumpy: právě že se jich sere kopice. jeden čas nebyl týden avby se neměnila hlava nebo přeskočený rozvody
-> Samantus: ano ostřikovač se rozpadá. ale kabely hnily úplně z jinýho důvodu. a já vím že je ta hlava v háji když to nemá kompresi. Svazky hnily z důvodu použití ekologických kabelů který začaly hnít dřív že se očekávalo. A svazek se nikam nepodvazoval ale rozbaloval takže asi tak. Už jsem si jich taky pár opravil.
-> Nwkt: Tak ja myslim ze i ty 1,4ky co tu par jedincu ma by si tohle daly k snidani :)
-> David29: No někdo na tom fakt líp je
třeba takovej Tuner 

