Super motor 1.2 Htp

prohledat
471 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 08.05.2008 do 13.07.2008, založil/a Milan 136
řadit dle data
12:57:47
21.05.2008
Labros
minno 21.05.08 12:28:58 napsal: ozaj, a čím sa lišia 6V od 12V? Len hlavou s vačkami a rozvodom? Alebo aj niečim iným?jj, jen hlavou.
12:57:30
21.05.2008
Labros
minno 21.05.08 11:59:51 napsal: -> Labros: alebo reklamy typu "Cena uz od 199 990 korun", pricom v tej cene mas napr. auto s vybavou kolesa a volant

právě, nadával bych mnohem víc na fabii, vždyť na tu základní ("Fabia") ani nejdou připlatit základní věci jako centrál nebo mlhovky..
12:28:58
21.05.2008
minno
ozaj, a čím sa lišia 6V od 12V? Len hlavou s vačkami a rozvodom? Alebo aj niečim iným?
12:04:37
21.05.2008
minno
-> Labros: a jedná sa len o 6V motory, alebo aj 12V, bo v prvom príspevku je vyfotená tá 6Valve verzia....
11:59:51
21.05.2008
minno
-> Labros: alebo reklamy typu "Cena uz od 199 990 korun", pricom v tej cene mas napr. auto s vybavou kolesa a volant3
11:54:13
21.05.2008
Labros
-> minno: Tak Milan136 jako mechanik Škoda servisu tady těch případů popsal už víc.

Já mám známýho, kterej si koupil málo jetou HTP jen na dva měsíce na přechodnou dobu mezi zaměstnáními a služebními auty, a akorát v té době mu odešla hlava :)) Řekli mu, že to bylo natankováním paliva s biosložkou, a aby neřekl, že jsou svině, tak mu to v rámci kulance udělali za nějakých 15 tisíc :))
11:52:11
21.05.2008
Labros
-> VeTëV: já vůbec miluju reklamy typu kupte si něco za pár stovek nebo tisíc - třeba dovolená v karibiku za pětikilo - nekup to - kor když tam není napsaná ani doba splácení 78
11:51:46
21.05.2008
minno
je vás viac ktorí máte skúsenosti s tými odchádzajúcimi hlavami na HTPčkách po 100 tisícoch? Celkom by ma to zaujímalo.
11:09:13
21.05.2008
VeTeV
-> Labros: kor kdyz to pak podporej akcema tipu - nova fabia za 3,5 mesicne :-))
11:07:43
21.05.2008
Labros
-> VeTëV: je to tak 4
11:07:04
21.05.2008
VeTeV
-> Labros: to ja nerikam, jenze jak tak koukam kolem sebe tak snad 80% fabii ma prave tento zajimavej nesmysl 3
11:04:49
21.05.2008
Labros
-> VeTëV: na druhou stranu nikdo nikoho nenutí kupovat si zrovna motor 1.2 HTP, je tam možnost 1.4 16V nebo 1.6 16V, 1.4 nebo 1.9 TDi, takže kdo si koupil motor 1.2 a nadává, že je to líný, je podle mě blbec..

To, že těm motorům odcházejí hlavy po 100 tisíc km je podle mě horší, o tom ten kupec při koupi novýho auta asi nevěděl.
10:39:40
21.05.2008
VeTeV
-> Crestik: tak co jsem se s nim nedavno bavil tak zatim spokojenost na max....
10:38:30
21.05.2008
Crestik
-> VeTëV: ono taky je levnější a chytřejší nacpat do auta deset tříbodových pásů, dát lampičky i do prahů a nasadit tam milion elektrických pičovinek, než udělat pořádně a trvanlivě nápravu, která nebude skvěle fungovat jen pár desítek tisíc km. Stačí když občas čtu/vidím nějaký test mot. novináře, tak si stěžuje, že to a tamto už není jak nové, a to to měli jen jiní kolegové z branže...
10:02:13
21.05.2008
VeTeV
-> Labros: ja nikoho nepropaguju, jen konstatuju, ze kdyz chci vyhodit navic 200 za neco co ma kazdej jouda tak proc ne....



a Fabii jako takovou nechapu ale ani trosku - zrovna vcera sem mel moznost v ramci sponzorske cinnosti Skody auto ve VSE prolezt tento stroj v kombajnu - no sletlo se nas tam jako much a sici odchyzeli zklamani :))

to auto je proporcne sileny, ten motor to je wartas roku 2008, a sam ridic rikal ze se tesi az mu vratej zpet jeho starou octavu ktera je na oprave - se mu nedivim pac kdyz dozadu nalozi baby z podatelny + dopisy a baliky a veze to na postu - tak rika ze ta fabie je dejchavicna jak tehotna bachyne :-))



cemuz se nedivim pac kazda ta pani ma tak 100kg min a on sma neni zadne orezavatko :-))
09:57:37
21.05.2008
UltraFan.
-> Labros: prave...tak prece jen je to pravda3 to je ale hruza3 a je to celkem dost hlasitej motor...i kdyz zvenku zvuk jak sici stroj
09:54:33
21.05.2008
Labros
-> UltraFan.: to jo, taky se mi to jednou stalo ;) kámoš mě vezl v HTP a považoval jsem to chvilku za nafťák. Tři válce a vysoká komprese 10,3:1 dělaj takovej tvrdej zvuk. U benzínů miluju to sametový předení a bzučení, co zrovna HTP nemá ;)
09:52:26
21.05.2008
Labros
-> VeTëV: no ale že zrovna ty jako zastánce socialistický kvality propaguješ zrovna korejce 4
09:35:43
21.05.2008
UltraFan.
-> Labros: jo ted sem jel jako spolujezdec u ve Fabii HTP Combi a ma to vevnitr zvuk jak naftak:)) sem se ho ptal jestli ma neco s vejfukem a on ze nic ze to ma takovej zvuk normalne...to auto je jak novy...je to fakt normalni?
09:35:17
21.05.2008
VeTeV
-> Labros: tak treba znamej porad schanel auto - zvazoval oktu, zvazoval kiu, zvazoval mondeo a kdesi cosi - nakonec koupil Kiu - stala o 200-250tis min nez konkurence a ma v zakladu takovejch veci, ze treba octa by byla o 300 drazsi 3
09:34:17
21.05.2008
Labros
Tak co, ještě nějaká zkušenost s HTP 2
09:33:03
21.05.2008
Labros
-> VeTëV: nechápu
09:26:21
21.05.2008
VeTeV
-> Labros: a proto se obracejme na Korejske vyrobce ci Japonske, kteri maj v zakladu takovejch blbin ze cloveku prechazi zrak 4
09:20:43
21.05.2008
UltraFan.
-> Labros: jak rikam to srovnani sem nemyslel doslova ale s nadsazkou4 ze i tehda byl podobnej system ceniku:)

Tim nechci rict ze by oktavka byla nejak draha nebo spatna...v zadnym pripada tata ji mel v praci a super auticko...akorat nechapu ze neni nejlevnejsi v materske zemi nez v cizine8
09:18:57
21.05.2008
Labros
-> VeTëV: hm já bych to taky nikdy nesrovnával 4
09:18:16
21.05.2008
Labros
-> UltraFan.: a přední mlhovky nebo prostřední tříbodovej pás nejsou zdaleka samozřejmost ani dneska.
09:16:43
21.05.2008
Labros
-> UltraFan.: koukni se třeba do ceníku Focusu, ten ani v nejvyšší výbavě Titanium za 671 tisíc nemá automatickou klimu (+11t), metalízu (+14t),plnohodnotnou rezervu (+1500), tempomat (+9t), čili ty nářky nad oktávkama jsou tady podle mě silně přeafektovaný.

Podle mě auta jsou čím dál líp vybavený za pořád nižší nebo stejnou cenu. Hořekovat nad cenou oktávky a Š120 (která stála stejně jako byt nebo chata) je úplně zcestný.
09:11:37
21.05.2008
UltraFan.
-> Labros: -> rsvancara: nene ja myslel to srovnani se S120 ze i tam tehda psali kazdou picovinu jako treba tu zarovicku a tady u oktavky pisou taky kazdou hovadinu co uz mely spousty generaci skodovek treba ty "lampicky, mlhovky, sterac vzadu" a takovy samozrejmy veci4 asi je to spis tak ze neco tam napsat musej:)))
09:09:43
21.05.2008
VeTeV
-> Labros: je taky rok 2008 3 a srovnavat skodu 120 s octou 2 - no 3
09:05:45
21.05.2008
Labros
-> UltraFan.: já chtěl hlavně napsat, že není pravda, co tu někdo předemnou psal, že veškerou výbavu tvoří loketní opěrky a gumový koberce. Čili že to auto má automatickou klimu, computer, kotouče vzadu, všechno v elektrice, 4 airbagy, elektronickou kontrolu trakce. 650 to stojí s dieselem, s benzínem by to stálo kolem 500.

Když už to srovnáváš se Š120, tak takový zadní kotouče, jsou u Š120 vrchol tuningu, zatímco tady to máš v základu :)
06:12:28
21.05.2008
rsvancara
-> UltraFan.: V dobe teto nabidky nadstandardni vybavy u S120 byla uplne jina doba ;-) Pomerance, banany jen na vanoce, ananas taky a to jeste jen v konzerve, 2x rocne (v lete) privezli do samosky burizony. Na druhou stranu, vetsina veci byla necekane kvalitni a vetsina tehdy koupenych slouzi do dnes.
22:24:41
20.05.2008
UltraFan.
-> Labros: 90% vybavy co si vypsal ma vetsina aut za nizsi cenu

treba takovy tribodovy pasy, mlhovky, STERAC vzadu. lampicky a takovy picoviny...

to je jako u S120 za vybavu : "kontrolka zapnutych svetel,hlavove operky, bezp. pasy" a podobny ZAKLADNI a BANALNI veci ktery ma proste kazdy auto mit a nepsat to do zakladni vybavy auta za 650tis!!!!

Tohle u skodovky proste nepochopim
21:16:44
20.05.2008
Milan 136
-> Petrxall: 6 škoda no. mě by stačila černá OI RS combi bohatě
21:04:31
20.05.2008
Petrxall
Já kdybych si měl kupovat novou škodovku, tak asi jen RS nebo Superba, škoda jen že nejsem milionář :-(
20:59:39
20.05.2008
spartra
-> Labros: nu pěkná cena já když to dal tak sem byl na 750 za kombičko v tdi, to jsem se úplně nerozchcapoval5
20:55:36
20.05.2008
Milan 136
-> Petr105l: co Ti vadí na řízení na octavii II?a co Ti tam vrže? to by mě zajímalo. a ty omezovače drží úplně normálně. třeba kterej plast Ti připadá lacině?

řekl bych že docela přeháníš s kolika autama máš zkušenost?
19:47:29
20.05.2008
Labros
-> Petr105l: a z těch omezovačů dveří bych nedělal zas takovou trágu, jsou měkčí, ale možná je to záměr, aby se s dveřma nemuselo třískat. Ale v jinejch věcech máš možná kus pravdy.
19:44:03
20.05.2008
Labros
-> Petr105l: Já jel o víkendu s 1.6 benzín a asi před 2 týdny s 1.9TDi, s hodně věcma co píšeš se dá souhlasit, taky mi vadí pedály, řazení, středová konzole tlačící do holeně, materiál sedaček, a možná ještě pár věcí, ale celkově mi to auto připadá docela solidní, v Avensisu mě vezl kolega docela dávno a nemám aktuální porovnání ani cenový, ale zas tak mega zázrak mi to nepřišlo... Já bych se jedničkový oktávce v kombíku nebránil, ta se mi moc líbí, samozřejmě bych to ještě porovnal s hodně autama ve stejný třídě. Škoda, že jsou oktávky u nás tolik okoukaný, hlavně ty jedničkový jsou podle mě vzhledově moc povedený.
19:24:51
20.05.2008
Petr105l
-> Labros: ale ja nemluvim o vybave, az na dalkove otevirani nadrze to tam vsechno je, a tak nejak to povazuju u auta za vic jak 600tis za standart.

Mluvim o prisernem rizeni, omezovace dveri u noveho auta pusobi jako u rozpadle skodovky - skoro ty dvere v kopci ani neudrzi, auto ma najeto 6000km a uz zacinaji povrzavat plasty a spolujezdcova sedacka, kolem 120km/h je hladina hluku od kol a huceni vetru oproti treba Avensisu az zarazejici, plasty v interieru pusobi velmi lacine a ten kus gumy visici vzadu ze dveri to vsechno jen podtrhuje. A to nemluvim o tragickem motoru, drhnoucim razeni, pedalech naprosto bez citu a nepouzitelnem zadnim ostrikovaci.

Proste to auto pusobi hrozne levne a odflaknuta a vubec nepusobi dojmem, ze "stoji" za ten ranec co za nej u skodovky chteji.
18:51:41
20.05.2008
Labros
-> Petr105l: Oct II Combi Ambiente za 650 tis rozhodně není holobyt, jak píšeš.

Když si dáš konfigurátor a zvolíš toto auto, máš tam možnost kouknout se na výbavu.

Je tam:

ABS+MBA+EBV+MSR+ASR

Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači před. bezpečnostních pásů

Bederní opěry vpředu

Boční airbagy vpředu

Centrální zamykání, SAFE systém + klíček s osvětlením

Climatic - klimatizace s automatickou regulací

Dálkové ovládání víčka palivové nádrže

Deaktivace airbagu spolujezdce

Dvě čtecí lampičky pro řidiče a spolujezdce

Dvoutónová houkačka

El. nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka

El. ovládání oken vpředu

Elektromechanický posilovač řízení

Tři hlavové opěrky vzadu

Imobilizér, štítek s VIN kódem

Kotoučové brzdy vzadu

Multifunkční ukazatel

Odkládací prostor v bočním obložení zavazadlového prostoru

Odkládací schránka s víkem pod rádiem

Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce osvětlená, klimatizovaná

Osvětlení zavazadlového prostoru - dvě lampičky

Přední mlhové světlomety

Roletový kryt v zavazadlovém prostoru

Příprava pro uchycení dvou dětských sedaček na zadních sedadlech

Radiopříprava (4 repro vpředu, sklopná neodnímatelná anténa)

Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče

Síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru

Stěrač zadního okna s ostřikovačem

Tónovaná skla

Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu

Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce

WIV (flexibilní servisní intervaly)

Zadní sedadla dělená a sklopná, s loketní opěrou

Zvuková signalizace nevypnutých světel

Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru



To mi zas tak málo za ty prachy nepřipadá.
18:20:20
20.05.2008
Petr105l
-> Labros: ted koukam do ceniku Skodovky a Oct II Combi Ambiente (Classic se s 2,0TDI nedela) s filtrem pevnych castic stoji 665 900,- nevim co vsechno ta vybava obsahuje a nevim, kde se vzalo tech 50,000 navic u te "nasi" Octy, ale stejne mi to prijde trosku moc.

Proti jizdnim vlastnostem nemam kriveho slova a je mi jedno jakou napravu to ma, stejne tomu nerozumim :D Kazdopadne, kdyby tem jizdnim vlastnostem odpovidal i zbytek auta, tak si neni nac stezovat, ale takhle mi prijde, ze minimalne 100 - 150,000 platime za nic.
17:29:56
20.05.2008
Labros
-> Petrxall: ok sorry, začátek jsem nějak ignoroval 1
17:29:00
20.05.2008
Labros
-> Petr105l: takže 1% z ceny auta je přes 7000, nebo jak jsi to myslel? Otec má Oct II teda v benzínu 1.6, ale s celkem bohatou výbavou, automatická klima, tempomat, rádio s cd, brzd.asistent, abs,esp,esr, metalíza, stála necelých 500 tisíc v době, kdy se akorát začala prodávat. Takže přes 700 tisíc se mi zdá fakt moc. A dvojková oktávka už nemá vzadu zkrutnou příčku.
17:28:12
20.05.2008
Petrxall
-> Labros: jj 44kW.. má to teprv 6 tísic najeto, tak třeba se ještě probudí
17:27:58
20.05.2008
Nwkt
-> Labros: se koukni na to video znova 1
17:24:44
20.05.2008
Labros
-> Nwkt: já nevim 4
17:21:48
20.05.2008
Nwkt
-> Labros: že by 44kW 3
17:21:08
20.05.2008
Labros
-> Petrxall: 1 16 vteřin? Tak to není tak zlý. Která verze motoru je to?
17:20:26
20.05.2008
Petr105l
-> Crestik: ja nerikam, ze to jsou spatna auta a ti kdoz si je koupi jsou kokoti. Rikam, ze to jsou ve srovnani s konkurenci auta neprilis technicky vyspela s tristni nabidkou motorizaci a vzhledem ke svym kvalitam jsou, alespon u nas, trosku presprilis draha.

Nedavno dostala pritelkyne jako sluzebaka Octavii II 2,0TDI f pastelce, f kombalu, f sestikvaltu, na plechacih. Ma to volant, sedacky, gumove koberce, loketni operku a tempomat, tim seznam priplatkove vybavy konci .47

Pouziva ho i k soukromym ucelum a za to ji mesicne zvysuji zaklad dane o 1% z ceny auta. Povozil jsem se v tom, prozkoumal interier a tipoval okolo 4500 mesicne.

Malem jsem ztratil vedomi, kdyz na me vybafla cifru zacinajici sedmickou.

Nechapu jak skodovka muze za auto s tak zastaralym motorem, na kterem je tolik videt, ze se trochu presprilis setrilo uplne vsude, chtit tak nehoraznou castku a jeste mene chapu lidi, kteri jsou ochotni si takove auto koupit za vlastni penize, kdyz za stejnou cenu poridi auto s modernim, tichym motorem, ktery nema krivku pociveho momentu napadne podobnou Diracovu impulsu, kde volant neni s rizenim spojen pres zelatinovou kostku, kde funguji omezovace dveri, kde po 6000km nezacne vrzat pristrojova deska, kde dostanes na dverich kufru opravdove madlo a ne kus gumy atd, atd, atd.
16:48:00
20.05.2008
Petrxall
Dnešní accelerate test speciálně pro Vás 3



http://www.youtube.com/wa tch?v=XpbceJn4ODo
Extreme Tyres