skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 130 Lr
prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 04.05.2008 do 11.05.2008, založil/a ice05 - zrušená registrace
-> duma: plne souhlasim.
-- Tuner#2Ale tak jo, já to beru, ale pak mají strašnou výhodu ty co bydlí kolem takových lidí. Na Plzeňsku jich moc není
Ono to není o tom kde kdo bydlí.Ale spíš otom jestli jsi ochoten někam zajet.?
Já jezdím do MB (a to tam mám 120 km) a všude po Republice kam se dá aby se něco člověk dozvěděl.Taky to je o tom že ty starý chlapy co ještě jsou si toho dotyčného člověka proklepnou.To myslím to že stebou hovoří a tím zjistí jestli jseš jen nějakej šudla a nebo máš proto srdce a pak ti teprve něco řeknou a začínají ti odkrývat nějaké věci. Snad to píšu dobře kdyby něco tak mně klidně opravte.!!!
Jinak kolem Plzně a okolí je taky pár lidi co hodně znají.
Ono to není o tom kde kdo bydlí.Ale spíš otom jestli jsi ochoten někam zajet.?
Já jezdím do MB (a to tam mám 120 km) a všude po Republice kam se dá aby se něco člověk dozvěděl.Taky to je o tom že ty starý chlapy co ještě jsou si toho dotyčného člověka proklepnou.To myslím to že stebou hovoří a tím zjistí jestli jseš jen nějakej šudla a nebo máš proto srdce a pak ti teprve něco řeknou a začínají ti odkrývat nějaké věci. Snad to píšu dobře kdyby něco tak mně klidně opravte.!!!
Jinak kolem Plzně a okolí je taky pár lidi co hodně znají.

-> Peklo-Evo-Luboš: Ale tak jo, já to beru, ale pak mají strašnou výhodu ty co bydlí kolem takových lidí. Na Plzeňsku jich moc není 

-> Tuner#2: proto pisu, ze s nima castecne souhlasim. Nechci nikoho nejak shazovat nebo neco podobneho, ale vezmi si priklad Molcana, ten ziska rameno, omeri mu geometrii a pak ho udela z mensi a jiny trubky (ale videl jsem ho jen jednou, tak to treba byl nejakej spesl atyp) a misto toho aby se delal s vyfrezovanim drazek pro uchyceni brzdice, tak tam vyvrta diry (skrz tu trubku), protoze to je rychlejsi a zakaznik stejne nevi, ze tam ty diry nemaji bejt. Opakuju ze nechci nikoho nejak osocovat, ale vsichni zname pravidla trhu a prodavajici proste potrebuje nejlepe co nejdraz a nejrychleji prodat s minimalnimi naklady. Uz jen to je u nekterych predpoklad snizeni kvality.
Z tohohle duvodu chapu ty stary pany, ze nez by to nekomu pujcili aby si udelal kopii a pak to treba vyrabel (odlejval) nechaji si to pro sebe. Je to mozna lepsi nez videt jak to delaji v 60% procentni kvalite originalu, a prodavaji to za tu samou cenu co se prodavaji originaly. Co z toho ma pak ten clovek ktery jim to poskytl? Vsichni urcite zname brzdice ze kterych sakne kapalina, LR kotouce ktere hazi a nebrzdi, suche olejove vany o drsnosti 80ky smirglu a krive tak, ze je bez mraku silikonu neutesnite na bloku nikdy a dalsi a dalsi.
Proto ty lidi chapu a souhlasim s nima (aspon castecne), protoze nemaji moznost zjistovat to, jaky je ten co to po nich chce clovek a jak s tim nalozi..
A jeste prihoda nakonec: Kdyz jsme byli serizovat u jednoho takovyhleho cloveka auto, tak nam rekl, ze chce naprava vpredu pohnout aby to lip funguvalo a jeste trosku upravit rizeni. At s tim za tyden prijedem ze nam to udela. Na otazku ze nam to muze rict a ze si to udelame sami, nam rekl, ze to neni ladeni nebo hrani si se seriovymi dily, ale ze to co bude delat vychazi ze sportovnich nastaveni a zkusenosti. A at se nezlobime, ale ze ty rozdavat dal nebude, ze je zadarmo neziskal. I tohle chapu, protoze tady jde uz o konkurenci mezi zavodniky a know-how ktere si v dnesni dobe chrani skoro kazdy. Kdyby nam nechtel dat nic, nenabidnul by nam ze nam to auto tak nastavi. nakonec, ja to vedet nepotrebuju, staci mi ze za nim muzu kdykoliv prijet a on se na to mrkne, jestli je to ok...

Z tohohle duvodu chapu ty stary pany, ze nez by to nekomu pujcili aby si udelal kopii a pak to treba vyrabel (odlejval) nechaji si to pro sebe. Je to mozna lepsi nez videt jak to delaji v 60% procentni kvalite originalu, a prodavaji to za tu samou cenu co se prodavaji originaly. Co z toho ma pak ten clovek ktery jim to poskytl? Vsichni urcite zname brzdice ze kterych sakne kapalina, LR kotouce ktere hazi a nebrzdi, suche olejove vany o drsnosti 80ky smirglu a krive tak, ze je bez mraku silikonu neutesnite na bloku nikdy a dalsi a dalsi.
Proto ty lidi chapu a souhlasim s nima (aspon castecne), protoze nemaji moznost zjistovat to, jaky je ten co to po nich chce clovek a jak s tim nalozi..
A jeste prihoda nakonec: Kdyz jsme byli serizovat u jednoho takovyhleho cloveka auto, tak nam rekl, ze chce naprava vpredu pohnout aby to lip funguvalo a jeste trosku upravit rizeni. At s tim za tyden prijedem ze nam to udela. Na otazku ze nam to muze rict a ze si to udelame sami, nam rekl, ze to neni ladeni nebo hrani si se seriovymi dily, ale ze to co bude delat vychazi ze sportovnich nastaveni a zkusenosti. A at se nezlobime, ale ze ty rozdavat dal nebude, ze je zadarmo neziskal. I tohle chapu, protoze tady jde uz o konkurenci mezi zavodniky a know-how ktere si v dnesni dobe chrani skoro kazdy. Kdyby nam nechtel dat nic, nenabidnul by nam ze nam to auto tak nastavi. nakonec, ja to vedet nepotrebuju, staci mi ze za nim muzu kdykoliv prijet a on se na to mrkne, jestli je to ok...

a proč ty výkresy vůbec někdo tají, nění přece problém se s někým domluvit LR nápravu si půjčit a podle ní udělat kopii, takhle vznikají všechny nové věci na LR
-> Peklo-Evo-Luboš: Já s Tebou souhlasím, ale nevidím důvod proč by se na tom někdo obohacoval? Molčan LR nápravu dělá (jak moc blízkou originálnímu materiálu nedokážu dle fotek posoudit) Saky "převzal" výrobu po Michalovi, ale zatím jsem tedy od něj nápravu jinou než písmenka na virtu neviděl a pokud by se našel někdo, kdo by dělal kopii LR ramen, tak já bych mu jen fandil. Proč to jako ty lidi chtí tajit, to si to vezmou do hrobu? Vím že mají takový přístup, kamarád co nedávno sehnal LRu přesně tohle popisoval, ale já to prostě nechápu.
Peklo-Evo-Luboš
Taky znám pár lidí z MB i do konce kdo LR stavěl.A tak plně stebou souhlasím jak to píšeš.
Taky znám pár lidí z MB i do konce kdo LR stavěl.A tak plně stebou souhlasím jak to píšeš.

-> Tuner#2: Ja sem jen odpovidal na otazky :-) Neptal se kde ji sezene :-)
Jinak homologace je jen par papiru s fotkama a popisem auta, za ktery se plati. Posles pozadavek na FAS (Federace automobiloveho sportu) a oni ti ho za ten poplatek nevim presne kolik to je poslou.
Pokud te zajima, jak se lze dostat k dokumentaci tak kazdej ma svy zpusoby. Ja mam treba znamy ktery byl v minulem rezimu zainteresovany ve sportovnim vyvoji, takze cerpam od nich. Jenze jsem vazan tim, ze nebudu nikde nic prezentovat. Protoze se jedna o dobre zname a dobre vztahy, nehodlam tuto dohodu porusovat. Jsou to takovy ty stary panove, kteri vsem radi pomuzou, ale nemuzou ani citit ty, kteri by se na tom chteli jakkoliv obohatit nebo vydelavat, takze uz jen z toho duvodu je chapu (alespon castecne). Navic technicka dokumentace napr. LR napravy by ti byla pravdepodobne k nicemu, pokud se pomerne dobre nevyznas v materialech, obrabeni a dalsich castech strojariny. Uz jen sehnat odpovidajici material na ramena je docela velky problem a z tohoto uhlu pohledu docela chapu ty lidi, kteri tyhle vykresy nechteji dat, protoze kdyz by tam nejakej samouk napasoval trubku z jinyho matrose, protoze je k sehnani narozdil od ty druhy, tak by si ho taky nekdo mohl i vycitat az bude v nebicku uvazovat, ze to asi fakt melo bejt jinaci..
Dalsi podstatny rozdil je v tom, ze L/A (uz jen z puvodu pravidel pro skupinu A), vychazi z vylepsovani a vyztuzovani soucasnych dilu a tim je zarucena jakasi minimalni bezpecnost, ze ikdyz to udelas spatne, tak ve vetsine pripadu to jisti onen puvodni dil, ktery ma spravny paterial, tvar i zpracovani... Na LRu prakticky vsude delas nove veci..
Jinak homologace je jen par papiru s fotkama a popisem auta, za ktery se plati. Posles pozadavek na FAS (Federace automobiloveho sportu) a oni ti ho za ten poplatek nevim presne kolik to je poslou.
Pokud te zajima, jak se lze dostat k dokumentaci tak kazdej ma svy zpusoby. Ja mam treba znamy ktery byl v minulem rezimu zainteresovany ve sportovnim vyvoji, takze cerpam od nich. Jenze jsem vazan tim, ze nebudu nikde nic prezentovat. Protoze se jedna o dobre zname a dobre vztahy, nehodlam tuto dohodu porusovat. Jsou to takovy ty stary panove, kteri vsem radi pomuzou, ale nemuzou ani citit ty, kteri by se na tom chteli jakkoliv obohatit nebo vydelavat, takze uz jen z toho duvodu je chapu (alespon castecne). Navic technicka dokumentace napr. LR napravy by ti byla pravdepodobne k nicemu, pokud se pomerne dobre nevyznas v materialech, obrabeni a dalsich castech strojariny. Uz jen sehnat odpovidajici material na ramena je docela velky problem a z tohoto uhlu pohledu docela chapu ty lidi, kteri tyhle vykresy nechteji dat, protoze kdyz by tam nejakej samouk napasoval trubku z jinyho matrose, protoze je k sehnani narozdil od ty druhy, tak by si ho taky nekdo mohl i vycitat az bude v nebicku uvazovat, ze to asi fakt melo bejt jinaci..
Dalsi podstatny rozdil je v tom, ze L/A (uz jen z puvodu pravidel pro skupinu A), vychazi z vylepsovani a vyztuzovani soucasnych dilu a tim je zarucena jakasi minimalni bezpecnost, ze ikdyz to udelas spatne, tak ve vetsine pripadu to jisti onen puvodni dil, ktery ma spravny paterial, tvar i zpracovani... Na LRu prakticky vsude delas nove veci..
Tak homologace je základní popis auta v anglickém nebo francouzském jazyku plus varianty které jsou homologovány jinak je ke stažení na škodateam
-> Gryzly: Oprava skoro každý
-> Pavel P@nkáč: Možná by jsi se divil co všechno se dá při brouzdání internetem najít...
-> Gryzly: Protože si každý myslí, že homologace ja podrobný navod jak postavit auto.Ale ten kdo jekoukoliv homologaci (RS,LS,LR) už viděl ví dobře k čemu takový papír je..
-> Gryzly: Protože si každý myslí, že homologace ja podrobný navod jak postavit auto.Ale ten kdo jekoukoliv homologaci (RS,LS,LR) už viděl ví dobře k čemu takový papír je..
-> Bedřich: Jasný, ale tady by chtěl každej plánky jak na L/A upravy.
-> Gryzly: Homologace a výkresy je, ale hodně velký rozdíl.Homologace existuje výkresy si musíš nakreslit sám.
-> Gryzly: no ja vravim len nieco:D
Homologace je na netu, ale link si už nepamatuji.
-> gabo00000: vědět jo, ale holologaci nebo výresy bude mít těžko. a z hlavy to asi těžko nakreslí a okótuje.
peter s by mohol nieco vediet

-> Tuner#2: myslim ze tuhle homologaci si docela lidi ceni ze se prodava i za par desitek tisic pokud se nepletu, a kdo si ji koupi tak ti ji asi jen tak nenaskenuje...
-> Tuner#2: taky bych to tak viděl

-> Peklo-Evo-Luboš: A pak se divíš, že je tu Škodovka s vlečkou s označením LR, když ten člověk ani neviděl homologaci... pokud jí máš, tak jsem další, kdo jí bude rád mít taky.

Myslím že link na tuto dokumentaci ani neexistuje to budete muset asi udělat vloupačku do Mladoboleslavského muzea a nebo pak navštívit někoho kdo stímto autem měl co dočinění ještě když jezdilo ofiko really.
-> Peklo-Evo-Luboš: tak nebud lakomý a daj link
ale ted vazne,jestli mate nekdo tu dokumentaci tak to sem dejte,nebo aspon odkaz,prosim 

-a mate to nekdo?
-jo mam
-a poslal bys mi to?
-NE!

-jo mam
-a poslal bys mi to?
-NE!

Tomicraw 07.05.08 10:39:29 napsal:
-> ice05: Jo, ExistujePeklo-Evo-Luboš 07.05.08 15:01:09 napsal:
-> ice05: jo, dá.
To sou odpovědi

-> ice05: Jo, ExistujePeklo-Evo-Luboš 07.05.08 15:01:09 napsal:
-> ice05: jo, dá.
To sou odpovědi



-> ice05: jo, dá.
a dá sa k nej nejako dostať?
-> ice05: Jo, Existuje
Viem jedine o Homologacii.. nic viac..
Existuje niekde technická výkresová dokumentacia na 130 LR tak ako na 130LA? dá sa stiahnuť alebo kupiť?