skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
výměna motorů 1,2htp(40kw) za 1,2 Htp(47kw)
-> Vita: co je to za knížku?
tak jsem koupil chytrou knížku a motory se liší ken počtem ventilů na válecmprostě motor má jinou hlavu + rozvodové kolo navíc...
-> Milan 136: Neznám úplně přesně součásti toho motoru,jen jsem reagoval na -> UltraFan.: přispěvek.Možná špatně, třeba je normální točit studený motor.Neříkám tím, že je dobrý nebo špatný jen si myslím, že to není dobré pro jakýkoliv motor.Možná se pletu...
-> Bedřich: tam žádnej řemen není a i při takovém zacházení to musí vydržet
-> Bedřich: nerikam ze ne ale vydrzet by to melo
-> UltraFan.: Podle mne ten kdo toto udělá si prasknutí řemenu zaslouží.
-> maca: -> Vita: to jsou nějaký ojedinělý případy. najde se výjimka ale serou se strašně.
Taktéž na služební fabii mám najeto 185 000 kma zatím bez GO. Jsem zvědavý kolik vydrží...
kámoš má najeto na HTP 160000km a motor v poho

-> Milan 136: jj tak tak, je to mrdka....slysel sem ze kdyz tenhle motor uplne studenej vytocis poradne ze rozvodak praskne...znam uz 2 pripady tak na tom neco pravdy bude
-> Milan 136: to je jako jistý, že s tříválcema budou končit? Ohledně těch řetízků jsem slyšel, že přeskakujou hlavně protože se tam šetřilo na napínáku kterej nemá rohatku ale napíná se až tlakem oleje což je někdy pozdě...
-> Gryzly: Nicméně mu to jako vysvětlení stačilo.. Ten známej je velkej manažer co prošel vysokýma pozicema v největších telekomunikačních firmách v ČR a fábku si koupil na dva tři měsíce, když v jedný firmě skončil a přišel o služebák :)
-> Gryzly: Nicméně mu to jako vysvětlení stačilo.. Ten známej je velkej manažer co prošel vysokýma pozicema v největších telekomunikačních firmách v ČR a fábku si koupil na dva tři měsíce, když v jedný firmě skončil a přišel o služebák :)
-> Labros: no to ekopalivo je asi blbost. Rozvody skáčkou spíš na slabejch, ale i u silných se najde chyba. Dává se tam jinej napínák a delší vodící a šponovací lišty a hlavy se serou no. každou chvíli vytahaný vodítko a podpálenej ventil. a podle mě to není ani palivem, ani stylem jí zdy, ale tím že je to neskutečná mrdka. Rozvoďák z jízdního kola, rozvodový kola vyseklý z plechu, ventily jak na RC modelu, vahadla taky takoá děsná hrachovina no prostě tímhle si fabrika slušně nasrala do bot. a taky budou končit tříválce...
-> Labros: Benzín a ekopalivo? Neřeknu u nafty, ale benzín?
-> Milan 136: a to z důvodu prasknutí, nebo poruchy rozvodu? Známý si koupil fábku HTP na tři měsíce a za tu dobu mu stihla odejít hlava a řekli mu že to bylo eko palivem a automobilka mu zaplatila z kulance půlku výměny hlavy (15 tisíc?)
-> Saky: a taky mraky zesranejch. není snad týden kdy bychom neměnili hlavu na nějakým
No tak když pomineme nelegálnost, tak je to z bláta do louže. rozdílných věcí je tam kopice. elektronika tam taky není stejná. převodovka asi bude stejná to Ti z hlavy nepovím. myslím, že se taková přestavba vůbec nevyplatí. leda že bys měl nějaký jiný auto celý a z něj vše vyndal a přendal. ale když někde koupíš samotnej motor, tak sse nedoplatíš při nákupu chybějících dílů
-> Vita: do 10 tis motor sezenes
Vita 19.03.08 11:02:51 napsal:
-> maca 19.03.08 10:14:56:
Jaké kódy??? Je možné,že to bude fungovat i se starou řídící jednotkoui ke slabšímu motoru (40 kw), pokud tam dám silnější motor (47kw)???
kody k imobilizeru,páč tam dáš jinou řídící jednotku a ta nebude fungovat...
stávající tam nechat nemůžeš...
-> maca 19.03.08 10:14:56:
Jaké kódy??? Je možné,že to bude fungovat i se starou řídící jednotkoui ke slabšímu motoru (40 kw), pokud tam dám silnější motor (47kw)???
kody k imobilizeru,páč tam dáš jinou řídící jednotku a ta nebude fungovat...
stávající tam nechat nemůžeš...
-> Saky 19.03.08 08:12:23:
jaká je cenová úroveň motoru 1,2 HTP (47 kw) v případě použitého motoru???
jaká je cenová úroveň motoru 1,2 HTP (47 kw) v případě použitého motoru???
-> maca 19.03.08 10:14:56:
Jaké kódy??? Je možné,že to bude fungovat i se starou řídící jednotkoui ke slabšímu motoru (40 kw), pokud tam dám silnější motor (47kw)???
Jaké kódy??? Je možné,že to bude fungovat i se starou řídící jednotkoui ke slabšímu motoru (40 kw), pokud tam dám silnější motor (47kw)???
řídíci jednotka,+musíš mít nějaké kody....
a ten slabší je 6ventil a ten silnější 12ti
co se tyka dostupnosti tak tech motoru je mraky..
Zajímá mě dostupnost těchto pohonných jednotek na trhu a co je v případě záměny těchto motorů ještě provést za úpravy (např. výměna řídící jednotky atd...) Jedná se o motory do Fabie. Prosím jen věcné odpovědi.Díky.