skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
-> Max: v Břehách u Přelouče se každej rok jezdili zavody Stadionů, ale nevim jesi se jezdej este ted nicmene mi nekdo rikal ze tam byl jednou borec co to mel nak upraveny ze mu to litalo snad kilo a ze ho do zavodu nepustili :D
-> Milan 136: jj, něco podobnýho má soused...motor ze starý zetky má v KTM rámu. Souhlasím že pak to s tou motorkou nemá nic společnýho...jako když jiný spoluobčan trénuje na stadionu na závodu a lítá v ulici kilo. To tady neni úplně standartní stadioní rychlost... 

-> Max: to je vrcholná kategorie Fichtlcupů, kde je podmínka zachovat kus rámu, na kterým drží motor. Tak se vezme jiná motorka a do ní de ten kus přivaří. Takže už to nemá s fichtlem skoro nic společnýho
-> Max: přesně jak píšeš, byl to záměr, origo motor šlapal slušně, toto bylo nejlepší řešení jak postavit speciala na Fichtl cup, hlavně po prodeji motoru, vyšel rám na 5500,- , myslim že mnohem lepší než vyztužovat a řešit odpružení na origo rámu 

-> Jan Kubíček: no já bych se spíš pokusil oživit ten motor co tam byl....to byl tak mrtvolnej ? Nebo to byl záměr dát tomu motoru jinej rám a podvozek ? Co s tim jezdíš ?
rám vychazí těžší ale zase nemáš plechy, plasty jsou mnohem lehčí, a kola vychazej taky lehčí
-> m8rinek: ty budes robit ci davas robit???
-> Jan Kubíček: tak to bych ani nečekal...
-> m8rinek: o 5kg
-> Stvivi: nene, neni čas, nicméně všechno aktuální dění sypu k sobě na web.
-> m8rinek: tak uz je hotovy zotrvak???
-> m8rinek: to asi těžko
-> Jan Kubíček: je to aspoň lehčí než původní fichtl? :D
-> m8rinek: ja vim, a spokojenost
a to se zatim nejelo s převodovkou ktera čeka na další zavod 


-> Jan Kubíček: tak Ti nevim Time....
-> Klubko_: naopak jenom kladný reference 

-> Jarda/felda: verim, ze to bude lepsi, nez to co tam bylo do ted
a pri cene 1029kc za kotouce, desky, 5l 15W40 a olejovyho filtru...
...nejaky negativni reference na starliny?

...nejaky negativni reference na starliny?
-> Vojtisek: motor je ršisen pošitadlem

-> Jarda/felda 12.05.12 21:19:40: tak jak psal, dědovi to stačí 

-> Klubko_: starline ?



-> Klubko_: to nech, výfukové plyny do kabiny řidiče se již v praxi osvědčily

ono, uz kdyz jsem mu loni feldu predaval, tak jsem si rikal, ze by snesla udelat brzdy na predku
jeste bych chtel co nejdriv udelat rozvody a premluvit ho, at vymeni celej vyfuk. Mam pocit, ze jdou spaliny do kabiny.

jeste bych chtel co nejdriv udelat rozvody a premluvit ho, at vymeni celej vyfuk. Mam pocit, ze jdou spaliny do kabiny.
Hurdis 11.05.12 20:24:43 napsal: → banditta: A dá se na to teď střílet diabolkama?myslím že jde a to i předtím 

-> Hurdis:
alebo upiect vajicko ?

-> banditta: A dá se na to teď střílet diabolkama?
-> OndraKrupi: pravda 
-> banditta:

-> banditta:

castrol 11.05.12 20:14:17 napsal: → banditta: co za lestenku si pouzil ?3M
-> castrol: ale nevíš zda je před vlevo a nebo ne

-> banditta: co za lestenku si pouzil ?
-> Lukky_sk: ten kto sleduje kartu vie 

-> gogino1987: njáááj to bolo treba hned napísať že výmena agregátu, potom darmo chlapci hladia na fotke, že čo si umyl :D
-> afro100: možno je motor špinavý ako bol predtím ale je tam druhý motor
ako pravis afro man
-> gogino1987: hlavne ze pred aj po tam je uplne rovnako spinavy ventildekel s uplne rovnako ohrdzavenymi matkami a podlozkami co ho drzia ... no ale ked myslis
tak ako ze vies ako to je nie? ved toto no neviem no
-> pepepepepepepepe: to vravíš iba ti

-> gogino1987: nič moč kamarat
a po motor najazdené 153 000km a na novo lakovaný motorový priestor
pred motor najazdené više 300 000km a hrozný motorový priestor
karbec po... očistené všetko čo sa dalo.z dnu. aj z vonka.... čisto nové trysky 120... nastavené dorazy klapiek. ihlový.. nové membranky.. všade imbusy.. jeidne závit na el.mag. ventile trochu vyjebaný.. tak premýšlam o tom že si vyrobím záslepku.. alebo že tam nechám natlačiť tú strunku a vyrezať nový závit... čo myslíte?... a potom premýšam o mechanickejdruhej komore.. čo myslíte?