skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
-> doly120: jenže tam to ani prolisované být nemá, pod topením je rovný plech skoda110r.eu/140rr/prosin
ec1120007.jpg
ano, pevné, neoddelitelné časti karosérie sú zinkované neelektricky. všetko ostatné ide cez zinkovňu.
doly120 :
žlábkovačku nemám, a tak hrubý nerez by som asi dlho tvaroval :)
na podlahe mi to až tak nevadí
problém bol vo vytečenom kúrení, o ktorom nikto nevedel, preto to vyhnilo aj z časťou stredného tunela :(
žlábkovačku nemám, a tak hrubý nerez by som asi dlho tvaroval :)
na podlahe mi to až tak nevadí
problém bol vo vytečenom kúrení, o ktorom nikto nevedel, preto to vyhnilo aj z časťou stredného tunela :(
-> ptk: Zinkování předpokládám stříkaným zinkem, tzn vpodstatě šopování?
môj hlavný nepriatel je čas, ktorého nemám moc. + že si všetky práce vrátane pieskovania robím doma vo vlastnej réžií a bojových podmienkach, tak to nejde ako v superopravovni, kde majú za pár hodín auto z pieskovne naspať, ale každý jeden podblatník, či kus podlahy si vypýta minimálne jedno poobedie.
teraz tu sedím len pre to, že vonku prší, takže pieskovaniu pre dnes odzvonilo. môj provizorný stan na pieskovanie je prachuvzdorný, nie vodovzdorný :)
,,je to sice ďalej, ale o to horšia cesta,, - jedno múdro mojej kolegine :)
teraz tu sedím len pre to, že vonku prší, takže pieskovaniu pre dnes odzvonilo. môj provizorný stan na pieskovanie je prachuvzdorný, nie vodovzdorný :)
,,je to sice ďalej, ale o to horšia cesta,, - jedno múdro mojej kolegine :)
-> ptk: ten kousek vyvařené podlahy,jsi mohl alespon trošku našidit na žlábkovačce

-> ptk: dobrý!tak nějak si to představuju u červený glsky taky)
skoro po...
(oškrápaný gumoasfalt, umytý do čista benzínom, obrúsený dráteným kotúčom, vyleptané pozinkovaciou kyselinou, opieskované, vyvarené a momentálne pozinkované (povrchovo). ešte príde silokónová červená základná farba a biela resp. maslová bledá vrchná cestárska farba)
(oškrápaný gumoasfalt, umytý do čista benzínom, obrúsený dráteným kotúčom, vyleptané pozinkovaciou kyselinou, opieskované, vyvarené a momentálne pozinkované (povrchovo). ešte príde silokónová červená základná farba a biela resp. maslová bledá vrchná cestárska farba)
-> orf: ono se to neolópe, protože tam není nic cizího, žádnej silikon atp.
-> j_j: no první to řádně otestuj jestli se to po týdnu neolópe :-)
-> orf: po dohotovení výzkumu jdu do pořadu Den D, "nabízím 10 % firmy za 2 000 000 kč" nebo spíš udělám článek na virtu 

-> j_j: ty jo čím to děláš?
PS : můžete si udělat klidně vzorek "hadovku" OS 11 či 25, nebo všemi oblíbenou OR 6 

Obr. 2 - Výsledek po prvním "protektorování"
; - další přijde po zaschnutí.
Mám jen mezi a po, ale snad nevadí. Jelikož nové gumy svislých členů nárazníku škody 1000 MB vyjdou na 1600,- a stejně jsou dělané rovné a nikoliv do tvaru kopírujícího tvar členu a proto stejně časem popraskají rozhodl jsem se pro malý pokus.
Obr. 1 - "protektorování" ; gumy nárazníku (kdo chce, může si udělat klidně celoprotekror)
Obr. 1 - "protektorování" ; gumy nárazníku (kdo chce, může si udělat klidně celoprotekror)

-> dragon_cb_cz: Snad budeš spokojen i "LIVE"..
-> Jozka: Kolečka moje
Děkuji i takhle veřejně za zařízení, vypadá to řekl bych moc hezky 


-> havlik: Ano, se základem na vyrovnání a odfiltrovní zplodin oxidace, ale to první úplně neklaplo.
-> Jozka: komax?
-> minno:
Ale mě to narozdíl od tebe dýl vydrží. To je hrozný ty lidi bez vůle.

Ale mě to narozdíl od tebe dýl vydrží. To je hrozný ty lidi bez vůle.


-> beastyLA - ten první: nesprávne
-> castrol: po dnešku mám chuť sa na pár dní na všetko vysrať :(

-> castrol: po dnešku mám chuť sa na pár dní na všetko vysrať :(
-> minno: perfekto a co dalej chystas ?

-> minno: ventilace na c sloupku... a dál? :)
-> Viliam: ženy za volant nepustím :))
-> Viliam:
budou mu padat kolem krku a nebude se jich moc zbavit 


-> minno: vypouklé zrcátko :)
-> minno: Paráda, ženy budú šalieť.
-> El_Burro: na ten výkon se nedostaneš nikdy, origo mělo 22kw, ale je to prostě zabava ........... před prvnim zavodem 5x půlení motoru během tří dnů, po prvnim zavodě přiutrženej píst a praskla tvrdá vložka
Milan 136 14.05.12 19:40:10 napsal:
→ Max: to je vrcholná kategorie Fichtlcupů, kde je
podmínka zachovat kus rámu, na kterým drží motor. Tak se vezme jiná
motorka a do ní de ten kus přivaří. Takže už to nemá s fichtlem skoro
nic společnýho
Tjn jinak je to libová kroska na poježdění a dát tam motor z fichtla to by mě nikdy nenapadlo už jen kvůli tomu aby ses dostal na výkon toho motoru co tam byl tak do toho nacpeš hodně a ještě ti ten motor vydrží pár závodů ale tak když to někoho baví proč ne
→ Max: to je vrcholná kategorie Fichtlcupů, kde je
podmínka zachovat kus rámu, na kterým drží motor. Tak se vezme jiná
motorka a do ní de ten kus přivaří. Takže už to nemá s fichtlem skoro
nic společnýho
Tjn jinak je to libová kroska na poježdění a dát tam motor z fichtla to by mě nikdy nenapadlo už jen kvůli tomu aby ses dostal na výkon toho motoru co tam byl tak do toho nacpeš hodně a ještě ti ten motor vydrží pár závodů ale tak když to někoho baví proč ne
-> m8rinek: já rám už mám jen mi chybí motor nemá někdo navíc ?
-> Mr_Kubas: To víš závod, 102km za 63min, to je síla :D.
-> m8rinek: Pamatuju si, že jsme si o tom už jednou psali
No jako prdel to musí bejt, ale některý ty kousky jsou docela o hubu. Borec co vjíždí do Mnichova Hradiště bere zatáčku v protisměru, kam není vidět apod..

Já musím koupit/složit toho fichtla. Mluvím o tom už roky a pořád nic. 650 sice jede trochu líp, ale nějak mi tam chybí ta atmosféra a příprava kvaltu už pod kopcem :-)
-> Mr_Kubas: Nejel, ale je to jediná motivační věc, proč si pořídit Stadiona...
-> m8rinek: Jel si to někdy? 
