skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
-> j_j: neobjavil si nic prevratneho ... zbrusit vrch smirglom pod vodou a zvysok dolestit nejakou pastou ...
Ještě to musím vychytat - víc srazím plastovou vrstvu
jestli se má metoda osvědčí, tak napíšu co a jak 


-> Syny: taky jsem pak šel mašinkou



-> bezmozekk: Aha, tak to neznam... Ale k tomu bodycku - myslim, ze tlumex je lepsi volba... Ale jsou to jen zkusenosti z doslechu, ja delal jen s tlumexem a byl jsem dost spokojenej (az na to, ze sem se pak musel vzit masinkou na 3mm) :)
-> Syny: ne ne neni to tlumex.je to tohle,jinak už je to suchý a když se o to otřu tak nic.mam s tim nastříkaný i erko a je to docela dobrej materiál,i když příští rok bych rád všechno natřel body 930
to je přece o ničem jiným 


-> Nwkt: No u tebe se mi zda zase 2x zaklad a hend tlumex jako malo... Ja bych na to lipnul jeste nejakou vrchni barvu a pak az tlumex...
-> Induktor: 1,7 66kW ... ono to neni len o nohe, ale aj o znalosti prostredia, pocasi a mnohych inych faktoroch ... do skoly dialkovu som vedel za 5l, ale akonahle som to zacal nahanat po meste tak bolo z 5 skoro 8 ...
-> afro100 07.07.11 14:23:48: Tak to jo, co jsi měl za motor? Já mám Clio 1,2SPi a spotřebu mám kolem 9-10litrů a to jezdim fakt s lehkou nohou.
-> Syny: Mě podběhy už nelepí, ale měl jsem to obroušený na holej plech
-> U-Geen: No ja tim tenkrat premaz prahy na skodovce taky a lepit to prestalo asi tak po 1/4 roce a mazat po cca 1/2 roku :) Pak se to nejak oblemcalo vsim moznym a uz to bylo dobry :)
-> U-Geen: to není takový problém - viz naše "silnice" 

-> Syny: nebo ctvrt roku jezdit po prasnych cestach :)
-> bezmozekk: To cerny je tlumex? Pokud jo, tak se o to tedko tak pul roku radeji neotri pri vystupovani :)
-> afro100: tohle je taky benzín,spotřeba to samí,akorát to neni v elektrice ale to uš je jedno
tohle bylo bouraný,z německa,tenkrát to bylo auto vyplatilo se to opravit tak ho rodiče koupili.od tý doby co ho mají,jezdí pořád,žádný velký problémy ....

-> bezmozekk: to hej, ja som mal benzin, 89´ a vsetko bolo v elektrike... spotreba 6,3-7l/100km, dialky aj za menej ...
Uz neni no ...
Uz neni no ...
-> afro100:
ale na to,že je to auto asi 17 let starý,tak to neni zase tak hrozný.a jezdí i docela dobře 


-> bezmozekk: ako byvalemu r19-tkarovi mi ten tvar otvoru zadnych dveri hodne vravel, ked som videl pant a nakoniec prihradku v pristrojovke vlavo vedla volantu, bol som na istom ...
druhá strana to samí.mam jenom po a jenom tenhle roh
-> afro100: správně 

a po...jinak rodičů auto R 19.žádný s.aní je to na rok 

-> bezmozekk: háááá r19
před....z původního plánu vzít to montážní pěnou a překytovat kytem se skelnym vláknem aby to vydrželo aspon rok sešlo po sundání lišty
-> Syny: jj elektrika je sranda. Pred rokom som si to užil. Ale robil som to rád, bavilo ma to. Všetky dorábačky vycvakať a nanovo s rozumom pozapájať. a5.sphotos.ak.fbcdn.net/h
photos-ak-snc3/32472_13669
72933447_1205387885_309397
66_315609_n.jpg
-> Gryzly: No ja se standartni taky ne, ale ta moje byla asi tak 3x nadstandartni 

-> Syny: Můj obor je elektro slaboproud, takže se standartní instalací nemám problém.
-> Gryzly: Ja kdyz si hral s elektrikou v aute to taky stalo za to :) Vsecko zluty, cerny, hnedy, ale vyznal jsem se v tom :) Teda do doby nez jsem tu elektriku komplet vytahal :D Ted uz bych to nedal, ale uz je to jedno, protoze je to v popelnici :)
-> minno: Já před rokem zháněl novou kabeláž na eMko. Kdybych sehnal, tak si to natahám nový. Kuchat nějakou použitou kabeláž někde z auta, kde to někdo třikrát předělával se mi nechtělo. Takhle jsem si ještě dodělal relátka na obryskovky, brzdy, klakson, větrák chladiče. Dodělal pískátko na světla. atd.
-> Gryzly: no pekne. Pri generálke auta pred rokom som tiež robil nanovo aj celú elektriku pod volantom a tiež mi ostalo pár zvyšných dlhých káblov a všetko ostalo funkčné :)
-> palinator: to urcite to tam racej nic nebude 

-> havlik: Na pravácích je celá eketrika od motoru až dopředu ke světlům, tažená na pravé straně a když na kábru někdo předělával elektriku nalevo, tak jen od pojistek natahal žlutý dráty k volantu. A protože nebyl troškař, tak každej kábl nechal tak o 60cm delší. A pak to zastrčil za volantovku. Já jsem každej zkrátil jen na tolik kolik bylo potřeba. Blbý je že je všechno žlutý, tak se v tom dá blbě vyznat. Ty cucky co mi zůstali jsem změřil a je to 14.25cm.
-> Bohyn:
Jo, to jen na zkoušku. Pak tam půjde poctivá paneláková hlína.
Jo, to jen na zkoušku. Pak tam půjde poctivá paneláková hlína.

-> castrol: Tak to potom OK

-> Bohyn: tie pojdu druhe bolo to len na skusku ci funguje
-> castrol: Co ty kabílky?

-> Gryzly: a to vedl od nekud do nikam?
A po:
Není to vidět, ale pod tou balubovkou ted chybí celkem 14 metrů žlutýho drátu a stále vše funguje. Navíc přibyla šedá lišta
Není to vidět, ale pod tou balubovkou ted chybí celkem 14 metrů žlutýho drátu a stále vše funguje. Navíc přibyla šedá lišta
-> Mr_Kubas: tajemstvím to není,tak jak je nabouranej bez alu kol za cca 3000,- včetně cesty ode mě do Benátek cca 65 km
-> minno: myslim ze 225/45 staci
-> darklord: je to prave lepsi nez 16ky. Vic to poberou tlumice. Vubec jsem rozdil nepoznal.

-> darklord: je to prave lepsi nez 16ky. Vic to poberou tlumice. Vubec jsem rozdil nepoznal.
-> Jožynek : přední narazník s ostřikovačema-škoda ho
-> Thomas: Tak to muselo být za hodně slušnou cenu, aby se to oplatilo 

-> Mr_Kubas: nárazníky,kapotu,zrcátka,
motor,HP ale využil asi tak,že motor ikdyž dotyčný povídal že je po GO byl stejně rozebranej a nějaký věci dělaný znova,HP měly být starý 4 měsíce,byly to ve skutečnosti jedny z prvních,takže všechny na repas,nárazníky popraskaný,ulámaný,takže celý přelaminovat,kapota srovnat a převařit a podobně
-> Dušan: clovece sak si na tom vymlatis chrbat...
-> Dušan: a zabudol si na to obuť nejaké gumy

-> U-Geen: to mi povidej. Lidi jsou blazni, ale kdyz je chces tak nic jinyho nezbyva 
