-> palinator: Neprodavam, vedet o nekom kdo je ma tak je okamzite kupuju :) Sam mam podobny jako mas ty, tak se prave ptam abych vedel jak pripadne na to... Ale asi nezbyde nic jinyho, nez si je nechat vyrobit... Tenkrat je tu nekdo delal, ale to uz je dyl a uz je nema :(
Znát to bude vždycky. Prodáváš nový lišty nebo co? To auto asi ty lišty ničí nebo si to nedokážu vysvětlit. Ta poslední fotka dost zkresluje. Musel jsem se kvůli tobě teď podívat, jestli na tom jsou fakt tak špatně. Pravá přední je dost rozmrdaná, ale s tím nic neudělám.
Ona ta fotka kapku zkresluje, prohnutí je někde větší, ale nic, co by se nedalo srovnat. Ovšem nebude to jako nový... Zase tak rozesračkovaná není, ty šrouby to srovnaj...
Dík, ale chtělo by to ještě vylepšit, bohužel jsem neudělal zpočátku předbrus smirkem, resp. jsem to odflák, takže nějaký škrábance tam jsou vidět. Podruhé byl to udělal lépe. Ale vzhledem k tomu, že s mechanizací leštím poprvé, to považuji za slušný výsledek.
Jinak leštěno ve 3 fázích, pokaždé jiný kotouč i pasta.
Jináč na tomto obrázku je porovnání finální výsledek a mezičas (kartáčování, předleštění).
Na parabolách po obroušení a odrezení jsem si jen zkoušel kombinaci průmyslové základovky s žáruvzdornou silikonovou nebo se zinkovou barvou. Jinak bych volil pískování a galvanický nebo žárový pozink.
Kryty jsem zabrušoval pod vodou na různé zrnitosti papíru. Nejhrubší jsem zkoušel až 240, na odstranění zoxidované vrstvy OK, ale pak už je problém to zjemnit natolik, aby nebyly vidět žádné škrábance. Takže poslední kryt jsem bral 400, 600, 1000 a 1500. 2000 mi přišlo k ničemu. U zachovalejších bych vynechal i tu 400 zrnitost.
Na rozleštění jsem zkoušel silikonový olej, nějaký oživovač plastů, leštěnku na kovy ve spreji, klasický silichrom a tempo.
Určitě by se dalo docílit ještě lepšího výsledku, hlavně zabrušováním, ale zrovna u těchto exemplářů chyběla motivace. Ideální by bylo pracovat s brusnými kotoučky na brusce s možností velmi nízkých otáček.
Jelikož jsem po několika letech pár dní na marodce, chtělo to mimo práce "na dálku" taky nějaké zaměstnání pro ruce.
Vyzkoušel jsem si v domácích podmínkách postup pro oživení skupinových svítilen na dvou párech velice špatných exemplářů. Pro zachovalejší kousky co mám by to mohlo být OK.
Navíc z tohoto pokusu vyšla překvapivě jedna relativně použitelná svítilna.
Ono se totiž nejedná o RENOVACI, ale o opravu do provozního stavu, takže lak je štětkoindustrol, rám a spodek korby je obyč. penetrák, místo chromu bílá barva a opravený jen vyloženě vadný věci.
Je to na stavbu baráku, dílny a haly, do lesa na dříví atd atd...tak je cílem aby to fungovalo a nebylo pro ostudu.