dodám jen že vše očištěno,obroušeno,natřen
o bezbarvym,co šlo tak je z nerezu,promazáno a vše funguje na jedničku ,kdo by řek,že některý závity budou jiný než klasika-debilní práce..............
-> Radek Retro eLeSo: dooobrý,kdysi jsem měl modrej ARTIS taky na gumových kolečkách-jéé kde jsou ty časy a těch držkopádů než se na tom člověk naučil stát
-> aDAm: Tak hlavně že to dobře dopadlo, někdy to vyjde. Já když jsem naposledy hrnul nový spotřebák z bahna a líznul bagr, tak za škodu 27035 Kč jsem dostal od pojišťovny 27035 Kč a na týden nové auto, nezbylo ani na panáka, ani tu většinu téměř dobrých dílů jsem si pitomec nevzal, nebyl čas to řešit. U Octávky II to máme jinak, každý lehce poškozený díl ze dvou aut se po pojistné události a výměně skladuje, zásoba roste.
-> Hurdis: jojo a nedavno ten film hral v bedně ;) jen škoda těch nosniku :( holt 14let stare tlumiče narazu už nefungovaly jak měly :( jinak je to slušně promakany systém jak minimalizovat poškozeni
-> aDAm: Citovat film jak napálit advokáta: "Není nad dobře nabouranej auťák". U tebe to sice není úplně ono, ale dopadlo to nakonec docela dobře, ne? A hlavně neobvyklý kousek zachráněn.
-> Hurdis: jojo ještě neco zbylo, ale ještě musím udělat levý blaťák protože ten sem sehnal jen dočasny :( ale za ty 2měs bez auta to nestalo :( ale aspoň jsem zjistil že mi tekl olejak tak se při jednom vyměnil ;)
-> pulin: Jeste se zeptam, nemas to oko na tom sikmym krive? To podelny se mi zda ze je rovne a obe ramena jak jsou vedle sebe jdou krasne rovnobezne, ale u toh osikmeho se mi zda, ze je jedno drbet krive.
-> pulin: síce pekná práca , ale rovnaká otázka ako Bedřich , a ešte , prečo si to zvaril z dosť zhrdzavených ramien ? nie je to tak trochu škoda roboty?
-> palinator: -> Syny: tie lišty sú takto domrdané u 90% škodoviek, leštenie podľa mňa ešte viac zvýrazní ich krivosť, preto by som to neleštil. Radšej nechať vyrobiť nové a zo silnejšieho matrošu, sú to len 4 kúsky ohnutého plechu.