Co používáte za nářadí.

prohledat
1600 příspěvků (zobrazeno 751 až 800) od 25.01.2008 do 09.09.2024, založil/a Tampajs
řadit dle data
20:28:57
05.02.2021
Jarda/felda
-> suri 05.02.21 18:39:45: taky na výměnu došlo 4
18:39:45
05.02.2021
suri
-> Jarda/felda: ak to nejde normálne kľúčom ani po prestreknutí manžety tak mením strmeň a neriešim , nebudem si kurviť vercajk na vrakoch
17:07:07
05.02.2021
Eidy
-> Jumbo: Mám tu Geko, ale ještě jsem nepoužil. Nicméně na pohled je solidní a má dobrý zpracování.
15:45:44
05.02.2021
Jarda/felda
-> Jumbo: já koupil tuhle sadu aukro.cz/stlacovak-brzdov ych-pistu-sada-18ks-adapte ry-zatlaceni-pistku-g02540 -6977065457 abych zjistil že pístky jsou zatuhlý a sotva s nim otočili 300 knipexy 3 3 3
15:05:30
05.02.2021
suri
-> Jumbo: jop
13:36:48
05.02.2021
Jumbo
-> suri: Díky, takže něco takového by mi na to mělo stačit? www.alza.cz/auto/stlacova k-brzdovych-pistu-sada-12k s-d4850034.htm
13:33:09
05.02.2021
suri
-> Jumbo: Obe doprava
13:26:22
05.02.2021
Jumbo
Pánové, máte někdo nějakou osvědčenou sadu na zatáčení pístků, nebo je to v cenových relacích všechno na jedno brdo? Budu to potřebovat asi jenom párkrát, takže nepotřebuju nic profi, ale zas nechci ať se mi to rozpadne po chvilce v ruce... Bude to hlavě na koncern (Felda, O1, Yeti), takže asi nepotřebuju žádnou extra velkou sadu... Je na Yetiho (OII) potřeba zatlačovat zadní pistek jedou doleva a jednou doprava (podle strany auta), nebo se oboje točí na jednu stranu a pak mi stačí ta nejlevnější sada?



Co jsem se díval tak mají tady (mám ten obchod rád): www.mojedilna.cz/pripravk y-na-zatlaceni-brzdovych-p istku?order=cost



Případně Alza má GEKO: www.alza.cz/auto/.../1886 8751.htm
13:02:48
25.01.2021
Milan 136
-> darklord 25.01.21 10:50:39: 3 bod pro tebe.

V dnešní době, kdy to za pár vteřin vygooglíš to taky nechápu1



-> Eidy 25.01.21 12:01:28: 3
12:10:37
25.01.2021
darklord
-> Eidy 25.01.21 12:01:28: slo, ale nemam adresu 40 a chces to na fakturu alebo budes platit kartou? 1
12:09:49
25.01.2021
darklord
-> Nwkt: to sice ano, ale ta hatmatilka sa aspon da nejak rozluskat. Isto lepsie zabit 5 sekund s googlom, ako ked to niekto musi skenovat / fotit, a vymyslat kam to uploadne atd...
12:06:56
25.01.2021
Jozka
-> Eidy: / -> Nwkt: 3 3 47
12:02:03
25.01.2021
Nwkt
-> darklord: Ale to je jiný než ten dole 3
12:01:28
25.01.2021
Eidy
-> darklord: Šlo by, že bys mi to vytisknul, zalaminoval a poslal? 3
11:58:35
25.01.2021
Jozka
-> darkUTFGlord: 5 Děkuji..
11:05:47
25.01.2021
darklord
11:01:59
25.01.2021
Borderer
-> darklord: eng verze by nebyla? 1 1
10:56:45
25.01.2021
palinator
-> darklord:

3 3
10:50:39
25.01.2021
darklord
chlapi to ste naozaj take internetove nemehla vsetci do radu? www.aac-kabel.de/wp-conte nt/.../plakat-aac.jpg
10:45:58
25.01.2021
k.jarek
Taktéž prosím o up někam, kde neutrpí čitelnost6
10:38:43
25.01.2021
radekp
-> Mr._Nosferatu: já bych to taky bral. Nechceš to upnout a dát sem odkaz?

Děkuji
10:05:02
25.01.2021
dragon_cb_cz
-> Mr._Nosferatu: Viz -> vhml 25.01.21 10:01:27: , taky bych bral.
10:01:27
25.01.2021
vhml
-> Mr._Nosferatu 25.01.21 08:40:51: muzes mi to poslat do mejlu v.horn@centrum.cz v původni kvalite? Jak to projde virtem tak se to dost zmensi. Díky. Vypadá to zajímavě
08:40:51
25.01.2021
Mr._Nosferatu
08:10:12
25.01.2021
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.21 15:26:03: Taky to tak dělám...6

-> StepaNoFUN 24.01.21 16:13:05: Tak vycházím z toho, že v originální elektroinstalaci též bylo spousta věcí pájených - volné konce vodičů pro místa šroubových spojů (pojistkovka, patice hlavních světlometů), oka startéru, altíku atd, u MBčka všechny konce, vedoucí k osvětlení... - a problémy s tím nejsou. Ještě jsem se nesetkal s ulomeným zapájeným vodičem u konektoru. když už se něco uláme, tak vodiče, jejichž izolace je vystavena extrémním vlivům (změny teplot, UV záření, chemie) a ztvrdne - typicky konektory na motoru (odpojovač volnoběžné trysky, čidla teploměru a tlaku oleje, kablíky k motorku ostřikovačů, kabely k blinkrům MB-užovka atd...
07:56:33
25.01.2021
Borderer
-> Bukaj: Jestli se o víkendu uvidíme a já nezapomenu, můžu vzít s sebou co mám, ať si vyzkoušíš, co tu postují kluci. Mám www.aspera.cz/product/... /id-54039
20:25:37
24.01.2021
vhml
-> suri 24.01.21 20:05:43: ta buzirka skripnuta není, je to bez mezery, na dotek. Jen je to rozlisovane nejak moc, protoze to je asi 4mm2 kabel ve fastonu pro 2,5mm2
upraveno 1x, naposled 24.01.2021 20:26:29
20:05:43
24.01.2021
suri
-> vhml: nemá byť priškripnutá aj bužírka , mala by tam byť medzera ale záleží aj aký je to kábel a aké máš odizolovacie kliešte ...
20:04:07
24.01.2021
Jozka
-> StepaNoFUN 24.01.21 18:47:44: Tak ono existuje i nařízení, aby "pohyblivé přívody byly při používání zabezpečeny proti zkroucení žil"..3

Debat jestli jo či ne a hlavně jak (v 80. byl konektorovací sortiment docela chaos) jsem zažil fůru, snad každej montér u firmy měl svoje favorizovaný kleště - s žádnejma ale nešlo si okruhy jen tak letmo "nabodovat"..

Rozhodně je pájení náročnější na dodržení pracovního postupu, za zásobu olovnatou jsem taky rád a když jsem byl donucen pojímat se s pájkou v instalaci auta z konce minulýho století, kde už se vyskytovaly i tříchlupý "vodiče" s jen lehce nadnulovým průřezem, bylo mi jasný že to je na hraně..
19:56:44
24.01.2021
vhml
-> Mr._Nosferatu 24.01.21 19:03:35: a jak to ma vypadat spravne?
19:11:12
24.01.2021
suri
-> StepaNoFUN: určite bol starý lepší ako tento eko ... ja letujem málo ale nevidím v tom problém ani v aute , poznám ľudí čo všetko letujú , aj pri motore , aj pri teplotách a všetko funguje normálne .... keby si videl koľko sa zaletovalo káblov od čidiel a lambda sond prehryzených kunami , cez to zmršťovačka a fachčí to roky ...v interiéri napríklad letovanie total no problem ...
19:03:35
24.01.2021
Mr._Nosferatu
-> vhml: Na pohled hezký, ale chybí mezera mezi krimpem a bužírkou. (Deformace z práce kde děláme 300ks/h)
19:01:48
24.01.2021
StepaNoFUN
-> suri: Nemáš úplně pravdu... Ale to je na dlouhý povídání. A s denšníma bezolovnatejma pájkama je to už tuplem průser a můžeš umět co chceš. Naštěstí olovnatýho "cínu" tu mám na doživotí....
18:57:52
24.01.2021
suri
-> StepaNoFUN: v pájení je jediný problém a to ten že málokto to vie
18:47:44
24.01.2021
StepaNoFUN
-> Jozka 24.01.21 17:40:00: Ja netvrdím, že se to pájet nedá a že to je úplně špatně. :-) Ale norma hovoří vcelku jasně. A asi ti, co ty normy píšou pro to měli nejakej důvod. ;-)

Jako s Ing. Šoborou (už dneska bohužel důchodce, ale s ním byla alespoň docela rozumná domluva oproti dalšímu zmíněnýmu), nebo Ing. Matyášem se zhádáme o jednom jediným. A to je chránič pro zásuvku "na zahradě" daleko od baráku. Všichni víme, jak to máme udělat a všichni jim sborově řeknem, že to tak prostě neuděláme. :-D Ale jinak přes to "vlak nejede". :-)
18:12:46
24.01.2021
vhml
18:12:09
24.01.2021
vhml
18:11:25
24.01.2021
vhml
Poradny naradi na elektriku je zaklad
zvětšit Co používáte za nářadí. - obrázek od vhml vložen 24.01.2021 18:11:25
17:40:00
24.01.2021
Jozka
-> StepaNoFUN 24.01.21 16:13:05: Ano má snahu.. už se mi za posledních 30 let dokonce jednou stalo..3



Ale hovořím o starejch škodovkách a praktikuju přesně, cos napsal - připájím a pak "oplechuju" poslední 3-5 mm, část s bužírkou je bez pájky ve svý části jen nalisovaná..
16:28:01
24.01.2021
venni
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.21 15:26:03: já taky,až se to sem bojim napsat 3
16:23:01
24.01.2021
Jarda/felda
-> darklord 24.01.21 16:14:12: no ono to není ideální, proto jsem koupil za asi 3 stovky z číny tyhle www.mall.cz/prislusenstvi -rucni-naradi/tectake-krim povaci-kleste-s-prislusens tvim-modra-100042349209 a rovnou přiobjednal čelisti na izolovaný fastony
16:15:43
24.01.2021
StepaNoFUN
-> darklord: Ono taky jde o to, co k tomu máš za spotřební materiál.
16:14:12
24.01.2021
darklord
-> Jarda/felda 24.01.21 16:11:12: ja mam asi toto iste, a mam pocit ze s tym proste neviem narabat, lebo sa podari tak jeden z piatich konektorov...
16:13:05
24.01.2021
StepaNoFUN
Když už ne origo kleště, tak ideálně kleště s kulatejma čelistma. A taky to funguje. Pájení je v pohyblivejch instalacích normou zakázaný (vodič "ztvrdne" i v kousku izolace a tam se pak má snahu ulomit). Ale někdy to taky prostě jinak nejde. Když už pájet konektory, tak nejdřív zalisovat a pak teprve konec vzdálenější od izolace pájet.
16:11:12
24.01.2021
Jarda/felda
donedávna jsem používal www.aretacni-pripravky.cz /specialni-kleste/krimpova ci-kleste-na-neizolovane-k onektory?gclid=Cj0K... a nebylo to nejhorší, ted jsou pořídil typ co postoval Eidy tak uvidíme jak budou fungovat na těch mých pár konektorů ročně 3
15:26:03
24.01.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.01.21 13:50:23: celý život to letuji a záhyby dělám kombinackama, asi se budu muset po kleštích taky podívat, ale nikdy jsme neměl problém.
15:06:02
24.01.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj: Od Knipexu by mohly za neco stat, ale dokonaly to nebude :-) Furt lepsi, jak Kachnisovy metody :-)
15:02:04
24.01.2021
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo, ale ty zase nemají tu odizolovávací část. Už jsem koupil ty Knipexy z odkazu, tak uvidím. Vzhledem k tomu, že dodnes jsem příležitostné opravy (výměny konektorů) elektroinstalace na škodovkách řešil malýma kleštičkama, kterýma jsem ty packy konektoru postupně naohybal do kýženého tvaru 3 , tak tohle bude velký pokrok1
14:42:17
24.01.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 24.01.21 14:28:28: Tam ale furt nezavřeš ten konektor v místě, kde drří vodič za bužírku.



V minulý práci jsem používal na podobný konektory tyhle kleště:



www.tme.eu/cz/.../newbran d



případně maj toto:



www.tme.eu/cz/.../newbran d



Musel bys na to mrknout blíže, ale s těma prvníma mám dobrý zkušenosti.
14:28:28
24.01.2021
Bukaj
Tak jsem asi našel něco, co by mi mohlo vyhovovat:

www.autokabel.cz/lisovaci -kleste-na-neizolovane-kon takty-do-25mm-knipex-

5
Extreme Tyres