skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ČlÁnek Lpg
22:42:35
06.02.2008
06.02.2008
Slavek
-> spartra: No a kde by jsme vzali použitý mix?Leda by jsme ho někomu sebrali z auta tak aby to nepoznal Spotřebu ovlivňuje hlavně noha na plynu,čistota air filtru a míra otevření škrťáku.Volonoběh ovlivňuje seřízení bohatosti volonoběhu,u reduktorů podtlakově řízených stav té hadičky podtlaku a v neposlední řadě taky skutečnost,jak funguje volnoběh na benzin
21:45:13
06.02.2008
06.02.2008
King
-> Slavek: Počkej, počkej, teď zjištuju, že jsem asi léta žil v bludu :) Já měl vždycky za to, že malá menrána s její pružinou má jenom funkci enable/disable a regulaci průtoku plynu přes ventilek 2. stupně obstarává velká membrána "peroucí se" se s pružinkou na štelovacím šroubu prostřednictvím zmiňovaný páky. Přece na odblokování malý membrány stačí poměrně malej podtlak, kterýho je už i při volnoběhu pod klapkama habakuk, ne? Moje (možná mylná) teorie je, že malá membrána se na bohatosti směsi už vůbec nepodílí, s velkou membránou se "nepere" a angažuje se jenom, když motor stojí.......tak a teď do mě! :)
22:09:55
04.02.2008
04.02.2008
spartra
cenu lpg mixeru, mno jestli prodáváte jen nový, tak to pardon
další dodatek co mě ovlivní volnoběh a spotřebu, jen jestli tam něco není špatně
další dodatek co mě ovlivní volnoběh a spotřebu, jen jestli tam něco není špatně
21:40:16
04.02.2008
04.02.2008
Slavek
-> spartra: Ta malá membrána není mačkána,ale pružina pod ní spočívající klade odpor membráně velké a páce v ní zaklesnuté.A odpor té pružiny je měněn podtlakem v sacím potrubí.To je vlastně ten princip regulace-tedy že přetlak plynu v prostoru velké membrány se "přetlačuje" s podtlakem v prostoru malé membránky.A jakou cenu jsi měl na mysli?Já to dělam v rámci svého zaměstnání,(www.autosva.c
z)takže žádné ceny já osobně nemam,ale ceny co účtuje zákazníkům šéf jsou tak nějak v podobném rozsahu jaké už byly výše zmiňovány.
21:15:54
04.02.2008
04.02.2008
spartra
-> Slavek: když s tím děláš hod cenu +-
s osatním co píšeš nebyl problém rovinost páky jsem nezkoumal teda
jěště ten bazmek na ty malý membráně ovlivnuje volnoběh tedy?
ta páka ovlivnuje teda co? zmáčkne malou mebránu, odblokuje lpg, který záčne proudit?
má vliv na spotřebu?
s osatním co píšeš nebyl problém rovinost páky jsem nezkoumal teda
jěště ten bazmek na ty malý membráně ovlivnuje volnoběh tedy?
ta páka ovlivnuje teda co? zmáčkne malou mebránu, odblokuje lpg, který záčne proudit?
má vliv na spotřebu?
16:43:30
03.02.2008
03.02.2008
Slavek
-> spartra: A k tomu ohejbání páky baj voko-ohejbat se často musí i s originál gumičkou..Přesnost výroby u polského výrobce je přinejmenšim"nevalná
"..Takže ohejbam a někdy i pilníkem odstraňuju otřepy v tom rozvidlení na páce,do kterého zapadá "čudlík" velké membrány.Tam se to totiž musí volně pohybovat..
16:38:10
03.02.2008
03.02.2008
Slavek
-> spartra: Novej okolo 1000,-Kč,starší pak záleží jak se rozhodne prodávající
08:51:56
03.02.2008
03.02.2008
spartra
dodatek za kolik se dá sehnat lpg mixer na lekra(favořit), ne novej teda? komplet nepoškozen?
08:30:18
03.02.2008
03.02.2008
spartra
-> King: mno jelikož sadu jsem kupoval z vo skladu za mo cenu, tak tam sem si nemoh říct o novej ventilek z jiný sady.
k tomu ohejbání baj voko ono co sem čet, když se to netrefí stojí ta za hov.. atd
ale mám tu kousek lpg dílnu kde maj tyhle gumový serepetičky po ks v krabičkách, tak jsem si sehnal original, co tam má bejt
ale sere mě ta spotřeba
volnoběh je pravda někdy sem tam, ale to typuju na karbec
k tomu ohejbání baj voko ono co sem čet, když se to netrefí stojí ta za hov.. atd
ale mám tu kousek lpg dílnu kde maj tyhle gumový serepetičky po ks v krabičkách, tak jsem si sehnal original, co tam má bejt
ale sere mě ta spotřeba
volnoběh je pravda někdy sem tam, ale to typuju na karbec
02:55:58
03.02.2008
03.02.2008
Slavek
-> spartra: Jo,jak ti radí King-přihnout páku.Při pohledu z profilu na tu páku jež je tlakem pružiny regulačního šroubu volnoběhu přimačklá na otvor ta páka musí být rovnoběžná s hranou tělesa reduktoru.Při sejmutem víku a odejmuté membráně samozřejmě.Pokusil jsem se to nakreslit-omluv tu netradiční technologii obrázku pomocí fotoaparátu-nemam v PC "malování" a skener taky nemam Snad se to z toho dá poznat jak to myslim
02:37:22
03.02.2008
03.02.2008
Slavek
-> King:
00:20:36
03.02.2008
03.02.2008
King
-> spartra: A nebylo by schůdnější, použít ten novej ventilek a jenom přihnout páku?
19:26:21
02.02.2008
02.02.2008
spartra
-> Slavek: ale prd velebnosti
bylo to tím sráčem, pač ty 2 mm s podložkou navíc stačili na to aby ta páka tu membránu zmáčkla a ta byla odblokovaná, nešel volnoběh a hovno to jelo.
po výměně stabilní volnoběh a jede to, momentálně ale nějaké rozežrané
ps. nemá někdo nákres toho kolečka a rozměry, že bych to nechal udělat?
případně zda li by to šlo udělat i silnější krapet
bylo to tím sráčem, pač ty 2 mm s podložkou navíc stačili na to aby ta páka tu membránu zmáčkla a ta byla odblokovaná, nešel volnoběh a hovno to jelo.
po výměně stabilní volnoběh a jede to, momentálně ale nějaké rozežrané
ps. nemá někdo nákres toho kolečka a rozměry, že bych to nechal udělat?
případně zda li by to šlo udělat i silnější krapet
16:54:05
02.02.2008
02.02.2008
King
-> Slavek: Tuhle srandu jsem měl i na svým Zavoli. To sice ten kroužek má z oceli, ale s přívlastkem "nočníková" :) Projevovalo se to zákeřně tak, že po prohřátí motoru občas bez varování zkolaboval volnoběh - lahůdka zvlášť v ranní pražský špičce :) Vyřešila to taky metoda statický šmirglový frézy :)
15:02:08
02.02.2008
02.02.2008
Slavek
-> spartra: Sice se to netýká problému dvou milimetrů na gumičce,ale s funkcí reduktoru to souvisí podstatně..Jde o ten hliníkovej kroužek se 4 otvory pro šrouby,jak držej tu malou podtlakovou membránu.U Lovata ten kroužek je ocelovej,z plechu,u prvních Lovteců je hliníkovej jako na tvém.A ten hliníkovej se i při citlivém dotažení zkroutil a ta membrána netěsnila a pak to samozřejmě nemůže správně fungovat.Takže kroužek sundej,na přesnej rovnej stůl polož "šmirgl" a srovnej dosedací plochu toho kroužku.A nebo sežeň z novějšího Lovtecu plechovej,jako mají Lovata
14:51:07
02.02.2008
02.02.2008
Slavek
-> spartra: U toho Lovtecu tam patří kovová podložkaTo že se ta páka dotýká té podtlakové membrány ničemu nevadí
13:31:20
02.02.2008
02.02.2008
spartra
ten 2mm rozdíl stačil na to aby ta páčka tlačila na membránu
13:27:31
02.02.2008
02.02.2008
spartra
-> Slavek: mno není důkaz místo slipů
nalevo je co tam má býti
vpravo co byla v setu lovato
cca 2mm rozdíl ve vejšce, prostě to nešlo
nalevo je co tam má býti
vpravo co byla v setu lovato
cca 2mm rozdíl ve vejšce, prostě to nešlo
13:13:08
02.02.2008
02.02.2008
Slavek
-> Jarda: No a nejni v čudu lambda?Nebo jen spoj mezi lambdou a Justem,ale to je málo pravděpodobnéAle tu lambdu zkus přeměřit
13:04:13
02.02.2008
02.02.2008
Slavek
-> spartra: Lovtec je licenční(nebo pirátská?)kopie Lovata vyráběná v Ostravě(takže asi spíš v Polsku )No ale funguje dobře,bez problémů.A co se týče náhradních dílů(membrány..)tak jsou plně kompatibilní pro Lovato i pro Lovtec.I ta gumička 2.stupně
07:47:12
02.02.2008
02.02.2008
spartra
-> Slavek: mno mám jinej systém, lovtec, mně prodal na lovato
udájně by to měla bejt už jedná velká firma
ale určitý rozdíly tam byli, ten ventilek na volnoběh, byl jinej,
membrány ok, až na drobný rozdíly
pak další problém na membráně jak sou ty plechy, na nich ej výstupek na páku, byli rozměrově trochu jiný
spotřeba je kolem 10l lpg, at dělám co dělám
předtím se dalo okolo 9l lpg, dálky 7-8l lpg
někde tam je problém
udájně by to měla bejt už jedná velká firma
ale určitý rozdíly tam byli, ten ventilek na volnoběh, byl jinej,
membrány ok, až na drobný rozdíly
pak další problém na membráně jak sou ty plechy, na nich ej výstupek na páku, byli rozměrově trochu jiný
spotřeba je kolem 10l lpg, at dělám co dělám
předtím se dalo okolo 9l lpg, dálky 7-8l lpg
někde tam je problém
06:00:26
02.02.2008
02.02.2008
Jarda - zrušená registrace
-> Slavek: nevis co muze delat u feldy diru na plynu, slapnu na to a nez zareaguje trva pomalu sekundu mam mpi 50kW BRC a jednotku just a potom jeste docela spatna pruznost motoru asi do 3000/min., pote je to o poznani lepsi... bere mi 1,4kc/km tzn. skoro 9l LPG na 100km, rapid mi bral o litr min a to bych rekl, ze s tou feldou jezdim i min razantne... diky
02:52:44
02.02.2008
02.02.2008
Slavek
-> Gryzly: Radu pro tebe jsem dal omylem k Tomovi.t
02:50:14
02.02.2008
02.02.2008
Slavek
-> Tom.t: Promiň,jsem odpovídal Gryzlymu a omylem to dal k tobě Tobě jsem chtěl poradit abys fakt precizně seřídil ventily,odtrh-pokud máš kontaktní rozdělovač-atd..Jestli je to zařízení opravdu takhle prakticky nové,tak v odkalení to opravdu nejni. A pak,jak říkal Gryzly,jestli to nejni jen prostě špatně seřízená bohatost..Zkus třeba jiný servis,než ten neochotný kde to nechtějí řešit
02:34:07
02.02.2008
02.02.2008
Slavek
-> Tom.t: Tome a to je motor 136.742 se vším všudy tak jak má bejt?Tak vyhoď tu kovovou hadici na "teplý sání",nebo a to je estetičtější zvěč tu dirku v tom plechovém sběráku co je na svodech výfuku.Totiž motor 120 a i 130 má v tom sběráku otvor o průměru stejném jako ta panceřová hadice,ale 136.742 tam má buhví proč jen maličkou dirku asi 10 mm a to pak za studena nemá vzduch a nestartuje to..Jsem si vzpoměl že jsme to zákazníkovi u jeho 136 GL,takže u sedanu,řešili..(mimochode
m ta jeho 136GL je z roku 1989 a měla tehdy při montáži LPG najeto 21000 km a fakt voňavka)
11:33:51
01.02.2008
01.02.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: no já prave jezdim celou ČR-SR takze tankuju opravdu vsude, kde to zrovna vyjde ... ten splynovac jak rikam je starej 4 mesice a najel sem kolem 15tis km..
10:49:02
01.02.2008
01.02.2008
King
Jinak u toho odkalování záleží hodně na kvalitě lpg. Když jsem v 99tým začínal jezdit, odkaloval jsem pravidelně a pokaždý z toho pár kapek sajrajtu vyteklo, ale posledních 5 let jsem z reduktoru nevypustil nic. Ono tenkrát na přelomu tisíciletí bylo hafo kauz s nekvalitním lpg (rafinát x a podobný sračky), kdy se zanášely reduktory, benz. vstřiky a ty sračky rozežíraly gumový těsnění v reduktorech, ale to už je snad pasé....
10:40:42
01.02.2008
01.02.2008
King
-> Tom.t: Já měl cosi jako lovato a chovalo se to dost podobně (opakovanej studenej start), akorát že to nakonec chytlo. prostě zatímco studený a teplý to startovalo na drcnutí, pokus o start na motoru, kterej běžel jenom nějakou tu minutku trval pár vteřin.
23:35:24
31.01.2008
31.01.2008
Gryzly
-> Slavek: jenže to nebyl jen gumovej čudlík. na druhým konci té páky je nýtek od velký mebrány a ten byl taky jakoby na silnější páku. na páku která má aspon 1,5mm, zatímco páka na dvou reduktorech který jsem rozdělal má tak možná 0,5mm. včera jsem to vzal a vypodložil drátem aby to nelítalo a aby nýtek membrány držel vždy na stejném místě v páce. taky jsem vzal a o tři otáčky jsem otevřel šroub (maxima) na hadici k směšovači. DOcela to pomohlo, ale studenej motor na LPG stejně nenatočím.
spotřeba na motoru 130 byla mezi 7 a 8 litry LPG před i po výměně membrán, na motoru 136 je těsně přes 9 litrů. motor 136 tam mám od začátku prosince a loni v zimě jsem se starýma mebránama a motorem 130 měl taky spotřebu nad 9 litrů.
-> Tom.t: Ve spodní části reduktoru je nějaký otvor kterým by to mělo jít vypustit, ale ono to je fakt docela hustý, ale zkus na zahřátým motoru to vypustit třeba to bude teplem tekutější. ale když to třeba dýl jak 10 000km, nevyčistíš , nic se neděje.
Starý reduktory Lovato, měli dole skleničku kde jsi viděl kolik sajrajtu tam nateklo a jednou začas jsem ji vyplách. tedn na BRC na ten šroub ani nevidím, tak ho ani nevyšroubovávám.
A stím nestartováním, zkusil bych si pohrát se směsí. třeba se nedokáže zapálit při takových podmínkách v motoru.
spotřeba na motoru 130 byla mezi 7 a 8 litry LPG před i po výměně membrán, na motoru 136 je těsně přes 9 litrů. motor 136 tam mám od začátku prosince a loni v zimě jsem se starýma mebránama a motorem 130 měl taky spotřebu nad 9 litrů.
-> Tom.t: Ve spodní části reduktoru je nějaký otvor kterým by to mělo jít vypustit, ale ono to je fakt docela hustý, ale zkus na zahřátým motoru to vypustit třeba to bude teplem tekutější. ale když to třeba dýl jak 10 000km, nevyčistíš , nic se neděje.
Starý reduktory Lovato, měli dole skleničku kde jsi viděl kolik sajrajtu tam nateklo a jednou začas jsem ji vyplách. tedn na BRC na ten šroub ani nevidím, tak ho ani nevyšroubovávám.
A stím nestartováním, zkusil bych si pohrát se směsí. třeba se nedokáže zapálit při takových podmínkách v motoru.
22:00:04
31.01.2008
31.01.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Slavek: no mám nasledujíci problem - lpg je stare asi 4mesice, je to landi renzo. Nastartuju, jezdi to vse v pohode, ale pak to vypnu a kdyz chci treba za 5 minut nastartovat tak nic ... jako by to nedostavalo plyn, muzu tocit kolik chci a nechytne ani nema snahu ... musim startnout na benzin a pak to prepnout na plyn a je to ok ...
a nedela to prave dycky, ale posledni dobou dost casto .. je to v zaruce ale v servisu nic neresej pac se to u nich nikdy neprojevi, kdyz se to startuje furt teply dokola ... nebo kdyz to je studeny a startnu to na plyn a chcipnu to tak to uz na plyn nenatocim vubec ... a ponekud me to sere ... v motoru problem neni , driv to fungovalo v pohode a chytalo na drc ..
a nedela to prave dycky, ale posledni dobou dost casto .. je to v zaruce ale v servisu nic neresej pac se to u nich nikdy neprojevi, kdyz se to startuje furt teply dokola ... nebo kdyz to je studeny a startnu to na plyn a chcipnu to tak to uz na plyn nenatocim vubec ... a ponekud me to sere ... v motoru problem neni , driv to fungovalo v pohode a chytalo na drc ..
20:37:17
31.01.2008
31.01.2008
Slavek
-> Tom.t: Je tam odkalovák,to ano.Ale voda by se do nádrže dostat neměla a i kdyby se dostala,tak auto na plyn přestane jet a odkalenim reduktoru se to stejně neopraví.. Sice se v reduktoru běžně usazuje takovej humus smrdutej,ale ten nebývá tekutej a na funkci reduktoru nemá prakticky vliv.Po dobu životnosti membrán(60-100tis.km)nejn
i nutné nic odkalovat podle mých zkušeností.Ale nebránim nikomu ať odkaluje Ale na 99% z toho nic nevyteče,max.po 10 minutách z toho ukápne cosi co připomíná"nulku"
;vazelínu.Ale,jak řikam,nejni to samospasitelný a případný problém toho zařízení to pravděpodobně stejně nevyřeší
20:12:00
31.01.2008
31.01.2008
Slavek
-> spartra: Dovozce Autogascentrum Jinín(Srakonice) je myslím monopolní dovozce BRC a všichni to jen překupujou,takže co dovezou z Jinína,to maj a nic jiného..
19:40:41
31.01.2008
31.01.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Dotaz ohledne lpg - znamej mi rikal ze je treba delat občas nejake odkalovani - prej se nejakym sroubkem ze spodu reduktoru vypusti nejaka nasražena voda nebo co ?
21:04:43
30.01.2008
30.01.2008
spartra
-> Slavek: mno to sem měl podobnej poser jak-> Gryzly: taková chujovina
kdo má tušit že je to jiný, když mu tu sadu nutěj, že je to ona
kdo má tušit že je to jiný, když mu tu sadu nutěj, že je to ona
19:20:41
30.01.2008
30.01.2008
Slavek
-> Gryzly: Já rozumim,jen jsem se ještě nesetkal s více druhy těch gumových ventilků 2.st..Ani jsem nikdy neviděl že by byla ta páka silnější a slabší..Spíš si myslim,že jsi v té sadě měl ten gumovej "čudlík" zmetkovej.I to se Italum stává.
17:28:12
30.01.2008
30.01.2008
Gryzly
-> King: Ne, na tom tvojem elektronickým možná jo, ale na mojem pneumatickým, podtlakovým reduktoru je to jen zaslepenej kanál od prvního stupně k druhému.
-> Slavek: membrána druhého stupně je ta velká, přes celej reduktor, že?
Tu sadu jsem kupoval u montážníka BRC stála asi 800,-
A prostě to co zasunu do té páky kterou přes pružinku reguluju volnoběh, tak to bylo na obou stranách, nejtek mebrány i gumová čepička která uzavírá vstup do druhé komory, byla konstruována oproti puvodním na silnější páku.
doufám že to dáva hlavu a patu.
-> Slavek: membrána druhého stupně je ta velká, přes celej reduktor, že?
Tu sadu jsem kupoval u montážníka BRC stála asi 800,-
A prostě to co zasunu do té páky kterou přes pružinku reguluju volnoběh, tak to bylo na obou stranách, nejtek mebrány i gumová čepička která uzavírá vstup do druhé komory, byla konstruována oproti puvodním na silnější páku.
doufám že to dáva hlavu a patu.
23:12:46
29.01.2008
29.01.2008
Slavek
-> Gryzly: Tak že mi prošlo rukama za ty léta desítky reduktorů ale nikdy jsem se nesetkal s tím že by bylo víc druhů těch gumových ventilků 2.stupně..Vždycky jsem to osadil,složil,nanontoval do auta a nikdy nebyl problém. Ale jsou dva druhy membrány a páky 1.stupně a to pak můžou nastat potíže protože se nedají zaměnit a sodruzi z jihu obě varianty dávali do reduktorů nahodile bez rozdílu typu a pak i do repasních sad dávali membránu 1.st. nahodile buď jeden nebo ten druhy typ a nikdy předem to člověk neví jaká v tom reduktoru je..Ale ten ventilek 2.st. jsem měl vždycky v rukou jen jeden druh.Sady používáme výhradně a pouze orig. BRC.
22:52:15
29.01.2008
29.01.2008
Slavek
-> King:
18:46:55
29.01.2008
29.01.2008
King
-> Gryzly: Ale šroub volnoběhu si můžeš pomocí štelovacího prvku s imbusem "posunout" přibližně doprostředka a pak jemně doladit....nebo ne? :)
01:51:07
28.01.2008
28.01.2008
Gryzly
-> Slavek: jde oto že ted je šroub volnoběhu na reduktopru už sdost vyšroubovanej a bojím se aby se mi vyklepal. když bych posunul ventilek doprostředku, tak mužu dát i větší volnoběh a pujde tam víc plynu, když jsem to měl posunutý uplně na druhé straně, tak ten ventilek druhého stupně byl furt otevřenej.
01:49:02
28.01.2008
28.01.2008
Gryzly
-> Slavek: když si koupíš novou sadu membrán stejnou jako já, tak dá. skoda-virt.cz/cz/.../6369
5-lpg-membrany
23:08:35
27.01.2008
27.01.2008
Slavek
-> Gryzly: Tak to co popisuješ vypadá jako kdyby tam "šlo málo plynu".Buďto je ten filtr špatně průchozí("vyčištění&
quot;pomůže v nouzi tak jednou,ale podruhé je nutný ho dát novej),nebo je jen prostě škrťák málo otevřenej U BRC se dá tim ventilkem na páce"posouvat"?
A to jako jak?
22:54:27
27.01.2008
27.01.2008
Gryzly
-> King: jenže u mě je něco špatně. je to moje několikáté auto na LPG takže vím jak se to má chovat.
vyčistil jsem filtr na lpg, vyměnil jsem mebrány, pak jsem vyměnil motor i s karburátorem z 130 za 742.136 i s legálním zapsáním do papírů.
Tenkrát jsme řešili v září při výměně těch membrán že ty čuramenty co se dávaj na oba konce páky druhého stupně jsou asi na silnější typ páky. Já to tenkrát nějak zprovoznil. ale fungovalo to asi stejně, možná i trochu hůř to starovalo. po výměně motoru v prosinci to jezdilo an obě paliva stejně (stejně špatně) prakticky jsem nepoznal rozdíl ve výkonu mezi vyrachtanou Š130 a todle 136. pak jsem to ještě trochu ladil a minulý týden jsem mimoděk přepl a jel na benzín a upně jsem se divil jaký to má koně.
Na LPG to třeba startuje tak že to chytne a běž ítak dvě sekundy a chcípne. Udržím to jen když držím zmáčknutý sytič, a pak když to běží tak plně sešlápnutej pedál plynu. když to asi po 15ti sekundách přeskočí hranici 2000ot, tak to pak už běží i bez držení lpg sytiče. na benzín starty dobrý. takže ted startuju na benzín, a po prvních pěti sekundách přepínám na lpg bez mezi polohy a můžu rovnou odjíždět. podle mě budu muset na páce posunout trošku dál od tvoru ventilek druhého stupně. možná zítra se na to pustím.
vyčistil jsem filtr na lpg, vyměnil jsem mebrány, pak jsem vyměnil motor i s karburátorem z 130 za 742.136 i s legálním zapsáním do papírů.
Tenkrát jsme řešili v září při výměně těch membrán že ty čuramenty co se dávaj na oba konce páky druhého stupně jsou asi na silnější typ páky. Já to tenkrát nějak zprovoznil. ale fungovalo to asi stejně, možná i trochu hůř to starovalo. po výměně motoru v prosinci to jezdilo an obě paliva stejně (stejně špatně) prakticky jsem nepoznal rozdíl ve výkonu mezi vyrachtanou Š130 a todle 136. pak jsem to ještě trochu ladil a minulý týden jsem mimoděk přepl a jel na benzín a upně jsem se divil jaký to má koně.
Na LPG to třeba startuje tak že to chytne a běž ítak dvě sekundy a chcípne. Udržím to jen když držím zmáčknutý sytič, a pak když to běží tak plně sešlápnutej pedál plynu. když to asi po 15ti sekundách přeskočí hranici 2000ot, tak to pak už běží i bez držení lpg sytiče. na benzín starty dobrý. takže ted startuju na benzín, a po prvních pěti sekundách přepínám na lpg bez mezi polohy a můžu rovnou odjíždět. podle mě budu muset na páce posunout trošku dál od tvoru ventilek druhého stupně. možná zítra se na to pustím.
17:02:29
27.01.2008
27.01.2008
myschaak AZNP K.Hora
-> Honza M: jj 5% bych souhlasil...ale u mě o 5% nahoru oproti benzínu....nějaký tipy 10kw je uplná blbost
17:01:29
27.01.2008
27.01.2008
Honza M
-> Slavek: tak tak. Mě to teda na plyn jede skoro stejně jak na benzín. Podle mě je rozdíl tak do 5% výkonu
16:45:06
27.01.2008
27.01.2008
myschaak AZNP K.Hora
tak tak,souhlasím,na plyn mi to lítá jako kráva a fáčka,feldy nejsou problém.....136fávo ve 120ce...BRC lpg
15:08:13
27.01.2008
27.01.2008
Slavek
-> King: A kolikrát některý auta na lpg jedou líp než na benzin Ale je to samozřejmě jen případ těch vyčochtaných karburátorů..Jako byl muj Forman třeba.. No a u Feldy MPi žádný rozdíl prakticky nepoznam.Snad jen že na dálnici táhlé stoupání na LPG jedu 120km/h a na benzin 125km/h.. Jo a na LPG mi připadaj všechny auta pružnější,to znamená že bez protestování snesou podtočení a tak paradoxně líp zrychlujou(např.vystartov
ání na křižovatce když padne zelená)
14:57:35
27.01.2008
27.01.2008
Slavek
-> Gryzly: Já vim,si dělam srandu Ale jak řiká King..o 10 kW výkon na LPG neklesne.A myslím ze to nevyřešíš tim že rozebereš reduktor..Spíš to máš jen moc zaškrcený,nebo,(ale to je dost málo pravděpodobné,že by to pak kleslo o 10kW..)zacpanej filtřík LPG.Ale jestli má ten reduktor najeto jako je obvod zeměkoule,tak repase neuškodíI když "špatné membrány"se projevujou trochu jinak,než poklesem výkonu o 10kW..
13:42:38
27.01.2008
27.01.2008
King
-> Gryzly: Mám to chápat tak, že zatímco na benál má 46kW a po přepnutí na lpg 36kW, takže mu šlape na paty sériová 120tka?
Možná bych souhlasil s menší akcelerační pružností, ale aspoň v mým případě se takle brutální snížení výkonu nekonalo. I na plyn jsem si dával feldy a fóbije fhátépéčku jako jednohubky :)
Možná bych souhlasil s menší akcelerační pružností, ale aspoň v mým případě se takle brutální snížení výkonu nekonalo. I na plyn jsem si dával feldy a fóbije fhátépéčku jako jednohubky :)
18:59:21
26.01.2008
26.01.2008
Gryzly
-> Slavek: sorry jsem se sekl.