
V autě je od roku 2006 a zatím jediné, co jsem "zmršil", je, že jsem nalomil jedno "ouško" odlitku víka (viz foto - šroub uprostřed snímku) při třetí výměně membrán - mezi víkem a membránou stále lehce prolínala chladicí kapalina, tak jsem to trošku víc dotáhl...
Holt zvyk ze škodováckých Al odlitků - ten italský odlitek je z nějakého křehčího hliníku a také mám dojem, že e více náchylný na oxidaci, ale to je spíš způsobeno strukturou povrchu odlitku - není hladký jako ty z ČSSR, ale jakoby tryskaný.Nakonec jsem prolínání vyřešil tmelem mezi membránu a víko.
Trochu vítr u tohoto reduktoru mám z nátrubku podtlaku, který je zašroubován do plastového víčka membránky podtlaku - ten spoj ve mně nebudí důvěru, už jsem jej raději pojistil lepidlem, ale i tak...
...a co jsem záhy z tohoto systému vyhodil, byl směšovač - ten s jednou velkou kulatou dírou, kvůli kterému je provrtaný filtrbox a víko karburátoru - jedinou jeho výhodou bylo, že nezvyšuje filtrbox, ale jinak to byla samá negativa - zničený filtrbox, neustále se vykvedlávající přichycení k víku a povolování nátrubku na hadici (velká páka těžké přívodní hadice LPG). Nahradil jsem jej nějakým dvoudírovým mixem - vybral (a upravil) jsem ze zásob ten, který měl největší díry...
Kdybys někde našel nějaký pozůstatek tohoto LPG systému, tak bych se ho ujal - zrovna na reduktor nemám kromě membrán a o-kroužků nic v záloze...






Ale aj tak to asi preventívne uchytím drotom
Teďka polemizuju nad tím, jestli když to šlo ztuha zašroubovat (I přes veškerou snahu to vyčistit zbytky modrého lepidla), tak jestli má šanci se to povolit, když tam je jako bonus ten vteřiňák. Jestli tedy odolá benzínu, zajistím to drátem, udělám si značku a zkusím to po čase zkontrolovat.














