skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> haso: boli tu dva také príspevky čo tu nemali čo robiť
-> suri 19.11.10 14:16:37: ??? co co?
-> Pavel P..: To ti v pneuservise dělali fullservis, že jsi si zasyflil auto?
byl jsem na WAPce... ovšem pak nějaké objíždění pneuservisů a můžu znova, začlo opět chcát a je to zase zasiflený

-> ŠKODA 120 GLS: čo sa na tom dá čítať? samé báchorky
-> FORM: ostrik cez tlačítko bolo na vývoz do švédska
vyhrievané sedačky - poznám tri autá z netu čo to majú . všetko regulované
elektrické okná a zrkadlá spolu bývajú aj celkom často ale ja pravda že akčné modely mali okná a nemali zrkadlá a glx naopak
btw - toto je najmenej , zväzok mimoriadnych výbav plne obsadený stojí 1500 a zväzky plné do dverí 600 - mám objednané nové a nemusím hľadať , pretože väčšinou ak niečo je tak aj zo zrkadlami a pod .
Idawe predával zo safe line sedačky z bočnými bagmi - tiež zháňam ale GLX a a mal tam aj z tej safe zrkadlá aj okná v elektrike spolu
vyhrievané sedačky - poznám tri autá z netu čo to majú . všetko regulované
elektrické okná a zrkadlá spolu bývajú aj celkom často ale ja pravda že akčné modely mali okná a nemali zrkadlá a glx naopak
btw - toto je najmenej , zväzok mimoriadnych výbav plne obsadený stojí 1500 a zväzky plné do dverí 600 - mám objednané nové a nemusím hľadať , pretože väčšinou ak niečo je tak aj zo zrkadlami a pod .
Idawe predával zo safe line sedačky z bočnými bagmi - tiež zháňam ale GLX a a mal tam aj z tej safe zrkadlá aj okná v elektrike spolu
-> suri: Nu třeba jsem snad nikdy nepotkal feldu co by měla originální stahovačky oken a zároveň zrcátka v elektrice, bylo jich asi hodně málo. Dál nevím o tom, že by se do FUNa někdy dával výhřev sedaček a taky kontrolka nezapnutého pásu. vyráběl jsem originálně vypadající svazek na centrál kufrových dveří. Pokud se mi neodaří sehnat regulované výhřevy sedaček se vším potřebným, budu vyrábět doplňkový svazek pro jednu sedačku bez regulace. Taky jsem měl v plánu úpravu svazku pro tlačítko ostřiku předních světlometů, ale z toho sejde, protože bych těžko cpal ostřiky na FUN nárazník.
-> FORM: popisy nemusíš viem čo je čo , len fotky sa zídu
aké kombinácie prakticky vymýšľaš?
aké kombinácie prakticky vymýšľaš?
-> VeTeV: Přebudovávám FUN 1.6 LX na FUN 1.6 SLX :-D
-> FORM: Jinak interiérový svazek je pro zvláštní výbavu s ABS, ale bez originálního alarmu. Nad tím jsem taky uvažoval, ale líbí se mi víc Jablotroňácký, k tomu mám spešl feliciový svazek už připravený. Motorový svazek se snažím splašit v provedení pro klimu. Až to budu mít pohoromadě, udělám ti k tomu nějakou dokumentaci s popisem.
-> FORM: z toho děláš luxusní vůz? 

-> suri: kabelové svazky do dveří jsou v plné palbě, tudíž okýnka, centrál i elektrická zrcátka. Střed mám jeden takový z nového modelu, případně potom ze starého, který možná využiju až budu dělat kombinaci s vyhřívanými sedačkami. Vyfotím ti to až budu mít svazek k sedačkám.
-> FORM: viac fotiek nemáš? vidíme elktriku k oknám , a centrál , pofoť zíde sa , dám to do zálohy
Příprava kabelových svazků dá docelal zabrat, zvlášťk když si vymýšlím kombinace, které prakticky neexistovaly.
-> castrol: tady uz se ted taky stahuje mlha :( dopoledne bylo pekne ;-)
-> stika87: pekne a tu chcie a chcie

Přivezl jsem nápravnici a ramena z pískovny
-> matoo: jj som tam karty pomiesal, ale mavali mi najviac zo vsetkych ked som vletel do protismeru 

-> VeTeV: hmm...to jsem sám zvědaj jak dlouho mu to vydrží. Takovej zajíždák v zákaznickym poli :-DDD
-> VeTeV: presne tak to je no. Hlavne ta posledni veta je ale dost smutna.
-> suri: holt zaměstnavatel si nechá od firem platit slušnej maintenance a plní se jisté smlouvy - není to úplně fertich, ale věř, že platby za určitá řešení jsou v řádu statisíců měsíčne a tam si nemůžeš občas dovolit prováhat byť i hodinu - ano je to obvykle slušně řešeno, disasterováno, k tomu virtualizováno, ale i tak průser v řádu hodinového výpadku je u některých firem průserem za x míču s možností vymáhání smluvních poplatků ze strany dodavatele.... ale taky kluk nebere drobný, jen si nemá ty prachy jak užít...
-> Klubko_: dobre ale ja sa bavím o normálnom aute nie o stíhačke
ak to má ísť tak to zožerie a je jedno čo to bude
ver tomu že pri takom jazdení bude tdi žrať tiež a drahú naftu
ak to má ísť tak to zožerie a je jedno čo to bude
ver tomu že pri takom jazdení bude tdi žrať tiež a drahú naftu
-> suri: je, to uznávám, ale jeho to nesere - a hlavně je proti tomu nějak zaujatej, tak tomu dává čočku jak kráva... chce zpět chtochtu
-> Klubko_: jj krámy za pár mega... posledně tam měl diskový pole od EMC Vmax - to už pár míču dělá

-> Klubko_: jj krámy za pár mega... posledně tam měl diskový pole od EMC Vmax - to už pár míču dělá

-> suri: to, co popsal vetev rozhodne neni kokotismus sofera, ale tlak zakaznika na zamestnavatele a zamestnance byt nekde a mit neco vyreseny driv, nez vcas. Jako bys to z prace neznal...
VeTeV 18.11.10 21:13:57 napsal:
→ suri: nezbytnym nářadím, záložníma zdrojema, serverama apod
kravinamadobry kraviny
→ suri: nezbytnym nářadím, záložníma zdrojema, serverama apod
kravinamadobry kraviny

-> darklord: ja hovorím o tom jazdení ako Pavel , nie o služobnom voze -> VeTeV: tak ale kokotizmus šoféra nemá z autom a poťažmo motorom nič , ten motor ide pekne a pri bežnom jazdení má celkom normálnu spotrebu
-> suri: až budeš mít firemní auto v kombálu, celej zadek naloženej nezbytnym nářadím, záložníma zdrojema, serverama apod kravinama, a budeš muset bejt někde na čas, tak na spotřebu, limity apod. zbytečnosti sereš... on sedne do studeneho auta a šlape tomu co to dá... nezajímá ho, že to auto trpí, že spotřeba letí vzhůru - je placen za včasnost servisního zásahu... já ho na D1 potkal,když měl to auto vpodstatě nové - a věř, že ve 160 jsme ho nechal ujet... ono to jede, má to odpich, ale taky to žere... jak ten motor dopadne po 100tis je mě záhadou - ale TDi mu vydrželo s podobným zacházením taky 80-100tis, pak se sralo turbo... ale jezdil za 8 :-)
Na jednicku 80? To si nedovedu predstavit u normalnich aut...
-> afro100 18.11.10 20:58:07: Taky umím.
Navíc umím dělat z Barum Polaris černou moučku. 


-> suri: myslim ze ma absolutnu pravdu, jazdil som firemnym 

-> afro100: ale hovno , očividne si to videl na obrázku a všetko vieš ... škoda rečí
-> suri: hej, len vsetci by museli jazdit ako tuna Pavlik P. a nie ako prasiatka chro chro ...
alebo aj: ktore auto da na jednotku aj 80 km/h ? no predsa firemneeee ...
alebo aj: ktore auto da na jednotku aj 80 km/h ? no predsa firemneeee ...
-> VeTeV: 1,2 77kw v ťažkom aute zase nejaké šialené spotreby nemá 5,5-8
-> sep: jj tak je jasny, ze s tim jezdi jak prase - me spis zajima jak dlouho ten motor vydrzi...
spis to bylo v souvislosti s tim, ze firma mela TDicka a dala to pryc, ze jsou vysoky pojistky - a ted rvou, ze maj silenou spotrebu
spis to bylo v souvislosti s tim, ze firma mela TDicka a dala to pryc, ze jsou vysoky pojistky - a ted rvou, ze maj silenou spotrebu
-> VeTeV: :to nepada na vrub motoru ale kamaradovi,jestli s TSI jezdi za 11 bude s cimkoliv jezdit za totez a vic.
-> Klubko_: ale jako rychly reseni dobry
mel jsem to v pokoji, tak jsem jen po tom sahnul a bylo to




VeTeV 18.11.10 19:09:20 napsal:
→ maca: a teď? bude sloužit uloženka v zimě?budu používat matky astru.....užovku bych do toho humusu nevytáhnul
→ maca: a teď? bude sloužit uloženka v zimě?budu používat matky astru.....užovku bych do toho humusu nevytáhnul
-> petr s: no TSi ma kamarad ve sluzebni kokte - 1,4ku... zatím se chudák drží a po 15tis nestávkuje... jak dlouho mu to vydrží nevím, jen vím, že dostal pojebáno, že jezdí za 11/100.-))
-> VeTeV: Bude nějaké tsi
-> maca: a teď? bude sloužit uloženka v zimě?
-> VeTeV: na jaře

-> vhml: to mas naprostou pravdu, proto mam ten vypinc kterym to jednoduse vypnu. Pri delsi jizde se tim rozsireným svetlem unavuji hodne oci,
-> adamisko: jenže z toho po delší době pálí oči když svítíš i kam nepotřebuješ. Na nějakejch okrskách ano, ale na státovce je to votrava mít to puštěný navíc.
-> maca: už bude užovka v kombiku?
Vždycky když jsem jel v noci tak jsem si k dálkovým občas pouštěl i mlhovky (tím vznikne dokonale osvícená vozovka). Byla otrava vše pak vypínat, tak jsem se rozhodl použít signál z dálkových taky pro mlhovky a mezi to dát tajný vypínač (na zrušení této funkce) kvůli policajtům nebo technické, jinak funguje to parádně pří zapnutých dálkách nebo světelné houkačce svítí i mlhovky. (a taky to dobře vypadá ;-) )
-> maca: To to leti, pripada mi to, jakoby to bylo vcera 
