skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Tommy017: daj tie plastove cuda dole a je to v celku ok
-> Tomaso435: a plastove vydute na kapote
-> Tommy017: i nasávače ;)
švédský stroj patří ke švédskému podnebí
1) jel jsme 3km do garage, nebylo zbytí
2) jezdili s tím tak 40 let tak jednu vyjížďku nějak přežije

1) jel jsme 3km do garage, nebylo zbytí
2) jezdili s tím tak 40 let tak jednu vyjížďku nějak přežije

-> OTA-MTX: sice kolesa pekne a veteran tiez ale ta sol na tom veru nie



-> OTA-MTX: a hned s nimi do tych sraciek... 

-> 2puk: to je este na dlho aby sa to lesklo
-> 2puk: a budeš leštit čelné plochy jednotlivych otvírakov ? 

-> Mr_Kubas: No jasně ...... kde jinde je teďka umejt že ....
-> M@rtin: A pochválili Tě doma aspoň? 

-> Jarda: no , pri škodovke z nulovou elektrifikáciou to celkom aj stačí
samozrejme viac je lepšie
samozrejme viac je lepšie
-> suri: 13,6 je uz i malo, me v rapu dava 14,05 +-0,2V (chyba V-metru)
-> castrol: tam daj vibračný a ten bude dávať aj 16-17 a inokedy 12
skorej je to vlastnosť ako chyba , všetky škodovky čo som meral z origo altíkom dávajú 13,6-8 pri otáčkach
skorej je to vlastnosť ako chyba , všetky škodovky čo som meral z origo altíkom dávajú 13,6-8 pri otáčkach
-> minno: tak to nechaj tak

-> castrol: ale to by som sa k tomu musel vohnout

-> minno: vymen regler a otestuj to
nechcem byť za hňupa, ale keď mi dáva altík za zvýšených otáčok len 13,4 volta, je v prdeli regler alebo altík? takéto napätie mi dáva už možno aj niekoľko rokov, len som to nikdy neriešil a dobíjať to dobíja
akurát dnes som to meral, tak som si na to spomenul
regler je ešte pôvodný elektronický.


-> jok3r: ty radši nic nedělej nebo to zase zkurvíš
víš jak to dopadlo s těsněnim 



v tydnu nasadil predni HP, vcera v minus 7 menil venku mlady na corse zadni brzdy, a dneska nahodil zadni HP a dal dokupy vypadlej homokinetak
Nahodil jsem 4 písty na erko a zazimoval :O)))
sice ne dnes.ale v utery sem poslal sluzebaka do skarpy a od ty doby sem doma.

-> David V6: pekná práca

Dneska jsme vyměnil termostat ... když jsem dával motor do auta, tak jsem ho tam vrznul s domkem termostatu a termostatem kterej na něm byl. Myslel jsem si, že je po něm, protože se auto za boha nechtělo ohřát necelých 70 stupnů byl max a ted v těch mrazech sotva 60. Ale co jsem nenečel když jsem rozdělal termostat ... no nebyl obráceně
ale i tak jsem dal druhej a teďka to konečně topí tak jak má
Jo a taky jsem promazal všechny zámky a seřídil polohu motorků centrálu.


dnes som videl staru LIAZKU , ktora mala na pluhu velku vlajku kosaka a kladiva skoda,ze som nemal fotak to by sa vam pacilo ...



-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je dobrý, v tomhle můžu chodit tak po venku jen v dědině kolem baráku a do lesa, ale ještě sebou vláčet vlajku, tak mě už odvezou do blázince:)
-> Don_pepe: Sem ti moh pucit vlajku CCCP aby to bylo dokonale 

-> petr s: no jo, za dvacku, nekup to a odznak sem dostal ze srandy od strejčka...
-> Don_pepe: Parádne palčáky! 

-> Don_pepe: Ruská ušanka?
Celý dopoledne házení sněhu, odpoledne hraní si se dřevem, pokusy o oživování umrzlýho rapida (baterka K.O.) a nakonec startér u traktora, když sem viděl jak vypadá zevnitř, se divím že to ještě aspoň občas chytlo, hroznej pohled. A ještě mě zmrzlýho a nevrlýho bezdomovce u práce fotěj

Do spotřebáčku zastrčena vačka 280°/280°. Let's RPM-up
trocha nasolil stovku a zazimoval do "humna" 

-> Suty: já si myslel tak okolo 4ky....mě se povedlo sehnat motor nežeroucí olej a naštěstí hned dva během měsíce..takže na jaře jdu měnit celej agregát....2litry na 1000km už je fakt moc

-> myschaak AZNP K.Hora:
Kroužky 500/válec + ty gufera nevim a těsnění hlavy taky nevim :-( .
Ale do 4000 to bude za materiál.
Možná si řekneš že se vyplatí přehoďit motor, ale těch 1.6 moc není...
Kroužky 500/válec + ty gufera nevim a těsnění hlavy taky nevim :-( .
Ale do 4000 to bude za materiál.
Možná si řekneš že se vyplatí přehoďit motor, ale těch 1.6 moc není...
-> Suty: 1.6ka?co vyšel materiál?dík
Zapomněl sem.. je to felda 1.6.
Ve čtvrtek... guferka na ventily a těsnící kroužky (válec byl mezi 0 a 1 výburusem tak sem zkracovalkroužky na 1 brus...)