skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
21:13:34
12.03.2011
12.03.2011

doly120
-> Tomáššš: to můžu,chce to vyzkoušet:)
21:11:54
12.03.2011
12.03.2011

doly120
-> Jumbo: Není zač,vím že neuškodí,ba naopak pomůže
Chce si to natrénovat,a mít dobrou připravu

Chce si to natrénovat,a mít dobrou připravu

21:09:30
12.03.2011
12.03.2011

Jarda/felda
-> Jumbo 12.03.11 20:53:37: tak to se nejni čemu divit 

21:07:59
12.03.2011
12.03.2011

Tomáššš
-> doly120: alebo moze dat vacsi stupen a rychlejsie tahat aby to neprepalil 

21:04:52
12.03.2011
12.03.2011

Jumbo
-> doly120: Díky. Trocha pochvaly neuškodí...

21:02:59
12.03.2011
12.03.2011

doly120
-> Jumbo: To není,viděl jsme mnohem horší
Ještě si zkus ubrat posuv drátu,ale jen o malilinko.

Ještě si zkus ubrat posuv drátu,ale jen o malilinko.

20:58:29
12.03.2011
12.03.2011

Jumbo
-> doly120: -> Tomáššš: Díky za rady. Ale na první svařování to není zase tak strašné, ne?

20:56:11
12.03.2011
12.03.2011

doly120
-> Jumbo: Jak píše tomáššš,vyzkouše jsi to na nečisto,a nebo jse si tam přidat vyší stupen. A vyřízni si to v kastli na zdravý plech,pořádně očisti,a kostru si dej blízko svařování,by ses divil,ale i tohle pomůže

20:53:37
12.03.2011
12.03.2011

Jumbo
-> doly120: www.einhell.cz/www/.../15
74940.jpg
20:52:58
12.03.2011
12.03.2011

bibendum30
Vytáhl jsem princeznu po zimě konečně zas na světlo,a navštívil s ní jednoho virťáka

20:52:23
12.03.2011
12.03.2011

Jumbo
-> Tomáššš: Já vím. Párkrát sem to nabodnul a pak mi došlo, že to není ono. Ale vypadá to, že nakonec to drží. Příště už vařím rovnou na silnější stupeň...
20:51:34
12.03.2011
12.03.2011

doly120
-> Jumbo: Pořádně si to očisti,at nesvařuješ na barvu. Co máš za svářečku?
20:50:48
12.03.2011
12.03.2011

m8rinek
něco málo, víc na www.skoda110r.eu/
20:48:16
12.03.2011
12.03.2011

Tomáššš
-> Jumbo: niesom daky extra zvarac ale treba pozerat co sa tam robi ... :D
20:45:24
12.03.2011
12.03.2011

Jumbo
-> Tomáššš: Včera sem zkoušel a zdálo se mi že to na dvojku přepaluje a na jedničku je to ok. Dneska sem došel zase k opačnému závěru...
20:44:30
12.03.2011
12.03.2011

Arnold
-> Jumbo: mas spravne nastaveny parametry na svarecce??
20:44:26
12.03.2011
12.03.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Hurdis 12.03.11 20:05:27 napsal:
→ Nwkt: Třeba 1,7 atmosféra od Isuzu mi přišla docela
v pohodě. A 2,5 od BMW taky.
Ale to bude tím, že to nebyl jejich motor.
Ano, tak jest. 1,7 sme meli s turbem a bylo to super.
→ Nwkt: Třeba 1,7 atmosféra od Isuzu mi přišla docela
v pohodě. A 2,5 od BMW taky.
Ale to bude tím, že to nebyl jejich motor.
Ano, tak jest. 1,7 sme meli s turbem a bylo to super.
20:43:15
12.03.2011
12.03.2011

Tomáššš
-> Jumbo: preco si si to nevyskusal na necisto ? Dva plechy a prevarit aby to nebolo polepene a aby to zase nebolo prepalene ?
20:42:11
12.03.2011
12.03.2011

Tomáššš
-> Jumbo: je to take polepene, nedopalene ...
20:41:33
12.03.2011
12.03.2011

Jumbo
-> havlik: ze začátku sem měl málo proudu, proto je tam svárů víc, druhá půlka už je provařená durch
20:41:26
12.03.2011
12.03.2011

afro100
... som bol v muzeu neska
20:40:05
12.03.2011
12.03.2011

havlik
-> Jumbo: všechno:D ale řekl bych že to máš málo provařený
20:38:42
12.03.2011
12.03.2011

Jumbo
Tak a do mě, co zas dělám špatně... 

20:25:05
12.03.2011
12.03.2011

Nwkt
-> Hurdis 12.03.11 20:05:27: No to byli držáky, ale jak přišli s common railem tak tragédie
20:24:12
12.03.2011
12.03.2011

alpin
-> havlik: toto ide horšie jak normálne
20:21:24
12.03.2011
12.03.2011

havlik
-> alpin: tak to by mohlo být to mě taky dělalo ale na druhou stranu když to čoudilo tak to je jelo jak kráva
20:20:33
12.03.2011
12.03.2011

alpin
-> havlik: a sem tam chcípne
20:16:14
12.03.2011
12.03.2011

alpin
-> havlik: to neviem , ale jako to čerpadlo to môže byť , je tam to osudné bosch VP44
20:14:15
12.03.2011
12.03.2011

havlik
-> alpin: tak to by bylo slyšet jestli klapou ne?
20:12:53
12.03.2011
12.03.2011

alpin
-> havlik: podtlaky boli menené na jeseň čerpadlo to može byť ale to aj trysky
20:09:47
12.03.2011
12.03.2011

havlik
-> alpin: tak nějaký systém podtlaků či čerpadlo
20:08:38
12.03.2011
12.03.2011

alpin
-> havlik: turbo to nieje , aspon tak by bolo povedané , vraj bolo vytiahnuté a obzerali ho štyria a bolo v poriadku
20:07:50
12.03.2011
12.03.2011

havlik
-> alpin: to nech napíchnout ale podle toho co píšeš by to mohlo být turbo
20:05:27
12.03.2011
12.03.2011

Hurdis
-> Nwkt: Třeba 1,7 atmosféra od Isuzu mi přišla docela v pohodě. A 2,5 od BMW taky.
Ale to bude tím, že to nebyl jejich motor.
Ale to bude tím, že to nebyl jejich motor.
20:03:21
12.03.2011
12.03.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
A to zas ten motor ukradli nekomu? Nebo je to jejich vlastni? Jestli vlastni tak nejlip to vyhodit.
20:01:53
12.03.2011
12.03.2011

alpin
-> Nwkt: to hej , hlavne DTI
20:00:39
12.03.2011
12.03.2011

Nwkt
-> alpin: Opel a diesel nejde dohromady 

19:58:04
12.03.2011
12.03.2011

alpin
rýchly dotaz : astra g 2.0dti 80koní , slabo ťahá , papá , dymí - lambda alebo váha vzduchu ?
19:42:39
12.03.2011
12.03.2011

Kaprof-Pisařík
-> doly120: Kdepa na letní ježdění a je od tchána (1.maj-najeto 85)

19:42:31
12.03.2011
12.03.2011

Hurdis
-> maca: Přetěsnění, výměna guferka apod. je sice pěkná věc, ale většinou už bývá ta hřídelka dost vyběhaná a lopatky čerpadla hezky frézují hliníkovou podložku. Raději mám skladem pěkné nové pumpy s velkou i malou řemenicí do budoucna. Hezky klasicky na papírové těsnění a fermež a při dalším víkendovém provozu je to na "furt". Než dělat repas repase co sezonu.
19:33:15
12.03.2011
12.03.2011

OndraST
-> maca: Mě taky tenkrát při repásnutí začla téct, asi čtiřikrát jsem jí měl rozebranou, nakonec pomohla výměna té kompletní lopatky, zřejmě ta hřídelka byla již hodně ošoupaná, tenkrát jsem pořád netušil proč to pořád kape, holt někdy to je zábava.
19:16:16
12.03.2011
12.03.2011

maca
Matthes, záškodník z TechWebu 12.03.11 17:55:04 napsal:
→ maca: Na skodovce? To nasere. Ten litinovej krouzek
v tele cerpadla byl dobrej kdyz si menil to tesneni?ano na škodovce,ano byl v pořádku....přitom minulou jízdu nic neteklo a dnes to zase začlo
→ maca: Na skodovce? To nasere. Ten litinovej krouzek
v tele cerpadla byl dobrej kdyz si menil to tesneni?ano na škodovce,ano byl v pořádku....přitom minulou jízdu nic neteklo a dnes to zase začlo

19:15:33
12.03.2011
12.03.2011

anubis
Já jsem se dneska bavil neškodovácky :-) za odpoledne jsme s kámošema namontovali do e30 BMW motor M50B25 což je 2,5litr R6 z e36 142kw... 

19:03:40
12.03.2011
12.03.2011

doly120
-> myschaak AZNP K.Hora 12.03.11 18:38:33: To má na díly? Vypadá docela hezky :)
18:39:46
12.03.2011
12.03.2011

Mantrabeach
-> myschaak AZNP K.Hora: a kolik si teda dal za garde
18:38:58
12.03.2011
12.03.2011

myschaak AZNP K.Hora
a domů ještě feldu....

18:38:33
12.03.2011
12.03.2011

myschaak AZNP K.Hora
potom jedna šáde ke kaprofovi
18:38:06
12.03.2011
12.03.2011

myschaak AZNP K.Hora
dneska akce převozů...skoro 500km,50l nafty a 11h na cestách...nejdřív G domů
18:27:45
12.03.2011
12.03.2011

Mantrabeach
-> buran: kua a ty si to měl v inzerci?za kolik šel?
17:55:04
12.03.2011
12.03.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> maca: Na skodovce? To nasere. Ten litinovej krouzek v tele cerpadla byl dobrej kdyz si menil to tesneni?
