
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
18:57:26
20.03.2011
20.03.2011

Bucin
Uklidil jsem stodolu s ponkem. Už jsem docela zapoměl kolik krásného prostoru tam mám. 

18:51:56
20.03.2011
20.03.2011

Bruno
-> Jarda: Máš můj obdiv jak se svojí postavou v tý malý kůlničce při svitu něčeho co připomíná svíčku všechno v pohodě zvládáš 

18:40:04
20.03.2011
20.03.2011

Jarda - zrušená registrace
tak ja konecne 1,4ku v bloku 135 s vackou 265, X rozdelovacem a 136BMM snizenou hlavou po GO, pak jsem na naprave opravil a povymenoval, co bylo potreba - prachovky, cep ramene, napruzeni hrebenu :) a HPcku vratil puvodni barvy a jeste jsem udal generalku prednich brzdovych trmenu, mam zadane nerezove kalene pistky, ale nechce se mi na ne cekat...
17:09:02
20.03.2011
20.03.2011

castrol
trocha opucoval motor co je na go ochutnavka v karte kedze sem nejde dat foto tak ani tam nejde dat foto
15:36:58
20.03.2011
20.03.2011

RON
-> Radek Retro eLeSo: me do Facka, predpokladam, ze je to hodne podobny, teklo kolem svetel a kolem gumy dveri
15:26:26
20.03.2011
20.03.2011

suri
-> Radek Retro eLeSo: svetlo , okno , dverné tesnenie , bočné okná , hore pod lištou cez prasklinu v tmeli do nosníku
15:18:19
20.03.2011
20.03.2011

Jarda/felda
-> Radek Retro eLeSo: co boční okna ?
15:17:07
20.03.2011
20.03.2011

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Radek Retro eLeSo: asi jediné řešení

15:16:01
20.03.2011
20.03.2011

Radek Retro eLeSo
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: světlo sem obmazal vazelínou když sem v létě rozebíral,spíš asi kolem dveří,já už fakt nevim ale tu hadici prubnu až mi bude líp..........
15:13:32
20.03.2011
20.03.2011

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Radek Retro eLeSo: jedině si tam vlízt a sprchovat hadicí, takhle těžko říct, těsnění dveří, kolem světel, příp kolem okna, ale to asi ne...
15:12:48
20.03.2011
20.03.2011

Radek Retro eLeSo
opět sem vlez do kufru a louže
věděl by někdo kde pátrat?je to kombík,co sem moch prolízt sem prolez,momentálně je voda i za těma kruhovejma dírama což nebejvala
sakra-nejde vložit fotka!!!!!!!!!!!

věděl by někdo kde pátrat?je to kombík,co sem moch prolízt sem prolez,momentálně je voda i za těma kruhovejma dírama což nebejvala

sakra-nejde vložit fotka!!!!!!!!!!!
12:27:41
20.03.2011
20.03.2011

stika87 - Maschinenführer
-> Radek Retro eLeSo: myslel sjme na tebe ale jeste vecer jsem nevedel zda tam pojedu . byli jsme s fanklubem tak by to bylo slozity nekam dojet ;-) ale myslim na tebe neboj ;-)
12:09:17
20.03.2011
20.03.2011

krtik
-> m8rinek: podpálil - hádám, žes myslel natočil...?
To je fajn 


11:58:44
20.03.2011
20.03.2011

Radek Retro eLeSo
-> stika87: si měl říct že budeš v Praze,mohli sme dokončit ten business
,pořád se mi nikdo neozval


11:05:01
20.03.2011
20.03.2011

Vojtisek
-> kamikaze: Progresmeter funguje, "T" kus se dal mezi sání a zpětný ventil a ručička funguje, díky kucíí



23:51:40
19.03.2011
19.03.2011

Josifek
farbickovanie...
23:49:33
19.03.2011
19.03.2011

m8rinek
Podpálil eRko...
23:31:50
19.03.2011
19.03.2011

stika87 - Maschinenführer
-> kamikaze: zlodeji bez s epodivat do garaze 

23:16:38
19.03.2011
19.03.2011

pulin
-> doly120: máš pravdu :-) -> Tomáššš: je toho vic ,ale ted se dělá na zavodním favu s kterým mame jet vrchy hradec nad moravicí 9-10.4 tak doufám že to stihnem v středu de auto do laku tak doufejme že už to pujde všechno rychle:-)
23:11:43
19.03.2011
19.03.2011

kamikaze
-> stika87: Kdo mi zasněžil a vyměnil zadní čelo?

23:11:02
19.03.2011
19.03.2011

stika87 - Maschinenführer
a navsteva muzea

23:09:14
19.03.2011
19.03.2011

stika87 - Maschinenführer
zase jsem potkal zdejsiho clena

23:04:51
19.03.2011
19.03.2011

kamikaze
-> Vojtisek: Kdyby byla hadice ucpaná, tak by se podtlak tvořil pomalu, ale časem by dosahl maxima, ale zas by pozvolna klesal, tím že jsi to dal za ventil v posilovači, tak podtlak vzrost ale neklesal.
-> Tommyk: Nn, když dáš nohu z plynu, zavřeš klapky a motor pořád musí cucat vzduch -> velkej podtlak a ručka v zeleném poli, při plném plynu jsou klapky max otevřený a motor nestíhá cucat tak aby vytvořil podtlak -> ručka v červeném poli
-> Tommyk: Nn, když dáš nohu z plynu, zavřeš klapky a motor pořád musí cucat vzduch -> velkej podtlak a ručka v zeleném poli, při plném plynu jsou klapky max otevřený a motor nestíhá cucat tak aby vytvořil podtlak -> ručka v červeném poli

22:56:40
19.03.2011
19.03.2011

doly120
Tomáššš 19.03.11 22:24:28 napsal:
→ pulin: kolko mas vlastne tych aut ? Raz kilo, potom ine
kilo,erko teraz favo … :D
a ani jedno hotove …
To je ta morava
Vid -> pulin: 
→ pulin: kolko mas vlastne tych aut ? Raz kilo, potom ine
kilo,erko teraz favo … :D


To je ta morava



22:55:59
19.03.2011
19.03.2011

Vojtisek
-> afro100: mátě pravdu, napojil jsem to krapet špatně
Ráno přehodím zpětný ventil za "T" kus a uvidím.

22:53:09
19.03.2011
19.03.2011

afro100
-> koate: tiez si myslim
22:51:53
19.03.2011
19.03.2011

koate
-> afro100: Podle mě to dal blbě.NA škopku ventil neni a ekonoměr běhá jak divej dle podtlaku v sání.Ventil jetam jako zavírací tak proto muto neukazuje nebo ne?
22:48:35
19.03.2011
19.03.2011

afro100
-> Vojtisek: teba nezaujima podtlak v posilovaci ale v sani ... takze to presun a malo by to fachat
22:47:49
19.03.2011
19.03.2011

Vojtisek
-> koate: že ten ventil to nepouští ten nízkej podtlak, jo?
22:46:48
19.03.2011
19.03.2011

koate
-> Vojtisek: jábych ho dal právě naopak.
22:44:10
19.03.2011
19.03.2011

Vojtisek
-> koate: za ventilem blíž k posilovači
22:43:40
19.03.2011
19.03.2011

koate
-> Vojtisek: jistě ale před anebo za tim ventilem
22:41:23
19.03.2011
19.03.2011

Vojtisek
-> koate: Favorit mezi sáním a posilovačem.
22:37:31
19.03.2011
19.03.2011

koate
-> Vojtisek: Kdeto máš zapojený?Myslim ten T-kus
22:36:25
19.03.2011
19.03.2011

Tommyk
-> Vojtisek: velkej podtlak = noha na plynu níž.. z toho logicky při většim podtaku ručička blíž k červenýmu
22:35:52
19.03.2011
19.03.2011

koate
Namontoval sem HP.řešil podvázání...eště vymyslet aby nedřeli hadice o gumu..spokojenost..ani zatopit sem si nestih za celej den v dílně :D
22:33:39
19.03.2011
19.03.2011

Vojtisek
-> kamikaze: není to tak, že velkej podtlak...zelené pole a malej podtlak...červený? Kdyby byla hadice k posilovači ucpaná, tak by byl menší podtlak a ručička by byla v červeným, ne?
22:24:28
19.03.2011
19.03.2011

Tomáššš
-> pulin: kolko mas vlastne tych aut ? Raz kilo, potom ine kilo,erko teraz favo ... :D
a ani jedno hotove ...


22:22:21
19.03.2011
19.03.2011

kamikaze
-> Vojtisek: Zkoukni hadici od sání k posilovači, podle mě je ucpaná a podtlak se ti tam tvoří pozvolna. Nebo zkus odpojit hadičku od budíku a nastartovat, měla by cucat vzduch, pokud bude cucat, chyba je v budíku, ale věřím tomu, že hadička bude cucat jen chabě. 

22:14:18
19.03.2011
19.03.2011

Vojtisek
-> Jarda/felda: nn, mám od Tomase "T" kus, hadičku a budík. Když se rozjíždím a řadím 2, 3 atd., tak jde ručička víc doleva... I když jedu jak prase

21:33:07
19.03.2011
19.03.2011

Jarda/felda
-> Vojtisek: nenapíc si to za zpětnej ventil ? 

20:49:24
19.03.2011
19.03.2011

kamikaze
-> Vojtisek: No asi nemusí, já to tam mám. Podle mě se ti v hadici na podtlak drží podtlak a tím jak zašlapeš na brzdu, tak to uteče posilovačem, mě to zmizí v sacím potrubí
20:47:05
19.03.2011
19.03.2011

Tomaso435
-> Vojtisek: po chcípnutí motoru tam zustava ještě mrtě dlouho tlak na jedno zabrždění s posilovačem
20:46:34
19.03.2011
19.03.2011

Vojtisek
-> kamikaze: trysku ne, musí?
20:46:06
19.03.2011
19.03.2011

kamikaze
-> Vojtisek: To tlumítko tam máš? Hadice na podtlak je OK? Jako by to bylo přicpané
20:44:12
19.03.2011
19.03.2011

Vojtisek
-> kamikaze: musim promačkat brzdu, aby spadla do červenýho doprava
20:43:30
19.03.2011
19.03.2011

kamikaze
-> Vojtisek: I když je motor chcíplej?
20:43:18
19.03.2011
19.03.2011

pulin
zejtra se do dodělá a bude to žůžo labůžo 

20:43:16
19.03.2011
19.03.2011

Tomaso435
-> Vojtisek: ještě jo, mě jde trojka přez 120 :-D
20:42:31
19.03.2011
19.03.2011

Vojtisek
-> Tomaso435: za tři a 90 je úsporně? 
