
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
22:33:50
12.08.2011
12.08.2011

VeTeV
-> Pavel P..: kdy a kde já se tam pak zanořím 

22:31:41
12.08.2011
12.08.2011

Enggik
-> Pavel P..:



22:28:11
12.08.2011
12.08.2011

Pavel P..
-> Enggik: po tom sraní s tim bych to ritualně hodil z vyšehradu do vltavy

22:26:29
12.08.2011
12.08.2011

Enggik
-> Pavel P..: Tak v nejhorším z toho nějaká kačka kápne.
Ve sběrně

Ve sběrně


22:23:37
12.08.2011
12.08.2011

Pavel P..
-> Enggik: no hlavně aby to fungovalo
dík

22:23:03
12.08.2011
12.08.2011

Enggik
-> Radek Retro eLeSo: O.K.
-> Pavel P.. 12.08.11 21:55:16: Lepší než z fabriky


-> Pavel P.. 12.08.11 21:55:16: Lepší než z fabriky


22:10:16
12.08.2011
12.08.2011

šípka 120 l
šablónu podľa kamarátovej 136ky a už sa aj vŕtalo potom sa pichla náprava do kase a dalo auto na kolesá.

21:55:16
12.08.2011
12.08.2011

Pavel P..
-> myschaak AZNP K.Hora: musel jsem se podívat jak se tam flákáš...
pak jsem ještě zalezl do garáže a složil ramena s nápravnicí


pak jsem ještě zalezl do garáže a složil ramena s nápravnicí

21:53:20
12.08.2011
12.08.2011

David29
-> afro100: Jo, to věřím. Na palety to je k hovnu, když je k dispozici rampa.
Jediný co - v Michli se mražený nakládá ze země nebo ještěrkou, a dlouhym paleťákem se v autě neotočim
Jediný co - v Michli se mražený nakládá ze země nebo ještěrkou, a dlouhym paleťákem se v autě neotočim
21:49:07
12.08.2011
12.08.2011

afro100
-> David29: tak u piva hodne velka pomoc ... clovek si to nasklada pekne na celo, zide dole, s nicim sa nenatahuje ...
21:47:17
12.08.2011
12.08.2011

Radek Retro eLeSo
-> myschaak AZNP K.Hora 12.08.11 20:21:48: já tě potkal po návštěvě ještě několikrát

21:46:40
12.08.2011
12.08.2011

Radek Retro eLeSo
-> Enggik 12.08.11 19:21:12: to by se na jednu stránku nevešlo,třeba osobně na srazu když se připomeneš

21:46:00
12.08.2011
12.08.2011

David29
-> afro100: No, ona je to spíš starost. Většinou probíhá skládka přes rampu, takže s tim člověk musí couvat do tý díry. Věčně dolu a nahoru při kontrolách na vrátnicích u skladů.... Obešel bych se bez něj
21:39:58
12.08.2011
12.08.2011

afro100
-> David29 12.08.11 15:47:39: ty mas celo ? sa máš ...
21:02:17
12.08.2011
12.08.2011

Ultim
... a pak ho udelal a povesil tak konecne navijak na prodluzku 

21:01:13
12.08.2011
12.08.2011

Ultim
Ja dnes vytvoril navrh drzaku...
21:00:30
12.08.2011
12.08.2011

Zazaa
vypucoval karbec, omotal svody thermotecem a zjistil ze potrebuje jinej rozdelovac :)
takze nema nekdo peknej fackovej rozdelovac idelane uz s upravenou charakteristikou k ostrejsi vacce ?
takze nema nekdo peknej fackovej rozdelovac idelane uz s upravenou charakteristikou k ostrejsi vacce ?
20:21:48
12.08.2011
12.08.2011

myschaak AZNP K.Hora
dneska jsem potkal v praglu jednoho člověka z místní mototechny-> Pavel P..: 

20:07:10
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Tommyk: pravdu povediac nestíham ani tu a to mi ešte nevyšla robota , tá keby sa mi podarí tak nestíham nič
20:03:02
12.08.2011
12.08.2011

Tommyk
-> suri: a nechceš mi to přijet udělat?



19:58:42
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Tommyk: napojenie lemu na prah - je tam špára a len zahnutý plech , keď sa lemy vyvárajú do pol podbehu býva blato , treba poriadne zatmeliť a dierou po zadnom páse naliať doplna vosku - potom nehdzavie ani to napojenie za dverami ak sa ošetrí aj zvon , druhý problém je na mieste zadného nárazníka tam je lem zahnutý treba to vytmeliť a prestriekať tlumexom , tretí problém je napojenie vnútorného lemu na vonkajší - tiež natrieť vytmeliť a tlumex , celé lemy samozrejme voskom
19:55:26
12.08.2011
12.08.2011

Tommyk
-> suri: ta je zatmelená
tak mi porad klidne co a jak osetrit :-) dokud je na to jeste cas.. klidne sz
tak mi porad klidne co a jak osetrit :-) dokud je na to jeste cas.. klidne sz

19:52:31
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Tommyk: a špára napojenia vnútorný na vonakjší lem? vzadu pod svetlom tlumex?
19:21:12
12.08.2011
12.08.2011

Enggik
-> Radek Retro eLeSo 11.08.11 22:56:56: Co se tam dělo s dokladama? 

19:07:58
12.08.2011
12.08.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> J3STER: Co, ze jsem prase?



19:03:38
12.08.2011
12.08.2011

Tommyk
-> suri: tam prijde vosk a pak plastovy podbehy
19:01:16
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Tommyk: stačí , hlavne tie lemy zadné treba ošetriť ako sa patrí
19:00:07
12.08.2011
12.08.2011

J3STER
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
To mě ani nepřekvapuje.







18:59:07
12.08.2011
12.08.2011

Tommyk
-> suri: zakladem uz je napatlana, navrch prijde tlumex nebo neco takovyho a to staci.. 

18:58:31
12.08.2011
12.08.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Zatim facha
To jsem ale prase. Ne ze bych si delal iluze, ze to nejak moc vydrzi. Koupil jsem novej samozrejme, ale zkusim jet jeste s timhle. Uvidime co vyvrta...

18:55:46
12.08.2011
12.08.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Pak sem vrtak svaril
18:55:24
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Tommyk: chladičovku napatlať základom tlumexom a hore lakom nie?
18:54:29
12.08.2011
12.08.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Vrtal jsem vidiakem drevo 

18:53:51
12.08.2011
12.08.2011

Tommyk
-> suri: kdyby celo, tak se delalo vic klempiriny a vic odstrojovalo
zatim jen C sloupky a chladicovku osetrit 


18:50:46
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Tommyk: celolak či len pololak?
18:31:17
12.08.2011
12.08.2011

J3STER
-> Radek Retro eLeSo: Tak udělej videjko jak to troubí...... jsem zvědavej.

15:47:39
12.08.2011
12.08.2011

David29
Vyměnil pravý zadní světlo, kde nesvítila jedna obrysovka a přidělal levou zadní reflexní vlajku 

12:56:28
12.08.2011
12.08.2011

Jozka
-> suri: Tak s tou pauzou jsme na tom tedy podobně.. ještě možná zkusím kamaráda ve Ford servisu, při tý debatě s tebou jsem si vzpomněl, že před pár lety měnil čepy na MB pro nějakého známého, nebo se s tím popasuju sám. Dík.
12:50:36
12.08.2011
12.08.2011

Radek Retro eLeSo
-> J3STER 12.08.11 09:42:28: ten sem vždycky chtěl ale zatim to neklaplo,mam tam repliku Ford z 30tejch let

11:18:08
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Jozka: ja som to tiež pekne dávno nerobil a nemám už na to ani prostriedky :-( nejako teoreticky sa to dá dokopy si myslím
10:51:35
12.08.2011
12.08.2011

Jozka
-> suri: Tos ještě neviděl, jakej mám v garážích a dalších prostorách strašlivej bordel.. Onehdy jsem hledal "budíkovou" frézu na plech 3 měsíce !
.
Jinak jak jsem tohle dlouho nedělal, tak bych ti to celý nejraděj poslal - už se vidím, jak se budu pracně snažit vzpomenout, co a jak, aby akcička dopadla..


Jinak jak jsem tohle dlouho nedělal, tak bych ti to celý nejraděj poslal - už se vidím, jak se budu pracně snažit vzpomenout, co a jak, aby akcička dopadla..
10:42:20
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Jozka: výstružník bude asi najmenší problém si myslím
10:38:13
12.08.2011
12.08.2011

Jozka
-> suri: OK.. Teď ještě najít, kam jsem před 10-ti lety odložil ten stavitelnej výstružník a můžu do toho jít..

10:29:45
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Jozka: to vymyslíš a pravidelne mazať A00 a prežije ťa to
10:10:02
12.08.2011
12.08.2011

Jozka
-> suri: To máš pravdu, určitě nevyjezdím.. a též využiju dobový díly. Jen dovyrobit záslepky na pískování a domyslet distanc trubku mezi pouzdrama svisláků.. Z těch jsem při minulejch sborkách vždycky hrozně ten pozink odřel..
.

10:02:30
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Jozka: jeď do origa stejne to nikdy nevyjazdíš a ak to budeš mazať tak to vydrží
09:57:58
12.08.2011
12.08.2011

Jozka
-> suri: Spodní hlavice svisláků s excentrama mám komplet new dokonce v tom prvním provední s plstěnejma kroužkama, skoro váhám, zda to použít, nebo upgradovat na gumovej "O" kroužek, stejně tak zatím nevím, co se zbytkem sestavy předních nábojů. Původně jsem chtěl lehce ošlechtit jetý už zmodernizovaný, ale mohl bych jít i do originálu, tj. od nuly, odvrtat excentry, komplet odstrojit štít, komaxit, přebroušený původní čepy, pouzdra mosaz, podložky ocel.. Ještě nevím..
09:42:28
12.08.2011
12.08.2011

J3STER
-> Radek Retro eLeSo: Takže zvonek z šaliny.

09:41:08
12.08.2011
12.08.2011

suri
-> Jozka: a jéje paráda MB ramená , excentry a veci okolo toho máš všetky? aj svisláky a tehlice?