skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
12:06:56
12.11.2011
12.11.2011

m8rinek
-> Jindas: Ti to seženu, ale pokud máš rád svůj motor tak docela zásadně nedoporučuju...
12:02:18
12.11.2011
12.11.2011

Jindas
Trošku mimo,ale nevíte někdo,kde se dá sehnat toto:
www.skodateam.cz/Sitko_na _trumpetky/WebShop?idz=760
Děkuji za jakékoliv info.
www.skodateam.cz/Sitko_na _trumpetky/WebShop?idz=760
Děkuji za jakékoliv info.
00:37:38
12.11.2011
12.11.2011

Bucin
-> Syny: To musel, abych mu řekl co se s nim stalo a proč se tak stalo. Pokud to jde jen na udání za to že jen jsi (a tvoje slepice mu lezou na dvorek srát) tak to to říci nemusí ale pokud je to tvůj klient, kterého údajně úmyslně ojebáváš, tak to musí říct o jaký případ se jedná. Jinak nejsi schopen jim nic o tom případu říci a jakýmkoli způsobem se k tomu postavit.
-> Stepan FUN: Přesně tak ČOI se musí podlejzat jak myslíš že jsem nešel do správního s hranicí od 11 tis do pul mega? Ale dostal jen na místě blokovou za 4
-> alpin: V úterý mám písemný taky na CO2, co mi zaplatila firma. Jinak autogen a prodlouženou elektrodu už mám doma.
E. A ukaž kořínek zda je dobře provařený. Kabát umí i cvičená opička.
-> Stepan FUN: Přesně tak ČOI se musí podlejzat jak myslíš že jsem nešel do správního s hranicí od 11 tis do pul mega? Ale dostal jen na místě blokovou za 4
-> alpin: V úterý mám písemný taky na CO2, co mi zaplatila firma. Jinak autogen a prodlouženou elektrodu už mám doma.
E. A ukaž kořínek zda je dobře provařený. Kabát umí i cvičená opička.

22:41:04
11.11.2011
11.11.2011

alpin
-> AR166: základ CO2
22:37:12
11.11.2011
11.11.2011

AR166
-> alpin: Hezkej svár. Děláš základní kurz?
21:52:40
11.11.2011
11.11.2011

alpin
-> Stepan FUN: napojenie tuším takto
21:46:41
11.11.2011
11.11.2011

StepaNoFUN
-> alpin: Sice nevidím napojení, ale vypadá to docela dobře. :-) Pokud to teda není kus ke zkouškám. :-D
21:29:01
11.11.2011
11.11.2011

alpin
piekli sme Véčkové
21:22:10
11.11.2011
11.11.2011

kamikaze
Dneska oprava couvaček, zkouknutí kotoučů a třmenů. Zítra se snad dostanu na třetí brzdový a hlavně už přezout na zimní

18:18:35
11.11.2011
11.11.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Taky už jsme měli zmr*a co šel na COI a taky jsme se dozvěděli při slušném jednání kdo to byl... Je to jen o lidech a když viděli, že je to fakt echt ko**t tak se to šéf dozvěděl.
18:07:20
11.11.2011
11.11.2011

Tomáššš
-> myschaak AZNP K.Hora:
to je tym,ze si to pieskoval ... 


17:56:46
11.11.2011
11.11.2011

myschaak AZNP K.Hora
dneska fakt štastnej den,tohle jsem vyhrabal při výkopu vody,tak jsem jí opískoval,akorát tim malým kompresůrkem to moc nejde.....jo a ráno jsem píchnul:/
17:10:27
11.11.2011
11.11.2011

StepaNoFUN
-> Syny: Nevím jak bys to chtěl zpětně řešit... Leda to tomu dotyčnýmu vysvětlit ručně, s čímž budeš mít největší problém stejně Ty a nikdo se nebude zajímat jak jsi se dozvěděl, že to byl zrovna on. A to že Ti to řekli oni? Řeknou Ti to mezi řečí a nikde o tom není žádnej záznam. A pokud by ses tím nějakým způsobem pokoušel hájit (což je stejně blbost - Tobě by to nijak nepomohlo a ukaž mi jedinýho člověka, kterej si to dobrovolně rozhází u ČOI), tak oni původ Tvojí informace stejně popřou... ;-)
17:02:31
11.11.2011
11.11.2011

Syny
-> Stepan FUN: Hmm, takze to kdyz se zpetne dozvis a pudes to resit, tak budou mit asi docela problem, coz?
17:00:53
11.11.2011
11.11.2011

StepaNoFUN
-> Syny: Neměli by... Ale většinou to prásknou pokud se k nim chováš slušně...
16:41:33
11.11.2011
11.11.2011

Syny
-> Bucin: To prasknou i kdo dal podnet?
16:33:15
11.11.2011
11.11.2011

castrol
-> Bucin: to je fakt 

16:26:51
11.11.2011
11.11.2011

Bucin
-> castrol: dostat víc tak to dám do sekce podělali 

16:22:39
11.11.2011
11.11.2011

castrol
-> Bucin: tak to si este dobre obstal
15:11:33
11.11.2011
11.11.2011

Bucin
-> Zeke-ten šestý: za obchodní podmínky na e-schopu co byly v rozporu se zákonem a podnět dal jeden neuvěřitelně smolný klient, který si myslí že ho podvádíme.
15:08:09
11.11.2011
11.11.2011

Zeke-ten šestý
-> Bucin: za co to?
14:25:23
11.11.2011
11.11.2011

Bucin
ustál kontrolu od České Obchodní Inspekce jen s pouhou pokutou 4000,-
21:07:39
10.11.2011
10.11.2011

Zeke-ten šestý
-> Bohyn: dobra garaz :)
21:03:30
10.11.2011
10.11.2011

Bohyn
Dnes poslední mytí a leštění před zazimováním
21:47:39
09.11.2011
09.11.2011

suri
-> Milan 136: to potom jo
21:46:59
09.11.2011
09.11.2011

Milan 136
-> suri: ještě nevím, kolik přesně mi dají. co jsem to tak počítal tak to bude kolem litru
21:45:40
09.11.2011
09.11.2011

suri
-> Milan 136: a takto je sleva koľko? ja to berie vždy do druhého dňa a neriešim
21:44:49
09.11.2011
09.11.2011

Milan 136
-> suri: skladová objednávka je 2x za měsíc. Můžu objednat do druhýho dne, ale bude menší sleva
21:43:35
09.11.2011
09.11.2011

suri
-> OndraST: niektorá 100 iná 300000km , 1800 stojí origo -> Milan 136: prečo až tak dlho?
21:40:52
09.11.2011
09.11.2011

myschaak AZNP K.Hora
dneska jsem sjel ke kámošovi s pantátovým fáčkem....vyměněný komplet zámky,už je vše na jeden klíč a ještě jsme přehodily čtyřrameňák...ten po 350tkm už byl lehce ošoupanej

21:36:26
09.11.2011
09.11.2011

Milan 136
-> OndraST: já mám 100 najeto. Prostě jsem dal novou jiný řešění jsem neřešil
21:34:42
09.11.2011
09.11.2011

OndraST
-> Milan 136: Pumpu má natočeno v mém případě 120tis., netuším co je schopná přežít.
21:31:20
09.11.2011
09.11.2011

Milan 136
-> OndraST: mám tam těsnění origo. Novou myslíš co? Pumpu nebo kapalinu?
21:30:20
09.11.2011
09.11.2011

OndraST
-> Milan 136: A je lepší měnit za novou, případně že bych začal šetřit, a ještě se zeptám, bylo použito klasika těsnění nebo silikon.
21:25:31
09.11.2011
09.11.2011

Milan 136
-> OndraST: ještě ani nevím. Mám to zatím v zakázce nezaplacený bez slev.
1800 stojí ta pumpa origo a těsnění nějakou korunu
já dával ještě řemen a novou chladící...
1800 stojí ta pumpa origo a těsnění nějakou korunu
já dával ještě řemen a novou chladící...
21:25:01
09.11.2011
09.11.2011

Jindas
-> David29: 09.11.11 16:15:29 Jééé houby, to máme v práci taky

Úplně nejlepší je,když si to frčíš a nějakej idiot nedá palety přesně do dráhy na "nabodnutí" a pak prááásk
,ale moc s tím nejezdím,to spíš skladníci...


Úplně nejlepší je,když si to frčíš a nějakej idiot nedá palety přesně do dráhy na "nabodnutí" a pak prááásk

21:21:53
09.11.2011
09.11.2011

OndraST
-> Milan 136: Co stojí komplet nová se vším co potřebuješ, taky mě to čeká, začíná kapat, ale pouze když auto dlouho stojím 2-3dny na místě.
21:20:23
09.11.2011
09.11.2011

Placko
Dneska nič , len opravené svetlo na kamošovom Brave a zapojenie muziky 

21:17:56
09.11.2011
09.11.2011

Milan 136
-> suri: je tam no
nakonec klasiku. abych se se šestidrážkou dostal na dobrou cenu, musel bych ji objednat na skladovou objednávku až za 14 dní. Tahle byla skladem

nakonec klasiku. abych se se šestidrážkou dostal na dobrou cenu, musel bych ji objednat na skladovou objednávku až za 14 dní. Tahle byla skladem
21:16:17
09.11.2011
09.11.2011

suri
-> Milan 136: čo to humus víčko z fábie na olej? dal si 6drážku?
21:14:18
09.11.2011
09.11.2011

castrol
-> Milan 136: ide na repas
21:11:06
09.11.2011
09.11.2011

Milan 136
stará pumpa
ten silentblok jsem tušil...

21:09:44
09.11.2011
09.11.2011

Milan 136
Vyměnil tekoucí pumpu na pickupu. tam, kam bylo do bloku vidět krásně čistý. Vložka jako nová


21:02:21
09.11.2011
09.11.2011

castrol
-> poldy: lestit pastami
na ktore som dal odkaz

20:59:39
09.11.2011
09.11.2011

poldy
-> castrol: aha fajn ,skôr som potreboval vediet co dalej po 2000ke vodnej ,lebo tam som dosiel uz ,ale neni to este taky zrkadlovy lesk
20:52:05
09.11.2011
09.11.2011

castrol
-> poldy: v prvom rade odhodlanie sa vobec do toho pustat
Vyleštiť falce si môžete aj keď majú kolieska čo už to za sebou a zišiel by sa im nový look. Týmto postupom sa zbavujete aj škrabancov, pôvodnej farby, odretými plochami od parkovania, všetko tak do 2-3milimetrov v závislosti od miesta poškodenia.
1.Takže sa môžeme pustiť do toho. Na začiatok prebehnite falce hrubým brúsnym papierom na sucho. Začnite od zrnitosti 120. Hrubší šmirgeľ nepoužívajte, spôsobí hlboké škrabance, ktorých sa ťažko zbavíte. Keď kompletne zbrúsite lakovanie aj s podkladom prejdite na jemnejší 180tkový papier. Hrubými šmirgľami vyrovnajte nerovnosti, škrabance a zaoblite hranu falca.
2.Hubkou namočenou do vody umyte disk a prekontrolujte výsledok Vašej práce. Tretinu roboty máte za sebou. V nasledujúcich krokoch po jednotlivých stupňoch vybrúsite plochu do hladkého celku. Vodný brúsny papier o zrnitosti 400 Vám po chvíli začne kĺzať po ploche na ktorú tlačíte. Je to dobrý signál, že ste na správnej ceste. Dbajte nato aby celý falc bol rovnako hladký. Voda Vás bude klamať, vytvára dojem, že už to máte pomaly za sebou. Keď ale uschne resp. z tečie, zistíte že ste tak v polovici cesty.
3. Po celom obvode zopakujte celý proces aj s brúsnym papierom o zrnitosti 600, 800, 1200 a nakoniec 2000. V tejto fáze je falc temer vyleštený.
4. Medzi jednotlivými stupňami vždy disk dobre umyte a skontrolujte chyby. Jemnejším šmirgľom už neopravíte to čo ste hrubším zanedbali. Treba si uvedomiť že hliník nebude hneď ako zrkadlo, ale s každým zjemnením brúsneho papiera by ste mali na ploche pozorovať jemnejšie doškrabanie, až kým sa pri zrnitosti 1200 – 2000 nestratí. Plocha by sa mala začať zrkadliť a jemne odrážať veci na disku. Celý disk vysušte bavlnenou handrou, čiže starým tričkom alebo ponožkami čo ste dostali pod stromček.
5. Poslednou fázou je leštenie brúsnou alebo hrubou pastou. Po tomto úkone sa zrkadlenie výrazne posunie k lepšiemu. Na koniec použite ešte jemnú zalešťovaciu pastu. Celý disk riadne vyšúchajte, že sa Vám to páči? Aj mne, ale máte pred sebou ešte min 3kúsky, hmm ja viem už to nieje taká romantika. Nebojte sa, ďalší disk spravíte o tretinu rýchlejšie ako ten prvý, na tie ďalšie sa to už ale nevzťahuje.
Zaujalo Vás to? A koľko peňazí Vás to bude stáť? Pekne po poriadku. Odporúčam zabehnúť do obchodu s farbami pre autolakýrnikov. Majú presne to čo potrebujeme. Kvalitu a výber nenahradí v žiadnom prípade supermarket.
Na jeden falc (R15, do 8cm) spotrebujete:
Brúsny papier o veľkosti A3
Suchý 2x120, 1x180
Vodný 2x400, 1x600, 800, 1200, 2000
1dcl brúsnej pasty
1dcl leštiacej pasty (pasta Vám vystačí na 4falce)
a dobre su tieto pasty sam pouzivam www.technomat.sk/eshop/.. ./brusne-a-lestiace-pasty- langsol.xhtml
a taketo filc kotuce su pevne a tvrde takze sa moc nederu www.stroje-naradie.sk/nov e/.../5459filcove-stopkove -kotuce.jpg
Vyleštiť falce si môžete aj keď majú kolieska čo už to za sebou a zišiel by sa im nový look. Týmto postupom sa zbavujete aj škrabancov, pôvodnej farby, odretými plochami od parkovania, všetko tak do 2-3milimetrov v závislosti od miesta poškodenia.
1.Takže sa môžeme pustiť do toho. Na začiatok prebehnite falce hrubým brúsnym papierom na sucho. Začnite od zrnitosti 120. Hrubší šmirgeľ nepoužívajte, spôsobí hlboké škrabance, ktorých sa ťažko zbavíte. Keď kompletne zbrúsite lakovanie aj s podkladom prejdite na jemnejší 180tkový papier. Hrubými šmirgľami vyrovnajte nerovnosti, škrabance a zaoblite hranu falca.
2.Hubkou namočenou do vody umyte disk a prekontrolujte výsledok Vašej práce. Tretinu roboty máte za sebou. V nasledujúcich krokoch po jednotlivých stupňoch vybrúsite plochu do hladkého celku. Vodný brúsny papier o zrnitosti 400 Vám po chvíli začne kĺzať po ploche na ktorú tlačíte. Je to dobrý signál, že ste na správnej ceste. Dbajte nato aby celý falc bol rovnako hladký. Voda Vás bude klamať, vytvára dojem, že už to máte pomaly za sebou. Keď ale uschne resp. z tečie, zistíte že ste tak v polovici cesty.
3. Po celom obvode zopakujte celý proces aj s brúsnym papierom o zrnitosti 600, 800, 1200 a nakoniec 2000. V tejto fáze je falc temer vyleštený.
4. Medzi jednotlivými stupňami vždy disk dobre umyte a skontrolujte chyby. Jemnejším šmirgľom už neopravíte to čo ste hrubším zanedbali. Treba si uvedomiť že hliník nebude hneď ako zrkadlo, ale s každým zjemnením brúsneho papiera by ste mali na ploche pozorovať jemnejšie doškrabanie, až kým sa pri zrnitosti 1200 – 2000 nestratí. Plocha by sa mala začať zrkadliť a jemne odrážať veci na disku. Celý disk vysušte bavlnenou handrou, čiže starým tričkom alebo ponožkami čo ste dostali pod stromček.
5. Poslednou fázou je leštenie brúsnou alebo hrubou pastou. Po tomto úkone sa zrkadlenie výrazne posunie k lepšiemu. Na koniec použite ešte jemnú zalešťovaciu pastu. Celý disk riadne vyšúchajte, že sa Vám to páči? Aj mne, ale máte pred sebou ešte min 3kúsky, hmm ja viem už to nieje taká romantika. Nebojte sa, ďalší disk spravíte o tretinu rýchlejšie ako ten prvý, na tie ďalšie sa to už ale nevzťahuje.
Zaujalo Vás to? A koľko peňazí Vás to bude stáť? Pekne po poriadku. Odporúčam zabehnúť do obchodu s farbami pre autolakýrnikov. Majú presne to čo potrebujeme. Kvalitu a výber nenahradí v žiadnom prípade supermarket.
Na jeden falc (R15, do 8cm) spotrebujete:
Brúsny papier o veľkosti A3
Suchý 2x120, 1x180
Vodný 2x400, 1x600, 800, 1200, 2000
1dcl brúsnej pasty
1dcl leštiacej pasty (pasta Vám vystačí na 4falce)
a dobre su tieto pasty sam pouzivam www.technomat.sk/eshop/.. ./brusne-a-lestiace-pasty- langsol.xhtml
a taketo filc kotuce su pevne a tvrde takze sa moc nederu www.stroje-naradie.sk/nov e/.../5459filcove-stopkove -kotuce.jpg
20:43:02
09.11.2011
09.11.2011

poldy
-> castrol: prezrad postup pls 

18:26:01
09.11.2011
09.11.2011

Suty

18:16:01
09.11.2011
09.11.2011

David29
-> robinho130: Já mám na něco taky papíry... Tušim BCF a W1
Jako práce by to nebylo úplně blbý
Jako práce by to nebylo úplně blbý

18:06:58
09.11.2011
09.11.2011

castrol
-> tunerlada: dikes mas na slovensku konkurenciu 
