-> Jarda - zrušená registrace 22.02.21 08:28:48: Tak tím, že vyjedeš benzín z karbecu, tomu dost pomůžeš. Oxidace by hrozila asi jen tehdy, kdybys to parkoval venku na louce pod plachtou nebo v garáži s děravou střechou.
Lepší varianta je před odstavením (na zimu) vyjet nádrž "dosucha" a dát aspoň půlku nádrže 100 oktanu, při plánované odstávce na delší dobu, než přes zimu nechat nádrž suchou úplně (vypustit výpušťákem).
Do veškeré zahradní a jiné benzínové techniky používat pouze Vervu - ten rozdíl 5 Kč na litr nikoho nezabije (na 5 l kanystru ušetříš tak jedno točené)...
-> David29 22.02.21 08:48:30: Jenže ten olej se rozloží v každém benzínu - to není o biosložce, ale o používání starého mixu. Prostě mix používat max měsíc od namíchání, do dvou měsíců přilít trochu čerstvého oleje a po 3 měsících použít max na čištění dílů...
-> Tomaso435 22.02.21 08:49:31: Čínská podložka? Tohle jsem ještě neviděl - většinou ta origo guma ztvrdne, než že by se rozleptala...

Verva 100 snad nikdy E10 nebyla, ne? Je stále E5 s ETBE místo lihu...
Edit: Tak máš pravdu: "Od 1. 1. 2021 jsme zvýšili podíl ETBE. Díky tomu se nám podařilo ještě zlepšit výkonnostní parametry paliva. Zároveň tak došlo k posunu maximálního obsahu kyslíku v palivu. Proto je od 1. 1. 2021 VERVA 100 na stojanech označená evropským značením E10."