Co jste dnes udělali...

prohledat
123278 příspěvků (zobrazeno 5101 až 5150) od 06.12.2007 do 25.06.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
20:39:12
26.11.2020
Bukaj
-> Milan 136 26.11.20 19:13:54: Neboj, už je to vyměněné. A upřímně - myslím, že to auto dřív umře na korozi, než na motor...8
20:15:26
26.11.2020
Milan 136
20:10:46
26.11.2020
Mr._Nosferatu
-> Milan 136: Má to vedení od boshe ?
19:56:30
26.11.2020
Milan 136
-> dragon_cb_cz 26.11.20 19:26:44: Ne. Napřed vůbec nemohli přijít na to, proč to nejede, pak přijeli přímo odborníci z VW, protože to importrét chtěl řešit sám. Zjistili, že v motoru zadniho kola je voda3

Tak se objednal motor, oni ho pak přijeli vyměnit a po změření zjistili, že jsou potřeba vymezovací podložky. Tak se čekalo na ně...

Pak to slavnostně vyměnili a ono to stejně nejelo. Tak pak měnili ještě vysokonapěťové vedení k motoru.
upraveno 1x, naposled 26.11.2020 19:56:51
19:26:44
26.11.2020
dragon_cb_cz
-> Milan 136: A stál protože baterky? 4
19:14:58
26.11.2020
Milan 136
-> Mr._Nosferatu 26.11.20 15:00:26: Ty jsi dobře naivní.

Přijeď si pokecat s majitelem etronu, co tu stál půl roku 3
19:13:54
26.11.2020
Milan 136
-> Bukaj 25.11.20 18:57:35: Tady těch motorů jsem viděl potkaných víc, než všech ostatních dohromady.

Krásné z toho řemenu upadají zuby. Tak to urychleně vyměň, pokud nechceš měnit motor 1
19:11:07
26.11.2020
SO545
-> castrol 26.11.20 17:52:15: to je len vrchol servisneho ladovca... to je ako s koronou rovna sa baterka

Ale to auto bude zomierat aj na pohon /motor/ a jeho ovladacie a chladiacie periferie.

Ktore bude treba servisovat a urcite nie zadarmo.



S principu nic proti elek.autam nemam ale musi to byt fakt postavene na usporu a k tomu patri trosku asketizmu a nie 3,5tonove opachy... Drzim inzinierom palce.
18:16:19
26.11.2020
Tomaso435
-> Mr._Nosferatu: to ale ještě furt není to řešení, to je jen posouvání problémů jinám.
18:02:55
26.11.2020
Mr._Nosferatu
-> SO545: -> castrol: tak se musí prodat dřív než se začne srát stejně jako jiný auta ...
17:52:15
26.11.2020
castrol
-> Mr._Nosferatu 26.11.20 15:00:26: ani ne, staci len vymena batgeriek ,to bude pekna palka
17:14:09
26.11.2020
SO545
-> Mr._Nosferatu 26.11.20 15:00:26: tam sa servisu tiez nevyhnes...a budes sa cudovat co to bude stat. 4
15:00:26
26.11.2020
Mr._Nosferatu
Nebylo by lepší teda koupit auto na baterky ? Když jsou rozvody tak drahý na výměnu ?
13:38:33
26.11.2020
dragon_cb_cz
11:55:24
26.11.2020
palinator
-> Bukaj 25.11.20 18:57:35:

To je správnej přístup! 3 Aneb až doslouží ložisko v kladce nebo pumpě, tak se to celý rovnou potká už si s výměnou rozvodů nemusíš vůbec lámat hlavu. 3
11:53:24
26.11.2020
palinator
-> Tomaso435 25.11.20 16:26:02:

Jedinej způsob jak na OHC pořádně vyřešit rozvody je hřídel nebo soustava ozubenejch kol. Jinak s timhle způsobem se můžeš chtít vracet k OHV kde je rozvod krátkej a může tam bejt řetěz doživotně a nebo ještě lépe SV, kterej obvykle žádnej řemen ani řetěz nemá a celej rozvod tvoří 2 ozubená kola. Akorát si myslím, že na tom najdeš všechno možný, ale rozhodně ne to, že na tom vyděláš.

Vzhledem ke spotřebě moderních motorů máš ty rozvody jednou dvakrát za život auta v klidu zaplacený.
08:27:53
26.11.2020
Borderer
-> Tomaso435: Tak z historie našich aut s OHV motory jako jo...měli jsme feldu, co měla 350 tisíc kilometrů na původní rozvody. Teďka dvě 160 a 220 tisíc km a taky na ně nikdo nesáhl. Ale prostě to chrastí. Když se měnily, prvních 10 tisíc km šepot květin, pak sem si začal všímat, že řetěz začíná bejt slyšet. A z toho je jeden motor permanentně podtáčenej, s druhým se jezdí normálně a užovka je napůl normální jízda, napůl jí honim jak nadmutou kozu. Všechno bylo dávaný orig. rozvody a u všech se mění olej co 10t km. Prostě každý má svoje a kdyby už mne mělo něco štvát, tak je vodní pumpa na rozvodech a ne nějakej blbej řemen místo řetízku. 3
01:03:37
26.11.2020
Cumper
Podle mě rozvody u škodováckýho OHV trpí hlavně pozdní výměnou oleje a podtáčením, jinak 200 tkm. vydrží jak nic
19:37:00
25.11.2020
Bukaj
-> Tomaso435: Potvrzuju - na 130LPG jsem měnil rozvody, na kterých jsem měl najeto asi 210 tisíc a nic jim nebylo - koukal jsem na ně proto, že jsem nevěřil, že jim nic není a když už jsem měl dole prsa, tak jsem je rovnou dal nové...
19:33:23
25.11.2020
Tomaso435
-> Borderer: záleží jak jezdíš no.. já mám rozvody puvodní při 150 000km .. a nikdy sem nejezdil jakože na spotřebu ale spíš to točil.. versus tatuv forman najeto to stejný a rovzdvody mají asi tak 2,5cm pruhyb řetězu mezi kolečkama :-D
19:32:14
25.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 25.11.20 18:57:35: tusim kontrola 150tis.km a vymena 180tis.km, ja to dotahl na 201tis.km a nic hrozneho tam nebylo, teda jen to lozisko na napinaku, jak jsem Ti ukazova

Nevim po kolika ted vymenit ty SKF, co jsem dal, jestli mi uz netece po 20tis.km pumpa, protoze trocha vody ubylo7
19:28:16
25.11.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 25.11.20 18:37:28: Já s řetězem nemám problém, Accord ho měl, SX4 ho měla, většina Sobů ho má. Ale netrápí mě ani řemen... těch pár tisíc jednou za X let/desítek tisíc km není až tak podstatnej výdaj. U řemene je nevýhoda, že ho musíš měnit častěji, u řetězu zase když to zrovna na tebe vyjde, tak to bývá drahé.



Jako třeba na Sobím motoru to můj mechanik chce dělat jen s repasem hlavy (protože musí dolů prsa, která jsou s hlavou spojená, takže hrozí, že když se to neudělá komplet, tak to pak foukne), takže se výměna rozvodů dokáže vyšplhat do dost absurndních částek, často přesahujících cenu auta...
19:26:04
25.11.2020
Borderer
-> Tomaso435: Jo, ale když si vezmu, jak ten slavnej řetěz na ohv rachta po pár desítkách tisících, tak ten řemen klidně vyměním. 3
19:10:21
25.11.2020
Bukaj
-> Jarda/felda: Já u tátovy Octavie měnil rozvodový řemen až s motorem poté, co původní motor zakukal na 15 Kg žuly v oleji (tedy on ten motor nebyl na odpis, ale sehnal jsem jiný motor levněji, než by vyšly díly na opravu - vana, olejové čerpadlo, sací koš, zadní víko u setrváku atd). Koupil jsem jen nový řemen a spojkovou lamelu - kladky a vodní čerpadlo jsem vybral z těch dvou motorů ty lepší, namazal ložiska a voila - jezdí dodnes1
19:06:52
25.11.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 25.11.20 18:57:35: Nepočítej, že nějakej gumovej řemen vydrží na furt :-D Nejdelší interval má asi PSA na DV6 - 240 000 km, ale tam je to tak tak na hraně. Kámoš měl najeto na focusu 240 500 km a ruplo to :-D



Jinak k intervalu výměny oleje - ta pitomá mazda 3 má na dvoulitru interval asi 10 000 km :-) Taky děs... Nejlepší je ten transit, co má Šemik, ten má interval na olej 60 000 km, ale to jsem ti už jednou psal :-) Už byl asi na 4 výměnách a to má najeto 220 000 km3 3 3 Hold to prvně chtělo vyměnit dřív...
19:04:48
25.11.2020
Jarda/felda
-> Bukaj 25.11.20 18:57:35: já bych se rději řídil předpisem z té doby a podobných rozvodů na 90-120 tisíc výměna 4 ps: stejně většinou odejde jako první vodní pumpa 3
18:59:32
25.11.2020
suri
-> Bukaj: výmena oleja bola údajne len podľa zaradenia VW , s tým že máme nekvalitnú naftu , takže 15tkm je ok
18:58:45
25.11.2020
suri
-> Bukaj: 180 kontrola a predpoklad komplet výmeny ...týchto motorov veľa zakukalo
18:57:35
25.11.2020
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 25.11.20 18:37:28: Myslím, že 1,8 20V (AGN) je ideální motor - tam není předepsána výměna rozvodu po X najetých km, ale pouze kontrola. Takže řemen se vymění, až doslouží nějaké ložisko v kladce nebo pumpě5 Nejsem si jist, jestli 1,8 Turbo to má stejně...
18:53:24
25.11.2020
Bukaj
-> Tomaso435 25.11.20 15:39:42: Mně zase dostává 1,9D, kde je předpis výměny oleje každých 7500 Km - to bych měnil olej častěji, než u 130LPG (tam držím interval 8-10 tisíc)8
18:37:28
25.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 25.11.20 16:37:57: ale proti tomu retezu maji nejakou expiraci7

-> Tomaso435 25.11.20 15:39:42: ja je teda po 60 jen napnul4 kdyz se to nenapina autonaticky, jak u ovce...
upraveno 1x, naposled 25.11.2020 18:41:03
16:37:57
25.11.2020
dragon_cb_cz
-> Tomaso435 25.11.20 16:26:02: Plácáš hlouposti. Moderní řemenový rozvody jsou klidně víc jak 200t interval. A řetěz je sice super, akorát když dojde na výměnu, tak u OHC je to pak patřičně dražší, je to hlučnější atd. A na tu výměnu třeba při 300t už většinou dojde.
16:34:38
25.11.2020
saskyn2
Tchán má na AEE původní z výroby3 3 Ted to má myslím 110t najeto, je to nějaká 1997 okta...nový jsou prý zbytečný, chtěl abych se mu podival jestli to ještě vydrží, říkám.. no určitě, pak se mu to potká a budu za blbce.
16:26:02
25.11.2020
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: aneb jak umělě okrádat... drtivá většina škůdek fáček a všeho dožila 30 let na jedny rozvody z výroby a pošla na stáří... Ale né, to bylo špatně, je potřeba udělat něco, co stárne samo o sobě aby majitel platil jak kokot za něco, co mohlo bejt vymyšlený doživotním řetězem



... -> StepaNoFUN: ale uplně zbytečně , jenže z tohodle se stává pomalu sport... u 1.2tsi je taky tušim že 60 000, ale díky tomu že je to jakejsi problémovej díl, se doporučuje po 30 000km... to už mi hlava nebere... pak nějaká slušná spotřeba je u toho auta nesmysl řešit, když děláš rozvody spolu s výměnou pneu za obdobnou cifru...
16:07:10
25.11.2020
StepaNoFUN
-> Tomaso435: to mas za 2 hodiny sam.
16:06:46
25.11.2020
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: Hele když máš pořád pocit, že lidi maj dělat zadarmo, nechceš zaměstnat? Práce okolo chalupy atd je pořád dost a zaplatit tě dle tvých představ by asi nebyl problém...
16:04:54
25.11.2020
Tomaso435
-> StepaNoFUN: to nemění nic na tom že "tak nám to tu nechce a zhruba pozejtří se stavte bude to za dvojku plus materiál" ve výsledku zmrdovi necháš trojku abys to měl bez papíru tak zvaně levnější....
15:48:58
25.11.2020
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Ty rozvody jsou fakt jednoduchy a levny. Takze klidne co 2 roky...
15:39:42
25.11.2020
Tomaso435
-> Borderer 25.11.20 12:37:25: 1,6 maj rozvody po 60 000km ? 9 9 ježiš.... proč se takový auta vubec prodávají abych na tom vždycky s technickou dělal rozvody?
14:42:12
25.11.2020
suri
-> Borderer: nemusí , len držiak motora



lep na závity netrtkaj nikde , to je výsada garážovych výmen , kilo lepidla a skrutka nedotiahnutá ...



vačkové koleso na značku , kľuku na značku , neviem aký máš ročník , do 97 je len jedna ryska , od 97 dve tak na tú kde je 2V , kladku dole ,remeň dole , vymeniť pumpu a naopak
13:52:29
25.11.2020
Borderer
-> suri: Musí u feldy dolů vačkový kolo, když chci měnit pumpu nebo ne? Nějaký lepidlo na závity mám, ale asi bych musel pujčit menší momenťák.
13:27:19
25.11.2020
suri
-> Borderer: normálna cena , dal by som contitech



však to je najjednoduchší koncernový rozvod , trinásť sekúnd na pole , dvadsať sekúnd na felde kde musíš dávať dole držiak motora čo je najväčšia robota
12:37:25
25.11.2020
Borderer
-> radekp: Amen, zrovna včera jsem vařil pozink plech.



Otázka do pléna, zjistil sem, že jsem jaksi zapomněl na rozvody u Feldy...interval 60t km, nyní 70t km. Posledně za to chtěli v servisu 4,5 tisíce....tak si pohrávám s myšlenkou, že si je vyměnim sám, je tam nějaká past nebo to zvládne i cvičená opice (dle videonávodu u FauVé Lupo to tak vypadá)? Respektive, koukal jsem po dílech na netu a narazil jsem na: www.cc-autodily.cz/sada-r ozvodu-rozvody-51 je ta cena normální? 9 Pumpu mam zvlášť origo.
07:10:29
25.11.2020
radekp
-> Jarda: já mám zkušenost, že i obroušený zinek prostě sprká a smrdí.
22:55:25
24.11.2020
StepaNoFUN
-> Jarda: To bylo asi nalisovaný z klasickýho fabrickýho pozink plechu. Proto tomu je žárovej zinek co Ti udělaj v zinkovně na svařování malina. ;-)
21:59:17
24.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 24.11.20 21:48:15: vlastne na funa jsem koupil polsky prahy - tenouckej plech, ale v zinku a varilo se to nahovno... podle me to galvanickej nebyl... ale slabsi, vrstva, nez mi ted udelal kamos ten zarovej
21:48:15
24.11.2020
StepaNoFUN
-> Jarda: Zkus si to někdy svařovat na nějakým tenkým plechu. Mě stačí svařovat hromosvodářskej pásek. A to je 5mm silný. I tak to stojí za howno.
21:45:08
24.11.2020
Jarda - zrušená registrace
-> stepan 24.11.20 21:41:50: katodicka ochrana funguje i na okoli4 a osetrit jen svar je jednodussi, nez celej dil...
21:41:50
24.11.2020
stepan
-> StepaNoFUN: A pak to stejně zrezne v tom svaru, takže celej zinek bude k ničemu.
21:29:10
24.11.2020
StepaNoFUN
-> Jarda: Jo a zeslabíš si ten plech, nebo necháš část zinku, hoří to, smrdí to. Jedině odzinkovat. Nech si nazinkovat kus plechu a zkus to.
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...