
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
21:46:51
03.09.2012
03.09.2012

castrol
-> MOLSO: tatik vie co je dobre a pockaj ked si raz kupi felu ine auto nebude chciet 

21:45:36
03.09.2012
03.09.2012

MOLSO
-> castrol: tatik bol dnes na hnedej na obhliadke a povedal mi že už by to nechcel že je rad za fofrmana 
slabý škodovkár
-> Placko: za 4 kyble vecí ... všetko je očesané, niečo sa predá, niečo sa vyhodí a niečo ostane

slabý škodovkár

-> Placko: za 4 kyble vecí ... všetko je očesané, niečo sa predá, niečo sa vyhodí a niečo ostane

21:43:44
03.09.2012
03.09.2012

Placko
-> MOLSO: aspoň že si si z nej niečo nechal 

21:41:29
03.09.2012
03.09.2012

castrol
-> MOLSO: sak jasne ,treba osedlat formana 

21:39:34
03.09.2012
03.09.2012

MOLSO
-> castrol: čistá likvidácia
zavadzia to a zachvilu nastane operation: Šporhelts 


20:55:20
03.09.2012
03.09.2012

afro100
-> castrol: hej, vyklopit do srotu :D
20:54:06
03.09.2012
03.09.2012

castrol
-> MOLSO: ides to vyklapat ?
20:45:05
03.09.2012
03.09.2012

MOLSO
ja som to dnes odstrojil ... 

19:39:38
03.09.2012
03.09.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darkstar93: No azbezst, no fun 

19:04:26
03.09.2012
03.09.2012

darkstar93 - zrušená registrace
hladám ti ventil na bicykel a nájdem ti toto.. má niekto skúsenosti ? :D
18:46:23
03.09.2012
03.09.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
To auto je naky cely v prdeli 
Co treba ohlej brzdovej pistek?

Co treba ohlej brzdovej pistek?
17:22:35
03.09.2012
03.09.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> venni: Ted sem na to cumel a je tam vakl asi centimetr. Predpokladam, ze tam uz zadny loziska nejsou a jejich luzka sou v riti

-> Jarda/felda: Uvidime co kamos na to. Je dobry, ze se da jet aspon na predek
Akorat by nesla rucni brzda.


-> Jarda/felda: Uvidime co kamos na to. Je dobry, ze se da jet aspon na predek

16:48:10
03.09.2012
03.09.2012

U-Geen
-> venni: servisak rikal, ze nevidel jeste spatnej kriz u subaru :) zatim se to projevuje jenom mirne, muze to delat i volnejsi ulozeni kardanu uprostred udajne.
16:37:12
03.09.2012
03.09.2012

exwrcteam
-> Bukaj: azbest



16:30:47
03.09.2012
03.09.2012

Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo může, vyndej kardan a nech zrepasovat 

16:29:28
03.09.2012
03.09.2012

Jarda/felda
-> Stepan FUN: než vytáhneš svářečku tak už je většinou venku 

16:09:39
03.09.2012
03.09.2012

venni
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tady byli jehličkový a rozměr byl skoro stejnej jako u žigulíka :)
-> U-Geen: musí bejt nějaká náhrada,je to věc která dosti trpí...
-> U-Geen: musí bejt nějaká náhrada,je to věc která dosti trpí...
16:00:12
03.09.2012
03.09.2012

U-Geen
-> venni 03.09.12 15:37:36: no a to je jeste dobry, ze to jde sehnat, na subarko se prej samostatny krize sehnat nedaj... a asi ho mam taky nacatej.
15:49:58
03.09.2012
03.09.2012

minno
-> vhml: raz som dal obrátene aj ložiská do predného náboja škodovky a to bola potom tiež sranda dostať tie ložiská von :D
15:44:24
03.09.2012
03.09.2012

vhml
-> Pavel P@nkáč: já to dal obráceně a byl jsem v prdeli protože jsem neměl žádnou hranu za co ho vyklepnout :-D
15:40:37
03.09.2012
03.09.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> venni: Hehe. No zatim to chvili vydrzi, ale chtelo by to udelat nez to vykurvi diferak. Co tam tak byva? Jehlickova? Ja myslel, ze to bude kluzny lozeni...
15:37:36
03.09.2012
03.09.2012

venni
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hodně štestí při shánění ložisek do křížů :)Jestli to bude jako samurai tak je tam milion druhů...
15:32:49
03.09.2012
03.09.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> alpin: Beha no 

15:22:27
03.09.2012
03.09.2012

alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nebehá tá hriadeľ aj hore-dole ? to by potom bolo možné
15:21:40
03.09.2012
03.09.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
15:21:03
03.09.2012
03.09.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
Kov na kov brzdi nejlip 

14:05:03
03.09.2012
03.09.2012

venni
-> Stepan FUN: Moje řeč :)
14:02:04
03.09.2012
03.09.2012

StepaNoFUN
-> Jetro: Vyndavání vnitřních ložisek? Já nejradši svářečkou. Navaříš z vnitřní strany housenku, počkáš až to schladne a lehce vyklepneš ven. Většinou stačí klepnout tím dílem a kroužek vypadne sám...
13:55:53
03.09.2012
03.09.2012

Pavel P@nkáč
-> vhml: musis ho tam dat (ten starej) silnejsi stranou napred a potom ho jednou mensi ranou vyrazis, delam to tak porad:)
11:36:16
03.09.2012
03.09.2012

vhml
-> Jetro: se starým prstýnkem opatrně, nebo si ho tam zalijueš jak já a pak se špatně rozebírá :-D
11:34:19
03.09.2012
03.09.2012

Jetro
-> stepan: OK, píšu si

11:32:13
03.09.2012
03.09.2012

stepan
-> Jetro: Pomocí oříšku z goly se zaklapávaj ložiska nejlíp.
11:29:31
03.09.2012
03.09.2012

Jetro
Takže teda surově vymlátit a pak nový prstýnek kladivem s citem zalisovat pomocí starého prstýnku?
11:25:42
03.09.2012
03.09.2012

vhml
-> Jetro: vytliuct čímkoliv. V bubnu jsou tři výřezy aby na to byl prostor.
11:24:54
03.09.2012
03.09.2012

n3rv
podomácku kladivo a šroubovák :) nebo malej majzlík
11:24:15
03.09.2012
03.09.2012

Tampajs
-> Jetro: Normálně šroubovákem

11:21:44
03.09.2012
03.09.2012

Jetro
Kluci, rychlá otázka. Na zadním kole na Favoritovi 93+ mám na vnějším ložisku (tím menším) docela poškrábanej povrch. Chci dát nové ložisko včetně vnějšího kroužku a potřebuji znát tipy, jak to vyklepat ven (zalisovaný prstýnek) bez přípravků. Díky.
10:56:27
03.09.2012
03.09.2012

Luboš
-> OndraKrupi: zas jako zamlada, musela se sehnat nová řemenice, což chvíli trvalo, ale už je všechno v pořádku.
08:54:10
03.09.2012
03.09.2012

OndraKrupi
-> Luboš: už to jezdí? paráda
07:59:42
03.09.2012
03.09.2012

Dušan
-> Jarda: a jeste napis co jsi provadel. Toto nepochopim.
07:08:03
03.09.2012
03.09.2012

Luboš
Včera jsem byl na výletě, a moc si to užil.
22:55:29
02.09.2012
02.09.2012

Bukaj
-> Jarda: Toho já se nebojím - mám to na svou cestovní limuzínu - víceméně seriovou 130L 

22:36:43
02.09.2012
02.09.2012

Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: ja utrhl seriove tri cca 120Nm

22:16:52
02.09.2012
02.09.2012

Dušan
-> Bukaj: zrejme ano, v podstate to nesoula sedreny material pod lamelou
22:10:57
02.09.2012
02.09.2012

Bukaj
-> Dušan:
Také děkuji za zkušenosti, zatím to tedy vypadá na tu novou...
...k čemu je vlastně dobré to, že je dělené obložení? Lepší odvod odrhnutého materiálu (prachu) ze třecích ploch?
Také děkuji za zkušenosti, zatím to tedy vypadá na tu novou...
...k čemu je vlastně dobré to, že je dělené obložení? Lepší odvod odrhnutého materiálu (prachu) ze třecích ploch?
22:05:50
02.09.2012
02.09.2012

Bukaj
-> minno: Děkuji za názor 

22:03:43
02.09.2012
02.09.2012

Dušan
-> Bukaj: ja tu seriovku namahal 210Nm a drzea jak helvetska vira 

22:02:23
02.09.2012
02.09.2012

Bukaj
-> Dušan:
No, ta lamela C se mi válí asi tak 4-5 let v garáži, tak nevím, jestli nová serie
A a B jsou na středu u tisícihranu značeny datem výroby - A je 12/86 a B je 1/89.
Ale ta nová není značná vlbec a je vidět, že je z jiné oceli, než ty československé.
To ve mne budí lehkou nedůvěru, ale uvidím, co doporučí ostatní
No, ta lamela C se mi válí asi tak 4-5 let v garáži, tak nevím, jestli nová serie

A a B jsou na středu u tisícihranu značeny datem výroby - A je 12/86 a B je 1/89.
Ale ta nová není značná vlbec a je vidět, že je z jiné oceli, než ty československé.
To ve mne budí lehkou nedůvěru, ale uvidím, co doporučí ostatní

21:58:14
02.09.2012
02.09.2012

minno
-> Bukaj 02.09.12 21:15:29: lamelu C som dával pred pár rokmi (2008). Kúpil som ju v krabičke s čiernym nápisom "Škoda". Fungovala dobre, až kým mi ju nenamazal olej z netesniacej prevodovky od mrkvy. Potom som dal druhú. Táto teraz funguje po očistení až asi 2 roky v druhom aute.
skoda120.inetbox.sk/!img/ .../133.jpg
skoda120.inetbox.sk/!img/ .../133.jpg
21:50:59
02.09.2012
02.09.2012

Dušan
-> Bukaj: ¨mozna je to nova serie, nemuzu si jen vybavit vzhled, ale funkcnost neni spatna.