skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
14:19:51
01.02.2013
01.02.2013

PIKULJAK
itchy -o to ne pochazym s ukrajiny
13:49:02
01.02.2013
01.02.2013

Kocvin
Dnes jsem se pokusil na mém pugeotu vrátit pravé zadní rameno do původní polohy
Jenže došel acetylén a za studena jsem s tím moc nehnul.. 


13:43:42
01.02.2013
01.02.2013

itchy
-> PIKULJAK: ti si nejaki prutki igelitent
13:29:58
01.02.2013
01.02.2013

PIKULJAK
ahoj zachod nemame ch odim do lesa

13:28:05
01.02.2013
01.02.2013

havlik
-> PIKULJAK: a na záchodě už jsi byl?
13:26:37
01.02.2013
01.02.2013

PIKULJAK
ahoj ja sem se dnes zaregistr oval

22:18:15
31.01.2013
31.01.2013

MartinGLS
Motor zatím de 

22:00:33
31.01.2013
31.01.2013

Milan 136
zadek
21:59:37
31.01.2013
31.01.2013

Milan 136
a tlumiče
21:58:58
31.01.2013
31.01.2013

Milan 136
pak nějaký manžety
21:58:25
31.01.2013
31.01.2013

Milan 136
.
21:57:54
31.01.2013
31.01.2013

Milan 136
V posledních třech odpolednech.
Nějaký rozvody
Nějaký rozvody
21:56:54
31.01.2013
31.01.2013

StepaNoFUN
-> palinator: No třeba to budu muset řešit. Ale zatím vyzkoušíme jak to bude fungovat takhle...
21:55:54
31.01.2013
31.01.2013

StepaNoFUN
Měl jsem tyhle "záznamový" měřáky oba. Modrá a černá škatule. Modrej pro benzín, černej pro diesel. Oboje fungovalo docela spolehlivě, ale rozsahy si nepamatuju. Musel bych se podívat na bejvalý dílně. Tam jsou i origo "karty"...
21:40:01
31.01.2013
31.01.2013

Kuladmin
-> suri: Koukam to sami mame na dilne 

21:29:02
31.01.2013
31.01.2013

palinator
-> Stepan FUN:
Z lednice rozřezaný na několik kusů řazený paralelně.
Z lednice rozřezaný na několik kusů řazený paralelně.

21:26:26
31.01.2013
31.01.2013

suri
-> palinator: ajo , no krabice motortest čierna , tam dva meráky , redukcie a tieto štítky , neviem čo to je zač www.samstagsales.com/merc
edes/mm6230011101.jpg podobné
21:25:28
31.01.2013
31.01.2013

StepaNoFUN
-> palinator: Na 8,5 Bar? Kterej by to vydržel???
21:23:53
31.01.2013
31.01.2013

palinator
-> Stepan FUN:
Dej intercooler.
Dej intercooler.

21:22:57
31.01.2013
31.01.2013

palinator
-> suri:
Ty štítky asi seděj, protože se prej jiný nedaj sehnat, ale jestli je to stejný zařízení. Tenhle štítek do toho, kterým se to dělalo, nepatří.
Ty štítky asi seděj, protože se prej jiný nedaj sehnat, ale jestli je to stejný zařízení. Tenhle štítek do toho, kterým se to dělalo, nepatří.
21:22:03
31.01.2013
31.01.2013

StepaNoFUN
Tak jsem dneska málem upadl, když jsem přišel po cca 20ti hodinách do dílny. Když jsem odcházel, bylo na měřáku primárního tlaku kompresoru 8bar. Když jsem dneska přišel, tak tam bylo 7,8Bar... :-O Nicméně jsem zjistil, že zpětnej ventil z Tatry není stavěnej na vyšší teploty. :-/ Po chvilce stříkání byl únik odvzdušněním kompresoru o5 velmi znatelnej. :-/ Po rozebrání zpěťáku zjištěna příčina - vodící tyčka byla pravděpodobně ze silonu a ten jaksi nevydržel teplotu kolem 80-100°C bežnou na výstupu kompresoru. Tudíž ta tyčka najednou "nebyla"... Takže převrtáno na 4,5mm a do těsnící gumičky nainstalována mosazná tyčka ze svářecího drátu... Uvidíme únik vzduchu za zítřek a pak následná životnost zpětnýho ventilu po týhle úpravě...
21:20:39
31.01.2013
31.01.2013

suri
-> palinator: určite to bol rovnaký štítok , aj 17 tlak sedí najvyšší , aj popisky , a sú dva v krabici a adaptére ... neviem čo je to zač ale origo určite nie , to len majiteľ zase šetril
20:51:31
31.01.2013
31.01.2013

palinator
-> Jarda/felda:
Dělal to známej, já jen motal motorem... A díval jsem se, že odpouštěl, vždycky upšouklo...
-> suri:
Myslíš že to bylo totéž? Origo štítky se prej do tohohle nedaj sehnat, tak je tam tahle náhrada, která nesedí. Ale dostalo mě, že to má krokosvorku na + a na 50tku, aby se dalo s tim pracovat v jednom - startovat si to přímo na měřáku :D
Dělal to známej, já jen motal motorem... A díval jsem se, že odpouštěl, vždycky upšouklo...
-> suri:
Myslíš že to bylo totéž? Origo štítky se prej do tohohle nedaj sehnat, tak je tam tahle náhrada, která nesedí. Ale dostalo mě, že to má krokosvorku na + a na 50tku, aby se dalo s tim pracovat v jednom - startovat si to přímo na měřáku :D
20:08:52
31.01.2013
31.01.2013

suri
-> Jarda/felda: alebo to ma pridreny ten merak -> palinator: možno nahoda ale touto starozitnostou som dnes meral HTP v práci :D
19:30:03
31.01.2013
31.01.2013

Jarda/felda
-> palinator: z těch čar na začátku vidim že si neodpouštěl tlak 

18:38:31
31.01.2013
31.01.2013

palinator
Diagnostika, měření komprese. Potisk papírků nebrat v potaz, je to na jinej měřák, takže hodnoty tam nejsou správný. Nicméně vidět je z toho dost. Mrtvej 4. válec na Vectře (delší čáry) a tak nějak standardně mrtvá Škóda (kratší čáry).
17:34:57
31.01.2013
31.01.2013

Lubes - zrušená registrace
Zohnal som nárazník na filcku za 5 E a celé poobedie som ho vyrovnával teplovzduškou ale myslím že sa podarilo...bol z buračky ,v strede uplne prevalený a šoférová strana pri otvore na hmlovku tiež prevalená a povykrúcané úchyty ...len škoda že som ho nefotil pred 

21:44:21
30.01.2013
30.01.2013

Bery
-> Stepan FUN: musíš tomu drobkovi občas hodit neco do korýtka a vzít ho hadicí aby nebyl jako prasátko:-)občas si holky umí samy poradit,takže to zkusim a zastavim se
21:31:40
30.01.2013
30.01.2013

StepaNoFUN
-> Bery: Po pátý odpolední bejvám doma v současný době celkem pravidelně. ;-) Tudíž pokud nebudeš muset krmit či koupat, tak můžeme dát kafe, či pivo. ;-)
21:23:57
30.01.2013
30.01.2013

Bery
-> Stepan FUN: zaslechl jsem:-)přijedu rád i na na brigádu.
ve čtvrtek jedu k Pájovi dělat škatulata hejbejte se s motory,tak uvidim jestli tě nestihnu.
ve čtvrtek jedu k Pájovi dělat škatulata hejbejte se s motory,tak uvidim jestli tě nestihnu.
21:20:39
30.01.2013
30.01.2013

StepaNoFUN
-> Bery: Jojo. Prototyp kajaku je tam taktéž... Proto byl taky upravován kompresor. Je potřeba nastříkat spritz a to bez něj dost dobře nejde. :-D No když to vyjde, je v plánu sice pomalá, ale dost razantní rekonstrukce první části dílny... Vize je +2m do výšky, +2m do dýlky a jako třešnička na dortu zvedák... Ale jestli to dopadne je ve hvězdách... Se někdy stav. ;-)
21:13:27
30.01.2013
30.01.2013

Bery
-> Stepan FUN: a v pozadí vidíme prototyp kajaku??:-)
koukám dílně se zase dopřává dostatek péče,dobře ty!
koukám dílně se zase dopřává dostatek péče,dobře ty!
21:00:43
30.01.2013
30.01.2013

StepaNoFUN
Dneska zakoupen zpětnej ventil z Tatry, trubka o průměru 10mm a pár šroubení, v práci "ukraden" autogen a po pár hodinách práce doma v dílně mi konečně funguje kompresor skoro tak, jak bych si představoval. :-) Každopádně už nespíná každejch 10 minut i bez odběru vzduchu, protože z něj ten tlak prostě utekl. :-/ Ted po hodině pokles tlaku z cca 9Bar na 8,2 (přičítám chladnutí vzduchu, jelikož vzdušník je poměrně malej - vzduchojem z vleku za traktor) a pak se to zastavilo a dál neklesalo. Uvidímě jak to bude zítra. Pokud vydrží nafoukanej alespoň na 4, tak to bude malej zázrak. :-D Ještě koupit kapalinou plněnej větší tlakoměr na primární tlak a bude to komplet. :-)
19:22:34
30.01.2013
30.01.2013

Klubko_
a napravo posunuty rozvadec a povesena skrinka 

19:21:22
30.01.2013
30.01.2013

Klubko_
dneska jsem tunil garaz, takze 2x pred a po. Bez skrinky a s vlevo od vrat
18:51:56
30.01.2013
30.01.2013

myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof-Pisařík: jj,musíš to dohlásit a i kdyby se mělo platit ekovýpalný tak pokud auto přihlásíš a hned trvale odhlásíš tak to zaplatit nechtějí
16:36:54
30.01.2013
30.01.2013

Kaprof-Pisařík
-> saskyn2: Není ve stavu schopném evidenčky..Uvidíme snad to klapne
15:10:50
30.01.2013
30.01.2013

alpin
-> darklord: snáď nie 

14:54:06
30.01.2013
30.01.2013

Pavel P..
-> saskyn2: to chtěli i před dvěma lety nebo kdy když jsme takhle rušili větvovu 120ku.... asi záleží jak kde.
13:43:50
30.01.2013
30.01.2013

palinator
-> Hujer 29.01.13 20:56:16:
...běžte si po svejch. Hujer, metelesku blesku.
E: sakra... -> suri 29.01.13 21:43:36:

E2: Vy jste si teda dali... to abych očekával další konflikt... mazat to nebudu, když už mě to taky napadlo...
...běžte si po svejch. Hujer, metelesku blesku.

E: sakra... -> suri 29.01.13 21:43:36:

E2: Vy jste si teda dali... to abych očekával další konflikt... mazat to nebudu, když už mě to taky napadlo...

13:37:23
30.01.2013
30.01.2013

saskyn2
-> Kaprof-Pisařík: Tady ne, musíš dohlásit, včetně evidenčky, co tam byl před týdnem kolega tak už chtěli i souhlas majitele pozemku
13:17:45
30.01.2013
30.01.2013

Kaprof-Pisařík
Chlapci potřebuji rychlou radu...Mohu odhlásit pápíry na čestné prohlášení ačkoliv mám na sebe auto jen odhlášené? :o) (Starý polopřevod, smlouvu a vše mám )..Děkuji 

11:00:51
30.01.2013
30.01.2013

Eidy
-> Syny: Síla tam sice je, ale pouze směrem dolů díky hmotnosti tlumiče a těhlice. Nic víc.
09:27:20
30.01.2013
30.01.2013

aDAm
-> darklord: ha tak dalece jsem to nestudoval ;)
08:55:02
30.01.2013
30.01.2013

Klubko_
-> Pavel P..: ma pravdu ten chlapec
a i kdyby nejakou silu pusobici nahoru vyvinuly silentbloky spodniho ramene, tak myslim, ze je naboj, kotouc, brzdic a tlumic s pruzinou vlastni vanou pretlacily 


07:11:56
30.01.2013
30.01.2013

darklord
-> aDAm: jo ale prah tam nema ten vonkajsi 

07:11:19
30.01.2013
30.01.2013

darklord
-> alpin 29.01.13 22:43:47: takze budes potom v spravach? 

23:50:41
29.01.2013
29.01.2013

aDAm
-> Syny: nevím jak e36 ale u e34 to plus minus takto vypada po sundani blaťasu ;)
btw super jak ti noví co tu příjdou hned mudrujou na mazáky jak by tu byli celé věky ;)
btw super jak ti noví co tu příjdou hned mudrujou na mazáky jak by tu byli celé věky ;)
23:29:57
29.01.2013
29.01.2013

cPetan
-> OTA-MTX 29.01.13 10:40:58: Tak to jo, jsem se právě divil 

23:00:42
29.01.2013
29.01.2013

Pavel P..
Syny 29.01.13 21:02:09 napsal:
→ Pavel P..: No a miska tlumice je kde? V podbehu
prisroubena ne? :) I kdyz je to vyveseny, tak tam nejaka sila je. Ja bych to
sundal :)
co tam na co tlačí prosimtě? trochu se zamysli a dojde ti že žádná síla na podběh nepůsobí při vyvěšenym kole... pružina je stlačena mezi mískama tlumiče, čili tlačí na misky tlumiče né na uložení v podběhu
→ Pavel P..: No a miska tlumice je kde? V podbehu
prisroubena ne? :) I kdyz je to vyveseny, tak tam nejaka sila je. Ja bych to
sundal :)
co tam na co tlačí prosimtě? trochu se zamysli a dojde ti že žádná síla na podběh nepůsobí při vyvěšenym kole... pružina je stlačena mezi mískama tlumiče, čili tlačí na misky tlumiče né na uložení v podběhu
