124502 příspěvků (zobrazeno 36551 až 36600) od 06.12.2007 do 30.08.2025, založil/a iDawe
řadit dle data
00:23:06 14.02.2013
haso
-> palinator: ja som tak jazdil pre robotu, do skladu a nazad 5km, vzal som si z kasy 5e...
cely mesiac som jazdil zadarmo...9x som spravil 10km, pre robotu som najazdil 90km a 500km mi zaplatili
pak mi na tie jazdy dosiel sef a zatrhol mi to
00:08:38 14.02.2013
palinator
-> suri:
Jej, já to tak nemyslel, že by to bylo na moji pěst, ale v rámci "úspor", že bych na tom ty oleje udělal (ne že bych to platil já). Když to bude nějakej krám, proti kterýmu budu protestovat, tak na to ani nesáhnu, ať si všechno řešej sami.. a ať si klidně nechávaj lejt LongLify a já nevim co.
E: mimochodem, v současný době to funguje zajímavě, neboť rodičům aktuálně Toledo "pronajímám", nechávám si platit za kilometry (je to sice zvláštní, ale když bych to měl platit ze svýho, tak to můžu rovnou zabalit, navíc si říkám tolik, kolik oni zaplatili na Vectře jen za benzín ... a já se musim do toho vejít i s amortizací, myslím, že je to fér nabídka).. a jelikož jezdim já, tak dost spořím naftu a zatím nemůžu říct, že by se mi to nevyplácelo... docela si to auto na sebe vydělává. Pokud teda nebude zrovna chtít odejít turbo nebo nějakej fatal error.
-> Milan 136:
To se nedávalo i do ostatních třeba za příplatek? Nevim teda jak konkrétně u 16v, ale jinak jsem to viděl v nabídce jako příplatkovou výbavu.
-> palinator: neznám síce tvoju rodinnú situáciu ale riešiť niečo na spotrebáku vrámci rodiny na vlastnú päsť považujem za utopiu . Aspoň ja by som svoje peniaze do toho nepchal a rodičia podľa toho čo si tu zatiaľ písal asi tiež nie a keby niečo dajú to do servisu ... Bral by som dobrú naftu , olej po 15tkm/rok , vysrať sa na checklisty - vzducháč 30tis a palivový 45tis ...
19:20:07 13.02.2013
Jarda - zrušená registrace
STK na felde
19:19:50 13.02.2013
palinator
-> suri:
Ač to říkám nerad, já taky. Pokud možno po záruce, vybagrovat z toho DPF, zavřít EGR a poléčit softem, aby tam šla i nějaká nafta taky trochu. Pak věřím, že bych s tim autem i rád jezdil, i rád ho servisoval. Jenže podle nich tomu úpravci (myslím tím osvědčené např. Dieselpower nebo TDIFun, ne Cimbu a já nevim jaký nálevky) vůbec nerozuměj a auto popravěj.
Common-rail není špatnej systém, má ohromnej potenciál vůči rotačce nebo PDčku, ale musí bejt dobře odladěnej a né zavřenej na emisích.
19:14:38 13.02.2013
suri
-> palinator: to už by som bral CR
19:13:33 13.02.2013
palinator
-> suri:
Ještě ne, ale vidim to na nějakou Oct II Combi 2,0 TDI-PD 16v DPF, že to tak dopadne.
19:12:35 13.02.2013
suri
-> palinator: už máte ten Combi Superb v Pédé 77DPF?
Zjistil jsem, že vydávat doporučení rodičům v oboru koupě automobilu je věc naprosto zbytečná... Největší gól je dozvědět se, že Vectra B 1,6 16v, který se střihnul ventil při 180 tkm, dělaly se kroužky a teď je při 220 tkm bez tlaku na 4. válci, byla dobrá koupě.
18:21:41 13.02.2013
Petr Urban
-> Joki: To oznamuješ jak kdyby si byl na Blbůůku (FB)
17:34:56 13.02.2013
Joki
Byl se sklouznout, když už je tu deset metrů sněhu
-> Mr_Kubas: Heh, no ja to vidim stejne. Jak mame neco z ekonomicky fakulty, tak je to mrdka z krtka. Normalne dneska se stalo to, co se nestalo za cely studium. 100 % lidi z rocniku se shodlo na tom, ze danej predmet je uplne napicu, jelikoz ho vede totalni namyslenej idiot. Je jasny, ze tohle si o kazdym vyucujicim mysli X lidi, ale aby to byli vsichni do jednoho, to se stalo fakt prvne.
22:33:04 12.02.2013
Mr_Kubas
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo, tak nezavrhuju přednášky úplně, ale něco jiného to bude na ekonomické fakultě a na nějaké technicky zaměřené..
22:25:02 12.02.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr_Kubas: Obcas je to fakt zajimavy. Napriklad kdyz jsme meli prednasky z udrzby stroju a prednasel clovek, ktery tomu skutecne rozumi a umi to dobre podat...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 11.02.13 21:25:03: Tybrďo, to si časem pořídím Nějakou takovouhle GAMA máme v práci (asi jinej model - před čtyřmi lety stála asi 16 000, ale i s kabelama a třema balíkama elektrod) a svařuje se s tím naprosto parádně. A na takový to moje domácí prskání by to bylo super
23:46:32 11.02.2013
Jarda/felda
-> Stepan FUN: i s trafem se dá akorát to chce cit v CO je to o moc jednodužší
21:37:50 11.02.2013
Bery
-> Stepan FUN: něco takovýho jsem měl,nepomohlo...na stole ty sváry ok,ale vařit nad hlavou a na stojáka....ee...
21:23:32 11.02.2013
StepaNoFUN
-> Bery: A měl jsi alespoň stejnosměrnou svářečku? Nebo jsi to vařil trafem? Jako můžu říct, že já elektrodou umím kulový, ale s tou hračkou na 220 co vozím v autě se opravdu svařovat dá bez potíží, drží to a i k něčemu vypadá. Jenom to stálo asi 17tis...
21:19:38 11.02.2013
Bery
-> Stepan FUN: jo,hochu-elektrodou,s CO nemám problém,ale ten drát 30ti centimetrovej.jsem rád že jsem si nevypích oko,když jsem si bliknul bez kukly)))
21:15:54 11.02.2013
StepaNoFUN
-> Bery: Ty woe já myslel, že jsi se to za ty roky od první zkušenosti s CO2 (nebylo to vaření žlábků střechy na Rapidu?) už naučil... :-)
21:14:28 11.02.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bery: Heh, o ale ja se s tim seru schvalne, abych mel pekny svary a ne zabradli, o ktery se nesmi nikdo oprit
21:13:09 11.02.2013
Bery
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já svářel v pátek zábradlí,čekal jsem jestli to do dneška neupadne,omázl jsem ty prasácký sváry akrylátem a natřel...cedulka "neopírat se!!" to jistí.
z jedný strany ten svár dokonce připomínal upadlý vlaštovčí hnízdo))
20:59:21 11.02.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> alpin: Je to pekny. Jsem zvedav jak pak budu svarovat ja, jestli to cely nevyhodim :-D
20:42:34 11.02.2013
alpin
-> MOLSO: dík ale nieje , je trošku utopený ten zvar voči okoliu
Konecne sem to odladil tak, ze vsechny funkce fungujou. Pulzy jsou sice humpolacky reseny ale dobry no. Ted otazka jak to pojede ve svarecce a jestli nebude indukce z trafa a tlumivky rusit elektroniku.