
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
18:16:36
22.02.2013
22.02.2013

Pavel P..
-> myschaak AZNP K.Hora: no vidíš.... dopředu navař oj s čubou a když na to postavíš ještě patro tak máš prima karavan

18:11:56
22.02.2013
22.02.2013

myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: vždycky jsem chtěl meise



18:10:27
22.02.2013
22.02.2013

Nwkt
-> myschaak AZNP K.Hora: Si koupil meise jo 

18:09:50
22.02.2013
22.02.2013

myschaak AZNP K.Hora
už mám skoro odstrojeno,brzy snad začnu s vyvařováním

13:58:50
22.02.2013
22.02.2013

J.T.
-> Bukaj: rezerva. jinak ta klapka už by měla bejt novelizovaná a neměl by bejt problém
10:44:23
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
-> J.T.: Myslíš klapku, nebo ten držák rezervy? 

08:07:34
22.02.2013
22.02.2013

J.T.
-> Bukaj: pokud je to vyměněné, tak to je koncepce novelizovaná od iveca a to zničit nejde a funguje to pořád
01:47:15
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
-> J.T.: Díky, klapka se měnila asi dva měsíce po koupi
Na ten předehřev mrknu, ale zapojené je tam snad vše, jen vím, že je děravá (zpuchřelá) odtoková guma pro vodu ze sání ventilátoru topení. A na tu rezervu se optám, díky za tip
(tedy nejdřív mrknu, jak je to tam řešené, jestli už to nevyměnili v Německu)...

Na ten předehřev mrknu, ale zapojené je tam snad vše, jen vím, že je děravá (zpuchřelá) odtoková guma pro vodu ze sání ventilátoru topení. A na tu rezervu se optám, díky za tip

(tedy nejdřív mrknu, jak je to tam řešené, jestli už to nevyměnili v Německu)...
00:28:15
22.02.2013
22.02.2013

m8rinek
-> stepan: Když já jsem na to prostě línej :D.
00:26:25
22.02.2013
22.02.2013

stepan
-> m8rinek: Ty to nemáš vyleštěný? To ti to nebude vůbec fungovat. 

23:16:00
21.02.2013
21.02.2013

m8rinek
-> TTomas: Podle těch psychopaticky naleštěnejch motorů tady to je jen taková špindíra... Hlavně budu rád jestli se vůbec vejdu s timhle skoda110r.eu/110r/unor133
0003.jpg
23:14:35
21.02.2013
21.02.2013

TTomas
-> m8rinek: Mas to pekny...tesim se az ho nekde uslysim:)
23:09:18
21.02.2013
21.02.2013

m8rinek
Pokročil na motoru, díky Štěpánovi za banja. Jen doufám, že se mi přepáčko vejde k mezistěně víc viz skoda110r.eu/?page=praxe.
..
23:00:13
21.02.2013
21.02.2013

MATTESS
-> Hurdis: přesně tak 

20:25:20
21.02.2013
21.02.2013

J.T.
-> Bukaj: Hele cca 6 let jsem dělal ve fiatu.. na rezervu je svolávací kampaň a vymění ti držák rezervy zadara i když auto není v zaruce. Zajdi s VINEM do fiatu a zeptej se na to.. Jinak u 2,3JTD odchází škrtící klapka a elektrický ventil co ovládá EGR (to malé co je pod kapotou) jo a pak pokud není namontovaný předehřev odvětrání kliky může se stát že to vykopne gufero na klice a vačici
jinak ty auta jsou bez poruchy.. Měl jsem zakazníka co měl na nějaké drobnosti 800Tis

20:12:27
21.02.2013
21.02.2013

Mil@n
Dneska výměna HBV za origo pal,předtím tam byla druhoška ale začala zlobit 3x jsem to odvzdušnoval a vydrželo to cca 1500km a vždy jsem ztratil tlak,tak jsem to odvzdušnil a zas brzdil
Ted to vypada nadějně


19:19:43
21.02.2013
21.02.2013

Hurdis
-> MATTESS 21.02.13 10:09:11: Není nad žebrovaný hliník, že?
-> Bukaj 21.02.13 08:06:46: Obdobné už jsem viděl, ale stejně masakr. Někde jsem četl, že rok 2007?
Na korejci ze slovače nenajdu při stejném r.v. nic ani po brutálních 200tkm cestou necestou a tahem nad rámec TP. Kromě jedné přezky na manžetě homokloubu a potrhaných deflektorech u zástěrek kol.
Jiné moje, či zapůjčená auta z EU hodnotit nebudu, neexistuje a asi v dohledné době nebude existovat (fábky raději budu po etapách ničit, než udržovat) auto, kterému bych dal větší čočku a odmítal se ho zbavit i za přestřelenou cenu.
-> Bukaj 21.02.13 08:06:46: Obdobné už jsem viděl, ale stejně masakr. Někde jsem četl, že rok 2007?
Na korejci ze slovače nenajdu při stejném r.v. nic ani po brutálních 200tkm cestou necestou a tahem nad rámec TP. Kromě jedné přezky na manžetě homokloubu a potrhaných deflektorech u zástěrek kol.
Jiné moje, či zapůjčená auta z EU hodnotit nebudu, neexistuje a asi v dohledné době nebude existovat (fábky raději budu po etapách ničit, než udržovat) auto, kterému bych dal větší čočku a odmítal se ho zbavit i za přestřelenou cenu.
19:19:15
21.02.2013
21.02.2013

castrol
-> Bukaj: ten blok je des
18:34:27
21.02.2013
21.02.2013

ziza
Tak já sem dal (včera) zkoušky a čeká mě už jen poslední semestr.. Tak jsem si za odměnu nadělil ostrou vačku.



13:39:05
21.02.2013
21.02.2013

ŠKODOSA
-> Bukaj: No ty firemní dodávky bejvaj pěkný necky. 

12:45:24
21.02.2013
21.02.2013

Bukaj
A třeba starší verze téhle dodávky měla také poměrně slušnou protikorozní ochranu kastle - alespoň náš firemní Jumper 2004, kterého nikdo nešetří a jezdí furt v nějakých srágorách (bahno, beton, štěrk, po stavbách a na nezpevněných povrchách) je na tom poměrně slušně na to, že auto se meje jednou ročně u šéfa na statku houbou a kyblíkem u rybníka...

12:43:20
21.02.2013
21.02.2013

havlik
-> Bukaj: tak to už jí nikdy nevyndáš:D
12:42:30
21.02.2013
21.02.2013

Bukaj
-> ŠKODOSA:
No, právěže kastle, nápravy a hliníkové díly jsou v dobrém stavu (karoserie má dobrou protikorozní úpravu), ale ocelové díly jsou napadrť (díly brzd, blok motoru, šrouby atd - jakoby to jezdilo v nějaké chemičce, či něčem, co nežere hliník, ale jen železo).
Jinak někdo mi říkal, abych mrknul na rezervu, že u těchto novejch Ducat je tam na nějakém lanku a že většina těchto aut už je bez rezervy, neboť se to nějak nepovedlo a rezerva vypadává. Já tam rezervu ještě mám a zatím jsem na ni nesahal
No, právěže kastle, nápravy a hliníkové díly jsou v dobrém stavu (karoserie má dobrou protikorozní úpravu), ale ocelové díly jsou napadrť (díly brzd, blok motoru, šrouby atd - jakoby to jezdilo v nějaké chemičce, či něčem, co nežere hliník, ale jen železo).
Jinak někdo mi říkal, abych mrknul na rezervu, že u těchto novejch Ducat je tam na nějakém lanku a že většina těchto aut už je bez rezervy, neboť se to nějak nepovedlo a rezerva vypadává. Já tam rezervu ještě mám a zatím jsem na ni nesahal

12:32:58
21.02.2013
21.02.2013

ŠKODOSA
-> Bukaj: Fiat Zhnilato, to se u vás neříká? Tady stával jeden škopek a ten byl tak durch prohnilej, že mu děcka kopaly do prahů až se jednoho dne začal prohýbat a pak konečně zmizel do šrotu. Když tyhle jihoevropský automobilky maj kolikrát tak blbý nápady nějaký koncepce, že jim z toho vyleze antikoncepce...
12:23:17
21.02.2013
21.02.2013

suri
-> Bukaj: skôr je problém že hento je nejaký nevydarený kus , 90% fiatov sú totálne olejničky a tam toto nehrozí :D
bude tomu pár rokov čo som bol na obede a pod novými fiatmi boli podávané igelity na odkvapkávanie oleja :D
bude tomu pár rokov čo som bol na obede a pod novými fiatmi boli podávané igelity na odkvapkávanie oleja :D
12:14:33
21.02.2013
21.02.2013

Bukaj
-> MATTESS: Jo, plechový vany reznou - měnil jsem už jednou kamarádovi na 105s, ale to bylo po 25 letech provozu a auto mělo přezdívku "Hnilouš"
Ale po pěti letech provozu moderního vozu...
Sice jsem o Italech neměl nikdy valné mínění, ale tohle mne přesvědčuje o tom, co jsem vždy tvrdil - "Od Italů tak pizzu, špagety, nebo zmrzlinu, ale to je tak vše..."
Fiat Ducato 2,3 JTD (motor Iveco) rok výroby 2007. V tomto stavu zakoupeno jako 4 roky staré auto z Německa a na tacho 157 000. Momentálně najeto 199 200, poslední dvě zimy stálo v garáži, takže sůl moc nezná (zahradnický sezónní vůz).

Ale po pěti letech provozu moderního vozu...

Sice jsem o Italech neměl nikdy valné mínění, ale tohle mne přesvědčuje o tom, co jsem vždy tvrdil - "Od Italů tak pizzu, špagety, nebo zmrzlinu, ale to je tak vše..."
Fiat Ducato 2,3 JTD (motor Iveco) rok výroby 2007. V tomto stavu zakoupeno jako 4 roky staré auto z Německa a na tacho 157 000. Momentálně najeto 199 200, poslední dvě zimy stálo v garáži, takže sůl moc nezná (zahradnický sezónní vůz).
11:09:06
21.02.2013
21.02.2013

MOLSO
-> Bukaj: tyy vole 

10:21:47
21.02.2013
21.02.2013

minno
-> Bukaj: tak to je fakt sila.
10:09:11
21.02.2013
21.02.2013

MATTESS
-> Bukaj: ten blok je drsnej. Vana rezne i mně na spotřebáku, několikrát jsem ji natíral. Jak nikde neprosakuje olej, tak je to s rezem špatný
09:47:23
21.02.2013
21.02.2013

myschaak AZNP K.Hora
-> Bukaj:




09:28:23
21.02.2013
21.02.2013

CHIP
-> Bukaj: Není to Fiat ? Čemu se divíš ..
08:10:07
21.02.2013
21.02.2013

Bukaj
Detail stavu bloku - to auto muselo před dotažením do ČR jezdit někde v solném lomu, nebo co...

08:07:53
21.02.2013
21.02.2013

Bukaj
Detail prohnilého místa:
08:06:46
21.02.2013
21.02.2013

Bukaj
Původní vana - prorezlá durch po pěti letech provozu - nevěřil bych

08:04:58
21.02.2013
21.02.2013

Bukaj
Vyměnil (sice už včera) vanu u firemního Ducata - překvapivě šly všechny šrouby povolit a nic jsem neutrhl (vzhledem k povrchovému stavu motoru je to malý zázrak).
Ale ten systém uchycení vany vymyslel blbec - sice je fajn, že je vana dvojdílná (vana a rámeček), nicméně nasadit vanu s rámečkem a těsněním tak, aniž by těsnění spadlo do vany je prakticky nemožné. Po půlhodině pokusů a nadávek jsem použil silikon, jímž jsem rámeček a těsnění k vaně přilepil.
To, že nejlevnější vana, kterou se povedlo na tento vůz sehnat (originál - druhoška se ještě nevyrábí) byla za cenu luxusnější koupelnové vany je další věc. Na to, že jde o blbě lakovaný plechový výlisek z 2 mm plechu a s navařeným kroužkem s vypouštěcím šroubem by za tu cenu musela být pozlacená...
Ve Fiat servisu mi vanu nabízeli do týdne za 9500 bez těsnění, nakonec přes neautorizovaný servis byla za 5200 i s těsněním...
Ale ten systém uchycení vany vymyslel blbec - sice je fajn, že je vana dvojdílná (vana a rámeček), nicméně nasadit vanu s rámečkem a těsněním tak, aniž by těsnění spadlo do vany je prakticky nemožné. Po půlhodině pokusů a nadávek jsem použil silikon, jímž jsem rámeček a těsnění k vaně přilepil.

To, že nejlevnější vana, kterou se povedlo na tento vůz sehnat (originál - druhoška se ještě nevyrábí) byla za cenu luxusnější koupelnové vany je další věc. Na to, že jde o blbě lakovaný plechový výlisek z 2 mm plechu a s navařeným kroužkem s vypouštěcím šroubem by za tu cenu musela být pozlacená...

Ve Fiat servisu mi vanu nabízeli do týdne za 9500 bez těsnění, nakonec přes neautorizovaný servis byla za 5200 i s těsněním...
19:30:38
20.02.2013
20.02.2013

Hurdis
-> U-Geen: No mít už to nejsilnější TSi, co čeká přes týden pod oknem na administrativní kroky a náhradu chcípáka, tak jsem se asi mohl dát na zdravotní procházku pro traktor a kochat se ladovskou krajinou. A bolo by dobre.
19:26:26
20.02.2013
20.02.2013

U-Geen
-> Hurdis: klasika :-) me takle jednou toledo zdrhlo :-)
19:25:38
20.02.2013
20.02.2013

castrol
-> Arnold: pri fiate stale
inac dnes vymena oleja a filtru na fele

inac dnes vymena oleja a filtru na fele
18:46:04
20.02.2013
20.02.2013

Hurdis
Dopoledne jsem na stezce v Broumovském výběžku, kde už dávají jen pšonci Dzień Dobry lehoučce zaseknul Haťapu ve sněhovém jazyku. Natočil jsem kola, rozhrábnul na dvojku a šel dozadu houpat. Díky naprostému ledu a plnotučným 51kW mi ta svině při vyhoupnutí na první dobrou na cestě nechcípla, ale snažila se vrhnout hned do protější škarpy. No naštěstí se jí to nepovedlo úplně, tak se hned jelo dál. V opačném případě bych jí tam přehazoval ze strany na stranu asi tak dlouho, dokud bych vydřené šanony s podepsanými dokumenty nepoužil jako brzdící klíny.
18:27:31
20.02.2013
20.02.2013

Kaprof-Pisařík
-> m8rinek: Parádní práce 
Já jsem dneska vytáhnul Krokouše…po třech měsících na otočení . Tak jsem neodolal a pořádně se projel.

Já jsem dneska vytáhnul Krokouše…po třech měsících na otočení . Tak jsem neodolal a pořádně se projel.

16:48:50
20.02.2013
20.02.2013

suri
Dnes som tomu dal celkom záhul , až do zopnutia vetráka a mazanie vôbec neprebliklo tak neviem čo si myslieť . Zmeriam asi kompresné tlaky , tlak paliva a hlavne tlak oleja za tepla na voľnobeh a rozhodne sa či ide motor alebo sa to rozhodí , skontrolujú šály , čerpadlo , nový rozvod , urobiť hlavu a elring pod nu ... + zrejme pôjdu nové 123 synchrony
00:56:54
20.02.2013
20.02.2013

Arnold
-> castrol: tak to máš fajn 
ale stejně jsi si někdy zanadával že? 



00:47:52
20.02.2013
20.02.2013

ondie
-> m8rinek: vypadá to jako slušný retro 

21:30:07
19.02.2013
19.02.2013

Majki
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Abych to ještě upřesnil tak jsem byl na poslední příčce a žebřík podjel na dlažbě protože jsem si zvedákem který zabraňuje ujetí žebříku zvedl felu...
21:27:00
19.02.2013
19.02.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Majki: Nojo, bezpecnost nade vse :( Taky zname...
21:23:34
19.02.2013
19.02.2013

Majki
Od neděle zateplujeme s bratrancem střechu dneska je půlka hotová a ještě toho je hodně a s horším přístupem... A taky jsem dneska sletěl z žebříku na půdu "jenom" odřená holeň a boli mě ruka. Pak výměna zadních brzd na fele, už bylo na čase dřelo už Fe na Fe...
20:46:44
19.02.2013
19.02.2013

StepaNoFUN
Zabil v dílně 2 mouchy a třetí tam někde lítala, jenom jsem ji nestihnul lokalizovat. Převčírem vosa... Asi bych se měl na to topení vykašlat. :-D
20:43:40
19.02.2013
19.02.2013

castrol
-> Arnold: hadic po kokot ,ale inac v pohode mam male ruky tak sa vsade dostanem 

19:53:09
19.02.2013
19.02.2013

J3STER
Dnes jsem potkal velmi pěknou původní 136GL v červeni korálové. Kdybych zastihl majitele měl bych nutkání auto koupit.

19:44:30
19.02.2013
19.02.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
Dole pred 4 rokama. Nahore ted :-) Muzete hledat rozdily. Zatim vsechno funguje. Jedina nevyhoda je citliva pwm regulace, ale to bude spis tim, ze tam jeste nemam jeden vyhlazovaci kondenzator. Stupnice a oznaceni vypinacu dodam casem.